ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2014-09-14 12:35 Lökhárító

YELLOW írta:
szerk.: akkor mond már el, hogy mégis miért árulják külön sedan/touring-hoz és coupe/cabrio-hoz?



Passz....
Nálam a touringon van coupe, teljesen jó... A jobb oldal ház, mert kicsit horpadt a sárvédőm, de jövő héten összeáll, és teljes lesz a kép.


ute107 Elküldve: 2014-09-14 11:58 Lökhárító

YELLOW írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: sziasztok!
a kérdésem a következő, vannak a coupe, vagy m-es lökhárítók.
Ezeknél a régi e46 ra felmegy a faceliftes lökös, vagy fordítva? vagy nem mindesgy?
És a coupe lökhárító jo a sedánra?vagy van valami méretbeli eltérés?


fl és előtti sedan/kombiné kompatibilis, coupe/cabrio szélesebb egy cseppet.


aham, szóval ha a coupe lököst felteszem a sima sedanra mennyire áll el? vállalható? vagy nagyon rossz??


ha jól emlékszem olyan 1-1cm-t áll el


Bazz...Yellow!!!

Hányszor írjam már le, hogy nem áll el....

Most 10x leírom...

1." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
2." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
3." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
4." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
5." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
6." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
7." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
8." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
9." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"
10." A coupe lökhárító nem áll teljesen illeszkedik a touring és a sedan változatokra!"

ute107 Elküldve: 2014-09-12 15:50 Egr szelep

Valaki járt már úgy hogy ha az EGR rendesen be van kötve lefullad a 20d?!

Ha lehúzom róla a vákuumcsövet akkor szépen jár a motor...visszadugom 3-10 mp-en belül a motor elkezd remegni és lefullad.

Vákumvezérlőt cseréltem, a hiba ugyan az, EGR szelep cserélve, hiba ugyan az.

Semmi más tüntet nem veszek észre. Most lehúzott vákuumcsövel tudom csak használni az autót.
Hibakód nincs, kivéve az előtöltés -2,1 meleg motornál. INPÁVAL mérve....

ute107 Elküldve: 2014-09-12 15:33 Társalgó

feco7939 írta:
ute107 írta: Na szóval.... szerintem nem írok le rosszat róluk....

Idős rokon hazaköltözik Angliából, hazajön egy jobbkormányos e92-vel. Be akarjuk regisztrálni Magyarországon, azonban fényszórót kell benne cserélni európai szabványnak megfelelően.
Rokon elmegy Győrbe, megrendelik a lámpákat, ki is kellett fizetnie, 600e Ft + (munkadíj)100e Ft-ot. Ki is fizette

Majd eltelt 1 hónap és semmi, majd az öreg elmondta ez nekem, mondtam neki,.... ááá ... nem kell lámpa mondja vissza. Ezt negyed áron meg lehet valósítani.
Telefonon felhívtuk őket és nem lehet visszacsinálni mert alvázszám alapján rendelték meg a lámpát.
Nem adják vissza a pénzt, holott ezeket a lámpákat nem egyedileg gyártják le, hanem raktárról rendelik le, így szerintem a magyar fogyasztóvédelmi törvény alapján a vásárlástól el lehet állni.

Max kifizetjük a szállítási költséget.

Ez lenne a történet.


600 ezer 2 db lámpa????? és 100 ezer a munkadíj?????
Jó vastag a "ceruzájuk" .......



Hát igen, meg hogy nem lehet visszamondani. Tudtommal nem legyártatták, hanem lerendelik raktárból... ezért érdekes...

ute107 Elküldve: 2014-09-11 15:12 Társalgó

Na szóval.... szerintem nem írok le rosszat róluk....

Idős rokon hazaköltözik Angliából, hazajön egy jobbkormányos e92-vel. Be akarjuk regisztrálni Magyarországon, azonban fényszórót kell benne cserélni európai szabványnak megfelelően.
Rokon elmegy Győrbe, megrendelik a lámpákat, ki is kellett fizetnie, 600e Ft + (munkadíj)100e Ft-ot. Ki is fizette

Majd eltelt 1 hónap és semmi, majd az öreg elmondta ez nekem, mondtam neki,.... ááá ... nem kell lámpa mondja vissza. Ezt negyed áron meg lehet valósítani.
Telefonon felhívtuk őket és nem lehet visszacsinálni mert alvázszám alapján rendelték meg a lámpát.
Nem adják vissza a pénzt, holott ezeket a lámpákat nem egyedileg gyártják le, hanem raktárról rendelik le, így szerintem a magyar fogyasztóvédelmi törvény alapján a vásárlástól el lehet állni.

Max kifizetjük a szállítási költséget.

Ez lenne a történet.

ute107 Elküldve: 2014-09-09 17:49 Társalgó

ÜDv Urak!

Kinek van valami kapcsolata Győrben a BMW-Leiernél?!

Van velük egy kis gondom....

ute107 Elküldve: 2014-08-18 15:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta:
solyom76 írta:
Bero írta: Ja és mióta megnéztem a zárat (nem szereltem szét) azóta ha bedugom a zárba a kulcsot akkor csak elforog a kulcs benne jobbra balra is és semmi nem csinál a mechanika. Ez mitől lehet ?


Szerintem a záraz jó ha elfordul benne a kulcs.. maga a cilinder nem forditja el a mehanikát ami nyitna zárna.. szedd szét és nézz körül ott.. bár öntvény házban van a cilinder és ha eltört ami mozgatja a zárat akkor csere ..



Törést nem hallottam! Majd megpróbálom szétszedni és megnézni!


Nekem törött is. Furcsa, nekem is a relék cseréje után ezt produlálta. Csavarhúzóval nyitogattam az ajtókat. Aztán jött Szoták Dávid segítségével az új GM modul. Majd egy új zár...igaz nekem ahogy te is szeretnéd, jobbos lett átpakolva egy balosba... mármint a mechanika része. Egy kulcsos ember csinálta.

Én még mindig próbálnék GM modult egyben egy működő autóról. Meg relé és modul csere után kell egy kulcstanítás...

ute107 Elküldve: 2014-08-12 12:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta: Lementem,szétszedtem az ajtót. Egy E46 2002-es coupe-ról van szó. Megnéztem a zárszerkezete,hátha látok rajta valami rendellenességet. Nem volt ilyen. Belülről nyitogattam-zártam a kocsit,az áram elmegy a zárig csak a kis pöcök valamiért nem nyílik fel. Annyiszor próbáltam,hogy most már zárni se zár mindig,és kívülről kulcsal se nyílik a vezető oldali ajtó de gombal sem. Az anyósülés oldali az nyílik és záródik is szépen. Grund modulba cseréltem a reléket. Akkor a zárszerkezetem ment szét? Lehet ezt orvosolni valahogy? Jobban szét kéne szednem a zárat? Köszönöm!


Szerintem nem a zár.
A relék újak? Én modult cseréltem és úgy oldódott meg.
De lehet ez a baj: http://www.bmwfanatics.hu/cikk...vitas.html

ute107 Elküldve: 2014-07-18 19:07 Ajtónyítási Gondok!

Bero írta:
csbalu írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Most átgondolom,hogy neki essek-e


Mit zúdítottunk a nyakadba....


Na igen! Esélyes,hogy nem én fogom megcsinálni hanem valami ismerős vagy inkább kifizetek valakit,el ne b.sszam! Ajtónyitással kapcsolatban most jut eszembe,hogy a belső központi zár kapcsoló se működik ami a középkonzolon van,se nyitás se zárás nincs. Gondolom ez mind a grund modul hibája lehet és nem zárszerkezet vagy stb?! Remélem a relé csere megoldja ezt a hibát is!


Egyszerűbb GM modul csere, csak nem fog újra behalni... vagy addigra el lesz adva az autó... legalább is nálam.

ute107 Elküldve: 2014-07-13 20:55 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Az autóm eleje nagyon magas és azt szeretném lejjebb rakni.A lényeg,hogy nem akarom teljesen leültetni!Elég csak a rugót cserélni vagy valami mást is kell!Most elől 8cm van a gumi és a kerékjárat pereménél,hátul 4,5cm.Azt szeretném ha az eleje is legalább annyira lent lenne!Köszi a Segítséget!!!


A főadmin most árulja a rugóit írj rá! Nem jársz rosszul vele. Én is megvenném tőle, de családos apukák már emelnek...

ute107 Elküldve: 2014-07-01 11:28 Lökhárító

YELLOW írta:

ezt nálam okosabbak mondták még anno. én nem méregettem.


Én se méregettem, ha nem lett volna jó, lámpát és sárvédőt is cseréltem volna. Két csavar kell a felfogatáshoz, ami különbözik. Kb. 400 ft volt.


ute107 Elküldve: 2014-06-30 22:48 Lökhárító

YELLOW írta:
ájájájájj!
sokan ott rontják el, hol sedan-ra coupe-t vesznek. ami szélesebb. jóhogy kilóg.



Ezt honnét veszed YELLOW?

Nekem a touringon coupe első lökös van fent és 1 mm-t sem lóg ki.

Az M3 szélesebb csak!

ute107 Elküldve: 2014-06-30 22:44 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:

Szerintem akkor - ha már az EBC blackstuff bejött -, akkor vegyél EBC tárcsát. Szerintem nem lősz mellé vele. Ez persze csak magánvélemény kevés km alapján


Igen, ez van a tarsolyban, vagy Wilwood. Utóbbi havernak nagyon bevált, igaz árban is az már nem kis eltérést okoznak a többitől.

ATE-ank van valamilyen kerámia alapú tárcsája, azokkal valaki próbálkozott?!

ute107 Elküldve: 2014-06-30 03:09 Féktárcsa és fékbetét

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
hil írta:
ute107 írta: Én eddig nem panaszkodtam a Zimmermann tárcsákra.
Na eljött az idő. Nagyobb fékezésnél elmelegedik, belilul. Érdekes, észrevehető kiemelt kopás nincs rajt, nem vállasodott, nem deformálódott, de ennek ellenére egy kalap szar lett.
20.000 km van benne...

Most agyalok, hogy mi legyen helyette...


Szia!
Én a Juridban nem csalódtam.
hil



erre szokták azt írni: "csak az a jó belőle, amit hivatalosan BMW szervízből veszel"


Esetleg nézz körül itt. Én tőlük rendeltem, nagyon rendes, hozzáértő szakemberek, minden kérdésre kimerítő választ kapsz és nem utolsó sorban a fékeik remekül szerepelnek a teszteken is. Angliából jön a cucc, egy héten belül csenget a postás. Nekem még elég friss a dolog, hosszútávú véleménnyel még nem tudok szolgálni, de már az összekopás előtt (új premium tárcsa + blackstuff betét) is jobban fog, mint az előző fék (gyári tárcsa + optimal betét).



Beletrafáltál...
EBC Blackstuff van a Zimmermann tárcsámhoz. A tárcsámmal van a gond.
Betétnél nem is fogok váltani. Tárcsa megoldás kellene. Nem fékezgetek 170-ről folyamatosan, de ha már veszek valamit az olyan legyen amit szeretnék. 2000-5000 Ft különbség nem játszik szerepet, főleg nem féknél.

ute107 Elküldve: 2014-06-27 16:04 Féktárcsa és fékbetét

Én eddig nem panaszkodtam a Zimmermann tárcsákra.
Na eljött az idő. Nagyobb fékezésnél elmelegedik, belilul. Érdekes, észrevehető kiemelt kopás nincs rajt, nem vállasodott, nem deformálódott, de ennek ellenére egy kalap szar lett.
20.000 km van benne...

Most agyalok, hogy mi legyen helyette...