szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2014-11-18 22:07 Motor-váltó

Prof írta: Hy All

Mitől van az hogy leállításnál elég durván megrázkódik a motor ?

Motor és váltó tartó bakok 2 hónapja lettek cserélve.



Ékszíjtárcsa,szíj,lendkerék

szotakdavid Elküldve: 2014-11-16 20:10 angel eye

zzz46 írta: E90-be szereltem Dectane Angel Eye lámpákat, amibe utólagos xenon szettet tettem. Nagyon szép, de olyan hibát tapasztalok, hogy
1.: indításkor az Angel Eye karikák villognak/vibrálnak
2.: a xenon az első indítás, lámpakapcsolás után 5-6 másodperce elalszik, aztán már
rendesen világít.
Engem ezek a dolgok nagyon zavarnak ,szeretnék rá megoldást találni.


Programozás kell a xenonak,tudok adni kontaktot a környékeden.

szotakdavid Elküldve: 2014-11-13 00:09 Motor-váltó

cabyka írta: Sziasztok.
Vegig neztem vagy 20 oldalt nem talaltam meg amit keresek.
Kerdesem az lenne hogy e46 facelift 2003 5 fokozatu manualis valtot lehet cserelni 6 fokozatura 2004 es manualis valtora(mindketto 320d 110kw)?


Igen lehet.

szotakdavid Elküldve: 2014-11-12 20:00 képek

bmw320d4 írta:


Te is rajta vagy "A listán" mi?!

szotakdavid Elküldve: 2014-11-12 19:22 320d Motor

Jooce27 írta: Üdv mindenkinek.A segítségeteket szeretném kérni BMW 320 d 136 lovas 2000-es évjárat és kombi.Menet közben elkezdett rángatni majd leállt.Előtte kivillant az ÁBS és a müszerfal közepén lévő sárga jel mely egy háromszög benne felkiáltó jel és egy körbefutó nyíl.A szervó szivattyú tartályából kinyomta az olajat.A gázolajpumpa mŰködik,a szűrő nincs eltömődve de nem lehet elinditani.Az öninditó tekeri de nem indul.Szerintetek mi lehet a baj,és hol keressem a hibát.


Adagoló

szotakdavid Elküldve: 2014-11-10 20:43 e36

Siempre írta: Sziasztok

A kérdés.
E36 2,5 TDS Touring a szereplö

A gond:

Hidegen 2 izzítás és indul.
Melegen van amikor 1-2 fordul és indul de van amikor igen csak sokat kell köszörülni.

Az adagoló műszeresen beállítva új elektromos fejet kapott.

Mi lehet a gond? Adagoló,porlasztó csúcs vagy üzemanyagszűrő......?

Köszönöm mielőbbi válaszotokat.




Szia!

adagoló,porlasztók és jeladós porlasztó is lehet.

szotakdavid Elküldve: 2014-11-10 20:36 Motor-váltó

rvarnai83 írta: Sziasztok! Új vagyok a Bmw-ek nél! Vettem egy 2004-es 320 d 150 le autómata váltós autót. Kérdésem az lenne, hogy mitől van az, hogy alacsony fordulaton kb. 1500-nál a fordulatszámmérő lefelé úgymond repked az autó meg enyhén rángat? Köszönöm előre ha valaki tud valamit!


váltó hiba,lehet egy olaj csere megoldja a problémát,de turbina hiba is okozhatja.

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2014-11-04 19:56 Társalgó

Figyeljetek létszíves,hogy egy apróhirdetést egyszer adjatok fel!!!

szotakdavid Elküldve: 2014-11-04 19:33 Fûtés - Klíma

leroyclub írta:
anubisz írta:
leroyclub írta:
Miért kellett 3x kiszedned? Visszajött a kerregés?


Azóta nem mióta teljesen kiszedtem, és kifújtam,rendesen megkentem. Előtte nem csináltam meg alaposan. Ha valami szarral fújkálod meg,sokáig nem bírja, mert kiszárad rengeteg por gyűlik ott bent össze. Nekem csak alacsony fordulaton nyikorgott.




WD40 is jó lehet neki? Amit beleúfjok az ott is marad? A szaga nem jön be az utastérbe?

Szerk: ilyet rendeltem Zsír spray





Dieselnél le kell szedni a szívósort is a fűtőmotor kiszedéséhez.

szotakdavid Elküldve: 2014-11-01 13:32 Egyenetlen alapjárat

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

1. nem fogok védekezni ezzel
2. nem én írtam azt amire gondolsz hanem maga a kérdező. 10w-60-assal annyit írtam, hogy tök fure egy mostani dízelnél, mikor sport benyás motoroknál ajánlott az a viszkó, és hogy most ez jó vagy rossz, mármint a kérdésem arra irányult volna, hogy ez jó motorra vagy rosszra következtet vajon. de ezt megbeszéltük. szóval nem én kérdeztem ott azt. nyugodtan keresd vissza, hacsak a saját igazad miatt nem törölted azt a kommentet. de gyorsan nyomok is róla egy print screen-t


Itt ki kombinált?

"igen én is erre gondoltam, csak nem akartam kimondani. viszont elgondolkoztam azon, hogy vajon ez jó vagy rossz? hisz régen is a tartós blokkokba sűrű olaj kellett, akkor lehet, hogy tartós és nincs agyonillesztve? vagy csak elcsesztek valamit? gondolom ilyen olaj mellé télre járt olajelőmelegítő is "

Veled szemben bizonyítani az igazam?

De ha tényleg arra van szükség, hogy hülyeségekkel vezessünk félre fórumozókat, akkor legyen.


végülis, ha szándékosan kötekedni akarsz, akkor jah...
az egy kérdés volt eleve. hogy egy korszerű, nem sport, dízel motorba mi indokolja a sűrű olajat. az, hogy magamnak lábjegyzet gyanánt leírok valamit. miért vezettem én abban félre valakit? én kérdeztem, mert érdekelt. én kérek elnézést, hogy a hatalmas nagy mestertől kérdezni mertem.
de akkor nyiss egy saját oldalt, saját fórummal, ahol csak kérdezni lehet, és csak te válaszolsz meg mindent, e-mail-ben befut a kérdés, mint a totalcar-nál, és mgválaszolod és úgy kerül ki. az lenne a legtisztább. minden kédésre, nyűgre bajra, csak jó válasz lenne, a magamfajták nem okoskodnának bele abba, amihez nem értenek.
de már megint máshová lyukadunk ki. az előbb sem biztosra írtam azt amit, "ha jól emlékszem" oda volt biggyesztve. én sosem állítom azt, hogy mindent tudok, de megpróbálok válaszolni, mert a legtöbb embernek azonnal kell válasz, és olykor várok fél napot is, sehol semmi, már privátban kérdezik meg, mondom láttam a kérdést, de nem tudom, de így gondolom. akkor vagy privátban, vagy a fórumban írom azt le. persze akkor hirtelen mindenki aki nagyon ért hozzá megjelenik, és ahelyett, hogy a kérdést megválaszolnák, mondjuk velem kezd el foglalkozni. az is valóban nagy segítség a kérdezőnek. de gondolom nagyobb szórakozás azt kivárnod, hogy mikor írok valami oylat, amin aztán elszórakoztatod magad. de ott van nyiss egy topic-ot magadnak, oda várod a kérdéseket, hidd el nem fogok beleírni.


Bocsánatot kérek Jeló mester.

De légyszíves ne írj faszságokat, mert az másoknak pénzbe és időbe kerül.
Ha meg nem vagy biztos valamiben, inkább ne írj semmit.

De ezt csak magamnak írtam lábjegyzetnek.


Miki Te nagyon rossz vagy.

Làbjegyzet: megyek veszek Fogkrémet megusfürdőt!!!

szotakdavid Elküldve: 2014-10-26 11:58 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

bmw320d4 írta:
Lassan kipróbálom én is.


szotakdavid Elküldve: 2014-10-24 02:56 Mi lehet a baj?_

Robinson írta:
Zoli90 írta:
bmw320d4 írta:
Zoli90 írta:

izzítás? A járó motor csinálja, lehet izzítás? Alkatrészben ez mit takarhat?


Sejtettem, hogy nem az álló motor kezdett rángatni, de azért köszönöm, hogy letisztáztuk.

Izzítógyertya, vagy elektronika. Előtte és utána diag.


rendben, köszönöm.


Pedig nekem is nemrég volt, hogy leparkoltam a kocsit este. Reggel mikor mentem le, nézem b+, ott rángatózik a kocsi a parkoló másik végében.. Akkor izzítás???


Nem!A Tied azért ràngatózott mert meglàtott Téged!!!!

szotakdavid Elküldve: 2014-10-23 19:44 Multikormány beszerelése utólag...

bmw320d4 írta:
Heteró vagyok, úgyhogy ezt buktad. A multikormányt viszont bekötöm szívesen.


Mióta vagy heteró???!!!

szotakdavid Elküldve: 2014-10-23 19:25 316 1.6 motor

karogino írta:
YELLOW írta:
karogino írta: Sziasztok! Pár hónapja vettem egy 2002 évjáratú 316i-t facelift modelt. n40b16a motor számút.174000 Km van benne, nagyon jó állapotú. Pár napja hallottam, hogy van ennek a fajtának egy komoly típus hibája, hogy a vezérműlánc meglazul vagy a feszítés nem elég jó és szét mehet így a motor. Pontosan nem tudom, nem vagyok egy nagy autó szerelő. Éppen ezért kérdezném, hogy van erre valami megelőzés vagy megoldás. Illetve, hogy más is hallott ilyen problémáról vagy csak mende-monda. Illetve mire kell figyelni ennél a típusnál. Szívesen fogadok minden tapasztalatot. Előre is köszönöm



van bele gyári megugrást gátló vasdarab, olyan 7ezer Ft körül. azt kell betenni. bár lehet a tiédben már benne van, mert 178ezertől hamarabb előjön a hiba állítólag.


És ilyet lehet kapni autos boltban? Illetve van valami pontos elnevezése? Köszönöm a választ



Biztos megoldást a láncnak a cseréje nyújt. szerintem

szotakdavid Elküldve: 2014-10-15 12:43 hidegen rángat....

halilalipapi írta: Halihó mindenkinek!
Röviden a hibajelenség: hidegen 1500-2500 között ( tartom a gázt) torpan-rángat, ha rálépek megy mint a meszes, az alapjárat motorfék után hol leesik 500-ra hol megtart 1100-on
melegen 3000-3500 minden ok aztán menne is meg nem is, szegénykém nem tudja eldönteni mi legyen változó intenzitással hullámokban tör elő a paci, ill úgy veszem észre mintha a motorfék is hol jobban hol kevésbé lassítaná a szekeret.
Amin tul vagyok: (2 agyvérzés 3 infarktus) nah jó ott még nem tartunk összes szűrő, gyertyák fars-levegö, légtömeg mérö kiiktatása, de akkor be beindul de kis gáz és már le is hörög, hiba kod nincs.
Mielőtt neki állnék kicserélni pár dolgot kíváncsi lennék a véleményetekre.
Előre is köszönöm!



Elsőnek 1 jó diagnosztika kéne.