tbadzs fórum hozzászólásai

tbadzs Elküldve: 2017-04-17 10:48 Társalgó

JhonnyReecoh79 írta: Sziasztok.
Van egy E46 320CD-m. Át lett írva a motorvezérlő meg a többi így most 202le lett 83%-os motorkihasználtsággal. Manual 6-os váltó van benne és 1-ben 2-ben kicsivel 4000rpm fölött letilt. Tudtok valamit arról, hogy a tiltást hogyan lehet kiszedni belőle vagy hogy feljebb tiltson?
Köszönöm.


Szia! Ha már át lett írva a motorvezérlő akkor ez miért nem lett kezelve? Nem fért bele a 83%-ba Egyébként manuálisan is feljebb állíthatod (úgy értem, hogy programozás nélkül), cseréld ki a motorvezérlőben a kvarckristályt nagyobbra, mint ami benne van (neked leírom, hogy a nagyobbra az nem a fizikális méretét jelenti), a lényeg, hogy 8-al osztható legyen (off autóban működik, BMW-ben nem próbáltam, pláne nem diesel-ben). HAJRÁ!

tbadzs Elküldve: 2017-04-17 10:40 Társalgó

viktor2561 írta: Sziasztok. Egy BMW E46 cabrio val kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
A kulcsnak elvileg nyitnia és csuknia kell a tetejét. Esetleg valaki tudja hogy kell hozzátanítani a kulcsot?
Segítséget előre is köszönöm


Szia! Azt gondolom, hogy nem tanítani kell, hanem a CKM (car and key memory-ban) kell beállítani. Az alábbiakat kellene keresni "KOMFORTOEFFNUNG_FB"(convertible top opens by holding the open button on remote), és "KOMFORTSCHLIESSUNG_FB" (convertible top closes by holding the close button on remote). Ezt a kettőt kell "activ"-ra állítani, szerintem...

tbadzs Elküldve: 2017-03-26 13:57 Társalgó

Sziasztok!

Rakott már itt valaki M52-es motorra M54-es szívócsonkot? Érdemes ezt meglépni, azt írják 30%-al több levegő, maga az átalakítás pedig nem veszélyes. Jah, bocsánat M54B30-asra gondoltam, egy M52TUB25-re...

tbadzs Elküldve: 2017-03-03 21:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

John írta:
ember84 írta:
Kabi írta:
John írta:
ember84 írta:
John írta:
ember84 írta:
John írta:
ember84 írta: Inpa telepítést valaki vállal?Nem ingyen kérem!!Köszi!
Jajj véletlen belájkoltam! Ha Ceglédhez közel laknál segítenék



Esetleg távoli eléréssel hozzáférhetnél a gépemhez!Meghálálnám!!
Bevallom olyant még nemcsináltam,jobb ha előttem van az egész.Egy taktikát tanácsolnék,bárki bármit mond Xp-oprendszerrel használd a laptopod sp3-al (Win7,10 -el is próbáltam de komplikáltabb...)és azt jobban szereti az Inpa (Xp-vel mire elszívsz egy cigit már fel is telepítetted közben .) )



Szia!
Nem cigizek,viszont az inpa telepítéshez sem értek!Win10 -em van,ha lenne valaki zalában,aki megcsinálná,esetleg somogyban!De senki!Ez van...
Szia.Ha Cegléden jársz és xp-t teszel fel a laptopodra felteszem neked de Win 10-el macerássabb... elvileg a kompatiilitási módot kell át tenni sp3 ba meg adminként kell beállítani minden egyes telepítő ikont de annyira ki akasztott hogy mire feltettem az Ncs-nem indult el és vissza xp-és 10 perc alatt felteszem bármikor de találtam neked ízelítőül Win7 verziós telepítést de falramászok a Win-től... https://www.youtube.com/watch?...w&t=3s



most nem azért, de egy kis google használattal simán megoldható mindenféle bonyolult telepítés nélkül. Én is egy komplett vmware image-et szedtem le, így virtuális gépben XP-n fut minden, inpa,ncs stb. Persze senkinek nem akarom ezzel rontani az üzletét...


Leszednék én akármit,csak működjön,használni tudom,telepíteni nem!Wmware-t én is letöltöttem,de tovább nem tudom mi van!Aki tudja,olyan egyszerűen bonyolult,hogy csak Ő érti
A videóm se segít? Telepítőmben van egy Telepítés leírás (xp-hez,itt ennyi ):"A program telepitése nagy vonalakban :
1.Húzd át a tömöritett edibas-6.4.7 mappát a C: meghajtóra és ott tömőrisd ki ezután,kövesd a HOW to Install..pdf-ben leirtakat majd ha ott mindent megcsináltál kezdődhet a port beállitás!"Jut eszembe,van How to install jegyzettömböd? Azt nézd át szerintem elvileg Win verzió is van benne Pdf-ben



Szia! Én Zalaegerszegen (vagy Lentiben) felteszem neked, DE csak WinXP-re!

tbadzs Elküldve: 2017-02-06 20:23 világításmodul programozása

Hirax7777 írta:
lela írta:
YELLOW írta:
Hirax7777 írta: Üdv.

tudna nekem valaki abban segíteni hogy tönkrement a világításkapcsoló modul a kocsimba és lekapcsolgatja emiatt a xenont de le fel kapcsolásra vissza jön a fény és ki kellene cserélnem a modult.
nos a kérdésem az lenne hogy találtam egyet csak nem tudom hogy van-e esetleg külömbség a xenonos modul csatlakozója között és a nem xenonos között, és hogy van rajta egy plusz görgő ami az enyémen nincs ami a világítás magasságát állítja?


az a modul nem lesz jó. csak xenon-os jó, én úgy tudom.
de ha olyat találsz, azt is hozzá kell igazítani az autóhoz, alvázszám, km átírás.


Jó hozzá csak az előlapot kell kicserélni!
Nézz be az e46 fanatics FB csoportba, ott segítenek.


kicseréltem a modult és ugyan ugy van hogy lekapcsolja az egyik lámpát és és egy le fel kapcsolásra visszajön és ezt kedvére annyiszor csinálja meg amennyiszer gondolja.
esetleg valami ötlet lenne valakinek?
ez a hozzáigazítás az autóhoz ez beleszólhat ebbe mert azt nem csináltam meg, mert nem tudom hogy hogy kell.


Biztos a modul rossz? Mert nekem szintén lekapcsolta egyszer az egyiket, egyszer a másikat, ha visszakapcsoltam akkor egy darabig jó volt. Xenont cseréltem, és a gond megszűnt...

tbadzs Elküldve: 2016-08-26 15:46 Teligumiszett

YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!

Remélem tudtok tanácsot adni, vagy bízok benne, hogy lesz valakinek tapasztalata.

Szóval egy téli szettet szeretnék összepakolni egy e46 coupe-ra és erre a e60 gyári 17"-os lemezfelnijét néztem ki, ami ugye 7" széles és et20-as erre egyébként 205/50 vagy 225/45 gumikat néztem bár inkább a 205 felé húz a szívem.
Kérdés az lenne , hogy szerintetek jól állna e a kocsinak, meg van egy kis aggodalmam a "túlzottan" megnövekvő nyomtávról remélem ez a felni az et20 miatt nem lóg ki.
Esetleg ha valakinek van jobb ötlete 17es ( esetleg 16 ) méretben lemezfelni ami jól áll e46-nak az is szívesen fogadom!

Ui.: Légyszi ne gyertek olyanokkal hogy et kalkulátor meg gumi méret kalkulátor, mert igen ismerem ezeket és néztem, csupán tapasztalatra várok esetleg képekre!

Válaszokat előre is köszönöm!

Jav.: Bocsi elnéztem e60-ra nem is 17es hanem 16os a felni

Így már végképp nincs ötletem



205/50 elég télire. de én jobban vennék 16-ost a helyedben. a gumi is olcsóbb abban az árkategóriában, kicsit ballonosabb is, ami nem hátrány. A 17-es el fog férni 205-ös gumival, de 225-tel is.
tapasztalatom nincs konkrét, nem használtam ilyen szettet, csak véleményem van.


Egyrészt, a 225/45r17 váltója inkább a 205/55r16. Másrészt szerintem ne vegyél ET20-at, télire meg pláne ne. Nekem az e46 coupe-n ET34 van, és így is összeb@assza az oldalát, most gondold el, hogy mindez hatványozódik (mert még kintebb lesz) és sós trugyival persze. Vegyél inkább egy masszív 16-os gyári alifeint, gyári ET47-el (pl: styling 46), 30 ezer pénzért veszel egy garnitúrát, jobban is néz ki, mint a lemezkerék, és nem is drágább... én így használom.

tbadzs Elküldve: 2016-08-19 16:07 E60 525, 530d fogyasztás

YELLOW írta:
tbadzs írta: YELLOW örülni fog ennek az érdekes és izgalmas új topicnak. Egyébként barátomnak E61 525d-je 11-12 liter körül fogyaszt vegyesben. Ő használja is a gázpedált, így több a fogyasztása, mint a kolléga 7 literje.



új? 2008-as

szerk.: egyébként volt benne 2 hsz. mégis 2800+ néztek bele a topic-ba. azé az valami. látták, hogy itt sincs semmi. csak ilyenkor jön az, hogy más néven, de ugyanolyan tartalmú topic-ot nyit valaki, mert itt látja, hogy nincs semmi írás.
szóval a kolléga nagyon jól tette, hogy írt ide és nem egy újabbat nyitott. szóval örülök neki, a szó jó értelmében.


Jogos, nem is figyeltem, hogy valaki 2016-ban egy 2008-as kérdéshez szól hozzá, velem együtt (a kérdező bizonyosan azóta is várta a választ). Akkor még bizakodhatok, hogy az általam feltett és megválaszoltatlan kérdésekre érkezik majd válasz egy 4-8 év után, ez megnyugtató...



tbadzs Elküldve: 2016-08-19 15:07 E60 525, 530d fogyasztás

YELLOW örülni fog ennek az érdekes és izgalmas új topicnak. Egyébként barátomnak E61 525d-je 11-12 liter körül fogyaszt vegyesben. Ő használja is a gázpedált, így több a fogyasztása, mint a kolléga 7 literje.

tbadzs Elküldve: 2016-08-14 15:27 xenon próbléma.

Sziasztok! A következő problémám lenne. A jobb oldali xenon égő lilásabban, gyengében világított, és menet közben ki is kapcsolt. Megcseréltem a két izzót, a probléma átment a bal oldara, gondoltam ez elég egyszerű kell új égő. Rendeltem is egy pár Philips Xtreme Vision-t, amíg mejött az égő addig a jónak vélt izzó is kialudt, aztán meg felváltva, hol a jobb oldali, hol a bal oldali nem világított. Megfujogattam kontakt spray-el, megnéztem a hátsó lámpák test kábeljét. Ezt követően hibátlanul működött az erdeti izzókkal, függetlenül attól, hogy melyik oldalon volt a lilás, gyengébb égő. Na, megjött az új pár, gyorsan kicseréltem... Kb. 30 sec után villan az egyik (egyszer a jobb, egyszer a bal), és kb 60 sec után ki is alszik. Ha lekapcsolom, akkor újra indul, de kb. 2 perc múlva már egyik sem világít. Visszatettem a régieket, hibátlanul működnek, egy hétig teszteltem, reggel és este munkába menet, hétvégén vidékre, világítanak, nem kapcsol le. Újra beraktam az új égőket, a jelenség ua., 1 perc és már az egyik nem világít. Valakinek ötlet? Mi lehet a baj?

tbadzs Elküldve: 2016-08-06 21:48 ablakemelő

Sziasztok! E46 coupe-nál a jobb oldali elektromos ablak, lefelé mozgatása közben (úgy közép tájban) egy fémes kattanó hangot ad ki, felfelé megy hangtalanul. A hátsó vezető sín környékéről jön. Valaki találkozott már ilyennel? Köszi

tbadzs Elküldve: 2016-07-17 22:01 Segítsetek!

Madar írta: Sziasztok

Abban szeretnék segítséget kérni egy szakértőtől, hogy E36 320i, 328i autókhoz hogyan tudnám csatlakoztatni az MS 509 típusú diagnosztikai műszert.Ugyanis nem ismeri fel a műszer az autót.Szükségem lenne a műszercsatlakozó /J1962M/-BMW 20pin lábainak bekötési rajzára.Ha valaki tudna ebben segíteni, nagyon megköszönném


Én a következőképen kötöttem össze a 16-ost a 20-assal (igaz az enyém E46):



20 pin-16 pin
16-1 gyújtás
19-4 föld
14-16 áram
17-7 k-line1
20-8 k-line2

tbadzs Elküldve: 2016-07-09 20:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?


20PIN-es körcsatis kell neked. az INPA is jó hozzá.


Körcsatis?
Akkor azt a motorháztető alatti csatlakozóba kell csatlakoztatnom?
A kormányművem alatt lévő négyszögletes csatlakozó akkor nem is él? Vagy az mi?




Nekem a 2000-es 323Ci-ben van 16pin-es a kormány alatt és van 20pin-es a motortérben. A belső csatlakozóról (téglalap) csak a motor és a váltó érhető el. A külső (kör alakú) tudja a teljes körű hozzáférést.

tbadzs Elküldve: 2016-06-19 20:51 Mi ez?

Tano írta:
tbadzs írta: Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.


A 4. az ülésdöntéshez tartozik. e-mailben elküldtem a képeket a WDS-ből.


Köszönöm a segítséget! Tano kolléga megfejtette a "rejtélyt", valóban nekem csak 3 motor van az ülésen, a 4-dik hiányzik, a vezeték színek alapján is helytálló a megfejtés!

tbadzs Elküldve: 2016-06-19 09:52 Mi ez?

YELLOW írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...


nem néztem utána, nem néztem még ülésfűtéses alatt milyen csati van, csak azért gondoltam, mert ugye a fűtés miatt kell a vastagabb vezeték (ugye Amper-ral fűtünk) és azért gondoltam a 4 vezeték miatt, mert 2-2, a támla és az ülőlaőnak is 2-2 vezeték. de ha amoda meg csak 2-es van, akkor passz.

szerk.: lehet tényleg az elektromos ülés motorjainak a csatija lesz, most nézegettem képeket és hasonló színek mennek a motorokra.


Az ülés mozgatható motorral: üléslap előre-hátra, le-föl, támla előre-hátra, a 3 eltárolt pozícióra szintén mozog, mi lehetne még? mi hiányzik? (combtámasz?) a WDS-t java miatt még nem tudtam megnézni.

tbadzs Elküldve: 2016-06-19 07:59 Mi ez?

YELLOW írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


a vastag kábelek miatt lehet pont az ülésfűtés előkészítése.


Örülnék neki, de ahogy írtam Tano-nak, egyik ülés alatt 4-es, másik alatt 2-es, ezt nem igazán értem, ha ülésfűtés lenne, akkor mindkettő ugyanúgy nézne ki, nem? Mindegy, megnézem a WDS-t, csak vmiért nem tudok benne keresni, de majd rájövök...