toki24 fórum hozzászólásai

toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:44 Mi lehet a baj?

Köszönöm holnap intézkedem! mindenesetre vettem egy pár izzót mondom akkor egyszere kicserélem majd a kettőt, holnap vizsgálat után meg is teszem és remélem 3 évig meg se mukkan )

toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:19 Mi lehet a baj?

hancurozo írta:
toki24 írta: Halihó!

Anno kiégett az egyik tompititt h7es izzom kicseréltem.. azóta néha bejelez hogy kivan égve amint felkapcoslom észleli hogy ég és elalszik a műszerfalon.. most kiégett a jobb oldali is utánna rá 1 hétre kérdem én ha azt kicseréltem akkor arra is vajon azt fogja hinni hogy nem ég és a müszerfalamon beinditás meg fény kapcsolás elött feszt világitani fog a kiégett izzó helye?

ez tipus betegség amugy?De nem mindig mutatja csak mikor rájön felkapcsoloma tompitottat 1 ms és el is alszik


Kontakthibás. Nézd meg, mielőtt megég a foglalat.


Okés, köszönöm akkor holnap multiméter és minden kis szart átnézünk, isten igazából akkor a csatlakozó felé fogom keresni a hibát elöszőr hátha.. vagy megtakaritgatom előbb.. bár csak ugy hirtelen kontakthibás lehet elg idegesítő.

toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:13 Mi lehet a baj?

Halihó!

Anno kiégett az egyik tompititt h7es izzom kicseréltem.. azóta néha bejelez hogy kivan égve amint felkapcoslom észleli hogy ég és elalszik a műszerfalon.. most kiégett a jobb oldali is utánna rá 1 hétre kérdem én ha azt kicseréltem akkor arra is vajon azt fogja hinni hogy nem ég és a müszerfalamon beinditás meg fény kapcsolás elött feszt világitani fog a kiégett izzó helye?

ez tipus betegség amugy?De nem mindig mutatja csak mikor rájön felkapcsoloma tompitottat 1 ms és el is alszik

toki24 Elküldve: 2013-11-28 22:59 320d Motor

Hali!

A fogyaasztásmérő nálam is olyan hogy pl lámpa jön kiveszem előtte 10 méterrel üresbe majd fék és 0-ról felkuszik pl, 4l-re megállok és vissza is ugrik de mind ilyen legalábbis amit láttam eddig.

üzemihőfok meg lehet termo is ..nézd meg a comp-ba pl. hosszan a km orán a gombot majd 19es és 7es menüpontot választod és egyböl meglátod hány fokos a vized, lehet a vizmelegető segítő nem tudom pontosan a nevét is beszart motortérbe szemmel állva bal felső sarokba ahol van egy baszott nagy hely ott van .. Remélem tudtam segíteni de jönnek majd okosabbak is!

toki24 Elküldve: 2013-11-28 22:15 Társalgó

Kiejtés problémák

toki24 Elküldve: 2013-11-28 21:49 Társalgó

Végülis igen kihogy én pl félkézzel elöször kicsapom kicsit egyik irányba aztán vissza és bő gáz bár aszfalton sajnáltam a gumit ott nemnagyon csináltam

majd most gyakorlok a télen imserösökkel

toki24 Elküldve: 2013-11-28 20:03 Társalgó

YELLOW írta:
toki24 írta: huu emberek első telem első kerekes kocsim... kint voltam egy baszott nagy placcon gyakorolni asc off és adjad neki azért van mit fejleszteni de azt hiszem egész jó dolog ez a "drift" amiröl sokan beszlnek


a kijelölt részt gondolom elírtad? vagy akkor ritka kivitelű autód van


Bakker nem ezt akartam írni, fejembe más volt de a kezem megint mást írt le

"első telem, első hátsó kerekes kocsim "

De ha már itt járunk ugye most gyakorolgattam és nekem mivel nincs sper igy mikor pl körbe körbe forogtam mind a két hátsó kerék azonos sebességel forgott ugye?

Ja és olvasgattam elég sokat erröl, azt mondják hogy a profibbak két kézzel csinálják a kormányzást drift közbe,na azt hogy pl mikor jobbra csapatod hirtelen keresztbe akarsz menni egész testel belendülsz + két kar ?

toki24 Elküldve: 2013-11-28 18:28 Társalgó

huu emberek első telem első kerekes kocsim... kint voltam egy baszott nagy placcon gyakorolni asc off és adjad neki azért van mit fejleszteni de azt hiszem egész jó dolog ez a "drift" amiröl sokan beszlnek

toki24 Elküldve: 2013-11-28 09:19 320d Motor

YELLOW írta:
toki24 írta: Uuu kszönöm szépen mindenkinek, sokkal okosabb lettem. Hát nemtudom száraz aszfaltan is simán megyek keresztbe ha kell igaz nem profi szinten ..van egy parkolo nálunk jó nagy ott szoktam ha esös idő van ( gumikat kicsit jobban kiméljük )

Akkor én ugyse fogom észre venni mivel speres gépem sose volt.

akkor meg se nézem mivel tuti nincs az enyémbe... Amugy ha jol értelmeztem nekem ha pörögnek a kerekek a két hátsó azonos sebességel amíg a sperrdifinél meg nem ugy lenne.

De azért majd csáposon megnézzük


nem. sperr-nél egyszerre forog egy fordulaton, míg simánál ha az egyiket lefogod, a másik oldalit tudod pörgetni. azaz eldifferál a két kerék.


Já, már kicsit összezavarodtam korán reggel

toki24 Elküldve: 2013-11-28 09:05 320d Motor

Uuu kszönöm szépen mindenkinek, sokkal okosabb lettem. Hát nemtudom száraz aszfaltan is simán megyek keresztbe ha kell igaz nem profi szinten ..van egy parkolo nálunk jó nagy ott szoktam ha esös idő van ( gumikat kicsit jobban kiméljük )

Akkor én ugyse fogom észre venni mivel speres gépem sose volt.

akkor meg se nézem mivel tuti nincs az enyémbe... Amugy ha jol értelmeztem nekem ha pörögnek a kerekek a két hátsó azonos sebességel amíg a sperrdifinél meg nem ugy lenne.

De azért majd csáposon megnézzük

toki24 Elküldve: 2013-11-27 23:01 320d Motor

YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Valami felütötte a figyelmemet még pedig,hogyan lehet tudni hogy van e sper a kocsimba? egy ismerösöm azt mondta,hogy neki nincs a 20D-be azt mondta nem mindegyikbe van. Igaz ez? vagy mind alatt van?

Néztem asc kikapcs pörög itt minden amikell keresztbe kosba. Vagy ezt hogy lehet megtudakolni?

köszönöm előre is. Bocsánat ha hülyeséget kérdeztem


tudomásom szerint, ha jól rémlik gyárilag csak M-es alatt van sperr E46-ban. a sperr lényege, hogy a hajtott kerekek nem differálnak el egymáshoz képest. úgy tudod megnézni, ha megemelet az autót, és pörgeted az egyik oldalon a hajtott kereket, és a másik oldalon lefogja valaki. ha nem tudod tovább pörgetni, akkor sperr, ha elpörög, amíg a másik oldalon áll, akkor nincs sperr. persze vannak olyan sperr-rek, amik %-osan zárnak, szóval nem full.


Áhá!

Köszönöm szépen, de nemértem ,hogy miért csak pl akkor a M -s alá raktak? illetve akkor a sper nélkülivelpl nem is lehet ugy "driftelni" ugye? csak kiváncsiságból kérdezem.

toki24 Elküldve: 2013-11-27 22:18 320d Motor

Sziasztok!

Valami felütötte a figyelmemet még pedig,hogyan lehet tudni hogy van e sper a kocsimba? egy ismerösöm azt mondta,hogy neki nincs a 20D-be azt mondta nem mindegyikbe van. Igaz ez? vagy mind alatt van?

Néztem asc kikapcs pörög itt minden amikell keresztbe kosba. Vagy ezt hogy lehet megtudakolni?

köszönöm előre is. Bocsánat ha hülyeséget kérdeztem

toki24 Elküldve: 2013-11-23 05:11 320d Motor

Na hali.

tegnap kicseréltük nagy nehezen az öninditót így elsőre kemény volt

De azt kell mondanom megérte csak ugy becsattan az uj akksival meg a jó inditóval jöhet a tél

toki24 Elküldve: 2013-11-22 05:09 Üzemanyag fogyasztás

zoliika írta:
m_attila írta:
Bima írta:
nickname írta:
m_attila írta:
haka írta:
MattM325 írta:
vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18


Én már rég kedvet kaptam

E46 325Ci SMG 6 sebesség

Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!

Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17



Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem

Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.





áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9


n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...


20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.

Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal



hello!
az enyém 20d 150le városban 6.2 l
városon kívül 100 km/h 4.9 l
pályán 140 km/h 5.2 l

igaz meg van chippelve, egr lekötve



egy 150 lovas 20d M47n nem 6.2 eszik városba
fogadunk?
feldobom a forgalmim


Én is feldobomHa valaki elfogult az autójával az Én vagyok ,de városban bizony 8,5 -9 lityi



ÉN is tartom a 20D városi fogyasztását sokat használom városba 7,5 -8,5 közt ír ki a komp is. 195\65 r15 gummával(téli)

toki24 Elküldve: 2013-11-20 20:41 320d Motor

ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!