ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2010-02-11 21:05 Autóvásárlás

Ki tud róla valamit???? Ismerõs szemezik vele:

http://www.hasznaltauto.hu/aut..._d-3574964


ute107 Elküldve: 2010-02-09 23:29 Légtömegmérõ

Chipcad777 írta: Így van! Féktisztító hibátlan a célra... De alkohol is tuti... Én féktisztítóval csináltam mert az volt itthon ...



Köszönöm...akkor féktisztító....

ute107 Elküldve: 2010-02-05 17:23 Légtömegmérõ

Chipcad777 írta: tegnap szétszedtem a légtömegmérõmet amennyire csak és kitisztítottam. eredmény: Semmi füstölés (picit kormolt) , határozottan jobb a dinamikája, jobban reagál a gázadásra, stb...
Igazából semmi bajom nem volt, nem azért szedtem szét, nem is vártam eredményt, de gondoltam megejtem, mert biztos nem árt neki, erre meg tök jó lett a vas ....
Én ajánlom aki tudja, próbálja meg megejteni a tisztítást...

üdv.: Bálint


Mivel és hogyan lehet megtisztítani, hogy ne sérüljön... ???

ute107 Elküldve: 2010-01-31 15:45 Lökhárító

MavericK írta:
Melyik középsõ mûanyagra gondolsz? Ami a lökös aljához van fogatva 3 tiplivel és a motort burkolja alulról? Vagy egy kép esetleg?


Sajnos nem tudom, hogy ez mekkora egyseg, de ami latszik belole, az egy fuggolegesen lapos muanyag lap, kb 10 cm magas, es 50 cm szeles lehet. Nem takar semmit, hasonlo elem van a jobb es a bal elso kerek elott is, csak azok hajlitottak, ez meg teljesen egyenes.
[/quote]


Nekem sincs meg, mivel letéptem! Ültetés óta és fõleg a havazásokkor sokat kapott! ...meghegesztettem majd letörött, és ezt játszottam el 2x. Beidegesedtem és elbúcsúztattam. Felesleges szerintem.

Ezt csak az alsó motortakaró mûanyaggal együtt tudod beszerezni!

ute107 Elküldve: 2010-01-24 23:03 Egr szelep

Ha nyer úgy hagyom...ígérem és bocsánatot kérek a AGR mellettiektõl...

ute107 Elküldve: 2010-01-24 22:32 Egr szelep

Ilyenkor jó egy topic! Pofonok oda-vissza!

Tényleg nincs hibakódom, legalább is amikor meg lett nézve nem volt, már azóta eltelt pár ezer km.

A motor valóban egyenlõtlenebbül jár alapjáraton.... olyan "dieselesebb" lett. Engem speciel nem zavar...de teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam...

De most lemérem azt a 100-ról való gyorsulást...

ute107 Elküldve: 2010-01-24 15:56 Egr szelep

Hori írta:
ja igen az igaz hogy ha nem rakja ki a motorjelet akkor is beirja comp-ba hibának, de mikor gép közelben vagy rárakod és kitörlöd ennyi,


Nekem mivel még facelift elõtti 20d-m van ezért nekem még hiba sem jelenik meg.

Észre sem veszi h. van EGR...v. nincs EGR. Akkor veszi észre, ha a vákumcsövet húzom le róla, a dugózásnál: hibakódok száma 0

ute107 Elküldve: 2010-01-24 14:24 Egr szelep

Kristof77 írta:

Nem szabad kiiktatni az EGR-t. Ugyanis még akkor is beírja hibának az autód, amikor nem gyullad ki neked a mûszerfalon lámpa. Ezen kívül az optimális üzemhez szüksége van az autónak az EGR által bejuttaott kipufogógáznak. Fõleg tartós terhelésnél, ha le van dugózva az EGR-ed, akkor romlik a teljesítmény.
Ez padon nem mérhetõ nagyon ugyanis ott egyszer padlózva megküldöd az autót, ami pár másodperc csak. De kipróbálhatod autópályán, hogy sokkal lassabban fogj EGR-nélkül elérni magsas sebességet az autód, ha egyáltalán. Mérjél pl. egy 100-180-ra gyorsulást EGR-el és nélküle. Meg fogsz lepõdni.


Miért is van szüksége az autónak az EGR által bejuttatott kipufogógázra?

Optimális üzemhez igazad van szükség van az EGR-re...pl. h. üzemi hõfokra melegedjen az autó és a környezetkímélés miatt...

100-180-ra gyorsuláshoz miért van szükségünk kipufogógázra??? Amivel szerintem mindenki egyetért, hogy a kipufogógázra nincs szükség a legjobb égéshez, ennek ellenére a friss oxigénbõl több kell...

ute107 Elküldve: 2010-01-18 22:23 Hátsó futómû zajok

Igen Yellow, az az...
Egy "csavar" fogja össze....ált. kikopik...

ute107 Elküldve: 2010-01-18 21:10 Hátsó futómû zajok

kardánkereszt....

ute107 Elküldve: 2010-01-13 17:16 20d gázadásra megtorpanás

Az oké, hogy légtömegmérõ....de élõadat olvasásnál annak ki kell derülni, hogy nem a megfelelõ légtömeggel számol az autó....

Lehet hülyeséget írtam, remélem akkor bmw320d4 kijavítasz!

ute107 Elküldve: 2010-01-13 15:31 20d gázadásra megtorpanás

bmw320d4 írta:
A geometria is ragadhat, de gyakoribb a vákuumcsõ és a szelep. Az AGR-el való felcserélés után gyakran megjavul.
Viszont az adaptációtörlés fontos!
Az új szoftver minden esetben megoldja ezt a problámát. ( ha a túltöltés a baja, pedig minden rendben van)


Mutass Realoem-es képet, h. mit kell felcserélnem.... PLEASE...

Geometria leragadás sûrûbb, ha az EGR le van dugózva.... Ezt mondták, csak hallomásból írom...

ute107 Elküldve: 2010-01-13 15:21 20d gázadásra megtorpanás

bmw320d4 írta:
JimiTudeski írta: Üdv.
Mostanában egy új jelenség eszi a lelkemet:
"Hirtelen" gázadásra az autó gyorsítás helyett megtorpan, épp csak egy pillanatra, annyira hogy ránt egyet és utána gyorsít rendesen.
Ha finoman kezdem nyomni a pedált, akkor nem csinálja.
Ha tartott gázpedálnál - tehát állandó, folyamatos haladásnál - nyomok egy hirtelent, akkor sem csinálja.
Kizárólag teljesen visszaengedett gázpedálról indított, hirtelen gyorsításkor csinálja...
Nem hajtásláncból (kopottságból) adódó a torpanás/rángatás.
Motor eredetû a jelenség.
Hideg és üzemmeleg motornál is produkálja.
Turbónyomásom rendben. Talán túlságosan is
MAF szenzor is rendben.
Tanácstalan vagyok.
Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?
Tanácsok - ötletek?
Köszi


AC kizárva, az M47-es motornál nincs nagy jelentõsége.
Inkább a 4-es henger tûelmozdulás-érzékelõs porlasztója kezd leragadni, vagy a töltõnyomás szalad meg nagyon.
Utóbbi lehet egy eltört vákuumcsõ , vagy a beragadt szabályozószelep miatt.

A szelepet fel kellene cserélni az AGR-ével (ugyanaz) és ellenõrizni a vákuumcsöveket.

A hibatárolóban nincs semmi? Élõadatok? (spritzbegin ist, soll?)

Ha minden jó, akkor adaptációtörlés után próba, ha még így sem, akkor szoftverfrissítés.


Nálam, dettó ez a probléma, de nekem 1 és 2 sebességi fokozatban annyira nem észlelhetõ.
Vákumcsöveket kicseréltem mindet. Hiba nincs. Egyszer volt egy 200-s tempó után, hogy nem ment az autó és akkor valami túltöltéses hibát jegyzett meg....törölve lett...de a "hulllámzás" mert én inkább annak hívnám ugyanúgy megmaradt. És a hiba jelenség olyan 2500-as fordulat környékén jelentkezik...

Szerintem turbótöltés probléma, csak még mindig lusta voltam egy órát bekötni.

Geometriája a turbónak mennyire csinálhat hasonló hibát.

ute107 Elküldve: 2010-01-02 18:02 Egr szelep

Hori írta:

nem látom a linket de nekem 2 helyen van bent szükitõ ha belinkeled akkor berajzolom én is


Persze hogy nem látod....mert elfelejtettem beilleszteni! Még érzem a Szilveszter hatását...

http://static.bmwfans.info/ima...I2X3A=.png

Szóval a 4-es pontnál van "ledugva"!

ute107 Elküldve: 2010-01-02 17:18 Egr szelep

Hori írta:
Ha le van dugozva 100%ba akkor már nem jut oda korom. ha ledugozod a csövet azt csak az egr elött tudod


A topicot olvasva, ma kicsit beledugtam a motortérbe a fejem:
EGR dugózás után 50.000 km-t mentem és teljesen tiszta, semmi lerakódás...szép csillogó az EGR-nél és utána is...

Hori! Nekem az alábbi link 4-es pontjánál van ledugózva.
Itt egyszerûbbnek tûnt...
Igaz kiváncsi lennék, hogy az EGR "hûtõje" mennyire lehet elkokszolódva?!