ute107 írta:
vivaladiesel írta:
szotakdavid írta:
Gondom a következő..Nehezen indul a kocsim,izzitógyertya cserélve izzitó relé kimérve.
Jelenség a következő gyújtás rá indit teker-teker beindúl fehér füst hátúl.Ha egymás után töbször ráadom a gyújtást utána könnyebben indúl mint ha csak egyszer adom rá.
Van valakinek valami ötlete??Lehet h az adagoló leejti a nyomást??
esetleg egr hűtő repedt valahol és vízet enged és ezért van a fehér füst??
Volt már valakinek ilyen
Üdv Dávid
A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedés, hengerfejtömítés hiba rosszabb esetben deformálódott a hengerfej.
Ha az adagoló leejti a nyomást, azt meleg motornál csinálja. Tehát ha hidegen relatíve könnyen indul de meleg motornál sokáig teker akkor azt az adagoló okozza.
Nekem is ez van/volt...néha van. Izzítógyertyákat én még nem cseréltem. Divinyinél voltam ő egy relét cserélt a motorvezérlő mellett, mivel nekem állítólag a régi fajta volt még bent. Ezt követően kimondottan javult az indulás! De! Az önindító nálam véleményem szerint a bűnös, most majd teljes szervizre félre teszem a kocsit, önindító leszed és felújít. Sok áramot vesz fel és emiatt lehet a baj. Ez a probléma több esetben VW dieseleknél szokott előfordulni 300.000 km megtétele után.
Javaslom megnézni még a résolajcsöveket és a porlasztókat is.
Ja és a füst nem fehér... hanem "elégetlen" gázolaj. Mivel beporlaszt, de nem ég el rendesen. Állj oda a kipuffhoz és szagolj bele miközben valaki indít.
Ja és még lehet főtengengely v. vezérműtengely jeladó hiba is... ez amúgy jó lenne tudni melyik...
Vivaladiesel:füst csak az indúlásnál van egyébként normális kormol.Legalább megnyugtattál h nem adagoló hiba.
Ute107:igen az önindító nálam is hangos,de a relét én kimértem és elvileg jónak kell lennie ,de holnap hozok bele egyet és kipróbálom azzal.
A porlasztoknak van néha csattogós hangja.
Üdv Dávid