szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2015-03-16 19:03 riasztó gond

YELLOW írta:
attól függ honnan nézed. inkább a tűzfal előtt van, ha úgy jobban érted. ott keresd jobb oldalon, mint ahol a bal oldalon a fékfolyadék tartály van, csak ez jobb oldal. menet irány szerinti jobb oldalt, nem úgy ha szembe állsz az autóval. huhh

szerk.: neked ott lesz, ahol ennek az akksija van





szotakdavid Elküldve: 2015-03-15 12:16 riasztó gond

Rorybreaker írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Hol találom a gyári riasztó szirénáját, vagy legalábbis a helyét? Vagy nincs az autómba, vagy nem működik.


Én is azt hittem, hogy van az autómban, én sem találtam a szirénát, és utána kiderült, hogy nincsen benne...


Tűzfal mögött,fűtésbox mellett van balra.

szotakdavid Elküldve: 2015-03-02 19:29 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bajor3as írta: Sziasztok!

Adnátok légyszi tippeket, hogy e46 FL gyári xenonos fényszóróba honnan érdemes beszerezni angeleyes karikákat?

Előre is köszönöm! Üdv!

Lajos


Szia!

Van 480 Ledes szettem eladó,új dobozában beszerelés is megoldható.

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2015-03-02 04:24 316 i Kartelgázmembrán

YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Köszi! Ezt a videót pont nem találtam. Ezek után azt hiszem, én nem állok neki úgyis lesz lánccserém, majd akkor megcsináltatom...


hát igen. ritka szar helyre találták ki.... tervezték be....


Mint az összes benzinesbe..

szotakdavid Elküldve: 2015-02-23 04:13 E46 lámpa

Bero írta: Sziasztok! E46 facelift lámpájába beépíthető a facelift előtti lámpa projector része? Vagy akkor nem lesz bixenon,ugye? Köszönöm!


Àt lehet rakni csak nem bixenon ennyi.

szotakdavid Elküldve: 2015-02-23 04:07 320d Motor

mwbfso írta: Sziasztok!
Olyan prolémám van,hogy adagolo csere után,hidegen indul a verda.
Melegen csak nehezen.


Ha bontott adagoló lett felrakva( tegyük fel a helyén is van) akkor lehet adagoló,de csúcs is.

szotakdavid Elküldve: 2015-02-22 13:02 nagynyomású szivattyú

germina írta:
ember84 írta: Hozzátenném tanulságképp,a 25-bõl 40 lett második beszélgetésre,de szerencsémre Bosch alkatrészértékesítõtõl sikerült beszerezni 3000 forintért a tömítés készletet.Hát inkább zsebbe maradjon a különbözet


Hello.
Neked hol eresztett a szivattyúd?
Nekem van egy gyanúm, hogy az enyém a karterbe eregeti kicsit.
Szerinted létezhet?


igen

szotakdavid Elküldve: 2015-02-17 04:52 Multikormány beszerelése utólag...

Reflex464 írta: Sziasztok! Elnézéseteket kérem az értetlenkedésér. A kérdésem a következő : e46 compactom van 2002 es 4 ágú buta kormánnyal . A kocsiban elektromos gázpedál van . Ha veszek bele 3 ágú miltikormányt beszerelhető, és a tempomat és egyéb gombok felprogramozaás nélkül működni fognak ? Természetesen helyes bekötés esetén . Választ előre is köszönöm .


Igen, keresd fel Nagy Mikit Nyíregyen. Van kàbele is és pillanatok alatt be is szereli.

1stAuto kft Debreceni út volt mazda szervíz.

szotakdavid Elküldve: 2015-02-15 13:04 Indítási giondok + vészüzemmód 320da 150le

MolnarDani írta: Sziasztok.

Lenne egy apró de annál kellemetlenebb gond a büszkével. Hidegen ha ráadom a gyújtást és nagyon sokáig tölt a magasnyomású szivattyú és indításnál csak a sokadik próbálkozásra indul a vas. olyan mint ha el menne a nyomás. De csak a reggeli első indításnál van ez a jelenség.

Valakinek valami tippje?


Szia!

Diagot kéne csinálni.

szotakdavid Elküldve: 2015-02-09 18:59 bmw diagnosztika

raul227 írta: a bmw 20 pines kábelhez megy az elm 327es?


elm 327 semmire nem jó

szotakdavid Elküldve: 2015-02-09 18:24 izzítógyertya

voroskontos88 írta: Sziasztok. Új vagyok itt az oldalon és Bmw tulajdonosok körében is. Az autó egy 2006os 320D. Múlt héten még működött viszont kicsit egyenetlenül járt. Leellenőriztük, egy izzítógyertyát cseréltünk.Azóta indításnál az izzítás visszajelző FEL SEM VILLAN és elég rosszul indul a kocsi.
Valakinek valami tuti tippe?
köszönöm előre is!


Diagnosztikát kéne csinálni.

szotakdavid Elküldve: 2015-02-08 15:46 Külsõhömérséklet kiirás

gfeco írta:
davidmarcsok írta: sziasztok.lenne egy gondom nincs bc es nem irja ki a kulso homersekletet.koszonom a segitseget.




Ez teljesen természetes.
Ha szeretnéd hogy legyen kell egy Bc-s kar, be kell szerelni,fel kell kódolni.
Ha digitklímás a kocsi akkor a hőmérő is benne van a bal első kerék előtti műanyagban a lökös alatt..
Az egész mutatvány 10-15 ezerből megvan maximum.
Hol laksz?


Minden dieselbe van gyárilag hőmérséklet jeladó,csak Bc-s kart kell beszerelni és kódolni.

Ui.: Van Bc-s karom

szotakdavid Elküldve: 2015-02-08 15:41 Mi lehet a baj?

germina írta:
Hello!
Megoldódott a gondod? Vagy mi lett a diagnózis?
Én is ezzel a problémával küzdök, pedig nem DPF-es az autó.
Ezt a jelenséget azok produkálják. Olvastam olyat, hogy a hugyozó befecskendező is okozhat olajszint emelkedést. Valakinek van egyéb ötlete?


Nagynyomású pumpa hibája is okozhatja.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-22 19:08 320d Motor

YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Akkor a gyàrilag klíma nélküli e46-ok mind gyàrtàdi hibàbasak?!


tényleg volt ilyen E46 amúgy? valamikor hallottam, de nem hittem el. mert oké E36-ba volt. de E46 abban az árkategóriában én alapnak mondanám már a klímát. legalább a manuált. mondjuk aki egy BMW-t ebben az időben klíma nélkül vett meg, az biztos nem volt tiszta fialás ki rendel le így egy BMW-t? még a manuális klímán is elszőrnyűlködöm egy BMW-ben, pedig E90, E60-ban is volt.


Én tavaly találkoztam egy olyan 1es BMW-vel (e87) amiben gyárilag nem volt klíma.



hihetetlen...
bár, ha azt nézem anno a mercihez is feláras volt a hátsó ablakfűtés
oké, hogy a BMW prémium márka, de azért az alapár így is túl magas, tehát abba is beleférhetne a klíma. de akkor legalább legyen annyival magasabb az alapár, de járjon alapból a klíma. azért 2015-ben, egy BMW-t nem adjanak már klíma nélkül. agyaltam itt magamban, hogy biztos van olyan régió, ahol nem igénylik a klímát, de télen is van haszna, igaz nem annyira jellemző.


Igen volt ilyen.

szotakdavid Elküldve: 2015-01-22 02:10 320d Motor

lela írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..


Igen két szíj van ez a rövidebb,a klímás.Ha nem a szíj okozza mást nem lesz egy tartalék belőle,de azért bízom benne hogy feszítőt nem kell most cserélnem.



Én nem használnám szíj nélkül, mert a főtengely ékszíjtárcsa akkor van jól kiegyensúlyozva ha rajta van.Ha csak az egyik van ráakasztva fél oldalól terheli csak.Le ne szakadjon az ékszíjtárcsád. Egyébként rá is van írva a szíjtárcsa szélére hogy ne használja szíj nélkül.


Akkor a gyàrilag klíma nélküli e46-ok mind gyàrtàdi hibàbasak?!