szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-10-17 19:19 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
szisszi írta: Sziasztok,

Csak a hálámat szeretném kifejezni, amiért itt a fórumon megtaláltam a dsc+kézifék világít probléma lehetséges okait és megoldását. Ajánlották a beszélgetők itt az Illatos út 9. alatti BMW szervizt, felhívtam őket, hamarosan a megbeszélt időpontban fogadtak is, rátették gépre, kormányszögérzékelő miatt jelzett, kivették, próbakör, negyed óra alatt megvolt és összesen egy köszönömöt fogadtak el. Ilyen is van még!!! Mindenkinek csak ajánlani tudom. Kényelmesen be lehet menni az iparterületre, nagy a parkoló, modern, tágas és tiszta a műhely, rendesek a szerelők.


cseppet sem reklámszagú. mindig elgondolkozom, hogy vajon valaki miért regisztrál be egy oldalra, közben az első kommentje, vagy egy szervíz leszidása, vagy az égig magasztalása. a harmadik eset, amikor hogyan nyissam ki az autót, de sürgősen (mert minnyá itt vannak a zsaruk)
az Illatos utcában nem bűzlik valami?

szerk.: egyébként van szervíz értékelés rovat


szotakdavid Elküldve: 2015-10-06 18:34 E46 M futómû

Rafchee írta: Köszi! Továbbá még annyit kérdeznék, hogy a lengőkarokban jól tudom, hogy ki lehet cserélni magába csak a gömbfejeket? Nem kell komplett lengőkart vennem.


Nem,sajnos nem lehet gyárilag cserélni.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-04 12:35 Turbo

kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!

szotakdavid Elküldve: 2015-10-04 12:31 Motorolaj

sutius írta: Az új Shell-es csodaolajat próbálta már valaki? A héten voltam pár alkatrész után és láttam, hogy kb 700-1000 forinttal drágább literje...
Kiváncsi lennék, hogy annyival jobb is? vagy egyáltalán megéri többet fizetni érte...


Aki eddig is a gyári olajat használta az ezután is azt fogja használni. A bmw soha nem adja a nevét szar dolgokhoz. Nem hallottam még rosszat róla.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-01 19:47 Motorolaj

flenfer írta: Sziasztok!
Olajcsere elött állok, és az előző olajcserénél Classic sae 10w-40 -es olajat tettem bele. 10 ezer km. után lecserélem. Mi a véleményetek erről az olajról? Nem csöpög a motorból, és nem is eszi. Kartergáz szűrő is volt cserélve, kompletten házastól. Most elég csak a szűrőt cserélni?


Az h butaságot csináltál!!! Ez nem suzuki h 10w40-es olajat kelljen bele rakni.

5w 30!!!! Nem kell az a hülyeség hogy 300.000km-nél vékony az 5w 30,ha eszi az olajat annak oka van. Meg kell csinálni!

szotakdavid Elküldve: 2015-09-30 18:19 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

devility írta: Sziasztok,

tegnap kicseréltem a csomagtér nyitómat, kompletten, azóta a két hátsó lámpát bejelzi kiégettnek.

E46 coupe és e46 m3-ról van az új csomagtér nyitó.

Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hogyan lehetne ezt a hibát kitörölni? Vagy ha gépre köttetem akkor ott kilehet törölni?

Előre is köszi!

üdv,

N.


Rendszámtábla világítást nézd meg.

szotakdavid Elküldve: 2015-09-30 17:44 Lambdaszonda - benzinben

Robee86 írta:
Szia Bitu79,

félreértesz, nem az a bajom, hogy drága a szervizelés, mert ezzel tisztában voltam/vagyok (tavaly november óta kb. 600.000 Ft-ot költöttem az autóra). A problémám az, hogy nem bírják megoldani a problémámat és az én pénztárcámon akarnak kísérletezgetni... Tudom, hogy prémium és hogy drága, sőt nem is lenne bajom azzal, ha pl. azt mondanék, hogy teszem azt 150.000 Ft és a kocsi 100%, hogy jó lesz, de ez a "kicseréljük az összes szondát párszázezerért, majd meglátjuk hogy mi lesz..." hozzáállás baromira nem tetszik.
A DISA-t meg a szolenoid szelepet már megrendeltem, szóval azokat mindenképp ki fogom cserélni, aztán ha továbbra is fennáll a lambdaszonda hiba, akkor megnézetem oszcilloszkóppal.

Üdv.
Robi


Még mindig csak Nagy Miklóst tudom javasolni a problémádra!!!! Pesten voltál X szerelőnél akkor ez a plusz 200km igazán nem sok,de persze ez csak az én véleményem. Mikinek nem tudsz olyan problémát mutatni amire ne tudná a megoldást!

szotakdavid Elküldve: 2015-09-29 20:19 bc

siposattila írta: siasztok!tud nekem segiteni valaki hogy kell ncs expertel bc -t akaktivra tenni?e 46 ról van szó!segitsen valaki!!!


Felszereltségi listához kell hozzá adni,de Dis-el egyszerűbb.

szotakdavid Elküldve: 2015-09-29 18:38 Vezérműlánc

mutyuru írta: Sziasztok!

Van egy 2009-es áprilisi 320D-s verdám. A mai autópályás utam során dugóba keveredvén lettem figyelmes valamilyen halk hangra 1-es és 2-es fokozatban mint pl lánccsörgése.

Eszembe jutott anno a cikk a totalcarrol 20 kerülendő motorral - enyém is az N47-s szériát kapta ha jól gondolom. Jelenleg kicsivel kevesebb mint 150e. km van benne. Elképzelető, hogy ez a halk "lánccsőrgésnek" vélt hang a lánc nyúlásáról árulkodna? Van más jele?
150e. km esetén nem korai még a hiba eljövetele?

Köszönettel:
M


Szia!

Keress fel egy hivatalos Bmw szervizt lett garanciális visszahívás a lánc problémára,de csak alvázszám szerint lehet megnézni h a Tiedre van-e.

Esetleg ha nincs akkor cseréltesd!

szotakdavid Elküldve: 2015-09-27 14:02 légzsák lámpa világít

YELLOW írta: szóval nekem az övfeszítő bekötése fix-nek tűnik:


ez pedig az ülés foglaltság érzékelő csatija, ezt húzom ki, mellé teszem, majd vissza a kis fekete borítás:


itt fent hiába húzom szét, ugyanúgy bedobja hibának, hiába van kikapcsolva a figyelése:



így már jó amit mondasz,de az ellenállást ne erőltessük,ha le lehet programozni

szotakdavid Elküldve: 2015-09-27 12:29 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
lantika írta:
tibee01 írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi


ha már valaki törli a hibát, akkor ne kínlódj a diódával, hanem diaggal ki kell kapcsoltatni a figyelést, aztán csókolom.


Sziasztok!

Ha diaggal ki van kapcsolva az ülésfoglaltság érzékelő figyelése, akkor balesetnél nyitja az utas oldali légzsákokat ugye?


Igen. Ha elromlik a foglaltsägerzekelö akkor is nyilik a legzsäk minden keppen.


a diódás megoldás is ugynaazt csinálja. azt adja be, hogy mindig ül ott valaki.
ha diaggal kikapcsolod, utána le kell húzni a csatit az ülés alatt. (elektromos ülésed van, akkor nem az egészet kell lehúzni) aztán törölni a hibaüzit.
egyébként a diódás, ellenállásos dolog 100Ft-ból megoldható. sőt ha SMD alkatrészeket tud az ember, akor még nagyon pici is lesz, csati kupakjában elfér.


Yellow megkérlek hagyd a hülyeséget,Miki már egyszer elmagyarázta miért nem azonos a két megoldás!!!! Nem az ülés csatiját kell lehúzni programozás után,ha lehúzod az ülés csatiját akkor bedobja a feszítőpatront!!!!!!

szotakdavid Elküldve: 2015-09-27 12:21 légzsák lámpa világít

tibee01 írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi


ha már valaki törli a hibát, akkor ne kínlódj a diódával, hanem diaggal ki kell kapcsoltatni a figyelést, aztán csókolom.


Sziasztok!

Ha diaggal ki van kapcsolva az ülésfoglaltság érzékelő figyelése, akkor balesetnél nyitja az utas oldali légzsákokat ugye?


Dunakeszin leprogramozom Neked. Nehogy diódát hebrákolj bele.

szotakdavid Elküldve: 2015-09-25 20:31 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Nemrég írtam a Vanautóról, még nem ismerve őket. Ezúttal megkövetem őket, megismertem a csapatot, néztem sok-sok helyen autót, amik alapján véleményem változott:
Van náluk valóban, kevésbé szép alsórésszel bíró példány, de nagyon tutik is vannak, autóik szépek kívül/belül, ezt akkor is megírtam. Áraik a sok más kereskedésben találhatókhoz képest talán kicsit magasak, de egy helyen nagyon sok Bimmerből lehet választani. Más kereskedésnél, ha meghallják azt, hogy beszámítással vennék tőlük autót, akkor a kinézett darab eladási ára mindjárt magasabb 100-200K Ft-al. Vanautóéknál nem. Eladóik türelmesek, megjegyzés nélkül hagyták, hogy ma immáron második alkalommal is körbenézzem, diagoljam az autót röpke 2 órában. (Amit néztem, hibátlan volt) Mostani tapasztalatom alapján ajánlani tudom őket másnak is, persze hozzáteszem, hogy sok utána járással, vagy szerencsével biztosan lehet találni máshol olcsóbbat, jobbat.

Nem kért meg senki ennek a helyesbítésnek a megírására, de úgy érzem, korábbi tévedésemet illik korrigálni.
bye:hil



és akkor meg van az új példány? ha jársz erre jelezz

Szia Y!
Még semmi nem biztos.....
Ezt az autót már harmadszor néztem meg. Az előzőket úgy vettem, hogy szinte a kapuból ránéztem, majd mondtam "csomagolják be" és vittem (DDD)
bye:hil




szotakdavid Elküldve: 2015-09-24 17:24 Izzítás vezérlõ

Csabika136 írta: Sziasztok srácok!
Picit nehezebben indul t múltkor a 320d-m. Ilyen időben szeretne vajon izzítani? Az a két rossz gyertya ugyanis azóta is rossz, sőt lehet hogy a másik kettő sem jó, amiről a múltkor írtam. Ha viszont most kellene hogy izzítson, akkor a két rossz gyertya magyarázat lehetne a nehezebb indulásra.
Köszönöm!


Mindig izzít.

ki kell mérni lehet a gyertyák szarok de lehet a vezérlő is.

szotakdavid Elküldve: 2015-09-21 19:02 Lambdaszonda - benzinben

Robee86 írta: Sziasztok,

még új vagyok a fórumon, de már elég sokat olvasgattam, úgyhogy remélem jó topikba írok...
A problémám a következő lenne:
Már több hónapja világít a check engine lámpám (lambdaszonda hiba), azóta ki lett cserélve a Bank 1-en a katalizátor előtti és utáni szonda is, de a hibajelzés továbbra is jelen van... A motor karakterisztikáján semmilyen változást nem észlelek; a teljesítmény nem változott, az alapjárat 99,9%-ban rendben van (eddig egyszer vagy max. kétszer volt olyan, hogy alapjáraton kicsit rázott az autó) és a fogyasztás se tűnik többnek. Teljesen tanácstalan vagyok és a szervizek is... Volt már valakinek hasonló problémája, illetve tud valaki ajánlani egy szerelőt, aki ezt tényleg megoldaná? Eddig a Polltomnál és Bolya Balázséknál voltam (utóbbiak nagyon korrektek, csak sajnos nem túl gyakori ez a motor és ők se tudnak hozzászólni).
A probléma azért is idegesítő, mert el szeretném adni az autót, de tökéletes állapotban és lehetőség szerint tényleg csak a hibás alkatrészeket szeretném cserélni, nem pedig végigzongorázni minden lehetséges alkatrész cseréjén többszázezer Ft-ért...
Az autó típusa:
2006/12 E91 330XiA 258LE (N52)
158.000 km (ami tényleg annyi )

Előre is köszi.

Üdv.
Robi





Nagy Miklós nyíregyháza a Te embered!