tomy1228 fórum hozzászólásai

tomy1228 Elküldve: 2014-05-22 21:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hanzi320 írta:
Totyasrac írta:
klins írta: Sziasztok!

Lenne pár kérdésem ....

Adott a verda :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...es-7933207

1. Az autón található 18-as felni mennyire vágja szét a futó művet???


Nos, én a 225/50R16-os gumikat is ledobtam a 318i-ről, egyszerűen teljesen tökéletes a 205/55R16. El nem tudom képzelni, mennyire kellemetlen lehet, ha 16-os helyett 18-as gumi van, ami ráadásul 245 széles - de nem is akarom megtudni. Képen jól mutat, közlekedni nem lehet nagy élmény. És hát egy ekkora papucs szépen vissza is tudja fogni a nem épp fickós teljesítményt pluszban. A futómű-"szétvágás" csak bónusz.


Nem értem h lehet véleményt mondani valamiről, amit még sosem próbáltál ki
Sajnos a szar utak mindenhol szarok, és nem jó a futóműnek ha 16-os kereked van, ha 18-as.Az már inkább számít h megfelelő ET-száma legyen a keréknek.
Ha megnézed a gyári adattáblát , azon rajta van h 18-es kerék is felrakható legalábbis az enyémen rajta van
Nekem is a téli garnitúrám 205/55R16, és túl nagy különbséget nem vettem észre a nyári 18-as kerekekkel,amióta ki lett cserélve.A teljesítményen sem van ott tartalék viszont a kinézete egészen más


2011 hoztam be a kocsit osztrákoktól hibátlan futóművel,rá egy évre vizsgálaton már mondták hogy picit lóg egy két dolog de egyáltalán nem vészes majd miután újra kellet vizsgáztatni átnézetem:lengőkar,lengőkar hátsó silent,stab pálcákat cserélni kellet.
Műszakin megint hibátlanul átment tök jó a futómű,két hónapra rá első két lengéscsillapitó elfosta magát.1 hónapja teljes kormánymű felújítás minden gumi vacka kicserélve+ + az 1 éve cserélt lengőkar hátsó silent megint(csak a jobb),de még mindíg nem tökéletes az első futómű az én érzésem szerint.Úgyhogy a 18 felni nekem ennyibe van,bár lehet az időnek is köszönető mert még mindenből az eredeti volt bent, még megjegyezném hogy télen is 17 van fent bár ahogy irták ez a jó magyar útjainknak köszönhető!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-19 20:51 angel eye

gronholm írta: Hello Mindenki,

Faceliftes E46 COUPE-ba rakott már valaki angel eyes-t?

Ha valaki találkozott már ilyennel segítségét szívesen várom.

Köszönöm.



Én is gondolkodtam AE egy darabig de letettem róla mivel elég bonyás leszedni a plexit mert ragasztva van.Ki kell szedni az egész lámpát majd sűtöben vagy talán hőlégfúvoval lemelegíteni a plexit ezek után a megfeleő méretű AE karikák be a heyére plexi vissza,de sajna nem 100% hogy utána nem fog párásodni!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-15 18:00 Autóvásárlás

minimal írta:
tomy1228 írta:
minimal írta:
Totyasrac írta:
dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2003-2005 közötti, 318-as benzines 143le-s e46-ot. Erről a típusról tud-e valaki esetleg valamilyen információt?
Gondolkodok automatában,mit lehet tudni ebben az időben kiadott automata váltókról?
A harmadik kérdésem pedig az lenne, hogy igaz az az információ, hogy ha pl. Németországból behozok egy autót és azon van még műszaki, akkor nem kell a KPM-nél levizsgáztatni?


Én pont ilyet vettem
Sajnos de, le kell vizsgáztatni (állítólag el lehet fogadtatni a TÜV-vizsgát de nem lesz olcsóbb, csak macerásabb).
Az automatája GM 5 fokozatú, elektromosan vezérelt hidrodinamikus váltó. Voltam olajat cseréltetni, a váltósom (aki automata váltókból él) szerint tévhit, hogy ezek hamar tönkremennének, meglehetősen sokáig bírják.

Kicsit többet fogyaszt mint kézivel (városon kívül overdrive miatt elenyésző, városban meg a kényelem ára - nekem megéri), a teljes felújítás ára 320e Ft (ennyit mondott a váltósom), amitől 0km-es lesz ismét. Egy kéziváltósnál a kuplungcsere (olykor kell), egy váltószinkron-csere stb. sem 20e Ft, szóval lényegesen nem drágább fenntartani szerintem.
Annyi, hogy 60e km-enként érdemes olajat cseréltetni benne (~30e Ft szűrőstől-munkadíjastól).

Az E46B20A-ról (mert ugye arról beszélünk) sokan mondják, hogy a vezérműlánc átugorhat, sok ilyen mégsem történik... A trafókra háklis, ha a gyári olasz (Bremi) van benne, azt érdemes kidobni és venni 4db Bosch-t (nekem 12e Ft-ért hozták darabját), rendes olaj kell bele (5W-30), és ennyi.
A többi ugyanaz, mint a többi E46-nál, pl. lengőkarok pár évente (nem olcsó).


A TÜV vizsgát elfogadják és nem macerásabb.
Két verzió létezik: 1. beírják a tüv érvényességét a magyar műszaki adatlapra ennek honosítás a neve KPM-en 8.000 Ft csak megrángatják + lámpák. 2. kérsz honosítás+műszaki vizsgát 25.000 Ft ezzel pedig beszámítják a tüv vizsgát de kap friss műszaki vizsgát, itt rendes műszakiztatás történik. Ha nincs kinti műszakija akkor egyedi forgalomba helyezés 40.000Ft-ért.

Csupán azért írtam le mielött ez a hír elkezd terjengeni a neten és az emberek között hogy a tüv-ös autót macerásabb vizsgáztatni...
remélem nem gondoltad komolyan hogy egy magyar KPM vizsga komolyabb mint egy TÜV?


Ezt jó tudni,én eddig mindig egyedi forgalomba helyezéssel csináltam és fizettem a 40 ropit pedig volt TÜV vizsgája.Egy kérdésem azért lenne az 1. variációhoz ha ezt csinálod akkor is kapsz műszaki illetve környezetvédelmi adatlapot mert ugye ezek kellenek h befizesd a regadót meg hogy rendszámot kapj?


Igen kapsz, csak a műszaki adatlap alján a tüv érvényessége lesz beírva, ez akkor jó ha van rajta azért 1-1,5 év kinti vizsga. Itt meg a honosítás+műszakin is megkapod ugyan azokat a papírokat csak az egyedinél még ezeken kívül is adnak egy egyedi forgalomba helyezési papírt amit nem szoktak sem a regadónál elkérni sem az okmányirodánál.


Megint tanultam vmi!Thanks.Ezt azért nem nagyon reklámozzák bár én csak két kocsit hoztam be magunknak de egyszer nem kérdezték hogy van e rajta műszaki mert hogy ekkor csak xxx-be kerülne,mindig az egyedi forgalomba helyezéssel csinálták automatikusan.

tomy1228 Elküldve: 2014-05-15 17:39 Autóvásárlás

minimal írta:
Totyasrac írta:
dfle írta: Sziasztok!

Szeretnék venni egy 2003-2005 közötti, 318-as benzines 143le-s e46-ot. Erről a típusról tud-e valaki esetleg valamilyen információt?
Gondolkodok automatában,mit lehet tudni ebben az időben kiadott automata váltókról?
A harmadik kérdésem pedig az lenne, hogy igaz az az információ, hogy ha pl. Németországból behozok egy autót és azon van még műszaki, akkor nem kell a KPM-nél levizsgáztatni?


Én pont ilyet vettem
Sajnos de, le kell vizsgáztatni (állítólag el lehet fogadtatni a TÜV-vizsgát de nem lesz olcsóbb, csak macerásabb).
Az automatája GM 5 fokozatú, elektromosan vezérelt hidrodinamikus váltó. Voltam olajat cseréltetni, a váltósom (aki automata váltókból él) szerint tévhit, hogy ezek hamar tönkremennének, meglehetősen sokáig bírják.

Kicsit többet fogyaszt mint kézivel (városon kívül overdrive miatt elenyésző, városban meg a kényelem ára - nekem megéri), a teljes felújítás ára 320e Ft (ennyit mondott a váltósom), amitől 0km-es lesz ismét. Egy kéziváltósnál a kuplungcsere (olykor kell), egy váltószinkron-csere stb. sem 20e Ft, szóval lényegesen nem drágább fenntartani szerintem.
Annyi, hogy 60e km-enként érdemes olajat cseréltetni benne (~30e Ft szűrőstől-munkadíjastól).

Az E46B20A-ról (mert ugye arról beszélünk) sokan mondják, hogy a vezérműlánc átugorhat, sok ilyen mégsem történik... A trafókra háklis, ha a gyári olasz (Bremi) van benne, azt érdemes kidobni és venni 4db Bosch-t (nekem 12e Ft-ért hozták darabját), rendes olaj kell bele (5W-30), és ennyi.
A többi ugyanaz, mint a többi E46-nál, pl. lengőkarok pár évente (nem olcsó).


A TÜV vizsgát elfogadják és nem macerásabb.
Két verzió létezik: 1. beírják a tüv érvényességét a magyar műszaki adatlapra ennek honosítás a neve KPM-en 8.000 Ft csak megrángatják + lámpák. 2. kérsz honosítás+műszaki vizsgát 25.000 Ft ezzel pedig beszámítják a tüv vizsgát de kap friss műszaki vizsgát, itt rendes műszakiztatás történik. Ha nincs kinti műszakija akkor egyedi forgalomba helyezés 40.000Ft-ért.

Csupán azért írtam le mielött ez a hír elkezd terjengeni a neten és az emberek között hogy a tüv-ös autót macerásabb vizsgáztatni...
remélem nem gondoltad komolyan hogy egy magyar KPM vizsga komolyabb mint egy TÜV?


Ezt jó tudni,én eddig mindig egyedi forgalomba helyezéssel csináltam és fizettem a 40 ropit pedig volt TÜV vizsgája.Egy kérdésem azért lenne az 1. variációhoz ha ezt csinálod akkor is kapsz műszaki illetve környezetvédelmi adatlapot mert ugye ezek kellenek h befizesd a regadót meg hogy rendszámot kapj?

tomy1228 Elküldve: 2014-05-06 22:00 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

mettyu77 írta:
tomy1228 írta:
mettyu77 írta: Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy megvenném életem első BWW-ét. Mindenképpen e46 coupet és hathengereset. A 323-ok tetszenek. Mennyivel lehet ezzel eljárni? Menyire lehet jó vétel? Mire figyeljek vásárláskor? Előre is köszönök bármilyen információt ezel kapcsolatsoan! ÜDV!


Szeva!
Én pont ezt az egyet nem venném inkább 325ci mivel ez ugyanúgy 2500ccm mint a 23ci és sokkal többet nem fogyaszt de élményben jobb illetve kinálat sokkal nagyobb belőle vagy pedig 20ci 170 lovas kevesebb súlyadó ,biztosítás miatt a 23ci szemben!Fogyasztásban 20ci-ről tudok nyilatkozni ez pályán olyan 8,5 körül városban kis távokon használva nálunk olyan 11 körül fogyaszt hosszabb távokon városban talán lemegy 10re!


Szerinted egy ilyen 320ci -ben 284 ezer sok vagy ezek a motorok bírják?



Most jön a szokásos duma hogy ki hogy használta,rendesen cserélt rajta mindent stb.... de ezt gondolom vágod! 2,2 170 lovas eddigi olvasatom szerint nem a legjobban sikerült blokkja a bmw-nek,eléggé olajzabálós motor hírében áll és ezt nehéz is megállítani hanem lehetetlen,én 210 ezerrel hoztam be egyet tavaly magunknak és ennek eddig nincs ilyen gondja szerencsére,bár elég keveset is használjuk.Ha minden normálisan ki van cserélve ezeknek a hat hengereseknek sok bajuk nem szokott lenni,esetleg tudod ennek az előéletét ismered a tulajt stb akkor nem gáz a km de ha nem tudsz róla sokat hát akkor bármi lehet

tomy1228 Elküldve: 2014-05-06 21:26 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

mettyu77 írta: Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy megvenném életem első BWW-ét. Mindenképpen e46 coupet és hathengereset. A 323-ok tetszenek. Mennyivel lehet ezzel eljárni? Menyire lehet jó vétel? Mire figyeljek vásárláskor? Előre is köszönök bármilyen információt ezel kapcsolatsoan! ÜDV!


Szeva!
Én pont ezt az egyet nem venném inkább 325ci mivel ez ugyanúgy 2500ccm mint a 23ci és sokkal többet nem fogyaszt de élményben jobb illetve kinálat sokkal nagyobb belőle vagy pedig 20ci 170 lovas kevesebb súlyadó ,biztosítás miatt a 23ci szemben!Fogyasztásban 20ci-ről tudok nyilatkozni ez pályán olyan 8,5 körül városban kis távokon használva nálunk olyan 11 körül fogyaszt hosszabb távokon városban talán lemegy 10re!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-05 22:09 E46 karosszéria, lámpák, indexek

adi84 írta: Hali mindenki!
Keresek touring (bár sztem limo is ugyanaz) facelift első sárvédőket, ha lehet fekete színben, h ne kelljen festeni. Ha valakinek van, vagy tud vhol, szívesen fogadnám.
Köszi


http://www.powerfanatics.com/f...m.php?f=13

KASZA Mesternél nézz körbe neki biztos lesz szinben is!

tomy1228 Elküldve: 2014-05-01 20:54 Autóvásárlás

Pitykoo írta:
Superpippo írta:
hil írta:
Bero írta:
hil írta:
Levi46 írta: Kint a Németeknél és Osztrákoknál a hegyesebb részeken télen nem keveset sóznak. Mikor kint jártam én is azt tapasztaltam út mellett 2m-es hó de az út csont tiszta/száraz volt. Azt mondják inkább az autó rohadjon szét mint hogy emberi élet kerüljön veszélybe! Igazuk van, de a német 4 év után kocsit cserél...


Szia!
Ezt hangoztatom én is, de mindenki dicsőíti a német országi autókat a fentiek figyelmen kívül hagyásával.
hil





Én csak annyit tudok ehhez hozzászólni,hogy nem régóta élek kint (Ausztria),de észrevettem,hogy eddig sok más ember autójában ültem (munkámból kifolyólag)ezek azért nem kímélik a gépeket... hidegen,reggeli indításkor 10-10 ember a dízelt meg se várta hogy felmelegedjen még egy kicsit se,egyből kihúzatja és nyomják neki mint az atom... Az autójukban a retek áll,egy csomó mindenkinél rozsdás az autó( pedig pár évesek) és stb.. Amikor megkérdeztem tőlük,hogy miért nem vigyáztok rájuk jobban,miért így bántok vele akkor az volt a válasz,hogy ameddig náluk van (3-6 év kb amiket mondtak) addig kibírják,utána vesznek másikat és szívjon a másik a hibákkal... No comment. Futóművel tényleg nincs hiba,mert nagyon szuper utak vannak,de amikor bele rakják a no name motorolajat,hogy "jó az bele" az kicsit gáz. Nekem eddig ezek az észrevételeim.

Szia!
Én ezeket is régóta hangoztatom, mégse figyel rá senki! Most a Te személyes tapasztalatod is ezt látszik megerősíteni. Persze az Osztrák más mint a német, de, hogy nem gondos gazdáik (németre is igaz)az autóiknak az tuti! Mégis mindenki azt mondja, onnan kell behozni autót, mert jobbak.....
Akkor most hogy is van ez???
hil



Szevasztok! Hát igen kint is elég sok a gazdátlan kocsi, amelyet elhanyagoltak.
Azért lehet találni olyat is aminek volt gazdája. Mondjuk annak az árát meg is kérik rendesen.
Én 2 éve amikor kint Németbe vettem a kocsim akkor kb a 12. megnézett autót tudtam megvenni, mert a többi felejtős volt, pedig nem az olcsókat néztem a kinálat alján.
Amúgy Osztrákoknál megfigyeltem énis,amit Bero mondott, hogy rohadtul igénytelenek.Osztrákoktól sose vennék autót.



Hali!
Én olaszból vettem a kocsit és hát sajna ott se törődnek vele semennyire....
Ami pozitívum lehet hogy nincs sózás és ezáltal rohadás sem ami mondjuk nem mindegy!
De nekem is kellett és még sajna kell is rá költenem rendesen mire rendben lesz..
Nem volt sztem ezen cserélve semmi csak ami nagyon muszáj, meg az olajcsere se lehetett időbe hisz eszi az olajat...
De mind ezek ellenére nagyon szeretem, nagyon tetszik!!


Hy!
"osztráktól sose vennék autót" cáfolnám,két Bmw van az enyémet a 3d azt Bécs mellől hoztuk be 2011-ben és eddig ami nem várt csere volt az a főtengely ékszíjtárcsa + az egész első futóműnek alkatrészei de ez utobbi a jófajta útjainknak köszönhető.Ami még nekem nagy pozitívum volt hogy korrekt volt a hirdetés leírta hogy jobb hátsó keréknél belementek de vissza lett javítva + újralakkozva illetve az első lökösön van egy parkolási sérülés(erről kép is volt mutatva a hibát) és hogy a hátsó gumik eléggé kopottak!Kimentük,megnéztük,kipróbáltuk és probáltunk alkudni az első lökös miatt meg hogy nem gyári dob van rajta,erre a faszi bemegy kihoz egy gyári fekete első lököst a gyári dobját + 2db fekete vesét előre hogy még ez is jár a kocsihoz!Hazahoztuk, egy év múlva ahol javitották hátul elkezdett egy pici rozsda lenni,de ezt egyből kijavítattam és azóta sincs egy pötty rozsda se a kocsin!
Úgyhogy én meg vok elégedve aztán lehet hogy pont kifogtam,én mondjuk pont soha nem vennék itthon kocsit mivel nem minden bmws olyan mint az itteni forumozók hogy normálisan bemelegiti a kocsiját mindent kicserél időben stb...



tomy1228 Elküldve: 2014-04-27 16:00 Futómû és hibái

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy


végülis, jó hogy a széles gumi miatt kicseréltetetd az egész futóművet


Ezt nem a széles gumi okozza,van egy másik kocsink is 320ci ugyanilyen méretű felnikkel gumikkal és az tökéletsen megy az is picit elhúz de ne igy mint az enyém!Már az a vicc hogy párom is észrevette hogy vmi nem fasza,vezette a hungárián és mondta hogy ezzel nem lehet egyenesen menni,az ővével ilyen probléma nincsen,ég és föld a két autó!


jó nem tudom milyen. de nyomvájús úton, azért egy 10km után nekem is bedurran a karom. viszont sima úton, fékezve is, olyan egyenes futása van, hogy hihetetlen 225-ös gumival elől. a téli 195-tel meg sokkal másabb, szinte semmi.
ha lejt az út, pl körforgó, amerre lejt, arról ellent kell tartani.
az a baj, hogy mindent kicseréltetek. aminek köze lehetne hozzá. a toronycsapágy nem csinál ilyet. egyébként a gumi mintája is számít, bár (mivel nem tudom a mértéket a húzásról) nem annyira, de ugye egy jobban tapadó gumi is jobban viszi a kormányt.
egyébként hátsó futómű is okozhat ilyen érdekességet, hogy táncoltatja az elejét. legalábbis emlékszem valaki írt már erről.


Egy korrekt futóműbeállítás sokat segíthet.


Futóműbeállítás megvolt,ha jó úton megyek nincs is vele gond szépen egynesen megy!

tomy1228 Elküldve: 2014-04-27 14:15 Futómû és hibái

YELLOW írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy


végülis, jó hogy a széles gumi miatt kicseréltetetd az egész futóművet


Ezt nem a széles gumi okozza,van egy másik kocsink is 320ci ugyanilyen méretű felnikkel gumikkal és az tökéletsen megy az is picit elhúz de ne igy mint az enyém!Már az a vicc hogy párom is észrevette hogy vmi nem fasza,vezette a hungárián és mondta hogy ezzel nem lehet egyenesen menni,az ővével ilyen probléma nincsen,ég és föld a két autó!


jó nem tudom milyen. de nyomvájús úton, azért egy 10km után nekem is bedurran a karom. viszont sima úton, fékezve is, olyan egyenes futása van, hogy hihetetlen 225-ös gumival elől. a téli 195-tel meg sokkal másabb, szinte semmi.
ha lejt az út, pl körforgó, amerre lejt, arról ellent kell tartani.
az a baj, hogy mindent kicseréltetek. aminek köze lehetne hozzá. a toronycsapágy nem csinál ilyet. egyébként a gumi mintája is számít, bár (mivel nem tudom a mértéket a húzásról) nem annyira, de ugye egy jobban tapadó gumi is jobban viszi a kormányt.
egyébként hátsó futómű is okozhat ilyen érdekességet, hogy táncoltatja az elejét. legalábbis emlékszem valaki írt már erről.


Fútóművesnél csak kiderült volna hogy vmi nem jó hátúl,ráadásul külön a szzerelőm és utána a fútóműves is átnézték és nem találtak semmi.Mégh a végén kiderül hogy enyim a jó a másik meg a szar hogy érzéketlen .Még arra gondoltam hogy a lengécsillapító miatt mert m packettesenk megfeleő lett bele véve,de ez sem igazi magyarázat mert a másik meg origi m pakettes!

tomy1228 Elküldve: 2014-04-27 13:55 Futómû és hibái

YELLOW írta:
tomy1228 írta: Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy


végülis, jó hogy a széles gumi miatt kicseréltetetd az egész futóművet


Ezt nem a széles gumi okozza,van egy másik kocsink is 320ci ugyanilyen méretű felnikkel gumikkal és az tökéletsen megy az is picit elhúz de ne igy mint az enyém!Már az a vicc hogy párom is észrevette hogy vmi nem fasza,vezette a hungárián és mondta hogy ezzel nem lehet egyenesen menni,az ővével ilyen probléma nincsen,ég és föld a két autó!

tomy1228 Elküldve: 2014-04-27 13:34 Futómû és hibái

Sziasztok!
2004 330cd olyan problémám lenne hogy nem tud megmaradni az úton,mint ahogy vki írta "traktort vezetnék" nagyon elvisz a nyomvályú szinte kikapja a kezemből a kormányt és ha nem tartom akkor hipp hopp a szembejövő sávban találom magam.Egy halom alaktrész már ki lett cserélve (lengőkar,lengőkar hátsó szilent,stab pálca,lengéscsillapító,kormánymű le lett szedve és fell lett újítva minden egyes gumi vacka kicserélve,mindezek után futómű beállítva).Fútóművesnél feltették rázópadra is és mostmár nem találnak semmit,toronycsapágy van még ami nem lett cserélve de ne kopog nem zörög az eleje csak nem lehet vele normálisan közlekedni.Ha vkinek esetleg van vmi ötlete szívesen veszem!

üdv:Tomy

tomy1228 Elküldve: 2014-04-09 17:44 Chip tuning

gyorilaszlo írta:
YELLOW írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Regen jartam mar erre,mivel sajnos kulfoldon dolgoztam es igy nem allt modomban hasznalni a 320d-met! De vegre visszaterek,es szeretnek 1-2 dolgot megcsinaltatni rajta!

Olvasgatok a temaban mar par napja,es lattam hogy az ATC-nel eleg professzionalis modon uzik a program irast... Az enyemben eleg sok kilometer van,de szerencsere *lekopog* komoly problemaja meg nem volt az autonak motorikusan!

Es itt jon a kerdes,szerintetek tegyek egy probat az ATC-nel? Vagy valaki tud e olyan BMW szervizt ahol a gyari szoftvert optimalizaljak a leheto legjobban? (Robinson kollega adaptlapjan olvastam)

Ez a gyari dolog nagyon erdekelne,meg is az lenne a tuti! Elore is koszi a valaszokat!


én úgy tudom, ő vissza is csináltatta gyárira


Igen,en is ugy olvastam! Csak hogy a teljesen gyari-gyarit rakatta vissza,vagy a gyari lett optimalizalva amennyire lehetseges? Ez a kerdes! Irtam neki privatban,de meg nem valaszolt... De varok turelmesen!

Ui.: Idezve "2010. -Chiptuning bedobva a kesztyűtartóba, frissített optimalizált gyári szoftver feltöltve"


Egyszer én is kíváncsiskodtam Bmw szervínél hogy lehet e gyári "chip tuningot" csináltatni,de elküldtek hogy ők ilyennel nem foglalkoznak.Másodiknak az AC snitzert kerestem,ők meg is csinálták volna 2000 euro + beépítés.Ezek ismeretében én letettem róla,inkább veszek egy erősebbet ha netán szükségem lesz rá,de igazából még ezt sem használom ki!

tomy1228 Elküldve: 2014-04-06 10:47 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Kyotibi írta: Sziasztok..!

Autóvásárlás előtt állok, és az M3 320d coupe is képbe került. Használtan venném, 5-6 év körüli korral. Egyenlőre sajna csak optikai tuninggal fér bele a keretbe. Lenne néhány kérdésem...
Ha összeszeretném hasonlítani mondjuk egy cc passattal, akkor mennyivel költségesebb a javítása? Tudom, nem egyszerű a kérdés, de bízom benn, hogy vannak itt autószerelők is, akik azért valamennyire otthon vannak az árakban.
Talán úgy is megfogalmazhatnám, hogy mennyivel drágábbak hozzá az alkatrészek mondjuk százalékban kifejezve.
Hogy áll megbízhatóság terén?
Van neki vmilyen típusbetegsége?
Vásárlásnál van olyan dolog, amire külön oda kell figyelni?
Esetleg egyazon típuson belül van-e "azt inkább ne vedd" fajta, gondolok itt arra,h pl. állítólag van olyan passat amit Siemens elektronikával szereltek, s ugyanazt a típust csinálták Bosch-al is. Azt mondják,h a Siemenses felejtős, mert sok vele a gond.
Esetleg tulajdonostól az autóról vélemény?
A válaszokat előre is köszi...



Nézz körül az üzembentartási topicba,egy pár kérdésedre választ találsz!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...tsege.html

tomy1228 Elküldve: 2014-02-21 15:22 Társalgó

Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy akinek behajthatós visszapillantó tükre van és be is vannak kötve,nektek milyen a tükörkapcsolótok? Van rajta egy plusz gomb? Nekem ilyen van: http://www.ebay.de/itm/BMW-E46...2588ec96c1 Ez elvileg nekem nem jó,mert ezzel nem fog működni a tükörbehajtás. Nektek ilyen van? : http://www.ebay.de/itm/BMW-3-S...338ae2ffbb elvileg nekem ilyen kéne. Köszi!


A masodik amit belinkeltél az van nekem benne!