ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2011-08-01 23:34 Társalgó

Megy valaki hétvégén Zamárdiba?

ute107 Elküldve: 2011-07-28 21:05 Szemöldök

YELLOW írta: már annyit beszélünk a szemöldökről, hogy megint én leszek a középpontban... nekem van bőven


Yellow... büntettek már meg a szemöldöködért?!

ute107 Elküldve: 2011-07-28 20:16 Szemöldök

Hamlet írta: De nem is ez volt a kérdésem, hanem a zsernyák büntet-e ezért, vagy sem.......



Valójában nem tehetsz fel semmit a lámpára. Nem lehet lefóliázni sem. De véleményem szerint normális kereteken belül lehet. Ugyan ez vonatkozik a szemöldökre sem.

HA teszel fel és nem takarja ki a fél lámpabúrát, akkor nem fognak vele kötekedni.

Továbbá hiába nem kap el a rendőr, műszakin is beleköthetnek, mivel a 6/1990-es köhém rendelet leírja...
Igaz az valami hasonlót is leír, hogy a kipufogónak a kasztniból (alól) ki kell lógni és nem lehet ha jól emlékszem 60 foknál nagyobb a hajlítása...

A magyar jogszabályok már eléggé elavultak, visszatérve a szemöldök témához... rendőrfüggő, illetve kinek milyen napja van. Max.ha nem talál mást... :-S


ute107 Elküldve: 2011-07-12 19:22 Valaki segítsen

Nekem-8 írta:
Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...



Ezt a szót nem találtam! Seggberúgás...nálam meg csak ez van. 1800 alatt semmi... majd hirtelen hatalmasat...olyan VW Golf 3-as érzés van az autóban. És ahol tol egy nagyot ott dob is egy hatalmas koromfelhőt...

Szép-szép...de jobb lenne füst nélkül gyorsulna normálisan...

ute107 Elküldve: 2011-07-12 18:54 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta:
hancurozo írta:
Így járt már más is (ott sérült mindkettő autó), de a hibás autó vezetője kérte intézzék el helyben pénzben (kihagyva a papírmunkát és a szerveket) Este keresték a vétlent a szervek, mert feljelentették cserbenhagyásért, 1 ráfutásos baleset miatt.
Én ilyen helyzetben is iratok kárbejelntőt (1x volt rá példa) és a végén ráírom ha nem sérült az autóm, hogy nincs követelésem.


Persze,logikus. Hát itt semmi nem sérült,nem is tudtunk volna mit írni sérülésnek.


Kárbejelentő: múltkor egy baleset...papír kitöltve... most már bíróságon van az ügy mert a későbbiekben az okozó nem ismert el semmit. Mivel nem volt rendőri intézkedés, így csak polgári peres eljárás során lehet "behajtani" a kárt.

Azért kemény! Tanú tanú tanú kell mindenhova, vagy ha 100e Ft-ot meghaladja a kár, szerintem mindenki hívjon rendőrt, akkor legalább nyoma van/lesz.

ute107 Elküldve: 2011-07-12 18:49 Valaki segítsen

Tano írta:
Mikor nekem volt hasonló megtorpanásos jelenségem, a szoftverfrissítés nekem is megoldotta, csak ajánlani tudom. Nem sok idő, a környéken csak akad egy BMW-s szervíz/szerelő...


Persze, hogy akad...de akiben teljesen megbíznék az nagyon messze van.
bmw320d4 nicknevű kollégával már beszéltem, de ő ha jól tudom Nyíregyháza környéken végzi hasonló tevékenységét...

Feldobom a labdát: Veszprém megye és környékén ki az aki tud megbízható szoftverest?!

ute107 Elküldve: 2011-07-11 21:57 Valaki segítsen

hancurozo írta:
ute107 írta: Hali!

Nem tudna nekem valaki kölcsön adni egy működőképes turbónyomás szabályzó szelepet.
Az itt található 1-es alkatrészt!

Hiába cserélgetem, nem akar teljesen jó lenni a nyomáson, és meg akarok teljesen győződni, hogy nem a szeleppel van a gond. Lehet turbó lesz... :-S

Előre is köszi,


Gondolom a vákum csövek ellenörzésén túl vagy.
Én nagyon szívesen oda adom, de messze vagy. Viszont az a szabályzó szelep a változó geometriát állítja vákummal. Nem az méri a szívócsőben lévő nyomást. Vedd ki a képen lévő 17-es alkatrészt és takarítsd ki.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40
Az méri a nyomást, és az alpján állítja a vezérlő a vákumot, hogy megfelelő legyen a nyomás.



Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...


ute107 Elküldve: 2011-07-11 14:17 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

HI!!!

Ha EZT megvenném, tudnám használni?



ute107 Elküldve: 2011-07-11 13:35 Valaki segítsen

Hali!

Nem tudna nekem valaki kölcsön adni egy működőképes turbónyomás szabályzó szelepet.
Az itt található 1-es alkatrészt!

Hiába cserélgetem, nem akar teljesen jó lenni a nyomáson, és meg akarok teljesen győződni, hogy nem a szeleppel van a gond. Lehet turbó lesz... :-S

Előre is köszi,

ute107 Elküldve: 2011-07-06 07:44 Társalgó

anubisz írta:
kempelen írta:
Arra gondolsz hogy azt hogyan bizonyítják, hogy ki vezette? Ebben az esetben egyenlőre sehogy. Van egy képük és egy tényállás, hogy az autó túllépte a sebességet. A többi adatot most próbálják meg beszerezni.
Mivel a sebességtúllépés nem érte el az objektív felelősségrevonás alá eső mértéket, ezért a régi bevált módszerrel intézik a sebességtúllépést.
Ha helyszínen nem állították meg, akkor is a régi eljárás alapján küldik neki a felszólítást és a csekket.
Autópályán általában a fokozott veszély miatt nem igazán állítanak meg senkit, de a papírt kiküldik.
Ha országúton történt volna ez (ami bármikor megtörténhet a jövőben) akkor meg is fogják állítani és ott veszik fel az adatokat.

Ha 151-el mérték volna be, akkor az már objektívbe ment volna...


Igen. Értem. A gond az,hogy az összeg nem vészes,így a sok ideg,utánajárás,telefon,benzin,fellebbezés,csak pénzbe kerül. Lehet kifizetődőbb ha befizeti. Ugye ha jóltudom a fellebbezésért is fizetni kel aszem.
Azért én húznám a legvégsőkig,mert nekem is volt csekkes büntetésem,mondjuk nem gyorshajtás,de nem fizettem be, és nem lett belőle semmi,és ez már vagy 3 éve volt.Mármint az a büntetés.




Így van! Ez még nem objektív felelősség alá tartozik.
Ha objektív lenne, először jön egy értesítés az eljárás megindításától és utána 2 hónapon belül ha jól tudom meg kell érkeznie a határozatnak. Ezt mind az üzembentartó kapja és neki is kell befizetni a bírságot.
De mivel ez csak szabálysértés és nem közigazgatási objektív szabálysértés, ezért "kellett" volna kiküldeni egy megkeresést arra vonatkozólag az üzembentartónak, hogy ki közlekedett XY útvonalon, ekkor és ekkor a XXX-001 frsz-ú gépjárművel.
Ha nyilatkozol, hogy te akkor téged büntetnek meg, ha azt mondod, hogy a Kovács Józsi vezette, akkor őt büntetik meg. Ha nem nyilatkozol, akkor az adatszolgáltatással kapcsolatos szabálysértést elköveted. Amennyiben egyéb okból nem nyilatkozol mert közeli hozzátartozód vezette a járművet, úgy az eljárást megszüntetik, mivel nem vagy köteles hozzátartozódat sem bűncselekménnyel, sem szabálysértéssel vádolni.

Gondolom az adott esetben nem Coyote kolléga közlekedett a BMW-vel, hanem egy közeli hozzátartozója.

ute107 Elküldve: 2011-07-05 14:29 Társalgó

bmw320d4 írta:
Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják

Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat



Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..




Így van. Amit én nem írok le, de mindenki tudja...
* egyéb ok: közeli....

ute107 Elküldve: 2011-07-04 14:48 Kipuffogórendszer

Puli írta: A többi tartó (ezek a gumik,amikre fel van akasztva a kipu) rendben van... Lehet,hogy tényleg el van öregedve az egész?!

YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!

Tudtok segíteni???

Köszönöm


érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.





Egyértelmű motor és váltótartó bak probléma. Nagyot mozdul a motorod és ezt a csavarodás a kipuff rendszer is "megkapja" és elengedi a leggyengébb ponton....


ute107 Elküldve: 2011-07-04 14:42 Beremeg a kormány 1800.as fordulat körül

Puli írta: Köszönöm! Ezt leellenőrzöm!
(Ezeket a realoem-en hol találom?)


ute107 írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Próbáltam hasonló hiba után olvasni,de nem találtam a fórumban!

Az a problémám,hogy 1800-1900-as fordulatnál beremeg a kormányom és ezzel egyidőben fura hang jön előről, mintha a motor felől vagy a hűtő ventilátor felől jönne! Nem tudom! Az a durva,hogy nem mindig csinálja ezt, valamikor több hétig nem jön elő a probléma,de most pl tegnap és ma is... Nagyon zavaró,mert nem tudom,hogy mi lehet a baj! Ha elkezdek lassítani,akkor kb még 1500-as fordulatig remeg,aztán szépen abba marad,ahogyan lassulok!

Van valami ötletetek???

Előre is köszönöm!


ha nem találsz ilyen topic-ot, akkor simán az általános segítségnyújtásos topicba is írhatad volna (pl Segítsetek topic)
tiszta felesleges minden apró rendellenesnek tűnő jelnek topic-ot nyitni. főleg így, hogy a hibát akármi is okozhatja. valakinek így másnak máshogy jelentkezik a hiba.

szerk.: ráadásul úgy kérsz segítséget, hogy az autódról semmi adatot nem adtál meg. mégis mit vársz?






Motortartó bak!!! nyisd fel a motorház tetőt, egyszer nyomj neki hirtelen gáz, 3500 fordulatig és ha nagyot billen a motor akkor cserések a bakok...




ITT

ute107 Elküldve: 2011-07-04 10:58 Beremeg a kormány 1800.as fordulat körül

YELLOW írta:
Puli írta: Sziasztok!

Próbáltam hasonló hiba után olvasni,de nem találtam a fórumban!

Az a problémám,hogy 1800-1900-as fordulatnál beremeg a kormányom és ezzel egyidőben fura hang jön előről, mintha a motor felől vagy a hűtő ventilátor felől jönne! Nem tudom! Az a durva,hogy nem mindig csinálja ezt, valamikor több hétig nem jön elő a probléma,de most pl tegnap és ma is... Nagyon zavaró,mert nem tudom,hogy mi lehet a baj! Ha elkezdek lassítani,akkor kb még 1500-as fordulatig remeg,aztán szépen abba marad,ahogyan lassulok!

Van valami ötletetek???

Előre is köszönöm!


ha nem találsz ilyen topic-ot, akkor simán az általános segítségnyújtásos topicba is írhatad volna (pl Segítsetek topic)
tiszta felesleges minden apró rendellenesnek tűnő jelnek topic-ot nyitni. főleg így, hogy a hibát akármi is okozhatja. valakinek így másnak máshogy jelentkezik a hiba.

szerk.: ráadásul úgy kérsz segítséget, hogy az autódról semmi adatot nem adtál meg. mégis mit vársz?






Motortartó bak!!! nyisd fel a motorház tetőt, egyszer nyomj neki hirtelen gáz, 3500 fordulatig és ha nagyot billen a motor akkor cserések a bakok...

ute107 Elküldve: 2011-06-30 17:22 Futómû és hibái

Válaszok:

Totalkar

Gumiteszt

Saját tapasztalatom, hogy ez én 320d-mnek a megfelelő a 225/45 R17, kicsi ültetéssel... Stabil, minimálisan viszik az nyomvályúk.

Ha valaki nagyon úgy érzi, hogy "érzékeny" az autó az úthibákra, nézesse meg, mert akkor ott valami nem stimmel.