tarkanyif Elküldve: 2012-01-05 13:57 Turbo
tarkanyif írta:Tano írta:tarkanyif írta: ez is az 1-es elem
Valami manuális tesztre gondoltam!Ha befogom a vákumcső végét kell-e szívnia? Vagy csak menet közben dolgozik?
A vízhűtő zsanérja pl kinyit-bezár ha leveszem a vákumcsövet!
Azért kérdezem, mert elég szar helyen van a turbó, és ha nem megyek semmire a húzgálással, akkor nem is állok neki.
Igen, ott is az 1-es, de neked a töltőlevegő vezérléshez írta a hibát, az pedig a turbónál lévőt jelenti.
A turbónál annyit meg tudsz nézni, hogy ha leveszed a légszűrőhöz menő beömlőt, akkor rálátsz a turbó állító rudazatra. Ha azt látod mozogni beindítás után valamint leállításnal, akkor működik a vákumos állítás, ergo a szelep is működik.
De azt is tudni kellene, hogy a beírt hiba milyen jellegű. Jelenleg is megvan, vagy csak szórványosan fordul elő? Ha utóbbi, akkor valószínűleg kontakthiba lehet, vagy vezeték kezd megtörni valahol.
Nyilván a vákum csak járó motornál lesz, ha akkor befogod az EGR-nél lévő cső végét, akkor érezned kell a szívást, ahogy írtad.
megnéztem amit írtál vákumcső kicserélés után és működik a turbó vákumállítója. Csere előtt is megkellett volna nézzem, hogy műkszik-e, de ez utólag jutott eszembe.diag törlésen még nem voltam!
1500-2300 fordulat közt továbbra sem akar rendesen gyorsulni. Utána egyszer hirtelen megindul.olvasgattam a porlasztós topicot is de nem tudom merre induljak. Csípős a kipuff füstje is,nem tudom ez összefügg-e v.mivel.
Ha van v.mi tapasztalatod 7 év alatt akkor szívesen venném.
Tano???? merre jársz?