szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-11-18 17:06 Motorolaj

jons írta:
YELLOW írta:
adott kopottságú motor esetén, akkor mitől függ, hogy egyik és másik olajből többet eszik? ugye attól ehet többet, ha hígabb, főleg hideg motornál, a nagyobb kopás miatt a gyűrűk mentén több tud távozni az égéstermékkel, vagy egyéb szimeringek helyén. ha kevesebb olaj fogy, akkor számomra azt jelkenti, hogy az sűrűbb vagy jobban megtapad a felületeken. nyílván xado esetén mindneki ezt mondja, mert a szlogenük is ez.


Nem vagyunk olajmérnökök. Szerintem ezt kár is feszegetni, mert úgysem fogjuk kitalálni...


Ez az olaj téma túl van bonyolítva,de kibaszottul!!!Engem nem nyugtat meg holmi matrica a dobozon.Egy bejáratott emberem van gyári olajra és semmi mást nem is használok motorolajból!

Majd ha egyszer elkezded használni az autódat Yellow akkor majd nyilatkozhatsz h milyen hibák jönnek elő!!!mikor kezdi el eszegetni az olajat stb..

szotakdavid Elküldve: 2013-11-18 16:34 Motorolaj

YELLOW írta:
jons írta: 12000 km telt el a legutóbbi olajcserétől számítva.
Xado, csak azoknak írom akik nem emlékeznek. Fél liter fogyott el eddig, forszírozott menetben.
A Castrol (még a hamisításos időszak előtti olajról van szó) nagyságrendileg valahol 6-7k-nál fogyott el. A BMW olaj sem bírta tovább sokkal. A Mobil 1 Synthvalami 9-10k-nál hagyta el a nívó minimumát.
A következő olajcserénél is tudom mit fogok beletenni. Szerintem megérkeztünk.
Viszont az autó továbbra sem megy jobban vagy rosszabbul, nem lett hangosabb vagy halkabb. Nem tudok m3-akat alázni vagy meglógni a lámpánál a Ducatti elől.


nekem a kasztrojból a 10ezer alatt 2-3mm fogyott a nívón nézve, korábban ennyit sem vettem észre, igaz én a castrol felső kategóriáját vettem mindig.


Tudod mi a különbség?! Neki már 300E van a kocsiban Neked meg 100E!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-17 17:29 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Yan-Chi írta: Húha... Ennyire nem látogatják az oldalt, vagy ez egy tabu kérdés?
Szívesen vennék legalább rávezető hozzászólásokat.
Köszönet.


Szia!

Itt keresd Steeefet Ő tud neked segíteni.

szotakdavid Elküldve: 2013-11-17 00:49 Mi lehet a baj?

DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-17 00:42 Mi lehet a baj?

viktor írta:
Tanácsot kért. Nem azt, hogy valaki a neten keresztül ingyen megcsinálja Neki.
Akkor helyesbítek: Ha nem tudsz segíteni vagy tanácsot adni , esetleg nem is akarsz segíteni vagy tanácsot adni, akkor inkább ne írjál.
De a megjegyzés nem neked szólt. Vagy te vagy a Szotakdavid?



Kedves Viktor!

adtam Neki tanácsot:Ne tervezzen nagy karácsonyt!!

pár napja vette és máris railnyomás problémával és töltőnyomás szabályzóval küzd??!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-16 19:37 Mi lehet a baj?

DeeEvil írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni mert olyan gondom van a pár napja vásárolt 320D(2004, 150le)-vel hogy nem akar mindig indulni, sőt többször nem. Kiolvastuk és lementettük a hibakódját, de értelmezni sajnos nem tudom mivel ilyen autom nem volt soha. Ha valaki tudja mi a gondja légyszíves írja meg.
Válaszokat előre is köszönöm.
Error memory:

E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------

Date: 14.11.2013 04:53:58
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory !
-------------------------------------------------------------

4191 4191 (1252) air charge pressure controller, Ansteuerung

Error counter: 3
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177930 km
average engine rotational speed 2206.59 rpm
coolant temperature 78.23 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1276.09 bar
injection mass index value without mass balance control 57.89 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 1260.32 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 84.25 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 77.97 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 49.63 %

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 3227.14 rpm
coolant temperature 79.24 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 1189.44 bar
injection mass index value without mass balance control 2.36 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 857.02 mg/Hub
charge pressure value 2510.76 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 54.28 km/h
duty cycle - air charge pressure controller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 06 00 00 03 28 45 81 50 80 A2 93 C8 FF
6B 56 4F 3F 45 93 75 81 97 06 88 FF 00 56 37 0C
-------------------------------------------------------------

4B90 4B90 rail pressure monitoring at engine-start

Error counter: 255
Logistic counter: 40

1. Umweltsatz
Mileage 177970 km
average engine rotational speed 193.08 rpm
coolant temperature 55.14 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 434.81 mg/Hub
charge pressure value 1004.30 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 9612.65 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

2. Umweltsatz
Mileage 178110 km
average engine rotational speed 772.31 rpm
coolant temperature 7.96 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 456.87 bar
injection mass index value without mass balance control 36.23 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 447.41 mg/Hub
charge pressure value 994.46 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 10264.36 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 1004.30 hPa

Raildruck bei Motorstart zu niedrig
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4B 90 21 06 00 00 FF 28 45 85 07 69 06 3D 45 66
00 3B 00 66 45 93 1C 3A 3A 5C 47 65 00 3F 00 66
=============================================================
Üdv Balázs


Nagy Karácsonyt ne ígérj a családnak!!!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-14 21:08 Gumiabroncs

veszkoo85 írta:
ennek örülők....Dobogókőn biztos meg lehet találni nem???????????????


ááá még nincs hó

szotakdavid Elküldve: 2013-11-14 20:45 Gumiabroncs

veszkoo85 írta:
szotakdavid írta:
veszkoo85 írta:
szotakdavid írta:
veszkoo85 írta: Hali fanok!!!!!!!!!!
Mindenkin téli gumiban rója a kilométereket már?????????
üdv:minden kedves márkatársnak.


Mivan előkerültél??!!!


ja,betegen náthásan,...van felnid??????


Betegen..cccööhh! Van kapott egy új fényt kis görgőzést,de már fent vannak.
Lemezfelnire még mindig vevő vagyok


ennyi,nekem is fel kéne vágni a lemezeket..Gyurika él még??????????


Gyurika halhatatlan

szotakdavid Elküldve: 2013-11-14 20:41 Gumiabroncs

veszkoo85 írta:
szotakdavid írta:
veszkoo85 írta: Hali fanok!!!!!!!!!!
Mindenkin téli gumiban rója a kilométereket már?????????
üdv:minden kedves márkatársnak.


Mivan előkerültél??!!!


ja,betegen náthásan,...van felnid??????


Betegen..cccööhh! Van kapott egy új fényt kis görgőzést,de már fent vannak.
Lemezfelnire még mindig vevő vagyok

szotakdavid Elküldve: 2013-11-14 20:22 Gumiabroncs

veszkoo85 írta: Hali fanok!!!!!!!!!!
Mindenkin téli gumiban rója a kilométereket már?????????
üdv:minden kedves márkatársnak.


Mivan előkerültél??!!!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-13 19:42 Belsõ

dbtibi írta:
toki24 írta: Sziasztok!


A kö9nyöklő berakásáról robantott ábra nincs valakinek? csak mert vettem és darabokra van szedve, ilyen rugo, olyan kis stift. hátha valakinek van


Szia, csak ilyet találtam Neked, hátha ez is segíthet kicsit ...


3 csavar,nem egy agyműtét

szotakdavid Elküldve: 2013-11-11 18:28 Ennyit a szervízekrõl!!!

Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Na és akkor ez hol is történt???

szotakdavid Elküldve: 2013-11-10 20:42 Motorolaj

haka írta:
szotakdavid írta:
haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


Több autó után ez a tapasztalatom. Nekem nem szokott semmi gond sem lenni az új, újabb autókkal éveken át. De azt gondolom ez annyira azért nem ritka dolog


oké ez megint egy végtelen vita lenne...

Kérdem én,ha valóban így gondolod miért vettél egy 10 éves véleményed szerint elavult sok probléma lehetőséges,"teljestménnyel" teli e46 20td-t??

szotakdavid Elküldve: 2013-11-10 20:27 Motorolaj

haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!

szotakdavid Elküldve: 2013-11-06 18:52 Rugócsere

wanted írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy a barátomnak van egy E46 touring-ja, és azt szeretné, mással ellentétben , hogy magasabban legyen a segge, de még nem akar állítható futóművet venni, hátha van más lehetőség is!
Van rugóhatároló gumi ,de állítólag az nem olyan jó!
Vagy lehet-e emelő pogácsát betenni?egyáltalán létezik-e,valaki csinált-e már hasonlót, emelte meg valahogyan a hátulját?
A válaszokat előre is köszönöm.


-vagy lehet X5-t venni.