ute107 Elküldve: 2010-02-11 21:05 Autóvásárlás
ute107 Elküldve: 2010-02-11 21:05 Autóvásárlás
ute107 Elküldve: 2010-02-09 23:29 Légtömegmérõ
Chipcad777 írta: Így van! Féktisztító hibátlan a célra... De alkohol is tuti... Én féktisztítóval csináltam mert az volt itthon ...
ute107 Elküldve: 2010-02-05 17:23 Légtömegmérõ
Chipcad777 írta: tegnap szétszedtem a légtömegmérõmet amennyire csak és kitisztítottam. eredmény: Semmi füstölés (picit kormolt) , határozottan jobb a dinamikája, jobban reagál a gázadásra, stb...
Igazából semmi bajom nem volt, nem azért szedtem szét, nem is vártam eredményt, de gondoltam megejtem, mert biztos nem árt neki, erre meg tök jó lett a vas ....
Én ajánlom aki tudja, próbálja meg megejteni a tisztítást...
üdv.: Bálint
ute107 Elküldve: 2010-01-31 15:45 Lökhárító
MavericK írta:
Melyik középsõ mûanyagra gondolsz? Ami a lökös aljához van fogatva 3 tiplivel és a motort burkolja alulról? Vagy egy kép esetleg?
ute107 Elküldve: 2010-01-24 23:03 Egr szelep
ute107 Elküldve: 2010-01-24 22:32 Egr szelep
ute107 Elküldve: 2010-01-24 15:56 Egr szelep
Hori írta:
ja igen az igaz hogy ha nem rakja ki a motorjelet akkor is beirja comp-ba hibának, de mikor gép közelben vagy rárakod és kitörlöd ennyi,
ute107 Elküldve: 2010-01-24 14:24 Egr szelep
Kristof77 írta:
Nem szabad kiiktatni az EGR-t. Ugyanis még akkor is beírja hibának az autód, amikor nem gyullad ki neked a mûszerfalon lámpa. Ezen kívül az optimális üzemhez szüksége van az autónak az EGR által bejuttaott kipufogógáznak. Fõleg tartós terhelésnél, ha le van dugózva az EGR-ed, akkor romlik a teljesítmény.
Ez padon nem mérhetõ nagyon ugyanis ott egyszer padlózva megküldöd az autót, ami pár másodperc csak. De kipróbálhatod autópályán, hogy sokkal lassabban fogj EGR-nélkül elérni magsas sebességet az autód, ha egyáltalán. Mérjél pl. egy 100-180-ra gyorsulást EGR-el és nélküle. Meg fogsz lepõdni.
ute107 Elküldve: 2010-01-18 22:23 Hátsó futómû zajok
ute107 Elküldve: 2010-01-18 21:10 Hátsó futómû zajok
ute107 Elküldve: 2010-01-13 17:16 20d gázadásra megtorpanás
ute107 Elküldve: 2010-01-13 15:31 20d gázadásra megtorpanás
bmw320d4 írta:
A geometria is ragadhat, de gyakoribb a vákuumcsõ és a szelep. Az AGR-el való felcserélés után gyakran megjavul.
Viszont az adaptációtörlés fontos!
Az új szoftver minden esetben megoldja ezt a problámát. ( ha a túltöltés a baja, pedig minden rendben van)
ute107 Elküldve: 2010-01-13 15:21 20d gázadásra megtorpanás
bmw320d4 írta:JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi
AC kizárva, az M47-es motornál nincs nagy jelentõsége.
Inkább a 4-es henger tûelmozdulás-érzékelõs porlasztója kezd leragadni, vagy a töltõnyomás szalad meg nagyon.
Utóbbi lehet egy eltört vákuumcsõ , vagy a beragadt szabályozószelep miatt.
A szelepet fel kellene cserélni az AGR-ével (ugyanaz) és ellenõrizni a vákuumcsöveket.
A hibatárolóban nincs semmi? Élõadatok? (spritzbegin ist, soll?)
Ha minden jó, akkor adaptációtörlés után próba, ha még így sem, akkor szoftverfrissítés.
ute107 Elküldve: 2010-01-02 18:02 Egr szelep
Hori írta:
nem látom a linket de nekem 2 helyen van bent szükitõ ha belinkeled akkor berajzolom én is
ute107 Elküldve: 2010-01-02 17:18 Egr szelep
Hori írta:
Ha le van dugozva 100%ba akkor már nem jut oda korom. ha ledugozod a csövet azt csak az egr elött tudod