szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2012-11-12 18:37 Mi lehet a baj?

eszti2002 írta: Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!


Szia!füstölt szürkén a kocsi??nem egy ember panaszkodott már e87-re náluk beázott a kocsi. Gyári programmal ránéztetek??

szotakdavid Elküldve: 2012-11-11 21:35 M-packet

FecaBMW írta: Sziasztok azt szeretnem kérdezni hogy utángyártot E46 mpacket elsö lökös pontosan ileszkedik e ? köszönöm


Hallottunk már olyat h nem volt pontos.

szotakdavid Elküldve: 2012-11-11 21:34 Mi lehet a baj?

Misi88 írta:
minimal írta:
Misi88 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 525 tds-t.
ma tankoltam bele először.
raktam bele 12 liter gázolajat és nem jelzi az üzemanyag jelző.
várni kell vele egy kicsit?
idáig jelezte hogy mennyi km-re elég stb...
meg a víz hőfok jelzőm is azt mutatja hogy forr a víz teljesen hideg állapotban álló motornál csak gyújtáson. a hőfok jeladót is kicseréltem már. a külső hőfok mérő is minusz negyvenet mutat
valami elektronoika lehet?


Nézd meg az aksi sarukat és földelőket is. Mozgasd át esetleg kontakt spray, ha pedig penészes a saru cseréld le hátha segít rajta.


Köszi a gyors válaszod!
már megnéztem zsír új aksi van benne és a saruk is fainak.
már le vettem a pozitívot és vártam kb 15 percet utána visszaraktam.
semmi változás. csak az órát kellett beállítanom utána.


Szia! tegyétek gépre lehet műszerfal hiba is,nézzd meg a külső h.jeladót lehet nincs is meg.műszerfal vissza jelzől gyújtásnál vissza jeleznek?

szotakdavid Elküldve: 2012-11-11 21:28 Egr szelep

pomzi írta:
djanie46 írta:
szotakdavid írta:
vivaladiesel írta:
Angyalboy írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, és a BMW tulajok között is, eddig nem túl sok büszkeséggel. Tavaj októberben kaptam magamtól a vasat szülinapomra, februárig csak szervizben volt... Most jutottam el oda, gogy egyáltalán megtudtam, hogy van benne egr...
na ezen felbuzdulva tegnap nekiálltam szétszedni darabokra a gépet, a Google segítségével Nem tudom mennyire jellezmő a full mocskos egr, és szívósor, de nálam az volt... kb 3-órás pucolászás után viszont egr fémtiszta, szívósor majdnem teljesen tiszta. Sajnos csak ma találtam rá erre az oldalra, most olvasom hogy ajánljátok a brigéciol-t meg a magasnyomásút... na nálam maradt a hideg zsíroldó meg a fogkefe.... XD
Kérdésem továbbiakban: turbot érdemes házilag pucolgati? Ha igen, mivel? és merre találom?
Válaszokat köszi előre is
Padlógázas szép napot!


Szia! Igen, az EGR általában minden dízelesnek erősen kormos... Évente takarítsd ki.
A turbótisztítást inkább bízd szakemberre.

Van az autódban egy kartergáz szűrő nevű alkatrész. Ezt feltétlenül cserélned kell minden 3. olajcsere alkalmával. Ha eltömődik akkor nem kap kenést a turbód és annyi neki!
Kb. 13-14 000ft
Gyári alkatrészt (pl: kartergáz szűrő) több helyen is tudsz venni kedvező áron:
pl: M_Attila itt a fórumon, www.ap-trade.eu, www.bimmer.hu stb...





Ha már a kartergáz szűrőnél tartunk én 6000ft-ért vettem a Schmiedmannál csak szűrőt müanyag ház nélkül,mert a 30d-nek van külön szűrője a 20d-nek nem lehet kapni,de ezt a kartergáz szűrő topicba leírta valaki.Megjegyzem hallkan az enyémbe olyan szutykos volt h az újnak a dobozába nem fért bele amit kiszedtem..érdemes cserélni.
Beszélgettem Turbósokkal és az elhanyagolt kartergáz szűrőt tartják a legnagyobb turbó gyilkolásnak.


Csatlakozom az elöttem szolóhoz én is a 30d ét vettem a bmw-nél és az jó a 20-d be mert ha házzal együtt veszed akkor mindig kompletten kell cserélned az egész kalamajkát.


Sziasztok!
Tudnátok nekem erről egy schmiedmann-os linket adni (csak erről a szűrőről), hogy biztos jót rendeljek, mert nekem is elérkezett a csere ideje. Köszönöm


Szia!felhívod a schmiedmann-t elmondod h mit szeretnél 6000ft én is tőlük vettem.

szotakdavid Elküldve: 2012-11-09 20:22 Segítsetek!

Robinson írta:
xlzx írta:
Robinson írta:
Ah, gyors válasz, köszi
Azt hiszem az enyém mostmár örökre nyikorogni fog



Láncsprayt adok neked,úgyis motorozom.. ne ezen múljon hogy ne szedd szét




Dávid, ha megcsinálod dokumentáld, küldd el, és megy ki Csináld magad cikknek


Holnap szétszedem,ha sikerűl akkor megcsínálom a tiedet is oks??
Megpróbálom dokumentálni

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 23:55 Segítsetek!

anubisz írta:
szotakdavid írta: Nem egészen az enyém azt csínálja mintha zárva lenne folyamatosan mikor fent van a gomb is ezért írtam hs zerintem húzza el a reteszt,belülről ha zárva van megpróbálod kinyitni érzed nyiás közben mikor átugrik és nyitnia kéne,denm hűzza el a reteszt valami.


Hát biztos abba a műanyag dobozba ment szét valami, vagy az a kis kar, amibe a bovden akad bele. Gondolom a bovden nem lifeg, benne van még abba a kampóba, nem az jött le. Ha nem, akkor már csak a szerkezet lehet.


nem,a bowden nem lifeg az a helyén van és rendesen behúz,a szerkezetben ment szét valami sajnos.na majd holnap írok mit sikerűlt szereznem köszi a mai segítségedet

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 23:47 Segítsetek!

Nem egészen az enyém azt csínálja mintha zárva lenne folyamatosan mikor fent van a gomb is ezért írtam hs zerintem húzza el a reteszt,belülről ha zárva van megpróbálod kinyitni érzed nyiás közben mikor átugrik és nyitnia kéne,denm hűzza el a reteszt valami.

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 23:33 Segítsetek!

anubisz írta:
szotakdavid írta:

Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom



Ez szívás. hogy szeded le, ha fogják a csavarok. Szerintem ennek trancsír lesz a vége, már mint valahogy le kell, vagy szét kell szakitani a zárat belülről. Valami megoldás biztos van rá, ha írja is, hogy ha bekulázik a zár, nem lehet nyitni az ajtót.Gondolom a szervízbe se tépik le az ajtót.[/quote]

egy műanyag ház van az egészen vannak rajta pattintós illesztések csak addig ne akarom azt letördelni amíg nincs másik hátsó záram elvileg holnap lesz és akkor hétvégén azt is megpróbálom megcsínálni majd írok mit alkottam a hétvégén

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 23:09 Segítsetek!



Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62

[/quote]

Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 22:19 Segítsetek!

anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 22:00 Segítsetek!

hil írta:
szotakdavid írta:

Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

Szia Dávid!
Szívesen segítenék, de csak az én autóm kiszedését tudnám leírni, viszont az benzines, a dízelnél nem tudom mi az eltérés.

Közben látom, hogy sikerült letölteni a leírását.

Én is küldtem erről egy kivonatot mailban. A venti lapátokat ne is próbáld leszedni, mert visszarakni már nem fogod tudni. Én Castrol lánckenő sprayt használtam, de biztosan jó más is


Köszönöm szépen hétvégén megcsínálom mert van még más problémám is.

Hátha tud valaki segíteni termosztátjaim kicseréltem ,de a vizem még mindig nem melegszik. volt már valakinek ilyen?
Hőfok jeladóm jó.Én már csak arra tudok gondolni h valamelyik termosztát hibás..

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 21:35 Segítsetek!

anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 20:54 légzsak_

guco05 írta: Sziasztok! Nekem is világít a légzsák lámpám! És kérdezném h. kinek milyen véleménye van erről a műszerről,vagy tudok-e véleményt mondani? ----->>>> http://racing-bazar.hu/alkatre...reset_tool tudna nekem valaki értékelést mondani!? vagy valami olcsóbb megoldást tudtok-e mondani! Előre is kösszzz!


ennyiért már rendelsz diag kábelt ebayről,ha van laptopod ezerszer jobb azzal nem csak légzsákot tudsz nézni hanem mindent.

szotakdavid Elküldve: 2012-11-08 20:43 Segítsetek!

hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

szotakdavid Elküldve: 2012-11-07 21:47 Fékjavítás

gampetibor írta:
jrtom írta: Ez azért durva, hogy valaki itt tart!

hil írta:
gampetibor írta: Sziasztok!
Kerékcsere során észrevettem, hogy a fékcsöveim teljesen be vannak repedezve.
LEhet kapni darabra ilyen csöveket, vagy vegyek két métert és vágjam be?


Szia!
Ezt ugye nem gondoltad komolyan?????




Hat ez van, nem lehet mindenki olyan okos mint Te! Ezért is kérdezek és nem állok neki magam berhelni. Inkább segíts, ha pedig nem tudsz akkor ne is szólj hozza. Köszi


Tibi holnap hívj fel,tudok olcsón nem rég cseréltem én is