timessquare Elküldve: 2020-02-04 19:07 Mi lehet a baj?
Sziasztok ! Egy kis segítséget illetve tanácsokat szeretnék kérni ha esetleg valaki járt már hasonlóan bár kétlem vagy nem tudom. (E46 2.0D 136le kombi automata 2000.évj )
Észrevettem hogy nem úgy reagál az autó gázadáskor illetve nem akart kimondottan gyorsulni ahogy az előtt ezt követően abszolút nem is érzékelte a gázadást illetve nagyon lomhán ment alig bírtam haza jönni vele ilyen 50-60 as tempóban... Itthon leparkoltam vele próbálgattam indítani nagyon nehezen indult és amikor beindult erőteljesen omlött a kipufogóból olykor fehér olykor meg sötétebb füst. A szerelő szerint a légtömegmérő halt be. A csere után úgy tűnt minden rendben de kb 500km utan indokolatlanul leállt elveszítette a motorfordulatot majdnem teljesen de ezt követően le is állt. Szervó elment stb... plusz minden műszerfal világítás kigyulladt mint ha csak simán gyujtáson lenne az auto.. ezt követően be sem indult ott már.. Elvittem egy szerelőhöz aki nem tudott megoldást találni a problémára elmondása szerint tűelmozdulás érzékelő hibát írt az autó. Pótfűtést is de ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy megállt. Elmondta azt is hogy nagyjából egy nagy állás után amíg sorra nem került szinten indult .. Azzal kezdte a javítást hogy kilégtelenítette a rendszert... ez után makulátlanul indult , nem is dobta vissza a hibát és tudtam vele közlekedni szintén sok kilómétert mire újra megállt. Ugyan így ugyan ezzel a jelenséggel, ekkor már nem tűelmozdulás érzékelő hiba jelentkezett hanem befecskendezés mennyiség szabályzás.. indult az autó de nem reagált gázadásra álló helyzetben sem, majd többszöri indítás után szintén reagált a gázadásra... törölte a hibakódokat és megint nem dobta vissza a harmadik esetig ami most volt kb 1 honapja mire újra megállt .. egyszóval olyan hibákat dobott be amik javítása nélkül nem is működne az autó. A diagnosztika szerint minden a határon van tehát a számok a paraméterek amiket becsült a rendszer nem utal semmilyen kóros problémára .. nem tudjuk mi okozhatja ezeket a hibákat.. most megint megy az autó és semmi jelét nem mutatja annak hogy rossz lenne.. gyorsul jön megy semmi hiba nem jelentkezik.. esetleg valami elektronikai hiba lehet a háttérben ???? utóírat: Jobb oldali idex kiment egyszer ez után magától helyre is állt... ugyan így a jobb oldali led fényszóró is és szintén másnapra magától helyreállt.. én izzó cserékre gondoltam volna mint józan paraszti ésszel gondolkozó ember... de nem volt szükség cserére egyik alkalommal sem....... érthetetlen hibák számomra... Tudom ez így elég bonyolult lehet de sajnos én nem értek hozzá és így nem is tudom normálisan elmagyarázni de hátha valakinek volt már hasonló problémája és tudna segíteni hogy merre keressük a probléma forrását vagy ki tudna ezzel valamit kezdeni .. Előre is köszönöm a válaszokat/hozzászólásokat.
Észrevettem hogy nem úgy reagál az autó gázadáskor illetve nem akart kimondottan gyorsulni ahogy az előtt ezt követően abszolút nem is érzékelte a gázadást illetve nagyon lomhán ment alig bírtam haza jönni vele ilyen 50-60 as tempóban... Itthon leparkoltam vele próbálgattam indítani nagyon nehezen indult és amikor beindult erőteljesen omlött a kipufogóból olykor fehér olykor meg sötétebb füst. A szerelő szerint a légtömegmérő halt be. A csere után úgy tűnt minden rendben de kb 500km utan indokolatlanul leállt elveszítette a motorfordulatot majdnem teljesen de ezt követően le is állt. Szervó elment stb... plusz minden műszerfal világítás kigyulladt mint ha csak simán gyujtáson lenne az auto.. ezt követően be sem indult ott már.. Elvittem egy szerelőhöz aki nem tudott megoldást találni a problémára elmondása szerint tűelmozdulás érzékelő hibát írt az autó. Pótfűtést is de ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy megállt. Elmondta azt is hogy nagyjából egy nagy állás után amíg sorra nem került szinten indult .. Azzal kezdte a javítást hogy kilégtelenítette a rendszert... ez után makulátlanul indult , nem is dobta vissza a hibát és tudtam vele közlekedni szintén sok kilómétert mire újra megállt. Ugyan így ugyan ezzel a jelenséggel, ekkor már nem tűelmozdulás érzékelő hiba jelentkezett hanem befecskendezés mennyiség szabályzás.. indult az autó de nem reagált gázadásra álló helyzetben sem, majd többszöri indítás után szintén reagált a gázadásra... törölte a hibakódokat és megint nem dobta vissza a harmadik esetig ami most volt kb 1 honapja mire újra megállt .. egyszóval olyan hibákat dobott be amik javítása nélkül nem is működne az autó. A diagnosztika szerint minden a határon van tehát a számok a paraméterek amiket becsült a rendszer nem utal semmilyen kóros problémára .. nem tudjuk mi okozhatja ezeket a hibákat.. most megint megy az autó és semmi jelét nem mutatja annak hogy rossz lenne.. gyorsul jön megy semmi hiba nem jelentkezik.. esetleg valami elektronikai hiba lehet a háttérben ???? utóírat: Jobb oldali idex kiment egyszer ez után magától helyre is állt... ugyan így a jobb oldali led fényszóró is és szintén másnapra magától helyreállt.. én izzó cserékre gondoltam volna mint józan paraszti ésszel gondolkozó ember... de nem volt szükség cserére egyik alkalommal sem....... érthetetlen hibák számomra... Tudom ez így elég bonyolult lehet de sajnos én nem értek hozzá és így nem is tudom normálisan elmagyarázni de hátha valakinek volt már hasonló problémája és tudna segíteni hogy merre keressük a probléma forrását vagy ki tudna ezzel valamit kezdeni .. Előre is köszönöm a válaszokat/hozzászólásokat.