tibee01 fórum hozzászólásai
« előző1234következő »

tibee01 Elküldve: 2013-10-31 14:46 Gyári telefonkihangosító

Methos írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék. Az autómban MKIV-es navigáció van, BT kihangosítóval. Olyan gondom van, hogy a telefonom Android 4.1.2-es rendszerrel műkődik, és ha összepárosítom az autóval, az autón keresztül nem jól működik, lassú, nem teszi le a telefont, vagy épp nem veszi fel, vagy nem hangosítódik ki. Az a gyanúm h túl sok kontaktot szinkronizál a telefonról, mert azon a gmail illetve facebook kontaktok is szerepelnek telefonszám nélkül.

Nincs valami ötletetek, h mi a megoldás, illetve egyáltalán ez-e a baj?

Előre is köszönöm!


Ma ha visszaolvasol végig szenvedtük a párosítást, de sikerült.
S3 al és 6310i vel is sikerült összehozni, de kontaktokat, csak a régi nokiáról visz a telefonkönyvébe, S3ról nem.
Mivel ugyanazt az android oprendszert használod mint én, esélyes, hogy csak a technika annyira távol áll egymástól BMW BT és az uj telefonok, hogy ilyennel számolni lehet. Amennyiben ettől eltérő okosságot tud valaki arról én is szívesen olvasok


Nekem átmennek a kontaktok, csak az a baj, h megy vele a gmail meg Fb is, és így van vagy 1200 kontakt ami szvsz megüli a gyomrát és ezért lehet ilyen kis tesze-tosza! Lehet kell keresni vmi appot hogy bt-n mit engedjen szinkronizálni. Biztos van ilyen is!

tibee01 Elküldve: 2013-10-31 12:38 Gyári telefonkihangosító

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék. Az autómban MKIV-es navigáció van, BT kihangosítóval. Olyan gondom van, hogy a telefonom Android 4.1.2-es rendszerrel műkődik, és ha összepárosítom az autóval, az autón keresztül nem jól működik, lassú, nem teszi le a telefont, vagy épp nem veszi fel, vagy nem hangosítódik ki. Az a gyanúm h túl sok kontaktot szinkronizál a telefonról, mert azon a gmail illetve facebook kontaktok is szerepelnek telefonszám nélkül.

Nincs valami ötletetek, h mi a megoldás, illetve egyáltalán ez-e a baj?

Előre is köszönöm!

tibee01 Elküldve: 2013-10-31 09:43 320d Motor

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, 150lovas EU4-es motor esetében, milyen intervallumonként javasoljátok az olajak és szűrők cseréjét, mert pl az olajra a gyári futást én sokallom. Vagy mi a helyzet a kartergáz-szűrővel?

Kinek milyen a tapasztalatai vannak?

Előre is köszi!

tibee01 Elküldve: 2013-10-20 14:51 320d Motor

Milan írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!




Ezt a 900 km-t hány literből sikerült megtenni? Már csak a mérési pontosság miatt kérdezem, mert én 1100 km-t megyek az enyémmel, de akkor már nem sok üzemanyag marad a tankban, és 62-65 litereket tankolok hogy színig legyen.





Szia!
Köszönöm a válaszod!
Legutóbb 58 literből mentem el 860at, de javarészt (kb 80%-ban) országúti 90-100as tempó volt (6.-ban). Kb 13-15 kmre lakok a munkahelyemtől. Én ezt eléggé sokallom, mert tényleg óvatosam közlekedtem vele!

tibee01 Elküldve: 2013-10-20 14:49 320d Motor

haka írta:
Milan írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!




Ezt a 900 km-t hány literből sikerült megtenni? Már csak a mérési pontosság miatt kérdezem, mert én 1100 km-t megyek az enyémmel, de akkor már nem sok üzemanyag marad a tankban, és 62-65 litereket tankolok hogy színig legyen.



Én se megyek el 900-at, csak 850-870-et vegyesben, de szerintem nem is para. 57 literből.
Amúgy a 62-65 liternél már tényleg nem sok marad benne
Pár napja én azt az infót kaptam, hogy nem érdemes teljesen kifogyasztani a tankot, mert az üzemanyag pumpát hűti az üzemanyag és ha nem lepi el, akkor hamarabb fog elromlani (morogni) vagy valami ilyesmi Szóval érdemes akkor tankolni, ha kigyullad a lámpa ez miatt.


Szia!
Köszi a válaszod!
Valóban nem szabad koppig üríteni a tankot. A CR rendszerekben eléggé megmelegszik a gázolaj, had kapjon csak minél hűvösebb anyagot. Arról nem is beszélve, hogy a tank alján biztos akad némi kosz is, hamarabb belekerül a rendszerbe.

Legutóbb 58 literből mentem el 860at, de javarészt (kb 80%-ban) országúti 90-100as tempó volt (6.-ban). Kb 13-15 kmre lakok a munkahelyemtől.




tibee01 Elküldve: 2013-10-20 14:42 320d Motor

Szemy írta:
tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!


Szia!

Elöször is gratulalok az autohoz, remelem elegedett leszel vele! A vegyes fogyasztasod nekem nem tünik veszesnek, mivel az nagyon sok mindentöl függ (vezetesi stilus, domborzati viszonyok, forgalomszervezes, rövid tavu-hosszu tavu hasznalat, stb.). En pl. atköltöztem egy masik varosba, es erdekes modon 1 literrel nött meg az atlagfogyasztasom, pedig ugyanugy vezetek, mint eddig. Csak hat a körülmenyek...

Az autopalyas fogyasztasod viszont mar soknak tünik, hibasan soknak. Annak idejen a 2 literes benzinmotorom (BMW E46 318i manualis 5 fokozatu valtoval) fogyasztott 140 km/h-s sebessegnel 7,2-7,4 l/100km (ez mert adat, de a szamitogep is kb. ennyit irt ki). Egy dieselmotornak azert illene kevesebbet ennie...

Igaz sokat nem tudtam segiteni, de hatha valamivel elörebb vagy.
Szemy




Szia!
Köszönöm a válaszod!
Én is sokallom az egyenletes tempó melletti fogyasztást! Világ életemben dízellel autóztam, tudom hogy kell vezetni, meg vigyázni rá, de ezen tapasztalatok fényében gyanakszom pont vmi problémára. Jóval dinamikusabban szoktam közlekedni, mint ennél a ként tanknál tettem (eztán se így fogok mint most tettem,) de hajtott a kíváncsiság, hogy ez valóban ennyire takarékos motor-e? Ha visszatérek a normális közlekedéshez akkor biztos lesz közel 8 liter, amit szvsz sok. Majd nekiállok töviről hegyére átnézni mindent, jobb híján.

tibee01 Elküldve: 2013-10-19 09:23 320d Motor

Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.

Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!
« előző1234következő »