ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2012-01-02 23:29 E46 320d kombi porlasztócsúcs

bmw320d4 írta:
VP-s motornál nincs IMA kód, viszont porlasztócsere / felújítás után törölni kell az adagolótérképet és az összes mengeadaptációt a motorvezérlőből.



Hmmm... jó tudni. És hogyan? Persze a választ akkor várom ha publikus és leírható.

Köszi bmw320d4...

ute107 Elküldve: 2012-01-01 19:22 Lökhárító

Új év, új célek. Buék mindenkinek és köszönöm a kommenteket.

Leszarom ki mint gondol, úgy is nálam marad az autó, még ha megnyerem az 5-ös lottót is.
Törött volt, nem érdekel. Igen az enyém volt törve, volt festve ... és én tudom hogy mennyire. Ci..ány gyerek okossága miatt festettem az ajtóm és egy rossz tolatás miatt meg a hátsó lököst. Most meg egy kátyú miatt cserélem a lököst, és eldöntöttem coupe kerül rá.

HA nem tudom megoldani úgy is valakinek eladom... és megígérem ide fogom feltölteni a hirdetést.

ute107 Elküldve: 2011-12-31 13:35 Lökhárító

Én most tudok egyet, de az 2002 utáni coupe lökös. Az eladó azt írja, hogy neki 1cm-rel hosszabb volt az eredeti lökösnél és nem ment fel a facelift előtti szedánra.

A facelift gyári lökhárítót fel lehet szerelni a facelift előttire?

ute107 Elküldve: 2011-12-31 11:46 Lökhárító

InsectKiller írta:
ute107 írta: Urak!

Fel lehet applikálni ezt a lökhárítót az autómra?

Lokos

Örülnék neki ha igen....



Ha jól látom, ez 1 kupé lökös. Láttam egyszer használtauton egy ilyen lököst 1 touringon. Fel volt rakva, de bután állt.

El áll az oldala vagy miért?

ute107 Elküldve: 2011-12-31 11:25 Lökhárító

Urak!

Fel lehet applikálni ezt a lökhárítót az autómra?

Lokos

Örülnék neki ha igen....

ute107 Elküldve: 2011-12-27 23:08 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

laci320d írta:
ute107 írta:
Nekem 60mm van elöl. Az már sok. Weitech rugóval szerintem tökéletes. Sokan esküdnek az FK-ra és a H&R-re.
Ahogy írtad elöl jobban, hátul kevésbé. És hidd el a lengéscsillapítók hamar megadják majd magukat.
Én 6 hengereshez való "M"-es gátlókat tettem be. Komfortérzet minimálisat romlott.



Hali! Ezekkel a rugókkal csak annyi a baj hogy az egyik többet ültet, a másik nem ültet annyit mint amennyi rá van írva. Neked pl ténylegesen 60mm ül a kocsi? Azzal hogy közlekedsz?



Most hogy újra megnyílt ez a topic, most fedeztem fel, hogy kérdeztek tőlem... :-S

Nehéz a közlekedés, sőt odafigyelést és évi szinten egy első lökhárító festést igényel.
Írhatom, hogy igényelt, mivel múlt héten sikerült egy 7,5 cm mély kátyút kifognom... futómű elment, lökhárító elrepedt, irányjelző befogatója letörött...

Eladó az első kettő Weitech rúgó, lengéscsillapítókkal együtt... vagy cserélhető két gyári jó állapotú gátlóra...

ute107 Elküldve: 2011-12-19 22:01 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

hil írta:
Szia és bocsáss meg nekem, nem akarom védeni a közeget, de ez nem gondolom, hogy csupán "gyökér" kérdés, ha ki van nekik adva, akkor azt kell tenniük. Ez egy ilyen ország, ilyen törvényekkel, mentalitással sajnos.....
Inkább a vezetőiket, törvény (majdnem alkotót írtam) tákolókat illetné jelződ.



Részemről no comment. Köszi Hil, látom te azért nyitott szemmel "jársz"!

ute107 Elküldve: 2011-12-06 10:26 Turbo

Tano írta:
PG_Junior írta: Hali!

Diagon ezek az értékek lettek olvasva:

charged air pressure: 1023
specified air pressure: 955

actual air mass: 493
specified air mass: 218


duty factor charge air pressure: 93%
duty factor exhaust gas-recirc: 85%
duty factor, timing device: 56%

hibajelenség:
06 Exhaust-gas recirculation
negativ deviation/air mass 50mg/stroke too high

A tényleges légtömegre érdemes odafigyelni, jóval magasabb, mint amennyinek kellene lennie. Emiatt lehetséges, hogy nem húz annyira az autóm, nem kapcsol úgy a turbo-m?! Kaptam már tippeket, hogy mi lehet a baj - EGR, légtömegmérő - de még nem tudtam beszerezni egyiket sem, és ameddig nem egyértelmű, nem is szeretnék venni. Továbbra is érdeklődöm, hogy nincs e esetleg kölcsönbe valakinek egy próba/újabb diag erejéig.

Valakinek volt már hasonló gond? Esetleg még valami javaslat?

Köszönöm!

PG


Az értékek alapján olyan, mintha le lenne szűkítve vagy el lenne dugulva az EGR szelep. Nézd meg mennyire koszos a kipuffogógázvisszavezetés. A vezérlés szerint nyitva van az EGR, de mégsem jut át annyi kipuffgáz mint kellene, ezért a hibajel. Nem feltétlenül kell új, kezd tisztítással. A vákumcsövet is érdemes megnézni.


PG: mivel olvastattad ki? és hol?

Tano: hogy látod, hogy lehet van dugózva az EGR, v. le van szűkülve? Nálam is le van dugva és még sem megy rosszabbul az autó. Ez befolyásolhatja?
Nálam minden csere meg volt, tisztítás és még mindig ingadozik a turbonyomás. Ha jól emlékszem ajánlották itt a forumon, hogy szoftverfrissítés kellene, de felénk senki sem hajlandó megcsinálni. Már ezért gondoltam, hogy megchippeltetem.

ÜDv:



ute107 Elküldve: 2011-11-28 14:55 Termosztát

Üdv termosztátosok...

Egyszerű...írassátok ki az ún. "Titkos menüvel" a vízhőfokot. Annak 86-87-nek kell lennie. Szerintem normál tempónál, de városban tuti 15-20 km után ott kell lenni. A mutató a BMW-nél szart se ér... én sokáig jártam 108fokos vízzel és szépen középen állt, holott azért az már nem igazán jónak mondható.

Én első megoldásnak a felső termoszát cserét javaslom, mivel azt könnyebb cserélni/ vagy akár ellenőrizni. Az egy műanyag szar ami hamar eldeformálódik.

Nálam a hibajelenség úgy volt, hogy nem melegedett kellően, max 80 fok, de sokat mondtam és ha autópályára felhajtottam, vagy alapból 100 feletti sebességnél visszahűlt 50 fokig.

ute107 Elküldve: 2011-11-27 20:33 angel eye

Hali!

Nekem CCFL!

Az invertert nem netről kell rendelni, hanem bármely elektronikai boltba bemész és megkapod bruttó 800 Ft-ért.

Nem szarik be, csak ha valami baj van v. ha mind én is összeérteted a kábeleket és tönkremegy...

Nem rossz és szerintem a villogás sem gáz... tudom én hoztam fel ezelőtt egy nappal, de engem különösebben nem zavar. Sőt ha be lehetne állítani, hogy egy kapcsoló megnyomásával villogjon, meg is oldanám.

+1 CCFL! Gondol aki amit gondol...

ute107 Elküldve: 2011-11-27 00:30 angel eye

Itt válaszolnék én is a kérdésekre. CCFL kicsit visszafogottabb, de érzékenyebb.
Nekem már a 2.invertert nyírta ki a jobb oldal, és fura módon gyújtás ráadásakor a lekapcsolt angel-eyes villog 2-4 mp-ig. Utóbbit nem tudom miért, olyan mintha az izzítás zavarná meg?

Ez van mindenkinél akinek CCFL van bent?

ute107 Elküldve: 2011-11-25 20:25 utastér, belsőtér hangok, zörejek, jelenségek

Na, Yellow és többiek találós kérdés?

Nekem a solar sensor vagy miaf..sz kezd el zörögni néha.

Kurva idegesítő, de ráütök két határozottat és tádám...már is jó.

Mi fogja azt a szart oda a műszerfalhoz? Mert a realoem-en nem írja....

Aki megválaszolja kap egy online sört (Yellow alkoholmenteset)!

ute107 Elküldve: 2011-11-24 18:38 Társalgó

Bero írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Ez nem Tiba régi autója? http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-5287802


de-de. jó rég árulják...


"sérülés mentes" :O ez egy kicsit erős ha jól tudom



Nekem is feltűnt ez az autó,ott van az első oldalt hirdetve Azt mondod törve volt ?


Nyírbátorban hirdetik. Gondolom olcsón Ukrajnából hoztak egy donort és "kipofozták"!

ute107 Elküldve: 2011-11-23 19:05 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

K_Gergo írta: .... a rendőrséget, hogy büntetésekből tartsa fenn magát...hitelvesztéshez, visszaélésekhez, egyértelmű szarrágáshoz vezet, erre kerek-perec annyi volt a válasz, hogy nem így van, a rendőrségnek van megfelelő kerete, ez a pénz csak plusz. meg mutogatták a statisztikáikat, hogy mennyivel csökkent a balesetek száma, hála a trafiknak. az első egyértelmű hazugság, a másik szintén, ha valaki a balesetszám mellé állítja az üzemeanyagfogyasztás, tehát a forgalom arányos csökkenését.


Az a szomorú, hogy a pénz nem a rendőrségé. Államkincstár felé mennek az összegek.

ute107 Elküldve: 2011-11-23 15:19 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta:
nickname írta: Gondolom egy picit sem érzed magad hibásnak


Látom sikerült kiragadnod a lényeget

De, tudom, hogy 11 km/h-val túlléptem a sebességet, sőt, ezután a kereszteződés után 31-el, nem vitatom. Azt viszont igen, hogy ez a fajta trafizás valóban a biztonságosabb közlekedés érdekében történik, illetőleg fontosabb-e, mint a valós bűncselekményekkel foglalkozni.

5 rendőr foglalkozott a papírjaim kitöltésével, plusz ki tudja hányan ültek a kisbuszban, amiből trafiztak.



A hozzászólásodban, hogy " ... ez a fajta trafizás... " végére nem megfelelő jelet raktál. "?!" Ezt kellett volna, és egyben hozzászólásoddal meg is válaszoltad költői kérdésed. Sajnos itt élünk, sajnos ilyen világban, sajnos ilyen politikában.
Válaszoljak rá én is mint "elfogult" személy. Közigbírságból, objektív felelősség miatt van pénzbe..tás (nem írjuk le mert nincs ilyen), de a bűncselekmények felkutatásából van-e cash-income?! NINCS, miért is lenne. Mert el kell küldeni a sok anyagot szakértőkhöz, kivizsgáltatni...stb., több százezer forintért...!!!! Szerintem nem kell írnom, mindenki felnőtt itt és tudja mi, hogyan van.

Ez a véleményem a traffiról, közigről mindenről vazze::