szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2012-12-29 22:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bmw320d4 írta:
jrtom írta:

bmw320d4 írta:
jrtom írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta:
jons írta:
jrtom írta:
Nem lesz semmi észrevehető különbség progizás után. Max annyi, hogy az addig adaptált értékek visszaállítódnak és kész, de azt egy diaggal is meglehet csinálni. Szóval felesleges kidobni 15 vagy 30 ezret.


Esküdj


Eskü
Mondjuk az enyém meglett progizva, csak mi direkt plusz teljesítményre mentünk.



Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma.

De tényleg nem éri meg


Na erről nem hallottam még.
De ha egyszer nincs mondjuk egy 150 lovashoz ujjabb Ista mint a gyárija akkor mivan?


De van újabb A 150 lovashoz nagyon is van.



Akkor már régen néztem.
Az enyémhez miért nem volt? Lehet, hogy ez így tökéletes ahogy van?


A tied nem 150 lovas


136 lovas 20-hez is van???

szotakdavid Elküldve: 2012-12-29 17:17 320d Motor

Milo írta:
jons írta:
Milo írta: sziasztok
valakinek volt már olyan gondja hogy 320d 136Le motornák kb 1000km alatt 1L víz eltünt?mi lehet a baj?köszönöm


egr termosztát, vízpumpa, hűtő/kiegyenlítőtartály repedés



köszönöm


Egr hűtő repedés.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-28 20:05 hangszoró??

lorand007 írta: Csak a hangszoro kabel kiosztas kellene, pontosabban hogy melyik a pozitiv es a negativ szal mert az mar megvan hogy melyik megy adott hangszorohoz, SOS


Kimérésen még nem gondolkodtál???

szotakdavid Elküldve: 2012-12-27 22:19 Extra gyors találkozó!

gampetibor írta: Klubtársak! 29.-én estefelé 7-8 óra magasságában tartunk egy évzáró BMW találkozót a Zay utcai Dallas étteremben. Minden érdeklődőt ismerkedni vágyót szeretettel várunk egy nagy beszélgetésre, tapasztalatcserére, autóvizitre és nem utolsó sorban egy jó kis kajálásra!
Remélem minél többen búcsúztatjuk együtt a 2012-es évet!


szotakdavid Elküldve: 2012-12-27 22:09 Elsõ lámpák

ubisoft írta: 210.000 Km van az autóban.



Írj egy alvázszám utolsó hét karakterét kiváncsi vagyok gyárilag xenonos a kocsid vagy utólag belerakott,mert ha gyárilag 210E km-nél szerintem még nem kellene foncsoroztatni.

Üdv Dávid

szotakdavid Elküldve: 2012-12-27 16:40 Tempomat - utólag?

tyityesz írta: Sziasztok kérdésem lenne h 2003as e46 320d be ha rakok multis kormányt meg tempomat kapcsolót akk tudja a tempomatot vagy rá kell okosíta válaszaitokat köszönöm


Szia küldtem mailt.

Üdv D.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-27 10:27 330d motor

vidarene1991 írta:
BarG írta:
vidarene1991 írta:
ute107 írta:
vidarene1991 írta: Hali!tudna nekem segiteni valaki,szar helyzetben vaok...már 2-cor baszodik el a 320d motrom...és most szeretnék rakni a kocsimba 330d motrot,és azt szeretném kérdezni miket kéne kicserélnem ahhoz hogy passzoljon minden...úgy értem hogy a hütö meg ilyenek azok jók a 330d re is mert nagyon nem értek ehhez,ezért kérdem a ti véleményeiteket???köszönöm a válaszokat!


Egyszerűbb venni egy komplett motort+elektronikát. Olyannal beszélj aki bont 20d és 30d-t, és aki nem lehúzni akar, hogy megvegyél tőle mindent.

Szerintem hűtő és kiegészítői megegyeznek, de a fékeket se feledd.


jaja értem!nekem nem vált be a 20d...szerintem jobban bírná a 30d mert hát nagyobb motor több km...jó lenne ha valaki tudna nekem linkelni ide ahonét tudnék venni 30d+elektronika???


Hogy mi a közös, meg mi nem, azt innen némi munkával kiderítheted.
http://realoem.com/bmw/select.do
A cikkszámokat kiírod és összehasonlítod ......

Legelőször is el kell döntened, hogy a 3d_k közül melyiket célzod meg. Két lehetséges verzió van, az M57 306D1 motorkód, valamint az M57 306D2. Ettől feljebbieket hanyagold, mert E46-ba nem szerelték őket. A 306D1 nagyobb számban van, mert jobban kiöregedőben vannak, 2003-ig szerelték ezeket 3-asokba, 5-ösökbe, 7-esekbe, meg X5-be, 184 és 193 LE-vel. Ilyen motort többet találsz, de öregebbek is. Aztán 2003-tól jöttek a D2-esek, 204 és 218LE-vel. Ezek fiatalabbak, kevesebb van belőlük bontóban, jellemzően még használják őket - én is!
Bontók: http://www.powerfanatics.com/f...12003b97cb
Egy csomó van itt, válogathatsz közülük.


köszönem a segítséget!!!


Haverom árúl egy 330d-t kézi váltós bőrös naptetős a tiedet meg beszámolja

szotakdavid Elküldve: 2012-12-26 16:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta:
Tudom h láttad csak,tegnap belenéztünk Dis-el egy picit mélyebben és meg van a légtömegmérő is miért mutat többet.Egyébként meg törölve lett a hiba és vissza jött.


EGR miatt?
[OFF]
TDS-nek nekifogtál már?
[ON]


Na akkor kezdem az elején légtömegmérő azért mert a turbo 50mb-al többel tölt és azért add több levegőt a légtömegmérő.

A tds-el lehet nem is fűtőmotor hanem előtét-ellenálás lesz elöször kicserélem azt holnap ha nem jó akkor marad a motor. Írok majd h mi a helyzet

szotakdavid Elküldve: 2012-12-26 09:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta: Valaki tudja h hol lehet regisztrálni az új aksit Dis-el vagy Ncsn-expertel??
Üdv Dávid


Vegyünk egy példát. Ha elveszíted az eszméletedet, akkor amikor felébredsz te is regisztrálnád, hogy hoppá ez így nincs teljesen rendben.

Én láttam a képernyőképeket, azokon csak arra panaszkodik, hogy ki lett cserélve az akksi. ignition circuit zk10 - battery unplug. Mondtam, hogy töröljétek ki... Ennek az ampreóraszámhoz nem sok köze van.


Tudom h láttad csak,tegnap belenéztünk Dis-el egy picit mélyebben és meg van a légtömegmérő is miért mutat többet.Egyébként meg törölve lett a hiba és vissza jött.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 23:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta: Köszi, de én tudom, hol kell regisztrálni
Ha német a Dis akkor Sevicefunkcion, Fahrzeug, Battery, Battery registrieren és azt a testmodult kell végig vinni, de mostmár én is kíváncsi vagyok mi lesz.


Köszi erre voltam kíváncsi mégegyszer Danke.Holnap megpróbálom végig vinni.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 23:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta: E39-ben sem kell regisztrálni. Csak azokban kell amik a DME/DDE-ben tárolják, hogy milyen aksi van benne és azok csak az újjabbakban vannk pl E90,E60.

szotakdavid írta:
jrtom írta: Ahogy az elöttem szóló is írta E46-ba nem kell regizni.


kérdem én e39-ben miért kell?

és miért dobja hibának az aksi cserét és magasabb amper számot?




Majd holnap megkeresem és elküldöm neked a linket h,kell regisztrálni illetve úgy olvastam dis-el futatni kell egy tesztet és átírja magának az aksit csak nem tudom h h kell.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 23:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta: Ahogy az elöttem szóló is írta E46-ba nem kell regizni.


kérdem én e39-ben miért kell?

és miért dobja hibának az aksi cserét és magasabb amper számot?

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 23:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta: Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?


46


ott nem kell szerintem...


Ma beszélgettem egy sráccal e39.hu-ról és kicsit belemerültünk a kocsimba a Dis segítségével és volt pár hiba ami az aksira vezethető vissza elvileg 20d-be 74A-es aksi való nekem 80-as van benne nem én raktam bele én már így vettem.

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 23:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jrtom írta: Mibe akarsz akkut regisztrálni? E90?


46

szotakdavid Elküldve: 2012-12-25 21:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Valaki tudja h hol lehet regisztrálni az új aksit Dis-el vagy Ncsn-expertel??

Üdv Dávid