ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2012-11-28 14:58 Heeelp...!

anubisz írta:
kempelen írta:
kbalint írta: Sziasztok.
Ez mi a fene lehet ? Mire szolgál ?
Ezt találtam a kesztyűtartóban....


http://www.kepfeltoltes.hu/vie...es.hu_.jpg


Ha jól látom a DSC speed szenzorja.

A szönyeg alatt, az ülésnél lenne a helye, nem a kesztyűtartóban.




lehet ez már a régi, pénzt nem találtál mellette?



Most hogy mondtátok én is körülnéztem. A pótkerék helyén ezt találtam.
Ezt találtam. Nem tudom mi lehet, de jó áron eladó!


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu



Várom az ajánlatokat.

ute107 Elküldve: 2012-11-27 13:13 Mi lehet a baj?

vivaladiesel írta:
xlzx írta:
Ami még nagyon nem tetszik nekem, hogy ha járó motornál leveszem a betöltő nyílás kupakját akkor nagyon veri ki az olajat és rengeteg a kartergáz is. Ülepítős szűrő van benne és tökéletes a membrán.

köszi


Sajnos a motor kopásával egyenes arányban nő a kartergáz mennyisége... Nem tudhatod, hogy miképpen használták/szervizelték azt a bontott motort illetve, hogy mennyi a valós KM futása.




Azért annyira nem csak a motor kopása. Egy turbodieselnél mindig is több lesz a kaertergáz.
A többletfogyasztás sok mindentől lehet.
Ismerősöm 2x cserélt motort... xlzx autójával megegyező paraméterű 20d-ben. És nem pillangók miatt.

Lehet megköveznek, de egy-két 150Le-s cr 20d motort nagyon el...tak...

ute107 Elküldve: 2012-11-27 11:33 E46 futómű állítás

anubisz írta:
Életembe nem hallottam ilyenről, de lehet én vagyok a hülye. BMW szervizbe állíttatok mindig, szinte látom ahogy a 15 millás vajbőrös kocsikat megpakolják cementes zsákkal, vagy vasrudakkal. Mik vannak már ebbe az országba. Kár, hogy nem volt rajta vonóhorog, mert utánfutót is kötöttek volna rá. Ez vicc.

Igen, tudom, mindig a BMW szakszervizbe hülye mindenki.


Jogos a felvetésed. Én azzal nem veszekszem, aki minden nap azzal foglalkozik.
Annyi a leterhelés mellett szól, hogy ha két személy közlekedik a kocsival, az már +150-200 kg.

És 200 kg már igencsak meg tudja változtatni a futómű geometriáját.
De akkor itt jön egy másik kérdés is?! Tele vagy üres tankkal jó a futóműállítás?

ute107 Elküldve: 2012-11-27 09:03 E46 futómű állítás

e46f4n írta: Letezik Budapesten olyan hely, ahol megfelolsulyokkal pakoljak tele az e46 ot futomubeallitas elott?

Vagy szarjak bele mert tokre nem szamit?



Tegnap voltam egy helyen itt Veszprém megyében. Itt azt mondta a beállító, hogy fontos, hogy besúlyozza az autót. Elől, hátul telepakolták súlyokkal.

Ők egy eléggé komoly gumis és futóműves hely, adok a szavukra.

JA és a hátsót is állítsák, ne csak az elsőt.

ute107 Elküldve: 2012-11-23 11:58 Motorolaj

Én most cseréltem olajat.
6 évig Castrol Edge Turbo Diesel 5w40-et tettem a 20d-be.
Egyszer kipróbáltam a Castrol 10w60-at. Na ezt megette mint a....

Most pedig hosszú töprengés, olvasgatás után pedig MOBIL Super 3000 XE 5W30 került bele. Vivaladiesellel privátban tárgyaltuk, hogy melyik olaj is a jó.

Na most 1000 km után tudom azt mondani, hogy indításkor sokkal jobb mint a Castrol. Hamarabb megjön az olajnyomásom. Gondolkodtam, hogy beszerelek egy olajhőfokmérőt, de már nincs kedvem bűvészkedni. Ja és 300.000 km-t elhagytam, 15.000 km-ként cserélem az olajat és eddig a 10w60-at leszámítva 0,5 liter "tűnik" el csereperiódusonként.

ute107 Elküldve: 2012-11-20 22:01 Porlasztó

negativ0001 írta: Latom sok gond van a diezel porlasztokkal, viszont nem lattam topikot benzininjektor problemarol.
Ismeroseim hasznaltak dieselbe ezt az adalekot es mindenki istenitette, igaz, lassan hozza meg hatasat de soakig tart.
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
http://forex.hu/webshop.html?p...ory_id=914
a sprayel konnyebb dolgunk van, a masikat elobb fel kell oldani egy kis gazolajban es ugy beonteni a tankba.


Csiribúúúcsiribáááá.....

ute107 Elküldve: 2012-11-19 20:37 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
ute107 írta:
HARLEM írta: Sziasztok márkatársak,

Kis segítséget szeretnék kérni. BMW E46 25Ci -vel az a gondom, hogy bármilyen úton, legyen az nyomvályús, kátyús, vagy akár hepehupás, kikapja a kezemből a kormányt, ill. kopog és üt az eleje, a felnim ugyan az mint a vásárlásnál (akkor még hibátlan volt, 215 széles 17") Ami cserélve volt kb2hónapja: első lengőkar hátsó szilent (gyári), alsó stabilizátor rudazat U alakú 23mm szilentjei(febi), futóműállításon is volt Szereintetek mi lehet??

Előre is köszönöm!


Méresd meg a csillapítókat is. Az is szokott ilyet generálni.

Nálam hasonló volt, mikor "eldurrant" a jobb első gátló.


az inkább akkor, ha mész bele egy gödörbe, lefellé nem csillapít, mármint kifelé, ahogy beleesik a gödörbe a kerék.


Csak tudom hogy hogyan viselkedett az autóm! Úszik az úton és hirtelen elindul kiszámíthatatlanul.



ute107 Elküldve: 2012-11-19 17:29 E46 futómű állítás

HARLEM írta: Sziasztok márkatársak,

Kis segítséget szeretnék kérni. BMW E46 25Ci -vel az a gondom, hogy bármilyen úton, legyen az nyomvályús, kátyús, vagy akár hepehupás, kikapja a kezemből a kormányt, ill. kopog és üt az eleje, a felnim ugyan az mint a vásárlásnál (akkor még hibátlan volt, 215 széles 17") Ami cserélve volt kb2hónapja: első lengőkar hátsó szilent (gyári), alsó stabilizátor rudazat U alakú 23mm szilentjei(febi), futóműállításon is volt Szereintetek mi lehet??

Előre is köszönöm!


Méresd meg a csillapítókat is. Az is szokott ilyet generálni.

Nálam hasonló volt, mikor "eldurrant" a jobb első gátló.

ute107 Elküldve: 2012-11-16 15:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Nos, én itt egy teljes tragikomédiát tudnék erről írni.

3 évvel ezelőtt - nem nyílott az autó melegben. Csak kulccsal a sofőr ajtó. Sz..ptam vele egy csomót, majd most tavasszal relé csere... Jó lett. Úgy hogy nyílott minden ajtó kivéve a vezető oldali. (Már az időjárás, hőfok nem befolyásolta.)
Új zárszerkezet--->semmi változás, majd a Hil féle projekt végrehajtva. Semmi változás.

Most azon agyalok, hogy elk..hatták a forrasztást az egyik relénél. Amikor megjön a másik kocsi, akkor e46 lerak és megcsináltatom. Addig meg kulccsal nyitogatom a vezető oldalt.

ute107 Elküldve: 2012-11-16 10:44 Fékjavítás

ervin35 írta:
ute107 írta: Márkatársak!

Cserélt már valaki e46-on fékcsöveket? A fémfékcsövekre gondolok. A-Z-ig végig van rohadva. Nem érzem így biztonságosnak így a közlekedést. Vettem 10 méter rézcsövet már, egyik cimborám meg is csinálja, csak furcsállottuk, hogy a fémfékcső le- majd fel szereléséhez le kell venni még a tankot is. Kicsit így borzadalmas lesz.


Javaslom a 10 évnél öregebb e46-sok gazdáinak, hogy vessenek rá egy pillantást.



Csaó. Nekem kb 2 hónapja lett cserélve, Hátul a cső végeknél volt nagyon rozsdás! Én gyári csöveket rakattam bele,a csövek végénél kb 15-20 cm en lekezeltem egy spéci anyaggal ami nem engedi ott rohadni.Sajnos nekem is lekellet szedni a tankot a hajlítgatások végett.



Az komoly! Akkor meg lesz a téli projekt. Mennyi cső kellett hozzá? Elég lesz a 10 méter?

ute107 Elküldve: 2012-11-15 15:09 Fékjavítás

Márkatársak!

Cserélt már valaki e46-on fékcsöveket? A fémfékcsövekre gondolok. A-Z-ig végig van rohadva. Nem érzem így biztonságosnak így a közlekedést. Vettem 10 méter rézcsövet már, egyik cimborám meg is csinálja, csak furcsállottuk, hogy a fémfékcső le- majd fel szereléséhez le kell venni még a tankot is. Kicsit így borzadalmas lesz.


Javaslom a 10 évnél öregebb e46-sok gazdáinak, hogy vessenek rá egy pillantást.

ute107 Elküldve: 2012-11-15 11:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul

PG_Junior írta: Sziasztok!

Nekem is ajtónyitási problémám van. Tudja valaki, hogy 2 db relé honnan szerezhető be a legolcsóbban? hil, esetleg a leírást nekem is eltudnád küldeni?

Köszönöm!


Hil nagyszerű műve megtalálható a Csináld magad témában, felül katt a Cikkekre.
Ha Hil-féle javítással kezded, akkor nem kell relé.

ute107 Elküldve: 2012-11-13 23:24 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

Most megkevertetek így visszaolvasva!

A "régi" ami nekem is van az m47 motorban az ún. szivacsosat meg lehet külön is venni. Ez ok!

De én ki tudom cserélni olajlecsapatósra is?

ute107 Elküldve: 2012-11-12 13:39 Futómû és hibái

Tano írta: De egy futóműbeállítás semmiképp sem árthat, utána nyugodt lehet az ember, hogy nem amiatt megy félre.


Egyetértek Tanoval, de egy normális futóműbeállítás kell. Első és hátsó. Sok esetben szeretnek a "szakik" csak elöl állítgatni.

ute107 Elküldve: 2012-11-09 22:06 Motorolaj

Szemy írta:

2.) Vajon mi különbseg van a BMW markaszervizben vasarolt eredeti nemet termek (aminek az ara 25-30 euro/liter között mozog) es mondjuk az Olaszorszagbol vagy eppen Szloveniabol szarmazo termek (aminek az ara max. 10 euro/liter) között?




Megtudnánk, ha valakinek lenne két különböző gyártású BMW olaja és....
CSINÁLNA egy ilyen tesztet.

Falusi módszer...de kiváncsi lennék a végkifejletre...