ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2011-04-06 21:42 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
ute107 írta:
YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...


az eredetihez meg kell nézni, ha sok alkatrészben különbözik, akor lehetnek gondok... programozni kell úgy tudom, főleg ha van esőérzékelőd és egyéb, amit ő vezérel.
akkor ha tudsz rendelj már úgy relét, hogy nekem is kell 2db. köszi! max ha nem relé baja van, hanem szorulás, akkor megmarad tartaléknak.


Ok. Egyezik teljesen a régi meg az új. Ha beteszem amit vettem valamit elronthatok vele?!

ute107 Elküldve: 2011-04-04 23:35 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: én nem tudom mi az oka, de mióta nyári időszámítás van, tisztára megkergült a záram. télen kb 2x volt kínja, most folyamatosan. de a korábbi dolog helyett, most már cifrázza.
vezető ajtó nem nyílik, többi vagy igen vagy nem. zárásnál vezetőoldali lezár, a többinél csak félig megy le a pöcök vagy félig sem, csak éppen megmoccan vagy egyik lemegy másik nem...stb. akárhogy agyalok nekem ezek a jelenségek arra utalnak, hogy szorulása van a drágámnak. bár ha a relé nem adja át a megfelő áramot, az is lehet gond. bár az én teóriám szerint a GM reléjéből kimenő áram bemegy a zárszerkezetbe és azt vezérli, tehát nem maga a relé nyitja a zárat, hanem csak a zárszerkezetnek ad egy jelet és azon belül kapcsol valami nagyobb árammal, ami aztán működteti a zárat.

hil Te mint szakavatott újra hozzád fordulok. te mélyebben bontottál már zárszerkezett, szóval jó lenne tudni mi van akkor...

ha még mindig a relét mondod, akkor szerintem ute107-tel karöltve rendelni kell!!!


Rendelek én, nem is ezzel van a baj. Most van egy szakavatott kontaktom, aki megcsinálni szakszerűen. Nem akarom kiszerelni a sajátot, ami még működik ideig óráig..., hanem inkább feljavítanám a most vásároltat és azt tenném be. Tudnom kellene, hogy ilyenkor szükséges-e felprogramozás/tanítás, hogy működjön. Elméletileg amit vásároltam az egy 1999-es 318i-ben volt. Azt sem tudom touring, vagy sedan...

ute107 Elküldve: 2011-04-04 20:28 Ajtónyítási Gondok!

InsectKiller írta:
ute107 írta: Tisztelt Uraim.... Segítsetek...

Nem nyílik z ajtóm...szokás szerint, ezt már megszoktam.
Elértem addig, hogy vettem egy használt modult, melynek szintén nem jók a reléi. Na már most, ha azt megcsináltatom és kicserélem a másik helyett, fel kell programozni az autót?!


Illetve ha igen, akkor hol, ki és mennyiért csinálja.

Előre is köszönöm...


Üdv.

UTE107...


A zárszerkezeted az tutira jó? Ki lett már mérve, hogy áram van-e a csatiban nyitás-záráskor?!


Egyszerű válasz...NEM. Nem tudom....

ute107 Elküldve: 2011-04-04 19:15 Ajtónyítási Gondok!

Tisztelt Uraim.... Segítsetek...

Nem nyílik z ajtóm...szokás szerint, ezt már megszoktam.
Elértem addig, hogy vettem egy használt modult, melynek szintén nem jók a reléi. Na már most, ha azt megcsináltatom és kicserélem a másik helyett, fel kell programozni az autót?!


Illetve ha igen, akkor hol, ki és mennyiért csinálja.

Előre is köszönöm...


Üdv.

UTE107...

ute107 Elküldve: 2011-03-11 22:42 BMW embléma

blasekati írta:
Burns írta:
blasekati írta: Sziasztok!

Fekete emblémát keresek felniközépre. Van ötlete valakinek merre keresgéljek?


Itt-> Küllem-> Kiegészítők


KÖSZÖNÖM!!


Én is köszi. Ma reggelre valami okos megpróbálta lelopni a motorháztetőm BMW jelét.... nem sikerült neki, mert eltörte. Hála az égnek.

Így csak nekem lett rossz, neki nem lett jó...

Remélem kedves anyukája emlegetett ma!!!

ÜDV.

Ui.:Ki kellett adnom magamból...

ute107 Elküldve: 2011-02-22 23:11 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Segítségetekre lenne szükségem.

Meg tudnám most jó áron venni az alábbi lökhárítót. Van rajt egy kis munka...festés és hegesztés.



Lökhárító

Az a kérdésem, hogy mi kell hozzá h. fel tudjam szerelni, illetve h. mennyibe kerülne?!

Plussz a ködlámpák, stb....

ute107 Elküldve: 2011-02-22 13:28 320d Motor

1-re....hiába tisztítod...én mindig megtettem eddig, de soha sem javult meg. Ez már a kocsi szépséghibájává vált nálam..

2-re.... hmmm...nézed meg gépen. Első olvasásra talán légtömegmérő. De itt többen sokkal jobban értenek hozzá mint én és gondolom meg is fogják válaszolni a kérdésed.




raven71 írta: Sziasztok!
Olvasva a fórumot nagyon sok értékes hozzászólást olvastam. 1-2 dologhoz hozzászólnék, illetve kérdésem is lenne.
Egy első kiadású (98-as) 320D óttóm van. Barátomtól vettem, most garantált 255e km van benne(első tulaj volt)! Legnagyobb gondom eddig az adagoló miatt volt, 160K felújítási költség után pöpec a gép...sokkal jobban megy mint előtte! Generátor 1x behalt, a többi mind kopó alkatrész csere(hátsó leng.csill, lengőkar, fékek)! Mondjuk az el.ab.emelőkkel még mindig szívok! Valaki írta, hogy indítás után 1-2 mps-ig ég az olajnyomás lámpa, és csak a kialvása után lesz csendes a motor! Ennél az autónál(legalábbis az enyémnél) 0km-es kora óta így van! Ahogy megjön a normális olajnyomás, elcsendesül. Sokat használom városban, ezért néha magasabb fordulaton országúton megjáratom a kicsikét, had tisztuljon.
Évente kap új olajat(megtett km-től függetlenül)és minden szűrő cserélve van. Kartelgáz szűrő 2 évente...de ezt nem hagyom ki, mert így autópályán kb 1 literrel kevesebbet fogyaszt!(5.9 teljes terhelés 140-150km/h...ki is akadok mindig rajta:lol
Kérdés: 1, Olajszint jelzőm (sárga olajnyomás lámpa) 2 éve világít, indítás után 5 mp-vel és ég kb 10mp-ig. Természetesen a szint az tökéletes, kb semennyi olajat nem fogyaszt Valahol azt olvastam, h olajcserekor a dekni aljáról le lehet ezt a csodát tekerni, és ha kitisztítja a szaki, talán meggyógyul és nem kell 40k-ért újat venni bele!!!
Kérdés 2, Tök meleg motornál néha úgy viselkedik, mintha leállna a turbó...de csak tök meleg motornál! PL: megyek 80-nal alacsony gázállással 4.ben pár mp-ig...aztán gyorsítani szeretnék, de nem megy, mintha a turbó állna...lábam a gázpedálom ugyan olyan szögben, és 1-2 mp után megint megy mint a marha!!! Persze, hogy ne legyen egyszerű a helyzet, ezt ritkán csinálja csak!
Ha valaki válaszolna nagyon megköszönném!!!


ute107 Elküldve: 2011-02-08 14:28 Centrálzár vezérlő, grundmodul

m_attila írta: Szia

Ha elküldöd nekem felújítva visszaküldöm.

m_attila



Mennyiért?!

ute107 Elküldve: 2011-02-02 07:50 Valaki segítsen

Danus írta: Mikor lehúztam róla a csatit ugyan olyan volt az autó mint előtte. Nem éreztem rajta semmi változást. De lehet h hnap azért kitakaritom. Nekem teljesen úgy tűnik mintha a turbó nem töltene. nagyon gyenge lesz az autó,de ha leállitom pár percre utána megint jó. Sőt menet közben is megszokott javulni. De elég idegesitő....



Nálam ugyanez a probléma, de csak akkor jön elő, mikor állat módjára közlekedek a kocsival. Szerintem próbálj meg egy szoftverfrissítést. A turbóm nekem ekkor tölt rendesen (a beszerelt órán látom.), de olyan mintha szívó-diesel lenne a gép.

ute107 Elküldve: 2011-01-26 20:53 Heeelp...!

m_attila írta: nem volt tükörjég az út...?

Ha látványosan nem is csúszik, de mégis olyan mintha mászkálna alattad



Nem volt jeges...sőt még nem is fagyott...

De olyan mintha balra kanyarodáskor a jobb hátsóm nem is tapadna... :-S

ute107 Elküldve: 2011-01-26 20:45 Heeelp...!

Nagy a baj srácok!

Ma reggel elmentem dolgozni az autóval. 20 km! Semmi baj. Leparkoltam, majd este indultam és 200 méternél észleltem, hogy instabil az autó. A főúton alig tudtam az úton tartani, majd megálltam. Megnéztem a gumikat, egyik sem lapos, nem áll furcsán egyik kerék sem. Majd hazaérkezés előtt kb. 30 km/h val bele "száguldottam" egy körforgalomban és ahogy íven akartam tartani a kocsit, szépen körbefordultam.
Na ekkor nem haza mentem, hanem próbálgattam és kicsit nedves úton egy kisebb emelkedőn 2. és 3. sebességi fokozatban alig ment fel. Villogott a kipörgés gátló. Kikapcsoltam, akkor meg elpörgött a kerék...?????!!!!

Egyből akna---> alánézés... semmi hiba. Rugók, talpasok, lengőkarok, szilentek a helyén és nem engedett semmi sem. Aknák kéziféknél 1. seb fokozatban terhelve, szépen ül az autó...

A fékeim nem szorultak meg. Nem tudom mi lehet a gond. Szervízbe vinném, de nem tudom még mert meló-meló hátán!!!

Valakivel hasonló történt már, vagy tudja h. mi lehet a gondom?!

ute107 Elküldve: 2011-01-24 21:54 Néha nem megy a 4.henger..mitől van ez és mit lehet vele csinálni??

vsop14 írta:
Qucsy írta: Emberek!! az utóbbi időben észrevettem,hogy 1álltalán nem megy az autó sőt hidegen amíg nincs üzemi hőmérsékleten.szinte köhög és fúl meg a motor..azt mondják a nagy okosok hogy valószínűleg az 1ik henger szemétkedik..elvittem 3-4 helyre és azt mondták hogy igen mintha látnának v.mit de mégsem..na már most ez nekem kevés..mit csináljak vele mit érdemes???
pontosan mit néztek meg ott?
nekem ugyanez volt a probléma és kiderült, h víz áll a gyertyáknál, mert szar volt a szelepfedél tömítésem.



Szelep fedél tömítés??? Nem hengerfej tömítés?!

ute107 Elküldve: 2011-01-24 19:02 Differenciálmû

Zoli01 írta: Sziasztok!
2005-ös,320d touringom van.1-2 hónapja hallom a difi vagy annak környékéről,hogy valami koppan elindulásnál vagy motorféknél.Egyszerűen nem tudom mi a baj pedig szerelő vagyok és jópár Bmw megfordult már a kezem alatt,de a saját Bmw-mnek nem tudom mi a baja,már nagyon zavar ez a koppanás.Már közösen néztem egy profi Bmw szerelő barátommal együtt,de semmi.Nem jövünk rá mi a baj.A szilentek,kardánkereszt,stb. minden tökéletes állapotú.Ha valakinek volt már ilyen baja akkor kérem ossza meg velem,hátha mi nem vettünk észre valamit.Köszönöm!


2 dolog lehet. Egyik a kardán felfogató csapágy gumifelfüggesztése. Vagy a difinek a szilentje. Szerintem utóbbi, nálam is csinálja kicsit. Ha valaki hátul ül, akkor "érzi" a koppanást is.
Nem drága a javítási költség, de vélemény szerint k..va nehéz kicserélni.
Valaki megoszthatná a csere leírását...

ute107 Elküldve: 2011-01-24 09:14 Külsõ hangrendszer bekötése?

jeges írta:
Norbi316 írta:
hancurozo írta:
Norbi316 írta:
hancurozo írta:
Norbi316 írta: Sziasztok!Sok gondolkodás után úgy döntöttem,hogy a gyári kazis rádió helyett egy sima mp3 as fejegységet vennék beépítőkerettel!A kérdésem az lenne,hogy ha kicserélem a fejegységet akkor a gyári hangszórókat is ki kell cserélnem vagy hozzá lehet illeszteni az új fejegységhez?A másik kérdésem pedig hogy ugye a autóban 6 hangszóró van és a legtöbb fejegység 4 csatornás hogy lehetne mind a hat hangszórót az új fejegységre kötni?Köszi előre is!


A 6 hangszóró áll: 2 első "csipogó", 2 első mélyközép, 2 hátsó mélyközép.
Van átalakító BMW-ről iso-ra. Semmit nem kell kötni. (feltéve, ha a nagy fekete csati van a magnód mögött.)


Köszi a választ!És ha nincs nagy fekete csati?
Ez az átalakító ez mire szolgál tulajdonképpen?
Akkor az új rádióval is szólni fog az összes hangszóró!
Hang minőségben mekkora változás érhető el?


Ilyen csati: http://www.powernetshop.at/en/...or2-2.html
Ez maga az átalakító.
Nekem érezhető volt a különbség. , minden hangszóróm szól.


Rendben!Köszönöm szépen!


Jajj nagyon nagyon jó a téma. Én is éppen itt agyalok rajta, hogy mit csináljak. Csak nemrég vettem az autót, és tegnap eladtam a régi verdámat. Persze kioperáltam a dübögő ládát. Épp meg akartam hírdetni az oválokat, és a subwoofert. Gondoltam jobb ha nem piszkálom a gyári témát. De hát kevésnek érzem....



Csatlakózóra! Nekem pl. olyan rádióm volt elöl, hogy hátul a rádió modul vezérelte, szóval ezt a csatakozót amit belinkeltetek, azt a csomagtartóban lévő modulra tudtam volna rádugni.
Megoldás...
Csatlakozók, amik a gyári rádióba mentek, azokat félre tettem, és újra bekötöttük a hangszórókat jobb kábellal és adtunk neki pozitívot meg testet, és már szól is a fejegység...nem is akárhogy.
Ami engem speciel zavar, hogy a felkapcsolt xenon fényszórók bezavarnak a rádió adásba.

ute107 Elküldve: 2011-01-22 22:08 Hûtõvíz

pizsirugi írta: Sziasztok!
Egy 2001-es 320d e46-om van és ma azt tapasztaltam, hogy indulás után kigyullad a hűtővíz visszajelző, majd egy pár száz méter múlva elalszik. A fagyálló betöltése óta 4000 km-et mentem el vele, tócsát, vízfolyást nem látok a kocsi alatt.

Van valakinek ötlete, vagy csak simán fél liter fagyálló aztán meg hali?..

Köszi a segítséget.

üdv&peace

pizsirugi


Ne fél litert, annyit amennyit a nívó jelez... és "hali"