szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-12-05 16:50 Motorolaj

tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


5w 40

szotakdavid Elküldve: 2015-12-03 11:12 Autóvásárlás

F10 írta: üdv.
érdeklődnék , hogy 2005 körűli e60 25-30i-knek van tipikus hibája mint a dízeleknek?
nézegetem őket jobban bízok bennük mint a dízelekben.


Egy bajuk van az hogy E60!

szotakdavid Elküldve: 2015-12-02 19:24 Ajtónyítási Gondok!

primai írta:
YELLOW írta:
Attsss írta: Sziasztok! Olyan gondom lenne az e46-omon, hogy mostanában egyre többször nem nyit a központi zár. Nyomom a nyitás gombot a beltéri világítás feljön, de nem nyit csak mintha próbálná nyitni. Kulcsal csak a vezető ajtót tudom kinyitni és belülről nyomva a központi zár gombját se nyílnak az ajtók csak többszöri próbálgatás után.
Olvasgattam néhány korábbi hozzászólást, ami alapján a relére tippelnék, de azért szívesen elolvasok friss véleményeket.
Köszönöm


igen, nekem pont ugyanez volt, aztán már csak cifrázta a dolgokat. nekem relécsere segített.
mondjuk mint már írtam régebben, én ahogy figyeltem, sokaknál FL előtti autóknál inkább a zárszerkezetben a Hall szenzor a ludas, erről hil kollégának van feltöltve szerelési útmutatója, FL-eknél viszont relé. viszont el kell mondjam vannak kivételek. volt akinek úgyanígy csinált mint nekem, aztán hiába cserélte a relét, ugyanúgy rossz volt, viszont volt akinek mégis. az én véleményem az, hogy egyszerűbb, olcsóbb megoldás a relé csere. (persze itt sok minden függ a beszerzéstől, kivel tudod lejavíttatni, stb) én is jó darabig húztam, aztán nyáron, meleg időben egyre rosszabb lett, gáz volt a teszkó parkolóban aztán relécsere. bevált.


Sziasztok. Nekem is ugyanilyen problémám van, zárni tudok, nyitni már csak kulccsal a vezető oldalit és ennyi. Nem tudtok valakit Pest megyében aki javít ilyet?


JKNAVI-t keresd itt fórumon Ő javít GM modulokat Újpesten.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-01 20:54 Eltűnik a hűtővíz!

Attila8805 írta: Sziasztok!
Teljesen új vagyok a fórumon és Bmw tulaj is csak 2 napja
A Peugeot 406 Coupemat cseréltem egy E46 321 I coupera a cserét félúton ejtettük meg.
Visszafelé megtettem autópályán kb 500 km-t minden gond nélkül.
Tegnap arra lettem figyelmes hogy jelezi a masina hogy alacsony a vízszint.
A hőfokmérő felment középig és nem tovább.
Ha szembe állok az autóval a bal oldalon a tűzfal felől látok csöpögést.
Mi van ott ami ereszthet?
Ja és az általatok említett bugyogást is lehet hogy hallottam
Nem vagyok benne biztos mert akkor még nem tudtam erről a jelenségről és annyira nem figyeltem de most hogy olvastam rémlik mintha hallottam volna bugyogás szerűt
Bocsi a hosszú írásért a válaszokat előre is köszönöm.


Szia!

Erre senki nem fog tudni így biztosat mondani.
Vidd el szerelőhöz.
Hol laksz??

Dávid

szotakdavid Elküldve: 2015-11-30 01:29 Segítsetek!

hil írta:
Robert74 írta:
YELLOW írta:
Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.


Nem tudom hogy mi köze annak hogy hol lakom a szervizeléshez.Bárhová el tudom vinni az autót, a költség nem számít.Ja és igen telik F10-re, csak nem bizom a magyar szakszervizben.De ha ilyen emberek akarnak ilyen véleménnyel segíteni ,akkor inkább kiviszem az autóm egy Németországi szakszervizben . Ott segítenek nem irigykednek.

Szia!
Félre értetted Y-t! Ő arra gondolt, hogy esetleg tudnának ajánlani megoldást, de mindenképpen javasolt egy hibatároló kiolvasás, viszont fejlécedből nem derül ki tartózkodási helyed, tehát akkor kit és az ország melyik felében érdemes javasolni valakit is.
Mellesleg: nekem a Német országi szervizekről lesújtó a véleményem, kaszálás, trehányság terén.



Nagy Miklós Nyíregyhàza

Mészàros Jànos Maszika Budapest

Nagy Istvàn Steeff Nagysàp


Töménytelen mennyiségű F10-et làttak mind!!

szotakdavid Elküldve: 2015-11-29 18:21 Társalgó

Bitu79 írta: Autómosóba voltam.Láttam egy e46 tulajt.Több is szokott járni oda mondjuk Na mondom megnézem az ő kocsiján is a csappantyúkat.Nála 12 gombos klímapanel volt.Gyujtás levétel után nála is nyitva maradtak,pedig belső levegőre volt állítva előtte a klímapanelon.Úgy nézki tényleg úgy van,ahogy lejjebb írtam,hogy a klímapaneltől függ,hogy bezárnak e a friss levegő csappantyúk gyújtáslevétel után,avagy nyitvamaradnak e.Ujabb klímapanelnél(12 gombosnál) eddig nyitva maradt mindegyik e46-nál,amiket én néztem.Kár,hogy senki nem tudja,hogy ez most programozható e,avagy nem,hogy ugye lezárjanak gyujtás levételekor.Ilyen opcióval én nem találkoztam egyik progiban sem eddig.Régóta b@ssza a csőröm pedig ez.De úgylátszik ez ilyen,el kell fogadni.





szotakdavid Elküldve: 2015-11-27 04:22 Inditozásra nem inditt a kocsi !

tomeeeboy írta: Sziasztok!
Új vagyok mind itt az oldalon, mind BMW téren! Olvasgattam eddig rengeteget a fórumot és minden eddigi problémámra találtam is megoldást, de most olyan gond akadt amire nem találok sehol megoldást.
A kocsim e46 320d 136 le, egyik nap reggel nem akart indulni. Féktisztítóval beindítottuk és egész nap jó is volt az autó, de másnap reggel megint nem akart beindulni. Kimértük az izzítógyertyákat és 2 nem volt jó. Ki lett cserélve mind a 4 NGK-ra, de a kocsi azóta sem akar indulni. Ha hidegen izzítok és indítok akkor beröffen, de egyből le is áll, ha tovább tekertetem, akkor még egy párszor beröffen, de nem indul be. Néztük a szivattyút, mert arra tippeltünk, hogy az lesz, de az úgy néz ki jó, mivel nyomja elég jól az üzemanyagot. Azt is hallottam, hogy 2 szivattyú van benne, de a tankot még nem szedtem szét, hogy megnézzem.
Segítsetek mi lehet a gond.
Tomi



Porlasztó vagy adagoló. Keresd fel nyíregyen Nagy Miklóst.Ő pontosan megmondja mi a probléma.

Csak egy jó tanàcs..sokàig ne hasznàld így mert le fog égni az adagoló elektronikàja!

szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 20:33 320d Motor

lantika írta:
navaratna írta: Holnap megy állapotfelmérésre a Bmw szalonba.
Ott remélem ki tudják olvasni hogy mennyi az annyi!
Iletve kiderül hogy az eredeti motor van-e még benne.
Ha eredeti motor van benne akkor 320ekm-el szerintem ha hibás a lánc már szakadt volna.
Holnap kiderül.

Mai nagy kérdés hogy gyárilag létezhet hogy jó minőségű láncot kapott volna.
Lehetséges-e hogy valóban voltak jó szériák a 2008 évjáratban ami nem szakad.


Ha tekert akkor nem lehet kiolvasni. Mindenhol felülirjäk a km-t.


Ezt azért nem merném kijelenteni így. Miki kiolvassa a tutit.

Mindbe cserés a lánc.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 19:34 320d Motor

navaratna írta: Két napja vásároltam egy 2008-as n47-es motorral szerelt e90-es gépjárművet.
Nem gondoltam volna (vásárláskor) hogy egy Bmw-nél ilyen vezérlőműlánc szakadás elöfordulhat.Sajna útólag döbentem rá!
Visszahívás (szakadás) miatt érdeklődtem a helyi Bmw szalonban de azt a választ kaptam, hogy az én alvázszámomra nem vontakozik!
Most akkor az én autómban jófajta lánc található vagy ez is szakadós fajta csak a Bmw nem ismeri el!
Lánc csörgés hang nem tapasztalható!

Az autóban óra szerint 248ekm található + ami útólag kiderült tekerés miatt 60-70km vagyis 320ekm!




Két lehetőség van. Az egyik hogy cserélték már a láncot(vagy motort cseréltek),a másik h meg van számlálva minden pillanata a motorodnak.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 19:31 Töltés hiány

lantika írta:
Tano írta:
lantika írta: Elfogyott a töltesem. Este semmi baja nem volt,ma reggel meg amikor beinditottam vilägitott a piros aksi lämpa,pedig nem is piros az aksim. Delutän megmertem,es 11,8 volt a töltes alapjäraton. Emelt fordulaton nem sikerült megmerni,mert az aksi a csomagtartoban van,es ha nyomtam a gäzt,nem lättam a multimeter kijelzöjet,amikor lättam a kijelzöt,akkor meg messze volt a gäzpedäl. Vagy a läbam rövid,vagy a szemem.
Kerdesem az lenne,hogy a fesszabäjzoban levö szenkefeket ki tudom cserelni? Gondolom egy probät meger,mert az 9 euro,a fesszabälyzo meg 122 euro.


A feszkót a műszerfal szervíz menüjében is meg tudod nézni, és akkor nem kell multiméterrel szórakozni.


Ott is 11.4-11.7 Volt van.


Nincs más hátra generátor le.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 19:30 karbantartás

hil írta: Üdvözlet az Adminoknak!
carbon115 user feltette hirdetését eladó gyermek üléséről 4x. Illedelmesen kérdeztem tőle, hogy ezt miért kellett ennyiszer. Erre még kétszer felrakta, most 6x látható.
Véleményem szerint a hirdetései carbon115-el együttesen törlendők az oldalról.
Talán azt gondolja, ha erősebben nyomja a csengőt, akkor az hangosabban fog szólni???

bye:hil


szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 03:58 kettõstömegü lendkerék

Csabika136 írta:
szotakdavid írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!


Cserélj motortartókat!


Szia! Mibõl gondolod h azok rosszak? Ha cserélek, milyen màrkàt érdemes? Muszàj a legdràgàbbat?
Köszi!


Varàzsgömbömben làttam. Lemföldert vagy cortecot.

szotakdavid Elküldve: 2015-11-25 01:00 kettõstömegü lendkerék

Csabika136 írta: Sziasztok!
Van itt valaki olyan közöttetek, aki frankón le tudná írni nekem, hogy a kettős tömegű lendkerék probléma hogy kezdődik? Hogy lehet észrevenni? A kocsim eléggé rezeg alapjáraton és nagyon idegesít. E46 320D 136le.
Köszönöm!


Cserélj motortartókat!

szotakdavid Elküldve: 2015-11-24 02:23 Tolató radar

KGR írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Mióta megvettem az autómat (1 éve) rossz a PDC benne. Most elhatároztam, hogy életet lehelek bele. Az átvizsgálás során márkaszerviz megállapította, hogy 2 szenzorom hibás. Ebben a tudatban rendeltem is 2 db utángyártottat amik ma meg is érkeztek. Gyorsan beszereltem őket a 2 középső pozícióba (hang alapján próbáltam megállapítani, hogy melyik szenzor lehet hibás, a jókat a két szélső pozícióba rendeztem). Viszont továbbra sem működik. R-be kapcsolva hosszú sípoló hang fogad.
Szükségem lenne a környéken valakire akinél gyári programmal lehetne tesztelni, hogy mi lehet a gond. Esetleg van valaki a környéken akinek van gyári programja és bevállalja, hogy segít? Természetesen nem lennék hálátlan. XVII. kerület és Maglód környéke lenne jó nekem.

Sajnos nekem csak univerzális kiolvasóm van ami eddig tökéletesen elegendő volt, de ugye ezt már nem tudja.

Előre is köszönöm a válaszokat!




Szia!

Dunakeszin tudok benne segíteni.

Üdv Dàvid

szotakdavid Elküldve: 2015-11-23 19:30 Hűtőventillátor hidegen nyikorog!

Bitu79 írta:
lela írta:

Na akkor máris többet tudok.
És hány foknál(hűtővíz) kell ennek bekapcsolni?
Mert 3 éve mióta meg van a kocsi még egyszer sem hallottam menni.



Nézd meg a vidit ,amit tegnap linkeltem.
Ott mutatja a vidibe a cséká,hogy teszteli le a ventit,hogy működik e.
Amúgy enyém sem szokott nagyon bekapcsolni...
Erről is volt már szó,itt a fórumon.
Mert ezt mások is furcsállották,hogy nem nagyon hallják.
Amíg Dávid itt van,addig jó,mert ő tuti vágja ezt.


Dieselbe ritkán kapcsol be. Szinte csak a klímázásnál és nagy melegben kapcsolt be.
Tiedbe valószínű h meghalt a vezérlője. A másik h ki kell takarítani a a két hűtő között és a hűtőbordákat,csodát fogsz látni!