ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2010-06-15 21:07 Ajtónyítási Gondok!

Na a mai nap volt "a pont az i-re" :-S

19C fok...ajtók nem nyílanak...nem is érdekelt, mert egyedül voltam, és kulccsal nyílik a vezető oldali ajtó. Benzinkútig elmentem, kiszállok... ki akarom nyitni a tankolónyílás ajtaját, de az is zárva.

George kolléga segítségemre érkezett , és mondta h. a csomagtartóban van egy kis húzogató, amivel manuálisan ki lehet nyitni a tankólónyílás ajtaját. Bemászok hátra... még jó, hogy touring , és meghúzom a pöcköt és nyílik a tankajtó...

Bosszantó...de mi lesz ha igazi nyár lesz?!

Nem tudom mi tévő legyek. Megpróbáljam-e a Hil által feltöltött cikkben szereplő dolgot megcsinálni, vagy a Comfort modullal kellene valamit kezdeni.

Valaki valami infót nem tudna adni?!

ute107 Elküldve: 2010-06-01 11:17 Ajtónyítási Gondok!

Nálam is elkezdődött...itt a jó idő! Nem tudom sírjak vagy nevessek.



ute107 Elküldve: 2010-05-16 18:03 e46 Touring kipufogó szag

Hori írta:
gergo75 írta: Sziasztok!
2000-es évjáratú e46 touringom van.
Ha megállok hátulról érezni a kipufogó szagot.
Mi lehet a baj?
Persze fel van húzva az ablak.



nem lehet hogy esetleg a szellőztető rendszer hozza be és a flexicsöved van széthulva??? nem kormos a motortered???



Tuti hogy Hori álltal írt flexibilis cső. Ha a motortér nem is kormos, de a katalizátor környéke 100 %, hogy olyan.

ute107 Elküldve: 2010-05-12 23:05 Vicces :)

Tiba írta: " Igyál még egy pohárral és fogd rá a Bucira! "



ute107 Elküldve: 2010-05-11 16:54 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

csatis1 írta:
Tiba írta: Asszem én is a z3-ét fogom berakni.
Gyárit vettél? Mennyibe fájt?


Tizenötezer-egy-kétszáz péz volt.
De a hosszára kérdezz rá!



Ma ennek utánajártam!

Z3 - 3.2 motorral szerelt 2000 évjáratúnak valahogy 213 mm körüli a hossza.

A E46 320d Touring 2000 évj-nak pedig 270-275mm körüli a hossza....Fura mert ennél a típusnál eltérnek pár mm-t.

Elméletileg a képet nézve ugyanúgy néz ki és nem hiszem h. ne passzolna ha meg van ültetve a gép. Szóval én Z3-ét veszem meg.... Köszi a segítséget...

Az árakról: 10-20e. Ft./pár Többért nem láttam.


ute107 Elküldve: 2010-04-25 14:38 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hali!

Olyan problémám lenne, hogy az EGR szelepnél lévő turbó gumicső, egyik pillanatról a másikra kidurrant?!!!

miért?

A gép nincs chippleve, és a gumicső kanyarulatának a közebén szépen kidurrant. Milyen a gyárinál is jobb gumicső ami hasonló alakúban kapható?!

ute107 Elküldve: 2010-04-18 20:48 Valaki segitsen választ kapni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laci320ci írta:
Senki nem tud segiteni?



Rövid rugóhoz - rövidebb lengéscsillapító + előre rövidebb stabilizátor rúd.
Az a gáz ha nagyobb csillapítód van és kisebb rugód...mert akkor beleüthet.
Elméletileg lehet magasabb a lengéscsillapítótól...de kár nem fog érni.
Gondolj csak arra, ha szétmegy a lengéscsillapító, azért észrevenni általában, hogy "megül" egy kicsit az autó.

ute107 Elküldve: 2010-04-18 15:29 Turbo

JanoE46 írta:
ute107 írta:


ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.


Azt ne mondd,hogy a szelepdeknit le se kellett volna venni,mert szívrohamot kapokA mai napig emiatt szívok...mióta le lett szedve,állandóan ereszti valahol az olajat,2szer lett cserélve azóta szelepdekni tömítés,most Victor Reinz van benne,de most is van olajfolyás.


Nem akarok rosszat neked...de nem kell leszedni. Ha jól látom neked is 20d van...
Turbón felül 3 csavar, alul a kipufogó részen pedig ha jól emlékszem 2 db. A vákumcső, meg az olaj cső van amit le kell csatlakoztatni...legalább is nálam a 136 Le-nél...

Javítson valaki ki ha tévednék...

ute107 Elküldve: 2010-04-18 14:55 Turbo

JanoE46 írta: Sziasztok!Annyit szólnék a turbócseréhez,hogy nem úgy jött ki,hogy porlasztók ki,szívótorok le,szelepdekni le,kipufogórendszer szintén le,és még a lengőkart is le kellett kötni...részemről hatalmas sz.pás volt.



ááááá.... Nem... Ott valamit félrenéztek, ennyire nem kell szerelni.

ute107 Elküldve: 2010-04-18 11:03 Turbo

jokerface írta: Annyit mondhatok,hogy elég nehezen tudsz majd hozzáférni!
Legjobb lenne,ha egy szerelöakna vagy egy autóemelö a segitségedre lenne.
Amugy jó az elképzelésed


Akna, emelő megoldva.... Csak felfelé jön ki v. lefelé....
Valaki ezt, valaki azt mondja...

ute107 Elküldve: 2010-04-18 09:40 Turbo

Valaki leírná nekem, hogyan kell levenni a legegyszerűbben a turbót?!

Azt tudom, hogy levegőszűrő ki és ott 3 lyuk ahol le tudom lazítani a csavarokat... de a többi mozzanatot úgy képzelem el, hogy alul kipuff rendszer megbontva és ott is kilazítani a csavarokat és talán alulról kell levenni....

Jól csinálnám?!

Leragadt a geometriám....megtudtam...

ute107 Elküldve: 2010-04-11 21:22 Társalgó

Igen...sajna nálunk Veszprém megyében előszeretettel áll fel a kedves Nemzeti Közlekedési Hatóság a 8-as főútra és figyelik a útolagos xenonos v. lesötétített v. leültetett v. sportdobos autókat.
Nagyon sok ismerőst megfogtak és nem lehet velük szót érteni. Az volt mindenre a válaszuk h. gyárinak kell lenni és kész. Pl. tesómat elkapták és okos emberke kérdésemre azt mondta h. le van ültetve és nem jó, mert nem stabil az autó úttartása. Persze...a rally autók is a fák fölé vannak emelve... Jó testvéremnek minden volt: ültetés, fólia, xenon, sport kipuff....

KPM műszakira berendelés, és KPM műszaki....nem kevés pénz...+alakíthatód vissza a kocsit...
Próbáltuk a dolgok bejegyzését a forgalmiba...pl. futómű. Nem elég a TÜV engedély, kell számla és beszerelési igazolás, majd KPM műszaki és ha ott megfelel "a gyári" értéknek akkor bejegyzik... De hát ez nevetséges....


daidka írta: Sziasztok!

Tudtok valamit erről az "engedély nélküli módosítások" büntetésekről? Mert több helyről hallottam már, hogy elvették a forgalmit pl a nem gyári xenon milyatt és nem a lámpamosóra fogták..... Ennyi erővel egy ültetés, vagy nem gyári felni is lehetne engedély nélküli módosíts?????


ute107 Elküldve: 2010-04-10 10:45 Társalgó

E39 520d manual - 17.9 mp. Kicsit soknak tűnik.
Nekem 320d Touring 136Le.- 16.5 mp. chip és minden nélkül...Fertőszentmiklós. Azóta csak gyengült :-S

jabo írta: Sziasztok!
Egy kis segítség kellene.
Tudja valaki, hogy kb. mennyi idő alatt futja le egy 320d (150Le, manuális váltóval) a 0-400m-es távot.
Tudom sok mindentől függ.
Benn a cégnél nézet-eltérésbe keveredtünk több kollégával és úgy gondoltunk csinálunk egy kis mini bajnokságot a verdák (Renault Laguna 1.9dci; Honda Civic 1.4i; Toyota Avensis 1.6 vvti; Toyota Corolla 2.2 D4D; Toyota Yaris 1.0 vvti; Chevrolett Chamarro 3.2 V6 aut.; VW Passat 2.0 TDi 140Le) között.
Mindhez találtunk adatot, de 320d-hez man.-hoz nem.
A segítséget előre is köszi.

Üdv:
Tamás


ute107 Elküldve: 2010-04-09 22:43 Társalgó

De mi nem tudjuk... :-S
:

ute107 Elküldve: 2010-04-07 18:18 Katalizátor by pass....kit érdekelne 320d

"Középdob" - vagyis az inkább e46 320d-nél katalizátor, már rég nincs benne.
Azért akarok egy ún. plug and play megoldást legyártatni, hogy milyen is lesz tőle az autó.

A 136 Le-s 320d-k elméletileg nem veszik észre, vagyis a teljesítmény nem fog csökkenni.
Nem akarok hasonlítani más autó márkához, de akkor Te is és mindenki tudja, hogy ezek a motorok Tdi alapon vannak.

A 150 Le-s motorokhoz nem tudok hozzászólni, mert ott úgy tudom már lambdaszonda is van.