szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2013-01-31 19:05 elektronikai ember

hil írta: Sziasztok!
Lenne egy kérésem: akinek gyári első ködlámpája van, azt megkérném, hogy nézze meg, hogy az első és hátsó ködlámpa külön-külön is bekapcsolható-e?
Úgy emlékszem, az enyém úgy működött eddig.
A csomitető átvezetőben a kábelek eltöredeztek, már a csomi belső világítása sem működött az egyéb gondok mellet. Ma kicseréltem a kábel köteget (röpke 2 órában), amiben volt 3 db vékony barna spagi, ami nem a testre ment. Ezeket találomra tudtam csak bekötni. Most minden működik, de a hátsó ködlámpát csak akkor lehet bekapcsolni, ha az első is világít. Szerintem ez így nem korrekt, bár ki tudja....
Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia Hil!

Nekem is külön kapcsolható.

szotakdavid Elküldve: 2013-01-30 21:34 320d Motor

zoliika írta:
BarG írta:
m_attila írta:
anubisz írta: csak mellékesen a láncot nem a BMW gyártja.
Amúgy meg nem tudom melyik típusnál, és melyik lánc volt a bűnös, de a gyártó belepréselte a márkalogót a láncba,láncszembe, és rendszeresen ott szakadtak el. Ezt szerelő mondta nekem, a láncszakadás témáról. Gondolom ez nem most volt, és már biztos kiküszöbölték.
Aztán ki tudja ki jár még évek óta egy ilyen időzített bombával.


2009/4 hóban módosult a lánc!

http://bmwfans.info/parts/cata...n_lower_p/

&

http://bmwfans.info/parts/cata...chain_top/


Az én ismereteim szerint - másodkézi, szerelőtől való infó - a vezérműlánc csak a fele a történetnek, mert a másik része meg a főtengelyen lévő lánckerék, ami elkopik a:
- gyenge konstrukció
- jól megválasztott olajcsere periódus
- jól megválasztott motorolaj
miatt, majd, mivel egyben van a lánckerék a főtengellyel, lehet kicserélni a főtengelyt is. Aztán tisztességes helyen a főtengelycsere együtt jár a csapágycserékkel, akkor már lekerül a hengerfej - a vége egy 7jegyű számhoz fog közelíteni.
És még fokozzuk az élvezeteket, mivel a vezérlés a váltó felé van, ki kell venni a motort az előbbi műveletek végrehajtásához.
Láttam már 150e-rel megvett 2 éves zsír bmw-t, amit a tulaj büszkén vitt az autószerelőhöz, hogy milyen fain gépet vett, cseréljen már rajta olajat. Meg van egy kis zörgés, meg kéne nézni, mi is az. Aha, 1M-es számla lett a vége, meg valaki, aki soha többet nem vesz bmw-t, sőt köp egyet, ha szóba kerül a márka.


Ha,hiszed ha,nem!Ezt a történetet,majdnem szó szerint hallottam anno 2 hete,csak itt K.méten és ráadásúl egy szakszervizes szerelő mesélte.2009.01 havi 177le-s diesel e-91-ről volt szó,csak Ő szalonból vette és 122ekm-nél adta be a kulcsot a bajor-ja!


Egy nagyon jó barátom nem rég vett egy 2006-s e91-t elhozta két hét Turbó csere 400E,de Ő esküszik a Bmw-re még így is,előtte egy 120d-je volt még mindig arra esküszik megakartam tőle venni,de nem agya el mert annyira szereti a kis méregzsákot.

szotakdavid Elküldve: 2013-01-28 22:29 BMW e46 Antenna

e46black írta:
adee9 írta:
e46black írta: Sziasztok!

Nekem egy 2002-es E46 sedanom van 16-9-es fejegységgel, és pont ez a bajom nekem is. A rádió vételem szakadozik, ha elhagyom a fővárost, akkor szinte minden rádióállomás megszűnik létezni. A C oszlopban lévő antennaerősítő és a rádiómodul már lecsekkolva, de vmi más lesz a hiba. A hátsó szélvédőben lévő antenna szál szakadására gondolok (már ha ott van egyáltalán), de szemmel nem látható rajta semmi. Ha valakinek van ötlete, várom a segítségeket. Köszi!


Szia!

Nem tudom pontosan, mi lehet a baj, de elmondom az én tapasztalataimat.

Na szóval, mikor én vettem az autót, egyből feltűnt már a hazafelé vezető úton, hogy nagyon gyenge a rádióvétel. -gondoltam ez legyen a legnagyobb baja. Elvittem egy autóvillamossági szervizbe. A szerelő bele rakta egy próba erejéig a haverja e46osából az antenna erősítőt. Azzal tökéletes volt. Tehát megállapították a hibát, de ő nem tudott szerezni erősítőt. Ezután elmentem egy BMW-s cuccokkal foglalkozó boltba, ott volt neki ilyen bontott erősítő. Kicseréltem ott a bolt előtt, de azzal is ugyanolyan szar volt, mint az enyémmel. Aztán mondta a faszi, hogy van még neki 4 db próbálgassam végig, hátha valamelyikkel jó lesz. Úgy mértem össze, h melyik a legjobb, hogy egy helyben állva automata keresésen megszámoltam, hány állomáson áll meg magától. Nekem ez azon a bizonyos helyen a legjobbnál 32 volt, a legrosszabbnál csak 16-17 körül. Szóval kiválasztottam a legjobbat és azóta is tökéletesen működik. Ha van rá lehetőséged, szerintem próbálj ki te is több erősítőt, hátha neked is csak ennyi a baja.



OK! Köszi szépen a tanácsot, megpróbálok még párat, csak nem mindennapi cikk a bontókban A remény hal + utoljára.


Hívd fel Kaszát nála tuti hegyekben állnak

szotakdavid Elküldve: 2013-01-23 23:10 Tolató radar

ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta: sziasztok sos válaszra lenen szükségem... 2001 e46 limo van és találtam akciosan brutálsian olcson tolato radart....kérdésem, h beszerelni mennyire bonyolult, ugy értem h megfurom a lököst és annyi vagy bontobol kell vegyek lécet vagy hogy megy ez a foylamat?


Szia!

ha univerzális a cumó akkor tolató lámpára rákötöd,csak akkor műkszik mikor rükibe lököd.
Pont jó a gyári díszléc az univerzális cumokhóz szerintem vegyél egy bontott lécet Kaszánál 4000ft és esztétikusabb és úgy olyan mintha gyári lenne.

Üdv D.


igen, utángyártott! akkor eleve egy oylan gyári lécet amibe megvan az érzékelők helye?
van vele iylen furo fej is...ha az én diszlécem átfurom és utánna lefestem ezüst metalra az érzékelőket,az ugy is jó lenne?


a lökös alsó részén van egy fekete díszléc az kivehető és a helyére beraksz egy pdc-s lécet és semmit nem kell furkálnod mert pont passzol az univerzális fej a lyukba


aha,ok köszi,még egy kérdés, h ezeket az érzékelőket lehet festeni ugye? mert szinre akarom fujatni a lécet is...most is ugy van


elvileg lehet,de vegyél ezüst fejeset akkor azt nem kell fújni és nincs benne rizikó,csak a lécet fújatod le


egyebbkent hogy nekem gyarilag a lökös alsó részében kellett volna legyen, az nem megoldható úgy, hogy ne kelljen uj oylan alsó dísz lécet evgyek...hogy a lökös fent disz lécébe tenni?


akkor furkálsz és szerintem kevésbé esztétikus

szotakdavid Elküldve: 2013-01-23 23:05 Társalgó

anubisz írta: Miket találok már égő kiégés gátló 6000 péz az ára. Gondolom ahány lámpa, annyit kell venni belőle

http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=487


Én is pont ezt néztem

szotakdavid Elküldve: 2013-01-23 21:55 Tolató radar

ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta: sziasztok sos válaszra lenen szükségem... 2001 e46 limo van és találtam akciosan brutálsian olcson tolato radart....kérdésem, h beszerelni mennyire bonyolult, ugy értem h megfurom a lököst és annyi vagy bontobol kell vegyek lécet vagy hogy megy ez a foylamat?


Szia!

ha univerzális a cumó akkor tolató lámpára rákötöd,csak akkor műkszik mikor rükibe lököd.
Pont jó a gyári díszléc az univerzális cumokhóz szerintem vegyél egy bontott lécet Kaszánál 4000ft és esztétikusabb és úgy olyan mintha gyári lenne.

Üdv D.


igen, utángyártott! akkor eleve egy oylan gyári lécet amibe megvan az érzékelők helye?
van vele iylen furo fej is...ha az én diszlécem átfurom és utánna lefestem ezüst metalra az érzékelőket,az ugy is jó lenne?


a lökös alsó részén van egy fekete díszléc az kivehető és a helyére beraksz egy pdc-s lécet és semmit nem kell furkálnod mert pont passzol az univerzális fej a lyukba


aha,ok köszi,még egy kérdés, h ezeket az érzékelőket lehet festeni ugye? mert szinre akarom fujatni a lécet is...most is ugy van


elvileg lehet,de vegyél ezüst fejeset akkor azt nem kell fújni és nincs benne rizikó,csak a lécet fújatod le

szotakdavid Elküldve: 2013-01-23 21:50 Tolató radar

ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
ateszka86 írta: sziasztok sos válaszra lenen szükségem... 2001 e46 limo van és találtam akciosan brutálsian olcson tolato radart....kérdésem, h beszerelni mennyire bonyolult, ugy értem h megfurom a lököst és annyi vagy bontobol kell vegyek lécet vagy hogy megy ez a foylamat?


Szia!

ha univerzális a cumó akkor tolató lámpára rákötöd,csak akkor műkszik mikor rükibe lököd.
Pont jó a gyári díszléc az univerzális cumokhóz szerintem vegyél egy bontott lécet Kaszánál 4000ft és esztétikusabb és úgy olyan mintha gyári lenne.

Üdv D.


igen, utángyártott! akkor eleve egy oylan gyári lécet amibe megvan az érzékelők helye?
van vele iylen furo fej is...ha az én diszlécem átfurom és utánna lefestem ezüst metalra az érzékelőket,az ugy is jó lenne?


a lökös alsó részén van egy fekete díszléc az kivehető és a helyére beraksz egy pdc-s lécet és semmit nem kell furkálnod mert pont passzol az univerzális fej a lyukba

szotakdavid Elküldve: 2013-01-23 21:45 Tolató radar

ateszka86 írta: sziasztok sos válaszra lenen szükségem... 2001 e46 limo van és találtam akciosan brutálsian olcson tolato radart....kérdésem, h beszerelni mennyire bonyolult, ugy értem h megfurom a lököst és annyi vagy bontobol kell vegyek lécet vagy hogy megy ez a foylamat?


Szia!

ha univerzális a cumó akkor tolató lámpára rákötöd,csak akkor műkszik mikor rükibe lököd.
Pont jó a gyári díszléc az univerzális cumokhóz szerintem vegyél egy bontott lécet Kaszánál 4000ft és esztétikusabb és úgy olyan mintha gyári lenne.

Üdv D.

szotakdavid Elküldve: 2013-01-22 20:41 Bõrülések felújítása

Akit érdekel Dunakeszin a bőröztetés holnap megkérdezem a srácot mert itt lakik egy utcával fölöttem(nem mostani hozzászólása volt ez amire reagáltatok).

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2013-01-22 20:04 Reggel kulcs elfordítás, se kép se hang.

kory05 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan gondom akadt a 318 tds-emel hogy, mikor indítottam volna kattanást hallottam és se kép se hang! Második próbálkozásra már ha gyújtásra tettem akkor kialudt minden. próbálkoztam még egy párat de már fel se villan semmi! mintha teljesen le merült volna az akkumulátor... de az aksinak semmi baja! arra gondoltam valami relé vagy nem tudom! Ha valakinek lenne valami ötlete az nagyon megköszönném!


tutti biztos, hogy nem az akksi? mit mértél rajta? kipróbáltás másik akksit?


Biztos hogy nem az akksi, meg mértem 12.5 v mértem. Másik aksival nem próbáltam még.


Próbáld ki másik aksival.

szotakdavid Elküldve: 2013-01-21 18:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
szotakdavid írta:
zoley88 írta: pontosan milyen csatinak hívják azt ami a 99-es E46okban van még? a motortérben... Ez még nem OBD igaz?

ADS?


16 pin körcsatlakozó.Ads a korai e36 e34-hez stb..


Tévedés, mert a korai E46-ban a 20 pines van.
Átalakítóval működik vele az OBD kábel is.


Igaz Tano a fáradtság és a ne alvás

szotakdavid Elküldve: 2013-01-21 18:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoley88 írta: pontosan milyen csatinak hívják azt ami a 99-es E46okban van még? a motortérben... Ez még nem OBD igaz?

ADS?


16 pin körcsatlakozó.Ads a korai e36 e34-hez stb..

szotakdavid Elküldve: 2013-01-20 21:14 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:

Köszönöm a válaszod.

Egy cikkszámot esetleg be tudnál nekem linkelni?
51 71 8 208 483 talán a cikkszáma.Ez a gyári cikkszám?
Kocsim:e46 316i,1.6-os magyarországi


Szia!
Én esetleg nem megfelelő rendelési számot nem adnék Neked, de itt: http://www.realoem.com/bmw/
Magad is megkeresheted, ha nem lenne ismert Előtted a RealOM



Az a baj,hogy nem találtam ilyet,de azért köszi


http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=80

51718208483 cikk szám

szotakdavid Elküldve: 2013-01-20 20:51 Termosztát

valter320d írta:
Szia
Nem nekem ahogy megérkezett ugy betettem!


Nekem is engedte az egyik és a kis műanyagokból letört 3 ha jól emlékszem és elállt.

szotakdavid Elküldve: 2013-01-20 18:56 Termosztát

valter320d írta:
pomzi írta:
valter320d írta:
pomzi írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem ma a nagy termosztátot és 92 fokig ment a víz ez zsír volt is öröm!
Vissza a műhelybe....tennénk vissza az alsó burkolatot valahonnan folyik a víz!
??????????????????
Az új EGR termosztát amit pár napja rendeltem eredeti BMW folyik.
Ott ahol felcsatlakozik rá a gumicső azon az oldalt szerintem a gumigyűrű off!
Nem a csövön hanem a termosztáton!
Holnap a másikból vagy veszek egy másik ó gyűrűt és kicserélem!


Nem biztos, h a gumigyűrű rossz, én mikor cseréltem Behr-t vettem kicsiszolt bmw jeleset és nem volt jó a csatlakozó ami becsúszik a gumicsőbe, a régi bordázott volt az új pedig sima és nagyobb átmérőjű


szerintem mi nem 1 dologrol beszélünk nekem ott csepeg ahol a vas gyűrű amit ki lehet pattintani a termosztátrol.Nem a cső amit rácsatoltam!


Akkor félreértettem




Cseréltesd ki,mert a belsejében lévő pici műanyag lapok amik a rugót fogják valamelyik letört,nem szedtétek ki a nagy gyűrűt??