szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2014-05-08 16:55 Autóvásárlás

Coyote írta:
dio írta: Hello
Egyik ismerősöm BMW vásárlás előtt áll, és ezt a két autót nézte ki, mint lehetséges:
1:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...at-7875434

2:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...cd-7845798

Kérnénk szépen véleményeket.

Köszi


A másodikat venném. Azért, mert azt tulajtól veszi, az első meg kereskedőé. Nagyon sok autót fotóztak már ugyanabban a szép udvarban a térkövön, ugyanilyen "gondos tulajdonosos" dumával. Nekem ez alapból ellenszenves marketing, ilyennek nem adnék pénzt elvből sem.


Tessék:
"Tulajdonostól" peersze

"Új stabpálcák" ebben is... hát hogyne

Szerintem ez gusztustalan, de lehet, hogy bennem van a hiba.


Szia!

Csak kérdezem..esetleg ismered az Eladót???
Látatlanba csépeltek valakit,úgy h egy autóját se láttátok még!
Találkoztam már egy pár kereskedővel,de Ő az egyik legkorrektebb!
És igen ha valami szar a kocsin amit haza hoz azt cseréli is legyen az lendkerék(!!!) vagy bármi.

szotakdavid Elküldve: 2014-05-08 15:56 Mi lehet a baj?

RolandBMW323 írta:
YELLOW írta:
RolandBMW323 írta: Hali.A problemam a kovetkezo egyik nap eszrevettem h nem egyenletesen jar a motor (hebeg).Masnap kigyulladt az EML lapa es a kiporge gatlo,es a kocsibol elment az ero,majd rantott 1 et es eladt ero visszajott.kovetkezo nap pedig csak kigyulladt az ABS kiporgesgatlo kezifek,azota villagit es nemtom miert. Valaki eszlelt mar hasonlot????????


jó, hogy a másik helyre nem így írtad... most akkor mi történt?


Igy tortent minden,ahogy ideirtam,es azota vilagit is.Neha hebeg picit neha nem.


Hiba olvasás segítene,de nem tudunk ajánlani senkit mert nemt tudjuk hol laksz.

szotakdavid Elküldve: 2014-05-04 19:10 Társalgó

jrtom írta:
szotakdavid írta: Megint Bl győztes lett az Győri Eto,ezerszer többet ér ma egy kézi meccs mint egy szar Nb1-es magyar focimeccs.Mégis kibaszott focistadionokat építenek ebben a kibaszott orbániában..



Egyetértek!!! Meg játszák a kiskirályt is hozzá és kapják az újjabbnál újjabb kocsikat a seggük alá a milliós fizetés mellé. A focistának nevezettekről beszélek.


Milliós fizetések a semmiért..stadionok a pusztába egy 2000 fős településre..PÉNZÉHES KURVÁK! Mikor építettek Uszodákat tömegesen a többszörös olimpiai bajnok csapatnak?? Kajakosok??igen igen szegeden van egy pálya..inkább stadionokat építenek.

szotakdavid Elküldve: 2014-05-04 18:54 Társalgó

Megint Bl győztes lett az Győri Eto,ezerszer többet ér ma egy kézi meccs mint egy szar Nb1-es magyar focimeccs.Mégis kibaszott focistadionokat építenek ebben a kibaszott orbániában..

szotakdavid Elküldve: 2014-05-04 13:23 angel eye

YELLOW írta:
szicsu írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?

Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.

Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.

Előre is köszi!


az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!



Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?


úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.


Elvileg ez a funkció nálam is előhívható?
Nem AE-karikás,de Xenonos,és a refi halogén...


lámpamodultól függ, valahol volt váltás, FL előttinél nem mindegyik tudja. így fejből nem tudom sajnos. d emivel xenon-os a tiéd valószínűnek tartom, hogy igen.


Lámpamodul verzió számától függ ki kell venni és megnézni vagy géppel.

szotakdavid Elküldve: 2014-05-03 21:41 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
ozon írta: Sziasztok:Kis segítségre lenne szükségem.Kettőstömegő lendkerék és kuplung csere előtt állok.Ha valaki tud egy helyet vagy linket ahol ezt olcsóbban betudom szerezni azt megköszönném.E46 320d 2004-es 270000km.Melyik jobb luk?vagy valeo
üdv
ozon


én azt mondom kettőstömegűben a LUK, kuplungban Sachs. szerintem valeo semmiképp, bár lehet a gyári kettőstömegű pont valeo-s.


Luk a gyárija általában 10-ből 7 6 sebességes 20d-n szar a lendkerék!Viszont olcsóbb mint a többire.

szotakdavid Elküldve: 2014-04-30 22:02 Autóvásárlás

jons írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...sf-7867031

Megnéztétek? Szép igaz?

Nem mégsem... Jobb és bal első sárvédő kuka. Küszöb hátulja már megindult. Csomagtér tető jobb sarka megindult. A csomagtér alja kívülről ugyancsak. Bal oldali kulcslyuk körül ugyancsak.
Kapaszkodtok? Rozsdás volt a slusszkulcs cilinder. Hagyok időt ezt megemészteni...

Navi képernyője, mintha megmarta volna valami, homályos volt.
A féket alig lehetett benyomni. Kuplung beszaladt 1/3-ig, majd ellenállás és tovább lehetett nyomni minden erőlködés nélkül.
Hátsó fék olyan volt, hogy ilyet még nem láttam. Mintha megrágta volna valami. Legalább 3mm mély barázdák. Váll, mint Schwarzinak. Betét szinte vason.
1 kulcs. 300k km, de szépen látszik a diaggal, hogy tekert. Erről persze semmit nem tudott senki. Mindegy nem km-t veszünk, csak megemlítettem. Misfire, kulcsletiltás, aksicsere, egyszerre nyomott fék és gázpedál... nem sok érdekes volt a diagban.
Alvázvédő folyik a tűzfalon lefelé. Alufelnin téligumik, atom rozsdás csavarokkal.

Legalább a porlasztók cserélve lehettek, mert 0,1-nél nem volt nagyobb a korrekció alapjáraton. Nem is mentünk vele próbakört... eljöttünk. Ja és persze 2 perce van az országban P rendszám, "az autó költségmentes", ahogy a hirdetésben áll. Egyszóval a hirdetés nem igazán a valóságot takarja.
"
- ez az autó igen komolyan korrodálott.
- tudod milyen ez, minden e46 rozsdál egy kicsit
- az enyém nem pedig 5 évvel idősebb, mint ez.
- ... (nagy hallgatás)
"


Jót nevettem,köszi Jons

szotakdavid Elküldve: 2014-04-29 07:10 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Pitykoo írta: Hali!
Kérdésem az lenne, hogy van egy 320i 2.2-es 2003 as bömösöm, most vettem és érdemes e kitisztítani a kartergáz szűrőt, ha igen melyik részén van a motornak, hogy tudom kiszedni!!?? Ja és hogy mivel tisztítsam ki?? Köszi!!


Cseréld nem egy drága dolog és ha van rá lehetőséged,kereted az összes hozzá tartozó csövet vagy legalább levegővel fújd át.A szívósor alatt van.

szotakdavid Elküldve: 2014-04-28 21:44 Klíma automatika hiba

Pitykoo írta: Hahó, valaki!
Valami infót még!!


Gyári új

szotakdavid Elküldve: 2014-04-28 21:13 Chip tuning

AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!


Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


Ez enyémre csak felmászott magától meg Bmw320d4-ére is!!

szotakdavid Elküldve: 2014-04-28 19:44 Chip tuning

AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!

szotakdavid Elküldve: 2014-04-28 19:30 Chip tuning

ute107 írta: Nem piramisozok....

Környékemen... VW nagy szakértelmű chiptuningos. Valóban mentem olyan kocsival amit csinált...nagyon jó.

Pusztán kiváncsiságból mondtam neki, van egy 320d-m, azzal mit lehetne csinálni?!

Válasza: " Kicsit komolyabb technika, mint a VW és társai, inkább ha nem haragszol meg nem nyúlok hozzá. Csak ha kifejezetten kéred, de garit nem vállalok rá."

Nekem ez a két mondat elmondott mindent... Legalább őszinte és nem a 6 db 10.000 Ft-som kellett neki...


Már megint VW-el gyanús vagy Nekem

szotakdavid Elküldve: 2014-04-28 19:16 Chip tuning

bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??

szotakdavid Elküldve: 2014-04-21 20:03 Autóvásárlás

Bero írta:
jons írta:
Bero írta: Ami szóba jöhet E60 530I vagy nagyobb társai vagy E92 330I-335I. Tudnátok tanácsot adni mire figyeljek?


E39.hu ha az e60-ra vagy kiváncsi. Ott több a tulaj.


Ott engem szerintem nem szeretnek Eddig egy kérdésemre se válaszoltak,gondolom mert nem vagyok ezer éves tag.. Az e90-es is érdekelne engem! Vagy abból a facelift vagy 92-es.


e60-t felejtsd el,ne vegyél magadnak gondot!

szotakdavid Elküldve: 2014-04-21 13:56 Mi lehet a baj?

Joss84 írta: Hello! Komoly problémába futottam. 2006-os 330d-m nem reagàl a kulcsra. Bedugom a kulcsot, de nem hogy gyújtás nincs, még a kormányzár sem old ki. Olvastam a neten, hogy talàn az izzítógyertyák haltak meg. Nekem nem túl logikus az összefüggés, de ki tudja. Külföldön vagyok épp és szeretnék hazajutni az autómmal. Talàlkozott már valaki ilyen hibàval? Köszönöm a válaszokat...


e90-nél szokott lenni kormányzár hiba,csere a megoldás.