szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-07-07 19:59 320d Motor

Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Gyárilag nincs bennük DPF ezen van a hangsúly,egyébként is ki az a bolond aki bele rakja e46-ba??? ráadásul ennyiért??!!!egyenes kipuf. Dpf,lefelé álló Dpf nélküli.

szotakdavid Elküldve: 2013-07-07 19:10 320d Motor

Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??

szotakdavid Elküldve: 2013-07-07 00:05 Autóvásárlás

Magnus írta: Még kezdő vagy, gondolom nem fognak erre válaszolni, mert elég banális a kérdés, de senki sem született ugy h mindent tudjon.

Szóval: FL, az a FaceLift, azaz a ráncfelvarrás jelentése. itt pl ha megnézed szotakdavid profilkepet, az FL előtti, az enyem meg FL-es.... bar nem tökéletes a példa, mert az enyém Mpakettes, tehat a lökösök mások alapból.... de lámpán pl jól látszik.
Az M43 pedig a BMW 4 hengeres motorkódja. wikin rakeresel, megtalálod.





A legjobb példa oldal index Fl előttinél lent Fl index fent

Ui.:az enyém is M-pack és gyárilag

szotakdavid Elküldve: 2013-07-06 21:51 Társalgó

tommii írta: Sziasztok! van egy 330d e46-om .
A gond az hogy néha vagyis most már egyre sűrűben nem indul..tekeri az önindító meg a szűrőnél jön a gázolaj de nem indul max csak mint ha elkapná de csak tekeri tovább..
Ha nem csinálok semmit az autóval vagy max csak arrébb tolom már akkor is beindul..


Szia!

hibatároló??

szotakdavid Elküldve: 2013-07-06 20:27 Autóvásárlás

jons írta:
szotakdavid írta:
Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal


Nha... Menjünk mind a ketten. Lesz egy minitali


Megbeszéltük

szotakdavid Elküldve: 2013-07-06 20:24 Autóvásárlás

jons írta:
attig írta:
Max 1,5 milla, sajna több nincs rá :S


Akkor 1,1-1,2 környékén kell nézelődnöd, mert durván 100 az átiratás mindennel együtt és marad még pénzed ha valamit cserélni kell. Úgyis olaj+szűrő csere amit nem árt megejteni ami megint 20k kb.
Ennyi pénzért reálisan szerintem jó állapotú fl előtti e46-ot érdemes venni.
Ha linkelsz hahu-ról kiszemelteket, megköpködjük a srácokkal neked. Ha délutáni a történet akkor szerintem lesz olyan fórumtárs aki diagol is neked. Esetleg én.

A 316i nem fogyaszt szignifikánsan kevesebbet, hogy megérje, így a 318i lesz a te autód. Fl utáni N42-es motorokról ment itt a vita, tapasztalat csere korábban. Érdemes utánaolvasni. Az jött ki belőle nagy vonalakban, hogy az M43B19tu motoros változat a megbízhatóbb ebben az összehasonlításban.
Sok minden le van írva még ezen kívül a topicokban, érdemes rászánni 1-2 napot az olvasgatásra.
Ha lesz még kérdésed, írd csak le és megpróbáljuk megválaszolni.


Vagy akár Én is elmegyek megnézni Diaggal

szotakdavid Elküldve: 2013-07-05 22:46 Társalgó

Sziasztók

Szeretnék egy kis segítséget kérni akinek vannak képei a Nürburgringről kérem küldje el mailben érdekel a domborzata,épületek,a pálya környezete,maga a pálya.

szotakdavid@bmwfanatics.hu

Köszönöm Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-07-05 21:59 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gampetibor írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!
18colos 9Jszéles ET28 jó nekem az e46 ra?????..:O


Elől talán valami nagyon keskeny gumival, hátul tuti nem!
Et 35 től felfelé keresgélj! És max 225-ös guma!


Nekem hátul Et35 és 235-ös guma

szotakdavid Elküldve: 2013-07-05 21:48 Rugócsere

anubisz írta: Eibach PRO-KIT et raktam a kocsiba. Jó lett, kicsit keményebb lett, összességében jó, de nem vagyok tőle meghasalva. Lehet hogy csak furcsa, de úgy érzem a tempós huppanókba túl beül a hátulja, hogy mondjam, olyan érzés, mintha hátul ülne még 2 személy, vagy rakott lenne a kocsi.
Olyan nem tudom milyen érzés,azt hittem inkább jó kemény lesz hátul, bár az se jó, de lehet régóta jártam törött rugókkal, és elfelejtettem milyen normálissal menni, de mikor úgy 100 felett megül a hátulja a huppanón,szinte majdnem koppanásig,ez a hinta érzés nem kellemes, főleg 160 nál. Furcsa, bár még csak 120km mentem vele, jobban örültem volna ha keményebb hátul, lehet a csillapítókat is cserélnem kéne a hozzávalókkal. Elől fasza, ott semmi gond, pedig ott a nagy motor.


Gátlókat nézzétek meg.Nálam is volt ilyen pályán huppanóba néha bele is ért a kerék.

szotakdavid Elküldve: 2013-07-05 21:25 Gyertyamenet szakadás stb...

anubisz írta:
Tudod nem az a borzalom, hogy ennyit fizetsz, az a borzalom, hogy az alap hiba, az 4,5 ezerből javítható, csak éppen nem lehet megcsinálni, ha fent van a hengerfej,gondolom láttál már pár M54 et, ott aztán azért van mit lebontani. Karvára nem kis meló.És minden tömítés újra csere,ami aranyárba van, mert ugye ki rak be Kínait, mert az is van.
Ha ezt veszed alapul, mi az a 370 ezer, már ez majdnem egy kiló.
http://www.schmiedmann.hu/hu/1...spx?ppp=10
új hengerfej csavarok stb.. Márkaszervizbe egyből azzal kezdték, juj ott rengeteg tömítést cserélni kell, és vagy 23,24 munkaóra a szerelés, hogy kúrva nagy meló, és azért 3 kiló alapból. Ha ezt mind ott csináltatom 600 ezer lett volna vagy több.
Alapból azt mondták, nem tudják ott javítani a menetet, ki kel vinni Németbe a hengerfejet, hülye ez? akkor már veszek egy ujjat annyiért.
Van ott mit cserélni. A szerelés közben törött fűtéscső volt a legolcsóbb úgy 5000.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=751


Jó helyre vitted,Nem rég beszélgettem a Gergővel(polltom) h Ők h csinálják az ilyet hol perselyeztetik a meneteket stb..Sokat szoktam bejárni hozzájuk én kedvelem Őket

szotakdavid Elküldve: 2013-07-03 22:16 Autóvásárlás

jons írta:
m_attila írta:
Hagyjuk ezt a "török kereskedő" dumát, Yellow hány autót vásároltál külföldön?
0.
Köszönöm


Ez a török a mániája... Én a Blahán vettem egy török étterem tulajtól a kocsit... semmi baja azóta se.


Mi múltkor hoztunk egyet németből egyenesen Alibabától így írta alá a papírokat nem volt gond a kocsival

szotakdavid Elküldve: 2013-07-03 21:46 BMWfanatics.hu póló

Kapható!!!



szotakdavid Elküldve: 2013-07-01 10:58 Motor-váltó

dreamlake írta: Üdv Urak!

Légtömegmérő csatiját lehúzom akkor jó az autó , ha visszadugom akkor vagy nem indul vagy befullad gázadásra.Teljesen meghalt a légtömegmérő vagy más hiba is lehet?A fogyasztás 10,8 városban /320 benzin/ és nem megy úgy mint egy 150 HP autó.
Köszönöm a választ!



Szia!

ha érdekel tudok kedvezményesen új légtömegmérőt egyébként lehet elég lenne egy adaptáció törlés.

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-06-30 22:51 Porlasztó

[quote="nickname"]
valter320d írta:
Stubiflex írta:



Alapjáraton... Vélemények? ( Ahol mínuszos, az "önt", ahol pluszos, az meg retkes?)
















A hármas tuti rossz, vagy nagyon szar minőségű üzemanyag van benne



Én inkább ara szavazok h szar a 3-as

szotakdavid Elküldve: 2013-06-29 20:39 Társalgó

Robinson írta:
Tiba írta: Úgy fest a dolog, hogy visszatérek mint a jedi


Dícsértessék!



Üdvözlégy