toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:44 Mi lehet a baj?
toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:44 Mi lehet a baj?
toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:19 Mi lehet a baj?
hancurozo írta:toki24 írta: Halihó!
Anno kiégett az egyik tompititt h7es izzom kicseréltem.. azóta néha bejelez hogy kivan égve amint felkapcoslom észleli hogy ég és elalszik a műszerfalon.. most kiégett a jobb oldali is utánna rá 1 hétre kérdem én ha azt kicseréltem akkor arra is vajon azt fogja hinni hogy nem ég és a müszerfalamon beinditás meg fény kapcsolás elött feszt világitani fog a kiégett izzó helye?
ez tipus betegség amugy?De nem mindig mutatja csak mikor rájön felkapcsoloma tompitottat 1 ms és el is alszik
Kontakthibás. Nézd meg, mielőtt megég a foglalat.
toki24 Elküldve: 2013-11-29 19:13 Mi lehet a baj?
toki24 Elküldve: 2013-11-28 22:59 320d Motor
toki24 Elküldve: 2013-11-28 20:03 Társalgó
YELLOW írta:toki24 írta: huu emberek első telem első kerekes kocsim... kint voltam egy baszott nagy placcon gyakorolni asc off és adjad neki azért van mit fejleszteni de azt hiszem egész jó dolog ez a "drift" amiröl sokan beszlnek
a kijelölt részt gondolom elírtad? vagy akkor ritka kivitelű autód van
toki24 Elküldve: 2013-11-28 09:19 320d Motor
YELLOW írta:toki24 írta: Uuu kszönöm szépen mindenkinek, sokkal okosabb lettem. Hát nemtudom száraz aszfaltan is simán megyek keresztbe ha kell igaz nem profi szinten ..van egy parkolo nálunk jó nagy ott szoktam ha esös idő van ( gumikat kicsit jobban kiméljük )
Akkor én ugyse fogom észre venni mivel speres gépem sose volt.
akkor meg se nézem mivel tuti nincs az enyémbe... Amugy ha jol értelmeztem nekem ha pörögnek a kerekek a két hátsó azonos sebességel amíg a sperrdifinél meg nem ugy lenne.
De azért majd csáposon megnézzük
nem. sperr-nél egyszerre forog egy fordulaton, míg simánál ha az egyiket lefogod, a másik oldalit tudod pörgetni. azaz eldifferál a két kerék.
toki24 Elküldve: 2013-11-28 09:05 320d Motor
toki24 Elküldve: 2013-11-27 23:01 320d Motor
YELLOW írta:toki24 írta: Sziasztok!
Valami felütötte a figyelmemet még pedig,hogyan lehet tudni hogy van e sper a kocsimba? egy ismerösöm azt mondta,hogy neki nincs a 20D-be azt mondta nem mindegyikbe van. Igaz ez? vagy mind alatt van?
Néztem asc kikapcs pörög itt minden amikell keresztbe kosba. Vagy ezt hogy lehet megtudakolni?
köszönöm előre is. Bocsánat ha hülyeséget kérdeztem
tudomásom szerint, ha jól rémlik gyárilag csak M-es alatt van sperr E46-ban. a sperr lényege, hogy a hajtott kerekek nem differálnak el egymáshoz képest. úgy tudod megnézni, ha megemelet az autót, és pörgeted az egyik oldalon a hajtott kereket, és a másik oldalon lefogja valaki. ha nem tudod tovább pörgetni, akkor sperr, ha elpörög, amíg a másik oldalon áll, akkor nincs sperr. persze vannak olyan sperr-rek, amik %-osan zárnak, szóval nem full.
toki24 Elküldve: 2013-11-27 22:18 320d Motor
toki24 Elküldve: 2013-11-23 05:11 320d Motor
toki24 Elküldve: 2013-11-22 05:09 Üzemanyag fogyasztás
zoliika írta:m_attila írta:Bima írta:nickname írta:m_attila írta:haka írta:MattM325 írta:vitomi24 írta: Hello!
Gondoltam megosztom veletek fogyasztásom,hátha valaki kedvet kap diesel üzemü gèpjárművèt èlvezhetö 6 hengeres benzinesre cserèlni.
Szóval a tipus:e90 325i m sport automata(2007)
Város(ahol leginkább használom):15.2 liter(5-5km megyek)
Országut:8.5 liter 130-140km\h tempomat
225\40 18
255\35 18
Én már rég kedvet kaptam
E46 325Ci SMG 6 sebesség
Város: Nem tudom, mert ott nem használom, de hasonló helyzetben, 12.8l volt a fogyi, 320d 150le - 9l/100km
Autópálya: 140-150km/h 8,5-9l között. /320d 150le: 7-8l között.
Országút: 75-120km/h 7,5-8l /320d 6-6.5l
Melóba járás 15km-re: 3 perc autóút, 10 perc dugó, 5 perc autópálya 120-170km/h között.
Így 10.8l/100km ugyanez 320d 8-8.5l
Minden adatot rátankolással mértem, mindkét autó hibamentes.
Összességében a városi fogyasztás az, ahol lényegesen nagy különbség van. Átlag 2 literért nem éri meg NEKEM a diesel. Viszont CR nem való városba, az a halála!!!
Ja és a kerékméret: 325ci: 225/40r18-255/35r18, 320d: 225/45r17
Hmm nekem azért jóval kevesebbet fogyaszt a 320 150le hála isten.
Autópálya: 130-170 6.1l (mondjuk van benne 90km országút is)
Melóba járás: 33km ebből kb 20 perc dugó, 10-15 perc autóút/autópálya 20 perc város 6.4 - 6.9l
Én se a mutató alapján mérek 7-et még nem mértem
Valaki még leírhatná, mert én pályáztam eddig még arra, hogy ha minden rendbekerül, meg esetleg kap egy kis tuningot, akkor lejebb megy 6 alá, csak a móka kedvért.
áá a 20d 150 le városban 5.5 eszik nekem volt 3 , 8.5-9
n47s városi fogyasztás 9.2 gyári adat 6.9 ...
20D stabil 7,6 - 8 literrel el van, full városban nálam 225 40/18 gumikkal.
Most megcsinálom a téli tesztet 205 55/16 gumikkal
hello!
az enyém 20d 150le városban 6.2 l
városon kívül 100 km/h 4.9 l
pályán 140 km/h 5.2 l
igaz meg van chippelve, egr lekötve
egy 150 lovas 20d M47n nem 6.2 eszik városba
fogadunk?
feldobom a forgalmim
Én is feldobomHa valaki elfogult az autójával az Én vagyok ,de városban bizony 8,5 -9 lityi
toki24 Elküldve: 2013-11-20 20:41 320d Motor
ppeterke írta:toki24 írta:compact írta:ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.
Minden 136 lovas megdöglik ma?...
Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon
Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??