ute107 Elküldve: 2011-07-28 20:16 Szemöldök
Hamlet írta: De nem is ez volt a kérdésem, hanem a zsernyák büntet-e ezért, vagy sem.......
ute107 Elküldve: 2011-07-12 19:22 Valaki segítsen
Nekem-8 írta:
Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...
ute107 Elküldve: 2011-07-12 18:54 Balesetek BMW-vel...
anubisz írta:hancurozo írta:
Így járt már más is (ott sérült mindkettő autó), de a hibás autó vezetője kérte intézzék el helyben pénzben (kihagyva a papírmunkát és a szerveket) Este keresték a vétlent a szervek, mert feljelentették cserbenhagyásért, 1 ráfutásos baleset miatt.
Én ilyen helyzetben is iratok kárbejelntőt (1x volt rá példa) és a végén ráírom ha nem sérült az autóm, hogy nincs követelésem.
Persze,logikus. Hát itt semmi nem sérült,nem is tudtunk volna mit írni sérülésnek.
ute107 Elküldve: 2011-07-12 18:49 Valaki segítsen
Tano írta:
Mikor nekem volt hasonló megtorpanásos jelenségem, a szoftverfrissítés nekem is megoldotta, csak ajánlani tudom. Nem sok idő, a környéken csak akad egy BMW-s szervíz/szerelő...
ute107 Elküldve: 2011-07-11 21:57 Valaki segítsen
hancurozo írta:ute107 írta: Hali!
Nem tudna nekem valaki kölcsön adni egy működőképes turbónyomás szabályzó szelepet.
Az itt található 1-es alkatrészt!
Hiába cserélgetem, nem akar teljesen jó lenni a nyomáson, és meg akarok teljesen győződni, hogy nem a szeleppel van a gond. Lehet turbó lesz... :-S
Előre is köszi,
Gondolom a vákum csövek ellenörzésén túl vagy.
Én nagyon szívesen oda adom, de messze vagy. Viszont az a szabályzó szelep a változó geometriát állítja vákummal. Nem az méri a szívócsőben lévő nyomást. Vedd ki a képen lévő 17-es alkatrészt és takarítsd ki.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=40
Az méri a nyomást, és az alpján állítja a vezérlő a vákumot, hogy megfelelő legyen a nyomás.
ute107 Elküldve: 2011-07-11 14:17 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,
ute107 Elküldve: 2011-07-11 13:35 Valaki segítsen
ute107 Elküldve: 2011-07-06 07:44 Társalgó
anubisz írta:kempelen írta:
Arra gondolsz hogy azt hogyan bizonyítják, hogy ki vezette? Ebben az esetben egyenlőre sehogy. Van egy képük és egy tényállás, hogy az autó túllépte a sebességet. A többi adatot most próbálják meg beszerezni.
Mivel a sebességtúllépés nem érte el az objektív felelősségrevonás alá eső mértéket, ezért a régi bevált módszerrel intézik a sebességtúllépést.
Ha helyszínen nem állították meg, akkor is a régi eljárás alapján küldik neki a felszólítást és a csekket.
Autópályán általában a fokozott veszély miatt nem igazán állítanak meg senkit, de a papírt kiküldik.
Ha országúton történt volna ez (ami bármikor megtörténhet a jövőben) akkor meg is fogják állítani és ott veszik fel az adatokat.
Ha 151-el mérték volna be, akkor az már objektívbe ment volna...
Igen. Értem. A gond az,hogy az összeg nem vészes,így a sok ideg,utánajárás,telefon,benzin,fellebbezés,csak pénzbe kerül. Lehet kifizetődőbb ha befizeti. Ugye ha jóltudom a fellebbezésért is fizetni kel aszem.
Azért én húznám a legvégsőkig,mert nekem is volt csekkes büntetésem,mondjuk nem gyorshajtás,de nem fizettem be, és nem lett belőle semmi,és ez már vagy 3 éve volt.Mármint az a büntetés.
ute107 Elküldve: 2011-07-05 14:29 Társalgó
bmw320d4 írta:Coyote írta: Azt hittem autópályán 150-nel még lehet szántani - erre ma kaptam egy csekket, 147 km/h miatt kell fizetnem egy tizest. A poén az benne, hogy postán küldték, fotó nélkül, és HELYSZíNI BíRSÁGNAK hívják
Rohadékok, a végén még odáig süllyedünk, hogy be kell tartani a sebességhatárokat
Akkor meg vedd elő a régi bevált szöveget..
ute107 Elküldve: 2011-07-04 14:48 Kipuffogórendszer
Puli írta: A többi tartó (ezek a gumik,amikre fel van akasztva a kipu) rendben van... Lehet,hogy tényleg el van öregedve az egész?!YELLOW írta:Puli írta: Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Miután érdekes fémes hangot hallottam a kipu felől, kicseréltettem a flexibilis csövet, el volt öregedve! Utána sokáig nem volt gond vele! Azóta sajna megint előjött ez a hang. Leellenőriztük a flexibilst, JÓ! DE a kiput hegeszteni kellett,mert el volt repedve! Ez megismétlődött még ötször kb... nem értem miért reped el ilyen sűrűn a kipu?! A Flexi rendben van! Talán a motor rezegteti ennyire??? Nem értem! Lassan már több a varrat a kipu-n ,mint az eredeti anyag!
Tudtok segíteni???
Köszönöm
érdemes átnézni a többi tartót is, azok is ilyen rugalmas anyagúak és be szoktak keményedni. ugye ők is a rezgést csillapítják. nem tudom milyen idős az autód, de lehet már nagyon korrodált a rendszer, csak épp nem látszik úgy. érdemes valami saválló vagy vastagabb anyagú csövezéssel megcsinálni.
ute107 Elküldve: 2011-07-04 14:42 Beremeg a kormány 1800.as fordulat körül
Puli írta: Köszönöm! Ezt leellenőrzöm!
(Ezeket a realoem-en hol találom?)ute107 írta:YELLOW írta:Puli írta: Sziasztok!
Próbáltam hasonló hiba után olvasni,de nem találtam a fórumban!
Az a problémám,hogy 1800-1900-as fordulatnál beremeg a kormányom és ezzel egyidőben fura hang jön előről, mintha a motor felől vagy a hűtő ventilátor felől jönne! Nem tudom! Az a durva,hogy nem mindig csinálja ezt, valamikor több hétig nem jön elő a probléma,de most pl tegnap és ma is... Nagyon zavaró,mert nem tudom,hogy mi lehet a baj! Ha elkezdek lassítani,akkor kb még 1500-as fordulatig remeg,aztán szépen abba marad,ahogyan lassulok!
Van valami ötletetek???
Előre is köszönöm!
ha nem találsz ilyen topic-ot, akkor simán az általános segítségnyújtásos topicba is írhatad volna (pl Segítsetek topic)
tiszta felesleges minden apró rendellenesnek tűnő jelnek topic-ot nyitni. főleg így, hogy a hibát akármi is okozhatja. valakinek így másnak máshogy jelentkezik a hiba.
szerk.: ráadásul úgy kérsz segítséget, hogy az autódról semmi adatot nem adtál meg. mégis mit vársz?
Motortartó bak!!! nyisd fel a motorház tetőt, egyszer nyomj neki hirtelen gáz, 3500 fordulatig és ha nagyot billen a motor akkor cserések a bakok...
ute107 Elküldve: 2011-07-04 10:58 Beremeg a kormány 1800.as fordulat körül
YELLOW írta:Puli írta: Sziasztok!
Próbáltam hasonló hiba után olvasni,de nem találtam a fórumban!
Az a problémám,hogy 1800-1900-as fordulatnál beremeg a kormányom és ezzel egyidőben fura hang jön előről, mintha a motor felől vagy a hűtő ventilátor felől jönne! Nem tudom! Az a durva,hogy nem mindig csinálja ezt, valamikor több hétig nem jön elő a probléma,de most pl tegnap és ma is... Nagyon zavaró,mert nem tudom,hogy mi lehet a baj! Ha elkezdek lassítani,akkor kb még 1500-as fordulatig remeg,aztán szépen abba marad,ahogyan lassulok!
Van valami ötletetek???
Előre is köszönöm!
ha nem találsz ilyen topic-ot, akkor simán az általános segítségnyújtásos topicba is írhatad volna (pl Segítsetek topic)
tiszta felesleges minden apró rendellenesnek tűnő jelnek topic-ot nyitni. főleg így, hogy a hibát akármi is okozhatja. valakinek így másnak máshogy jelentkezik a hiba.
szerk.: ráadásul úgy kérsz segítséget, hogy az autódról semmi adatot nem adtál meg. mégis mit vársz?
ute107 Elküldve: 2011-06-30 17:22 Futómû és hibái