toki24 fórum hozzászólásai

toki24 Elküldve: 2014-06-02 21:10 Motorolaj

Jó akkor ahogy látom csak marad az 5-30as olaj Amugy miért nem jó bele a 10-40es csak kérdezem?!.A szerelőm mobil 1-et mondta vagy a molly-t ennyi de azt mondta ő is hogy 5-30at bele.

15-40es az menynivel lenne másabb mint az 5-30as??

jlaci74 köszi!ha esetleg ugy adódik élek a lehetőséggel. Most csak kiakarok probálni másik olajat ennyi.

toki24 Elküldve: 2014-06-02 19:16 Motorolaj

Hali!

Héten olajcsere jön, no de ugye eddig gyári bimmer olaj került bele 5-30as. most azon gondolkozom, hogy L.molly-ból kap és 10-40es. a kocsiba "elvileg" 220.000" van legyen 300e 10-40essel jobb lehet neki esetleg vagy maradjak a 5-30nál? köszönöm uraim!

toki24 Elküldve: 2014-06-02 19:14 kettõstömegü lendkerék

kundof1 írta: Mostanába kezdtem sűrűbben használni a kocsit és azt vettem észre, h ha kanyarodok vmerre, lassan, engedem rá a kuplungot, akkor rázza a kocsit egy picit, én egyből már lednkerékre gyanakszom, mert azlehet a baja, de nem mindig csinálja ezt sem! Leállításkor nem csattan!


Lehet kuplung is!

toki24 Elküldve: 2014-05-24 11:27 Heeelp...!

anubisz írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .


Meg kel nézetni hozzáértővel, ha te dizelnél halassz ilyeneket, én benzinesnél nem, ott valami gáz van, van ott kismillió szelep meg minden, mindenki szarik a klímára, mert még hozzá se nyúlnak már 10,20 ezerbe kerül, poros,büdös,sose takarítják, gázt sose néznek, had rohadjon, amíg megy,legalább nem kel költeni rá, pedig a lakás klímát is évente át kel nézetni. Egyszer elmentem egy győkér klímáshoz,azt túl töltötte, majdnem szétbaszta a gáz, csak letiltott mert túlnyomás lett benne, 38 fokba elment a klíma,majdnem megdöglöttem. Gyorsan befutottam egy Honda szervizbe, ott egy egész komplett klímacserélő gépre tették,ami olajat is rakott bele, mivel az is kell bele. Mindjárt jó lett. Az a hülye meg mérlegre rakott egy palackot úgy töltögette, se kenőanyag semmi. Aztán hivatalos klímás volt.
A motort terheli, ha bekapcsolod, egyből lejjebb megy a fordulat,a motoron is hallani, de mást nem szabad érezni. Ha gond van a motorba (légt.mérő,stb ) le is állhat a kocsi a terhelés miatt, vagy 500 ra is eshet a fordulat. Tehát terhel,de nem brummoghat. Persze ki szarat klímáshoz menni, egy feltöltés 15 20 ezer, meg az átnézés, vagy ha cserélni kell valamit, minyá 50,60 ezer, Én egy BMW be nem hallom menni a klímát,nem olyan mint a kormányszervó,ha tekered hallod hogy dolgozik.
Itt nem fogják megjavítani.


Valószinüleg a klimakompresszor a ludas.. alapjáratom nem csökken amotor erejéből vesz el oké,de nem fullasztja semmi, csak eddig nem adott ki ilyen hangot a klimám, jövöhéten hétfön megy a szerelőhöz a kocsi utánna pedig klimáshoz. Kocsi motorjával hálaisten probléma nincsen kopp kopp kopp. De a mérlegre rakott egy palackot és ugy töltögette sztori elég durva

toki24 Elküldve: 2014-05-24 10:30 Heeelp...!

Tano írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?


A klímának normális esetben van némi hangja, én sziszegősnek jellemezném. Az is normális, hogy szakaszosan működik, tehát ki-be kapcsolgat, és igen, ez megérződik a motoron is, ahogy rákerül a terhelés.
Az is normális, hogy a leghidegebbre állítva kicsapódik a pára a befújt levegőben, mert eléri a levegő hőmérséklete a harmatpontot. A környező levegőnél 5-10 foknál hidegebbre nem érdemes állítani, mert neked sem eshet jól, ha a túl hideg autóből kiszálsz a hőségbe.


Hali!

Köszi az infót,de eddig mikor haasználtam sose volt ilyen morgó hangja.. igen a hangját vágom hogy ugy mind sziszeg vagy mitcsinál,de morog mikor 1.be elindulok és ahogy lépek nei 2000ig mmorgo..ahogy alábam elveszem és a fordulat is lassan a morgás(vagy mi) ugy szünik megfelé fokozatosan,ha kikpacsolom a klímát hangja sincsa kocsinak .

toki24 Elküldve: 2014-05-23 18:15 Heeelp...!

Sziasztok!

Van egy kisebb problémám.. Ma bekapcsoltam a klímát ugye 28 fok sunshine
Morgó,bugó nem nagoyn tudom leirni milyen hangokat hallottam...kikapcsoltam a klímát megszűnt, megint vissza megint.. Egyszer kurvahideget fú,egyszer sima hideget vagy kicsit lájtosabbat aztán megint beindul... és érzem hogy meg meg rángatja a motoralapjáratát ha ki bekapcsolgatom.. Beszart volna aklíma szivattyúm?vagy kevés lenne benne a nyomás?

Ja felmérgeltem magam állóhelybe felcsontoltam 16fok. max pörgetés és a középkonzolon lévő szellőzön láttam,hogy kijönegy jókora légnemű valami aminek érdekes klímás szaga volt mint a gáznak.. Ötlet?

toki24 Elküldve: 2014-05-19 03:57 Heeelp...!

szotakdavid írta:
toki24 írta: sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni,hogy a touringon a hátsószélvédő biztije melyik lehet az?! néztem de nem találtam.
Szétszedtük az egész kócerájt mert ugye nem nyit..kimértük hátra nem megy áram a kis kapcsolóig. összezárva müxik a zár meg nyit minden.de valahogy nem kap áramot..


Csak kicsit olvasni és keresgélni kéne...párszor már volt ilyen problémája pár embernek.


Éppen éjszakás vagyok és már jó 3-4óra hosszát keresgélem de semmi sajnos vagy én vagyok a béna vagy csak szerencsétlen vagyok és nem találom

toki24 Elküldve: 2014-05-18 19:48 Heeelp...!

sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni,hogy a touringon a hátsószélvédő biztije melyik lehet az?! néztem de nem találtam.
Szétszedtük az egész kócerájt mert ugye nem nyit..kimértük hátra nem megy áram a kis kapcsolóig. összezárva müxik a zár meg nyit minden.de valahogy nem kap áramot..

toki24 Elküldve: 2014-05-07 21:09 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:

ezt rosszul csinálod... én általában felénél tankolok, csak néha megyek le sárgáig. ezzel csak kínzod a szivattyút.


Nem mondod, hogy ez "kínzás" neki
És nem szándékozom 300km-enként benzinkútra járni, így is hetente megyek, a végén veszek valami takarékosabbat
Utoljára a céges 1.6-os Swift volt ami ~400km-enként kutat keresett, de ez egy ~utazóautó... Nem tudom elfogadni, hogy fél tankonként telerakjam


nyílván nem azt mondom, ha pályán mész, akkor állj meg. de ha pont arra járok amerre tankolni szoktam, és nem sietek, akkor mindig megállok. volt olyan, hogy 3/4-nél beálltam tankolni
nyílván ha telenyomod az jó. viszont sokan vannak úgy, hogy 50km-t jelez az autó, és 5-10 litereket tankolnak csak. én nem egy ilyen esetnél láttam, hogy a pumpa meghalt. nyílván az huzamosabb esetben fordul elő, mármint, hogy ennek tudható be.


Biztos erölteti a szivattyút,de ha 1 hónapba egyszer felvillan a sárga szerintem semmi gond. Én megvárom mig felvillan aztán gó kut csurig lököm és megint sárga megitn csurig szerintem ezzel sincs semmi gond ha valaki igy csinálja nem?

toki24 Elküldve: 2014-05-06 16:14 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én

toki24 Elküldve: 2014-04-29 23:46 Ápolás, tisztítás

kundof1 írta: Sziasztok!

Azlenne a kérdeésem, h ti milyen illatositot használtok? Még a kocsimba bmw-s illat van, de kéne valami jo illat bele, ami nem megy el mint pl a wunderbaum, 1 nap alatt... Akinek van jó tapasztalata azt szivesen meghalgatom! Köszi!


Hali!

Én pl Dr Marcus(asszem) használok abból is a Bubblegum-osat nekem iszonyatosan bejön és megmarad benne. AKi beül mindenki megérzi de jó rágó illat van

toki24 Elküldve: 2014-04-29 22:47 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Hali!

Érdeklődve kérdezném,mi lenne HA a touringomba beraknék hátra sedan hátsó rugót?!
gondolom én hogy lejjebb ülne tőle a hátulja ugye? Amivel gond se lenne,de fenn állna az a veszély hogy hamarabb törik ugye? vagy imbolygósabb lenne az egész fara?

toki24 Elküldve: 2014-04-28 23:36 Chip tuning

AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



EZért gondtolam egy kicsit erősebbé tételére,de már fingom sincs Micar-ral kapcsolatba problémám nincs ,mivel rengeteg autüt csinál tudom ( vwdepo) de lehet marad ez igy azt kész.

toki24 Elküldve: 2014-04-28 19:47 Chip tuning

Miki mitszolsz ehez a chip témához? Vagy a szo ft frissítés jobb? Mondjuk azt sem tudom milyen szoft van az enyemen ))

toki24 Elküldve: 2014-04-28 11:33 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Titusz írta:
Striker írta:
Tano írta:
jlaci74 írta: Rosszul tudod, a 330d-ben más van, a 320d C.R.-ben is más van, és az adagolós 320d-ben is más van... Ráadásul utóbbiban nincs lecsapatós verzió csak az első kettőbe ...


Ezt ő úgy értette, hogy külön lehet kapni a 30d-nek a szűrőbetétjét, ami viszont jó a preFL 20d-be, mert maga a szűrőbetét megegyezik, de azt külön a 20d-hez nem adják. És így nem kell minden alkalommal a teljes szűrőházat is cserélni.


Pont így értettem csak lehet nem jól fejeztem ki magam


Sziasztok!

Nemrég vettem egy 320d-t és szeretnék cserélni kartergáz szűrőt. Olvastam a fórumon, hogy a 330d szűrőbetéte jó a NonFL 320d-hez is, és akkor nem kell kompletten cserélni az egészet. Tudnátok segíteni, honnan szerezhetem be csak a szűrő betétet?

Előre is köszi!


http://www.schmiedmann.hu/disp...amp;ppp=10

ha joltudom