szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-03-06 19:46 20 zoll E46 alá

[quote="csatis1"]
YouTube videó

ÁÁÁ már szipogok itt a gép előtt

Így rámenne az X5 fék is

szotakdavid Elküldve: 2013-03-06 19:34 Féktárcsa és fékbetét

Szemy írta: Eszembe jutott meg egy lehetöseg: nem tudom magyarul hogy hivjak, de a nemetek "Akku Schlagschrauber"-nek nevezik, ami egy profi akkus csavarozo, igen nagy nyomatekra (200-300 Nm) kepes es kivaloan alkalmas beragodott csavarok lazitasara, mivel ütve csavaroz. Sajnos piszok dragak ezek a keszülekek, en a profi Bosch es Metabo gepeket ismerem jobban, de azokkal igazi elvezet a munka es tenyleg nagyon frankon lehet velük a beragodott/összerohadt csavarokat kiszedni. Ha esetleg lenne egy ilyesmi keszülek a barataid/ismeröseid köreben, akkor azzal is meg lehetne probalni, szerintem siman megoldana a feladatot.

Szemy


Zoliika felhívott ma és Ő a légkulcsos megoldást javasolta,én is ezt álmodtam meg az éjszaka.Úgy h valószínű ez lesz a megoldás legalább is nagyon remélem

Köszi Zoliika az ötlet

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-03-06 19:28 20 zoll E46 alá

csatis1 írta: Sokan már a 19-es garintúrától is elborzadnak, de van aki mégis bevállalja a csökkent komfortot a szépségért.
Viszont még kevesebben tesznek fel 20"-os felniket. Igen, ez már-már perverzió. A feleségem azt mondta, hogy idézem: "...neked felnikomplexusod van..."
Én most feltettem, Hori már talán tavalyelőtt riogatta a népet a piros F01-ekkel.



A tapasztalatom egyelőre annyi, hogy az első kerekek 8,5 ET35 mérete teljesen rendben van, semmi vészes. A hátsók már nem ilyen egyszerűek. 9,5 ET30, ez 17mm-el van kintebb, mint a 19-es garnitúrám volt. Magasítva lett a hátulja még jobban hogy ne érjen bele, de így is már két személlyel is néha necces. Beszéltem a szerelőmmel, majd jövő hét vége felé kicsit meghekkeljük az íveket hogy ne érjen bele a gumiba.
A gumik elöl 225/30R20, hátul 245/30R20. Igazából nem érzek különbséget a 235/35R19-hez képest. Nekem így teljesen megfelel!
Úgy érzem a gyári lengéscsillapítókkal és az ültetőrugókkal így is jóval komfortosabb, mint az Eibach volt a 19-esekkel! Sokkal jobb!


Egyszer Horinak úgy fogalmaztam nem sok olyan elvetemült ember van az országban aki 20-as felnit rak E46-ra Te,Hori és fehérváron egy srác ennyi.

NAGYON NAGYON PERVERZ

Gratulálok hozzá nagyon nagyon szép.

szotakdavid Elküldve: 2013-03-05 22:04 Féktárcsa és fékbetét

valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon


Hát ja ujabban kispórolják abbol is az anyagot nem a régi jó minőség!
Kalapáccsal ütögesd meg előtte a csavar fejét!


A kalapács is megtörtént,nem baj ha melegítéssel sem jön szét akkor marad a Flex lengőkar le és tökéletesen hozzá lehet férni

szotakdavid Elküldve: 2013-03-05 21:54 Féktárcsa és fékbetét

valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon

szotakdavid Elküldve: 2013-03-05 21:48 alufelni

b_imi írta:
csatis1 írta:

Holnap mennek fel a 20-asok, na arra a "komfortra" még kíváncsi leszek!


Úttörővasút feeling


Képet szeretnénk

szotakdavid Elküldve: 2013-03-05 21:46 Féktárcsa és fékbetét

Szemy írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid


Szia David!

A feknyereg vagy a fekkeret nem akar lejönni? Szerintem magara a fekkeretre gondolsz (amit ha jol emlekszem 2 csavar rögzit a kerekagyra). Igen sok szerelö menetrögzitövel szereli azt a 2 csavart az esetleges razkodas miatti kilazulas miatt, es ha veletlenül valami szupereröset nyomott ra, akkor...

De mindenkeppen drukkolok, hogy sikerüljön kilazitani azokat a franya csavarokat!

Szemy


Szerintem is valami hasonló fasszág van a dologban,mindegy ha nem megy melegítéssel akkor van egy másik haverom úgy hívják flex

szotakdavid Elküldve: 2013-03-05 20:21 Féktárcsa és fékbetét

Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 22:55 Kuplung__

valter320d írta:
valter320d írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, en most cseréltem kuplungot és lendkereket. a lendkerékben a lengéscsillapitok széjel voltak hulva, ha lenyomtam a kuplungot vert a lendkerek, kapot uj lendkereket(Luk), uj kuplungot(Sachs) ugy érzem mintha csuszna kicsit, és ha 1 böl kettöbe teszem de teljesen finoman 1 esbe kieresztem 2200 fordulatig kb, es aztan 2 be, rant egyet nem nagyon de érzem, más fokozatná nem érzem, vadi uj kuplungnal nem tapasztaltam ezt, de gondolom 3000 allat nem kellene el se kopnia, köszönöm

Szia tudtommal vagy lehet ne jól tudom de a kuplung szerkezetet vissza kell állítani!
De valaki biztos megmondja a tutit! Én erre gyanakszok!
4 PERCTŐL NÉZD!

YouTube videó


De fasz vagyok 2012 április )))))


Nem baj,de a video az fasza volt

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 20:39 Féktárcsa és fékbetét

tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!

Köszi:Tomy


Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere


Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.


Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?


A helyedben raknék valami szép tárcsát,ha már nagy fékeid vannak
Egyébként jó árnak hangzik
Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 19:30 alufelni

csatis1 írta:
szotakdavid írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
HGabor írta: Sziasztok! Par napja felkerultek a 18as nyari felnik es szamokra nagyon veszitett a komfortbol. 17es volt a teli, ehhez tudok viszonyitani.
15rol 17re nem volt akkora valtozas, mint 17rol 18ra.

Csak bekepzelem magamnak vagy tenyleg ennyire komfortalan a 18as felni?

A heten bekerul 4 uj stabpalca es 2 lengokar silent. Ezutan elmegyek futomubeallitasra, remelem javulni fog a helyzet.

Udv: Gabor


Tömör szilenteket raksz ügye??Kíváncsi leszek ,ilyen lesz,majd írj róla.

Szerdán én is rakom fel a 18-asokat,szerintem megszokod majd,javulni fog valamennyit a pálcáktól,de meglátod milyen lesz,szép felnik Csatis szereti az ilyeneket

Üdv Dávid


Naná! Már le is csaptam rájuk, ha Gabinak nem jönnének be!


Mi lesz a 20-okkal akkor?? eladóak lesznek?


Nem-nem, az is kell!


Holnap megyek gumiztatni,szerdán dobom is fel Majd rakok fel képet h milyen az új 18-asom Remélem hétvégén betudom fejezni a fékeket is,jó lenne már...

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 19:23 alufelni

csatis1 írta:
szotakdavid írta:
HGabor írta: Sziasztok! Par napja felkerultek a 18as nyari felnik es szamokra nagyon veszitett a komfortbol. 17es volt a teli, ehhez tudok viszonyitani.
15rol 17re nem volt akkora valtozas, mint 17rol 18ra.

Csak bekepzelem magamnak vagy tenyleg ennyire komfortalan a 18as felni?

A heten bekerul 4 uj stabpalca es 2 lengokar silent. Ezutan elmegyek futomubeallitasra, remelem javulni fog a helyzet.

Udv: Gabor


Tömör szilenteket raksz ügye??Kíváncsi leszek ,ilyen lesz,majd írj róla.

Szerdán én is rakom fel a 18-asokat,szerintem megszokod majd,javulni fog valamennyit a pálcáktól,de meglátod milyen lesz,szép felnik Csatis szereti az ilyeneket

Üdv Dávid


Naná! Már le is csaptam rájuk, ha Gabinak nem jönnének be!


Mi lesz a 20-okkal akkor?? eladóak lesznek?

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 19:16 alufelni

HGabor írta: Sziasztok! Par napja felkerultek a 18as nyari felnik es szamokra nagyon veszitett a komfortbol. 17es volt a teli, ehhez tudok viszonyitani.
15rol 17re nem volt akkora valtozas, mint 17rol 18ra.

Csak bekepzelem magamnak vagy tenyleg ennyire komfortalan a 18as felni?

A heten bekerul 4 uj stabpalca es 2 lengokar silent. Ezutan elmegyek futomubeallitasra, remelem javulni fog a helyzet.

Udv: Gabor


Tömör szilenteket raksz ügye??Kíváncsi leszek ,ilyen lesz,majd írj róla.

Szerdán én is rakom fel a 18-asokat,szerintem megszokod majd,javulni fog valamennyit a pálcáktól,de meglátod milyen lesz,szép felnik Csatis szereti az ilyeneket

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-03-04 18:49 Segítsetek!

YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
2 kérdésem lenne.
Hogyan kell beállítani az órát?Kis bc-s,business cd-s.
Az automata váltógomb hogy jön le?
Köszönöm!


hát az órát a jobb oldali tekerővel lehet, ami az óracsoporton van. jobbra és balra kell tekerni, amig hallod a kattanást, akkor megnyom egy kis gombot. elég nehéz a járása nem kell parázni. kb egy negyed fordulatról van szó. egyik irányba növeled másikba csökkented az időt. ha úgy hagyod, akkor gyorsulva állatja. ha nem csinálja, akkor lehet letört a pöcök a gomb végéről, más is járt így,


Nem reagál se fél rádióállásban,sem gyújtáson.Ha letört a pöcök,mi a teendő?



de a műszeregységen is órán áll? vagy élehet a kis BC hőfokot mutat... ha letört, akkor szét kell szedni az óracsoportot és meg kell ragasztani, ha meg van a darab, vagy szermányolni bele egész pöcköt.
amúgy addig fordítsd el, amig kis mély tompa kattanást nem érzel. mondom nehéz tekerni. kis rugós gomb érzete kell hogy legyen.


Nem biztos h megtudod ragasztani,én se tudtam kicseréltem,de egy hónapja megint eltörtem így csak balra lehet most tekerni van másik gombom csak még nem cseréltem ki

szotakdavid Elküldve: 2013-03-03 22:17 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.


Én méretnék egy olajnyomást is!!