ute107 Elküldve: 2013-09-17 22:22 Balesetek BMW-vel...

ute107 Elküldve: 2013-09-17 22:22 Balesetek BMW-vel...
ute107 Elküldve: 2013-08-31 22:54 Fóliázás
ute107 Elküldve: 2013-08-31 22:39 Mi lehet a baj?
hil írta:hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil
Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil
ute107 Elküldve: 2013-08-24 13:44 Társalgó
Robin68 írta:kempelen írta:anubisz írta:Tano írta: Most már a korszerű benzinesek is szívhatják a fogukat: http://totalcar.hu/magazin/tec...4_tsi-nel/
80K alatt a mi dízeleinkben nincs ilyen lerakódás...
A mi benzineseink is közvetlen befecskendezésűek? E46 benzinesbe? esküszöm atom ilyen hibajelenséggel szívtam sokáig. Csak a hidegindítás utáni dúsítás fázisába, max 1 percig.
Most, hogy meg lett bontva a henger, azóta nem ír be kimaradást, de hidegen pár mp ig még mindig idegesen jár.
Gondolom nálunk másfajta a befecskendezés, nem értem ilyen pontosan hozzá
Nektek még a szelep elé fecskendez, így lemossa a karter által "visszaböfögött" cuccot, így nincs elméletben lerakódás...
Akkor ha jól értelmezem a kartergázzal visszakerült szmötyi a probléma forrása. Egyszer már volt itt téma és akkor a "jó magyar gányolálos" jelzőt is megkapta ez a kis okosság. Gondozást igényel az igaz, viszont cserébe rengeteg trutyit megfog.
ute107 Elküldve: 2013-08-15 22:18 Ékszíj tárcsa
Robinson írta:
Az enyémben óra szerint cca 200-220.000 -nél adta meg magát a gyári tárcsa. Nyugodt szívvel rá merek tenni az óra állására 80.000km-t, az lehet a reális futása a kocsinak. Meyle lett rátéve 2 éve (így alakult na...) és ennyi. most 260-nál corteco, 10 év múlva leadom a drótot, hogy mennyire bírta a strapát
ute107 Elküldve: 2013-08-13 00:56 Ékszíj tárcsa
Robinson írta: Amúgy nem az első eset, 2 éve lett felrakva a Meyle, ennyit bírtMost megy fel a Corteco Nagy Miki és a H&R autó ajánlásával
ute107 Elküldve: 2013-08-12 22:36 Ékszíj tárcsa
Robinson írta: Így néz ki egy gagyi szíjtárcsa, mikor megadja magát:
Így meg egy 8-as fúrófej, ha olyan szíjtárcsa lelazításánál használod stiftnek, ami rá van rohadva:
Emellett egy 8-as imbusz és egy 8-as stihl torx bánta a csatát.
ute107 Elküldve: 2013-08-09 18:32 Társalgó
Tibor írta: Üdv. Olyan kérdésem lenne,E46 (2001) automata váltos,mikor eléri a 90-100km/h sebességet,kocsi könnyen fut,hátsó ülés alól rezonancia jön fel,de gáz adásra s elvételre elmarad,majd magasabbb sebességnél (140km/h) szintén elöjön,de gáz elvételre vagy gyorsitásra ujra elmarad.kardán hátsó részét(hossszút) cseréltem.semmi lógást-silent kifacsarodást difinél nem látni. lehet a kis kardán felfüggesztés okozhatja,esetleg silent?
ute107 Elküldve: 2013-07-08 00:52 Társalgó
valter320d írta:
A hátsók szinte ugyanazok az elsőknél van ,vagy lehet különbség.
A 6cyl motor nehezebb ezáltal nagyobb súly lengését kell csillapítania(gondolom)nekem igy ész szerü! A 6 biztos jobb!
De ott is függvénye annak milyen lengéscsillapítóval van szerelve!Ahogy ute kolléga mondta!
ute107 Elküldve: 2013-07-06 23:34 Társalgó
ute107 Elküldve: 2013-07-06 23:06 Társalgó
YELLOW írta:
nem kell rövidebb stab, nagyobb ültetésnél... én már értem miért. vannak gátlók amihez rövidebb kell, de csak azért, mert a gátlón a felfogatási pont lentebb van. nincs köze az ültetéshez.