szvasztika fórum hozzászólásai

szvasztika Elküldve: 2015-01-13 05:58 Mi lehet a baj?

leroyclub írta:
szvasztika írta: Üdv!
Nálam hasonló volt a jelenség. Az lett a vége hogy be adta a kulcsot az óracsoport. Mondjuk csere óta nincs is hasonló fényingadozás.


leroyclub írta: Ma elég esős időben mentem kb 300km-t pályán, és azt vettem észre hogy az oracsoport digitális kijelzője egyszer elhlványul, egyszer meg normálisan világít. (lehet hogy a magno és klima kijelzö is azt nem vettem észre) Egyszer régebben is csinálta, akkor is esőben. Gondolom valahol vizet kap valami vezeték? De hol és hogy lehetne kivédeni?




De érdekes hogy csak esőben. Valami köze biztos van a víznek hozzá sztem. Lehet hogy a tiéd is azért halt meg mert már nem bírta tovább. Csak az újjal ne legyen baj
Egyébként mikor cserélted? Azota sokszor mentél esőben? Garázsban tartod?


ÜDV!

Azt hiszem december első hetében cseréltem az egységet. Azóta biztos ment az autó 4-5000kmt.
A garázs kérdés hát.... Általában garázsban tartom,de nem minden éjjel. Ami komoly volt az óracsoport halálnál: először csak fényingadozás, utána már nem világított a hőfok visszajelző háttér. Majd a végére az összes óra mgehalt pl: km/h , fordulatszám stb. Csak a digit kijelzés mutatott adatokat.

szvasztika Elküldve: 2015-01-10 17:54 Mi lehet a baj?

Üdv!
Nálam hasonló volt a jelenség. Az lett a vége hogy be adta a kulcsot az óracsoport. Mondjuk csere óta nincs is hasonló fényingadozás.


leroyclub írta: Ma elég esős időben mentem kb 300km-t pályán, és azt vettem észre hogy az oracsoport digitális kijelzője egyszer elhlványul, egyszer meg normálisan világít. (lehet hogy a magno és klima kijelzö is azt nem vettem észre) Egyszer régebben is csinálta, akkor is esőben. Gondolom valahol vizet kap valami vezeték? De hol és hogy lehetne kivédeni?



szvasztika Elküldve: 2014-12-28 16:54 Mi lehet a baj?

solyom76 írta:
szvasztika írta: Üdv!

Tegnap én "marha" a lustaságomnak köszönhetően,úgy gányoltam az EGR-t hogy csak a csöveket húztam le róla. Féktisztítót küldtem neki majd vissza nyomtam a csöveket s indítottam az autót. El is indult s csörög hangok mellett magas fordulaton pöccent is a motor. Le állítottam viszont azóta nem indul. Mivel itt a nyomorult ünnep, így nem igazán tudom kivel megnézetni az autót. Valakinek esetleg valami ötlet? Azon kívül hogy balfasz voltam...

Szerinted ha egy szívó szerkezetbe befújsz erős zsíroldó szert az jót tesz ott bent akárminek is?
És még az ünnep a nyomorult??
Szerintem ne bántsd ,mert jobb nem lesz ..várj míg elérhető lesz egy normális szerelő.



Üdv!

Kész az autó. Szimpla hibakód törlés kellett neki. Ha esetleg érdekes lehet a dolog...

szvasztika Elküldve: 2014-12-26 14:54 Mi lehet a baj?

Üdv!

Tegnap én "marha" a lustaságomnak köszönhetően,úgy gányoltam az EGR-t hogy csak a csöveket húztam le róla. Féktisztítót küldtem neki majd vissza nyomtam a csöveket s indítottam az autót. El is indult s csörög hangok mellett magas fordulaton pöccent is a motor. Le állítottam viszont azóta nem indul. Mivel itt a nyomorult ünnep, így nem igazán tudom kivel megnézetni az autót. Valakinek esetleg valami ötlet? Azon kívül hogy balfasz voltam...

szvasztika Elküldve: 2014-12-15 18:26 Mi lehet a baj?_

Köszönöm a gyors választ!
YELLOW írta:
szvasztika írta: Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm


így van, programozni kell. valószínű amiből ki lett véve abban nem volt BC-s kar.


szvasztika Elküldve: 2014-12-15 16:50 Mi lehet a baj?_

Üdv!
Az én kérdésem a következő lenne. Óracsoport csere történt és az új pack-al nem működik a Bc-m. hiába nyomkodom nincs átlag fogyasztás,megtehető km stb... Programozni kell,vagy más lehet a hiba?
Köszönöm

szvasztika Elküldve: 2014-12-15 16:42 Mi lehet a baj?_

Üdv!
Az én autóm is vadul zabálta az égőket. Nyáron beadta a kulcsot a generátor. Amióta kicseréltük,azóta nem csapott ki egy égőt sem.

blueman írta:
Tano írta:
blueman írta: ad1,
Múltkor írtam, de nem jött válasz, szóval egy kicsit részletsebben:
Mióta hideg van azóta jön elő a probléma, 1-esben kuplung ráengedéskor a motor felől koppanó hang jön, nagyobb terhelés esetén jobban koppan, néha kettesben is hallom, terhelésfüggő! Motortartóbakok nyáron voltak cserélve.
Volt valakinek hasonló problémája?


ad2,
Típushiba vagy csak nálam jelenség az, hogy 3 havonta az egyik izzóm mindig kiég menetrendszerűen, legyen az tompított vagy helyzetjelző?


ad1: ezt csak élőben meghallgatva és megkeresve fogja bárki is kideríteni, mivel van jópár lehetőség.

ad2: Nem típushiba, nekem 9 év alatt talán egy hátsó izzót kellett cserélnem. Vagy próbálj más márkát, vagy nézd meg nincs-e valami érintkezési probléma, beázás stb. Mindig ugyanazok égnek ki?



ad2: Tompított és helyzetjelző izzó ég ki, tök random, hogy épp melyik, évente egy 4-5 izzó elmegy, márkákat váltogatom folyamatosan, de semmi.
Ráizzítom majd a villamos emberemet, de majd annyit mond, hogy megnézte és semmi kivetni valót nem talált...

ad1: Én váltótartó bakokra gyanakszom, majd beszámolok, hogy mi volt a gond.

UPDATE:
Ma volt szervizben, nem hardy tárcsa, nem a kuplung, nem a váltótartóbak, a szerelők még nem tapasztaltak ilyet, 6db gyors koppanó hangot számoltak egymásután kuplung felengedésekkor, terhelés esetén 1-es fokozatban. Most, hogy melegebb lett ritkábban jön elő, ez is egy jel lehet, ezért most az egyetlen tipp a hátsó bal féltengely, abban egyeztünk meg, hogy ha hidegebb lesz akkor újra ránézünk.