tbadzs fórum hozzászólásai

tbadzs Elküldve: 2016-06-19 07:48 Mi ez?

Tano írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Pedig ez az egyik ülésmozgató motornak a csatlakozója. Pontosan nem látom a kábelek színcsíkjait, de amennyit látok az alapján szerintem az döntéshez tartozó színek vannak rajta. Nem lehet hogy kupéból való az ülés?
A WDS-ben le tudod csekkolni a színkombináció alapján.


Az autó kupé /a Ci-ből én sem tudom mikor kabrió mikor kupé, egyébként az miért számít, hogy kupé-e/, az érdekesség még annyi, hogy a sofőr ülés alatt 4 vezetékes /ez van a fotón/ az utas oldal alatt ua. a fazon, csak 2 vezetékes. Mindenesetre köszönöm, megnézem a színek alapján...

tbadzs Elküldve: 2016-06-18 21:20 Mi ez?

Sziasztok! Ma az autó /2000-es 323Ci/ takarítása közben az ülés alatt találtam egy csatlakozót, ami nincsen bedugva. Az ülések elektromosan állíthatók, ez működik is rendesen, ülésfűtés nincsen az autóban. Beszúrom a csatlakozóról készített képet, ha sikerül... Valaki tudja mire való? Köszi

http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg













tbadzs Elküldve: 2016-06-14 19:22 kipufogó_

Sziasztok! Hasonló probléma, mint az előző. Az autó egy 323Ci az első csonknál hallhatóan kifújt a kipufogó. Szét lett szedve, a tömítés át volt égve, el volt szakadva az 1-es hengernél, gondoltuk ez okozta a hibát. Ki lett cserélve a tömítés, ugyanúgy kifúj a kipufogó. Létezik, hogy az öntvény elvetemedett, mert erősen kifújt azon a helyen? vagy szoktak ezek elrepedni? Köszi

tbadzs Elküldve: 2016-06-14 19:15 Visszapillantó tükrök

Sziasztok! 323Ci-ben a tükörállítónál lévő gomb nyomására felhajtja a tükröt, de csak a jobb oldalit. A bal oldalinak a tükörlap állítása az működik szépen. Jól gondolom, hogy a bal oldalinak is "fel kellene fordulnia" a jobbal együtt? Valakinek volt már ezzel gondja? Esetleg CKM-es beállítás? Köszi

tbadzs Elküldve: 2016-06-06 19:54 Chip tuning

toki24 írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,tuning box-al van valakinek tapasztalata?E46 320d-nél kb 30 ló javulást igér ebben lehet igazság?És mindez 45000-ért?túl szép lenne...A fogyasztás csökkenés részt hagyjuk,az biztos baromság..


El ne hidd. Ft-ot nem ér. Inkább vidd el egy értelmes erre specializálódott helyre. Ahol előtte és utánna is van padon teljesítménymérés.


toki24 sok chipboxot próbáltál?, hosszú ideig használtad?, mentél vele 20ezer km-t? vitted padra a chipboxos autódat? csak úgy kérdem, mert szakértőnek tűnsz...

tbadzs Elküldve: 2016-06-04 21:06 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Kis segítség kellene. Alapjáraton, gázon az egyik hengerben magas a "rough", ahogy visszaengedem a gázt az összes hengerben felkúszik teljesen feketére a csík, felkiáltó jeles lesz az összes. Gyertyák ma lettek cserélve, a kipufogó majdnem biztosan kifúj a hengerfejnél, és két lambdás hibát jelez, 202/203 lambda control Bank 1/2. (704 rpm fordulatok jön be a hibakód). motor: M52 Mi lehet a gond?

tbadzs Elküldve: 2016-05-28 16:25 Autóvásárlás

Sziasztok!

Kinéztem egy 2000-es évjáratú 323Ci-t, a tulaj szerint az autó hengerfejes, szó szerint azt mondta, hogy "eszi a vizet". Abban kérnék segítséget, hogy ennél a motornál ez mennyire jellemző hiba, illetve ha ismert probléma a típusnál, akkor megáll egy hengerfej tömítésből ,vagy komolyabban hozzá kell nyúlni (pl.: hengerfej csere, stb.)!? Előre is köszönöm a segítséget, Üdv.

tbadzs Elküldve: 2015-07-05 12:30 Felni csere

Sziasztok! Keresek 8jx16 méretű alufelnit (5x120 osztóval), az sem baj, ha foglalkozni kell vele. Akinek lenne eladó, kérem írjon! Köszi

tbadzs Elküldve: 2015-07-05 11:20 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Sziasztok! Tesómnak van egy 2005-ös R50-es Mini Cooper-je. Korábban kicserélték benne BC-1 modult (Body Control Unit), ez lényegében ua. ,mint nálunk a grundmodul (GM5). No, a probléma az, hogy a BC-1-ben lévő VIN szám nem egyezik az ECU-ban lévő VIN számmal. INPA írja ezt a hibát, és valóban a BC-1-et megnézve nem jó számot hoz. Kérdésem az lenne, hogy át tudjuk-e írani ezt INPA-val, vagy NCS expert-tel? Illetve lehet-e ez az oka annak, hogy a távirányítós kulccsal gombnyomásra nem nyílik a kp-zár (betanítást természetesen próbáltuk már)? Csak azért bátorkodtam ide írni, mert az R50 gyakorlatilag egy E46...

tbadzs Elküldve: 2013-08-06 19:56 Lengéscsillapitó

tomy1228 írta:
tbadzs írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!


Mindkettő 6 hengeres!Azt meg nem mondom hogy mindkettő alatt gyári rugók vannak e,csak vhogy nem hagy nyugodni,idegesít ha rossz vmi egy kocsin,csak a probléma hogy nem tudom melyiken(már ha rossz persze)


Szerintem először nézd meg mindkettő autóban a rugókra festett színkódot. A 320ci m-technik-ben elől egy piros csík, hátul két kék csík van, 2 cm-el alacsonyabb, a 330-ra most hirtelen nem találtam semmit (a 320-ból van 4 hengeres is nem? bár benzinesben nem vagyok otthon).

tbadzs Elküldve: 2013-08-06 18:48 Lengéscsillapitó

tomy1228 írta: Szevasztok!

Olyan problémám lenne hogyha kicsit rosszabb úton megyek rángat a kormány vagy egy kisebb gödörbe belemegyek és szinte kirántja a kezemből a kormányt!Most lett cserélve a lengőkar bár igaz csak az egyik oldali mert a másiknak semmi baja nem volt,két hátsó szilent illetve mindkét oldali stab pálca.Elvittem futóműveshez hátha vmi elmaradt,kilazult de minden jó a cserélt cuccokkal viszont a két első csillapító elfosta magát!Létezik hogy ez okozza ezt a kormány rángatást?

Más:320ci full m -pakett magassága(kerékív és a gumi között) összeshasonlítva az enyémmel magasabban van mint nekem a nem m-pakkos 30d és ez elöl hátul igaz.Ennek nem pont fordítva kéne lennie?

üdv:Tomy


A rugókkal kapcsolatban csak egy kérdés, mindkettő autóban az a rugó van amit a gyárban beletettek? Ezt kellene előbb tisztázni, aztán utána lehetne komolyabb következtetést levonni, egyébként nem tűnik logikusnak a mostani állapotnak. Időközben lehet a tiédbe is raktak M-es rugót, vagy a 4 és 6 henger miatt adódik a különbség? Az biztos, hogy nehéz lesz kideríteni, mert rugó színkódból nem vagyunk a topon!

tbadzs Elküldve: 2013-08-02 09:39 Visszapillantó tükrök

Az első kerekek előtt, a műanyag doblemez vízszintes részén, jobb és bal oldalon is, egy-egy szenzor található. Ami biztos, hogy a bal oldali (hosszúkás) a külső hőmérséklet mérő, ha nem működik akkor -40 fokot mutat folyamat. Ezzel volt már dolgom, szóval ez tuti. Mintha anno azt olvastam volna, hogy a jobb oldali (kerek) a "téli" cuccok bekapcsolásáért felelős, úgy mint fűthető ablakmosó és fűthető tükör. Ez nem biztos, de így emlékszem. Kapcsolási rajzot nem tudok prezentálni, de remélem ez segít. Üdv

tbadzs Elküldve: 2013-07-27 21:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gampetibor írta:
tbadzs írta: Szóval akkor "E46-ra rámegy" a 9x16 ET30? Néztem a kalkulátort 42mm-el lenne kijjebb, mint most az eredeti gyári styling 46-al, kicsit soknak tűnik nekem! Várnám a tapasztalatokat ezzel a szélességgel kapcsolatban! Köszi


Rámegy... A perem már lehet ki fog lógni kicsit a sárvédőív alól. Jó keskeny gumi kell rá! Persze mindez akkor működik csak ha nincs nagyon ültetve.


Ahogy lentebb is írtam korábban 205/55R16 méretű gumi menne rá. Volt szerencsém megtekinteni a héten egy 205/50R16-ot 8 coll-os keréken (ez enyém ugye egy kicsit magasabb), éppen hogy látni lehetett, hogy nem rá való méret, szóval a 8 coll-os mindenképpen felejtős. 8,5-öst nem igen találok, 9-es az lenne, elég olcsón, lehet már csak a vicc kedvéért megveszem azt a kereket, aztán lássuk! Az biztos, ha nem jön össze, akkor az életben nem adom el a felni garnitúrát.

tbadzs Elküldve: 2013-07-27 21:04 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
tbadzs írta: Szóval akkor "E46-ra rámegy" a 9x16 ET30? Néztem a kalkulátort 42mm-el lenne kijjebb, mint most az eredeti gyári styling 46-al, kicsit soknak tűnik nekem! Várnám a tapasztalatokat ezzel a szélességgel kapcsolatban! Köszi


nem hazudik a kalkulátor, igazat mond.


Biztos rosszul fogalmaztam, nem a kalkulátor számítását kérdőjeleztem meg, "a kicsit soknak tűnik" arra vonatkozott, hogy igen csak ki fog lógni a kocsi alól! Egyébként méregettem elöl kb. 1,5 cm-t, hátul kb. 1 cm-t lógna ki.

tbadzs Elküldve: 2013-07-27 09:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Szóval akkor "E46-ra rámegy" a 9x16 ET30? Néztem a kalkulátort 42mm-el lenne kijjebb, mint most az eredeti gyári styling 46-al, kicsit soknak tűnik nekem! Várnám a tapasztalatokat ezzel a szélességgel kapcsolatban! Köszi