Lenne egy DPFel (is) kapcsolatos kerdesem.
En is sokat olvasgattam kulfoldi forumokat is es ott is azt irjak, hogy autopalya 2-2.4e kozotti fordulat es tisztul a dpf.
Namarmost a koltozes utan olyan helyen lakom, hogy nincs autopalya osszekottetes, csak fout 50km oda 50 km vissza.
Sajnos Nemetorszagban a qrva kamionok csak 60al mehetnek a fouton, ezert rendszeresen megyek 60al mogottuk. Aztan vannak kisebb szakaszok, ahol el lehet lepni, akkor jon a koverebb gaz....
Kerdesem:
1. Mivel nem tudok 120 korul menni - nem is szabad - ezert a motor nem kerul 2es fordulat fole tartosan. Tud ugy is tisztitani, ha csak 1800 korul megy viszonylag folyamatosan?
BarG irasa szerint neki elindult 100as temponal is 1400-as fordulaton, plusz kollega OFF botrany motorja - 2.0TDI - es beloki a tisztitast varosi forgalomban is.
2. Ez ugyan DPF topik, de nem akarok masik topikot is telenyomni.
Automata valtom van es 60 korul berakja 6.ba. De mivel a kamionok nem (tudjak, akarjak) tartani a 60as tempot ezert osszevissza valtogat a valto. Amikor 60 ala megy, akkor vissza 5, amikor fole akkor 6..... Ezert atrakom mindig manualba es amikor tudom, akkor felhuzom 6ba.
Viszont aggodom, hogy manual allasban megvaltozik kicsit a motorvezerles is, rgo joban harap a gazra, eszmeletleneket lok (magyarul olyat tol, mint a barom
). Automata modban kicsit nyulos, lagymatag. Viszont a megvaltozott karaktersiztrika miatt nagyobb nyomatek jut a kuplungra es nem akarom kinyirni ezzel ido elott. Vagy tartanak ezek sokaig? Plusz a kapcsolas termeszetesen durvabb, inkabb beb..sza a fokozatot nem becsusztatja. Szetvagom ezzel a szerkezetet?