tschikosch fórum hozzászólásai

tschikosch Elküldve: 2011-03-03 20:19 Szívócsonk-pillangószelep

zoliika írta:
kempelen írta:
tschikosch írta:
Nem vettem észre semmi lényeges különbséget.Majd beviszem az egyik pillangót,mutiba.



Helyes. Nem is nagyon fogsz...



Én is próbáltam koncentrálni,de semmi különbség pedig azóta 500km-t mentem vele!


Nekem egyébként lehet,hogy nem is működött rendesen,mert mint írtam,a vákumcső ami mozgatta az egészet,likas volt.

tschikosch Elküldve: 2011-03-03 20:12 kettõstömegü lendkerék

m_attila írta: Nem tudom de a gyári 90

Amúgy sok varia volt a kettőstömegübe

1 fajta hívjuk A nak 2001-2005 e46 20D
2 fajta hívjuk B nek 2005-2006ig 20D E90
3 2006-> 20D E90 ismét "A"

Én már tudom mindegyik jó mindegyikbe, csak az egyik nagyon olcsó

m_attila

tschikosch írta: Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?




És a gyári,ami 90000,az milyen márka?
Létezik olyan ember,aki mondjuk megveszi a Unix-nál például 270-ért?

tschikosch Elküldve: 2011-03-03 20:04 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!

Szerintetek ez létezik?Kettőstömegű ennyiért?

http://www.focusauto.hu/index....prodid=182

Mi lehet a buktató?Vagy nincs?

tschikosch Elküldve: 2011-03-03 20:00 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
tschikosch írta:

Kasztrált lett az autó.A dugó az nem lett olyan szép,mint amit ebay-en lehet kapni,nincsenek legömbölyítve a sarkok,de a funkcióját betölti.
Meg csak 4000 Ft volt.
Picivel nyugodtabb vagyok...




nah kolléga! oszt gurul-e már? mit érzel jobban megy vagy valami...? majd holnap kibeszéljük... ha jössz melóba...



Vagy holnapután,nem?
Nem vettem észre semmi lényeges különbséget.Majd beviszem az egyik pillangót,mutiba.

tschikosch Elküldve: 2011-03-03 19:31 Szívócsonk-pillangószelep

BarG írta:
tschikosch írta:
kempelen írta:
tschikosch írta:

Én azt hittem,kétfajta dugó átmérővel rendelkezik:




Jogos a feltételezés, én a már említett oldalra tudok hivatkozni, ott 45 és 55 milliméterben adják meg a kétfajta típust. Ezek a rögzítőcsavarok közötti méretek. Arról nem szólnak, hogy a dugó átmérője a két esetben változik-e. ott is hivatkoznak méretbeli különbségre 2004-től, de eddig én még csak a kisebbiket láttam 320d-ben.
Ezért jobb megnézni...





Igen,így van,az ebay-en meg ezt a két méretet árulják:

http://cgi.ebay.com/22mm-BMW-S...7585375462

http://cgi.ebay.com/33mm-BMW-S...6735896809

Ezért voltam kicsit zavarban,ezért szedtem inkább ki.
Mellesleg ha kész az egész,és működik,mármint az autó,várok vagy 1000 km-t,utána megpróbálom felújítani a pillangókat.



Nekem ilyen fényes van, a nagyobbik. Amikor kellett, senki sem tudta/akarta megmondani, hogy az enyémbe milyen kell, ezért vettem mindkét fajtából készletet. Aztán a szerelőm megvette a maradékot ))



Kasztrált lett az autó.A dugó az nem lett olyan szép,mint amit ebay-en lehet kapni,nincsenek legömbölyítve a sarkok,de a funkcióját betölti.
Meg csak 4000 Ft volt.
Picivel nyugodtabb vagyok...


tschikosch Elküldve: 2011-02-28 00:54 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

Sziasztok!

Azt a bizonyos Carbaflo nevű anyagot használta már valaki ablaknyikorgás ellen?
Ér valamit?
Honnan lehet rendelni?

tschikosch Elküldve: 2011-02-27 10:55 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
tschikosch írta:

Én azt hittem,kétfajta dugó átmérővel rendelkezik:




Jogos a feltételezés, én a már említett oldalra tudok hivatkozni, ott 45 és 55 milliméterben adják meg a kétfajta típust. Ezek a rögzítőcsavarok közötti méretek. Arról nem szólnak, hogy a dugó átmérője a két esetben változik-e. ott is hivatkoznak méretbeli különbségre 2004-től, de eddig én még csak a kisebbiket láttam 320d-ben.
Ezért jobb megnézni...





Igen,így van,az ebay-en meg ezt a két méretet árulják:

http://cgi.ebay.com/22mm-BMW-S...7585375462

http://cgi.ebay.com/33mm-BMW-S...6735896809

Ezért voltam kicsit zavarban,ezért szedtem inkább ki.
Mellesleg ha kész az egész,és működik,mármint az autó,várok vagy 1000 km-t,utána megpróbálom felújítani a pillangókat.

tschikosch Elküldve: 2011-02-27 09:40 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
tschikosch írta:

Sziasztok!

Mivel Miki mondta,hogy ha kifejezetten ez a kérésem,akkor nem szívesen,de megcsinálja a dugózást,csak kerítsek dugókat,és senki nem tudta megmondani,hogy melyik kell bele,így kiszedtem őket.Most már tudom,hogy 22mm-es.
Amikor kint volt a kezemben,akkor gondoltam arra,hogy a pillangószelep alapján,egy tisztességes esztergányos simán megcsinázza aluból.
22 mm-es a lik,ahová kerül az egész,ahova az O-gyűrű megy,az 16-os,kerítettem 16x3.5-es O-gyűrűket,várom,hogy kész legyen.



Most már nem oszt, nem szoroz a téma szempontjából de a különböző méretek, nem a dugó átmérőjénél adódnak. Az mindegyiknél egyforma. A különbség a dugót tartó két kis torx csavar egymáshoz viszonyított távolságából ered. Az egyik 45mm, a másik 55mm. Bármelyik dugót be tudnád tenni a másik helyére, de a baj ott van, hogy ha nem stimmel a lefogató két kis csavar furatainak a távolsága, akkor nem tudnád hová rögzíteni a dugókat...

Ez csak információ jelleggel...



Én azt hittem,kétfajta dugó átmérővel rendelkezik:


tschikosch Elküldve: 2011-02-26 20:01 Szívócsonk-pillangószelep

kempelen írta:
bmw320d4 írta:
kempelen írta:
Fasza!

Ha esztergályos csinálja feltétlen csinálja meg az "O" gyűrűk helyét is és csak azzal tedd vissza. Használhatod akár a mostanit is ha nincs szétszakadva.


Remélem nem azért van benne tapasztalatod, mert a tiedben is úgy van.....



Nem. Az enyémben az van amit már oldalakkal ezelött megmutattam. Az az angol swirlflaps-es oldalról való. Mindenkinek ezt ajánlom előként, mert tisztességes méretpontos jó minőségű termék. De sajnos sokaknak nincs rávaló vagy nem akarják vagy csak nem tudják beszerezni. Bár legszívesebben mindenkinek ezt ajánlanám hogy vegyék, de el kell fogadnom ha bármilyen ok miatt ezt a megoldást elvetik.







Sziasztok!

Mivel Miki mondta,hogy ha kifejezetten ez a kérésem,akkor nem szívesen,de megcsinálja a dugózást,csak kerítsek dugókat,és senki nem tudta megmondani,hogy melyik kell bele,így kiszedtem őket.Most már tudom,hogy 22mm-es.
Amikor kint volt a kezemben,akkor gondoltam arra,hogy a pillangószelep alapján,egy tisztességes esztergányos simán megcsinázza aluból.
22 mm-es a lik,ahová kerül az egész,ahova az O-gyűrű megy,az 16-os,kerítettem 16x3.5-es O-gyűrűket,várom,hogy kész legyen.
Természetesen,ha nem stimmelnek a méretek,nemhogy nem rakom bele,hanem el sem hozom.
Mellesleg valaki próbálta meg ezeket a pillangószelepeket felújítani?
Már úgy értem,hogy kicserélni a szimeringet,esetleg a pillangót,vagyis a fémrészt egy anyagból megcsináltatni?
Csavar nélkül,kevesebb hibalehetőséggel.
Nem adtam fel a reményt,hogy fenntartom a gyári állapotot...


tschikosch Elküldve: 2011-02-24 21:23 Szívócsonk-pillangószelep

YELLOW írta:
tschikosch írta:
BarG írta:

És legyen az "O" gyűrű olajálló anyagból.



Otthagytam nála az egyik pillangót mintaképpen,tehát ha nem stimmelnek a méretek,el sem hozom.
Új O-gyűrűt szeretnék feltenni,remélem Miskolcon valahol találok.



biztos fogsz találni. lényeg, a szín. a legtöbb ilyen pirosas, barnás színű O gyűrű az olaj és hőálló. a régi melóhelyen biztos, hogy volt. egy komoly, csap és szerelvény, vagy gépészeti üztelben lesz. realoem-en lehet van méret is róla.



Itt van a kezemben,viszem magammal holnap,ha minden igaz,17x3-as,de ez csak mérőszalagos mérés,majd a boltban megmérik tolómérővel.

tschikosch Elküldve: 2011-02-24 21:18 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

pneurob írta:
tschikosch írta:
pneurob írta:
Tano írta:
seta írta: Nagynehezen megtaláltam realoem-en az ehhez tartozó képet. A képen a 3as csőbe becsatlakozó jelöletlen (kb 7-8cm hosszú) gumicsőnél szivárog. A kartergázszűrőben levő műanyag idomot érdemes néha tisztítani? Amikor kivettem olajos salak volt rajta itt-ott. Nem sok, de volt.
Köszi a választ!


Igen, ott csatlakozik rá a beömlőre. Arra tudok gondolni, hogy a szűrőd már nem csapatja le rendesen az olajat, így több kerül a beömlőbe és ott is kicsapódik.
Mindenképpen ki kell tisztítani a kartergázszűrőt időnként, vagy ha textil szűrőbetétes akkor csere.


A kartergázszűrőt általában cserélni szokták, nem érdemes pepecselni vele. Ilyenkor illik a forgattyúsház és a szűrő közti csövet is cserélni, pont a lerakódások miatt. Nem kötelező, de nagyon ajánlott.



Hali!

Melyik ez a cső,valami képet valaki tud róla dobni?
Megvettem a kartergázszűrőt,de még nincs meg a csere,várom a pillangószelepek helyére a dugókat.
Akkor ezt a csövet is ki kell cserélni?



Bocsi, most nézem, hogy dízeled van, itt nincs tömlő, csak a benzinesnél http://www.realoem.com/bmw/sho...mp;lang=de



Akkor megnyugodtam,vagyis majd akkor,ha kicserélem...

tschikosch Elküldve: 2011-02-24 21:11 Szívócsonk-pillangószelep

BarG írta:
kempelen írta:
tschikosch írta: Hali!
Kibeleztem a gépet,szét van borítva a garázsban.
Esztergályos 4-4.5 ezer forintért megcsinálja a 4 dugót a pillangószelepek helyére.
Kap egy új kartergázszűrőt is.
Meg persze szívosor,EGR tisztítást.
Mellesleg ki volt lukadva egy cső:


Lehet,nem is volt már 100%-os.

Kíváncsi vagyok az eredményre.
Mármint főleg a kartergázszűrő csere után.


Fasza!

Ha esztergályos csinálja feltétlen csinálja meg az "O" gyűrűk helyét is és csak azzal tedd vissza. Használhatod akár a mostanit is ha nincs szétszakadva.





És legyen az "O" gyűrű olajálló anyagból.



Otthagytam nála az egyik pillangót mintaképpen,tehát ha nem stimmelnek a méretek,el sem hozom.
Új O-gyűrűt szeretnék feltenni,remélem Miskolcon valahol találok.

tschikosch Elküldve: 2011-02-24 17:21 Szívócsonk-pillangószelep

Hali!
Kibeleztem a gépet,szét van borítva a garázsban.
Esztergályos 4-4.5 ezer forintért megcsinálja a 4 dugót a pillangószelepek helyére.
Kap egy új kartergázszűrőt is.
Meg persze szívosor,EGR tisztítást.
Mellesleg ki volt lukadva egy cső:


Lehet,nem is volt már 100%-os.

Kíváncsi vagyok az eredményre.
Mármint főleg a kartergázszűrő csere után.

tschikosch Elküldve: 2011-02-24 17:08 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

pneurob írta:
Tano írta:
seta írta: Nagynehezen megtaláltam realoem-en az ehhez tartozó képet. A képen a 3as csőbe becsatlakozó jelöletlen (kb 7-8cm hosszú) gumicsőnél szivárog. A kartergázszűrőben levő műanyag idomot érdemes néha tisztítani? Amikor kivettem olajos salak volt rajta itt-ott. Nem sok, de volt.
Köszi a választ!


Igen, ott csatlakozik rá a beömlőre. Arra tudok gondolni, hogy a szűrőd már nem csapatja le rendesen az olajat, így több kerül a beömlőbe és ott is kicsapódik.
Mindenképpen ki kell tisztítani a kartergázszűrőt időnként, vagy ha textil szűrőbetétes akkor csere.


A kartergázszűrőt általában cserélni szokták, nem érdemes pepecselni vele. Ilyenkor illik a forgattyúsház és a szűrő közti csövet is cserélni, pont a lerakódások miatt. Nem kötelező, de nagyon ajánlott.



Hali!

Melyik ez a cső,valami képet valaki tud róla dobni?
Megvettem a kartergázszűrőt,de még nincs meg a csere,várom a pillangószelepek helyére a dugókat.
Akkor ezt a csövet is ki kell cserélni?

tschikosch Elküldve: 2011-02-21 22:20 Szívócsonk-pillangószelep

Burns írta:
zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.


Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?