szotakdavid Elküldve: 2012-12-14 11:39 Extra gyors találkozó!
szotakdavid Elküldve: 2012-12-14 11:39 Extra gyors találkozó!
szotakdavid Elküldve: 2012-12-13 10:18 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:frizo írta: Gondolom vidáman telik a bmw tulajok mai reggele. Madarak azok nem csiripelnek, mert jégcsapként csüngenek a fán. A 60centis hó látványa majdnem elfeledteti velem a -20fok hideget. Indulnék reggel a munkába, mint minden rendes ember... Kaparom a jeget, kotrom a havat, nyitom az ajtót. Vigyorral nyugtázom, hogy a kormány közepén bmw és nem suzuki embléma díszeleg. Indítok, indítok, banner haver teker, bosch izzítógyertyák már már az utasteret is befűtötték, de mind hiába, csak nem mozdul.
Kérdezem, hogy más 320D 2002 tulaj is hasonló cipőben jár -10fok alatt, mert én szinte mindig. Pedig jó lenne valahogy ezt kiküszöbölni, de hogyan? Megpróbáltam a szomszéd kocsijával bikázni, még gázt is adott közben. de semmi.
lehet a jó minőségű gázolaj miatt van. mit tankoltál?
esetleg próbáld meg, hogy többször ráizzítasz. gyújtás rá, majd le, újra lá, majd le, kb 3x aztán indítás.
szotakdavid Elküldve: 2012-12-13 10:15 Mi lehet a baj?
cinike7777 írta: sziasztok pontossan nem tudom mit kellenne csinálni de olyan bajom van vettem egy bmw520d.t és vannak rajta hiányoságok vettem hozzá ablakmosó pumpát mert az előző teljesen rozsdás volt már betettem az ujat de nem működik mi lehet a baj esetleg biztosíték vagy valami más?segítségeteket köszönöm!
üdv:tamás
szotakdavid Elküldve: 2012-12-12 21:19 izzítógyertya
Tano írta:zoliika írta:Puli írta: Urak,
hogyan lehet megtudni,hogy csere érettek-e az izzítógyertyáim?!
Nem indul könnyen a táltos, de az aksi sem új!
és mivel én még nem cseréltem az i.gyertyákat, nem tudom, hogy érdemes lenne-e?!
Ezek a legtutibbak,ugye?
BIMMER
Diagra kellene tenni,mert sok esetben nem elég az izzító gyertyák cseréje,hanem izzításvezérlő is bemondhatja az unalmast!
Az övébe még nem izzításvezérlő van.
Nála a gyertyákon kívül egy relé mehet tönkre, aminek kissebb az esélye, inkább a rendszert ellátó 100A-es biztosíték szokott még elszállni.
A rendszer ellenőrzése szépen le vagyon írva a TIS-ben.
szotakdavid Elküldve: 2012-12-11 19:40 Turbo
kecsurobi írta:szotakdavid írta:Snowman írta:kecsurobi írta: üdv valamit csilapodott a turbó ragadás de még mindig van hogy elég jól beragad szerintem tisztitani kell.ezt csak szakember tudja kitisztitani?
Jobb, ha egy szakemberre bízod.
Mondjuk én láttam hogy csinálják, nem bonyolult, ha van egy kis műszaki affinitásod, minimális eszközparkod, és némi bátorságod.
Én már meg merném csinálni a sajátomat.
Én nem tennéma a házilagos takarítást,erre vannak a turbosok,itt keszin tudok ajánlani egy jó turbós AH turbo szervíz dunakeszi Lajos utca 13. úgy emlékszem 18-ért takarítanak,de ha olyanak látják h nem segit rajta inkább nem csínálják meg és vissza adják a turbodat nem lehúzosak!
hát olyan meszire nem akarok meni békés megyei vagy szolnok kelene
szotakdavid Elküldve: 2012-12-11 19:21 Porlasztó
tomiho-ho írta: Sziasztok
tudna valaki segieni egyik porlaszto csucsom készűl meghalni bemérték számitogépel,érdemes felujitattni vagy ujjat kell vegyek?a felujitás mennyibe kerűl?vagy ujj ára esetleg valaki tudja?köszi
szotakdavid Elküldve: 2012-12-11 19:18 Turbo
Snowman írta:kecsurobi írta: üdv valamit csilapodott a turbó ragadás de még mindig van hogy elég jól beragad szerintem tisztitani kell.ezt csak szakember tudja kitisztitani?
Jobb, ha egy szakemberre bízod.
Mondjuk én láttam hogy csinálják, nem bonyolult, ha van egy kis műszaki affinitásod, minimális eszközparkod, és némi bátorságod.
Én már meg merném csinálni a sajátomat.
szotakdavid Elküldve: 2012-12-11 19:12 Extra gyors találkozó!
gampetibor írta:xlzx írta:szotakdavid írta: Holnap este 7 órára tervezünk egy kis csúszkálásos talit,(ha lesz hó) a Kalászi mekihez Mindenkit szeretettel várunk.
de nem lesz,mert most van.
de lesz ma is... érzem
szotakdavid Elküldve: 2012-12-10 19:42 Extra gyors találkozó!
szotakdavid Elküldve: 2012-12-10 18:09 Tempomat - utólag?
vikti írta:vikti írta:Tano írta:anubisz írta:vikti írta: Hello mindenki!
A régebbi 136 lovas 2001-es E46-ba is lehet utólag tempomatot szerelni?
Ha igen akkor valaki tudna segíteni, hogy hogy is kéne beszerelni? Vagy esetleg valami kapcs.rajz ?
Gondolom lehet, mert így is, úgy is gyártották, vagy nem? Szerintem ezt szakszervizre bízd, már ha nem akarod, hogy ne kapcsoljon le fékezéskor, vagy önálló életre keljen, persze egy csepp iróniával. Aztán lehet, hogy tévedek, és mégsem lehet.
Igen, abba is be lehet építeni utólag. Én is utólag raktam be.
Azért nem egy olyan nagy misztikum beépíteni. Ha van egy kis minimális elektronikai érzéked, akkor magadnak is nyugodtan berakhatod. A gyári leírás pontosan megmondja mit hova kell bekötni, és akkor normálisan is fog működni.
Aha,köszi a segítésgeket
És amúgy drága magában csak a tempomat? (csak az alkatrészekre gondolok)
Ezt a leírást amugy hogyan tudom megnézni/lehúzni?
szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 17:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
jons írta:szotakdavid írta:
Ha INPA-val nézed akkor van benne tűrés határ sőt ha rossz az érték ! jelet rak
Azért erre én nem vennék mérget... Sajnos írkál tűréshatárban hülyeséget az INPA
szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 15:44 320d Motor
YELLOW írta:szotakdavid írta:valter320d írta:YELLOW írta:valter320d írta:westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.
Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.
Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.
Szia helyileg hol laksz?
gyökérországban
megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok
má idegességembe írtam neki privit, persze kicsit félregépelve, aztán még kioktat, hogy ah hozzá szólok, akkor írjak helyesen, persze a kössz szót ő sem tudja. meg különben is fogjam be a pofámat kb, mert jó helyekre írta be a nyavajáját. ja jó helyekre még szerencse.... HOGY NEM NYITOTT NEKI ÚJ TOPIC-OKAT.... csak épp 10 helyre. attól ugysem kap hamarabb választ, főleg ha pl egy hétig fel sem lép az, aki tudja a jó választ
szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 15:29 320d Motor
valter320d írta:YELLOW írta:valter320d írta:westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.
Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.
Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.
Szia helyileg hol laksz?
gyökérországban
megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok
szotakdavid Elküldve: 2012-12-08 15:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
lalada írta: sziasztok!
INPA-val szeretném megnézetni a kocsim porlasztóit. tud vki egy táblázatot csatolni, hogy mik a tűréshatárok, mikor jó még? meg egyébként, létezik vhol egy tűréshatár adatbázis minden egyébre? köszi
szotakdavid Elküldve: 2012-12-06 15:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
ute107 írta:Dewd46 írta:ute107 írta: Szert tettem egy egyszerű kis Bluetooth-os ELM327 v.1.5 OBD II adapterre. (Még szerencse, hogy ingyen)
Nagy az öröm, próba... "not connected" - az any..d! Próbálgatom semmi.
Havernak szólok facelift utáni e46 20d, minden működik. Másik haver N.Navara - minden működik.
Miért nem kommunikálhat a facelift előtti e46 20d-vel? Valaki próbálkozott ilyennel.
OBD1-es körcsatlakozód van a motortérben? Az enyém is 2000-es (májusi) és nekem még körcsatis. (Nem tudom pontosan mikor váltottak OBD2-re, ami a lábtér felett van) Esetleg az OBD1 - OBD2 átalakítóddal lehet valami probléma.
Nekem már a lábtérnél van. 2000. 08.havi. Ezért nem értem miért nem kommunikál az interfésszel.