ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2013-07-06 22:53 Társalgó

valter320d írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Keresgéltem a fórumon, de nem igazán találtam kielégítő választ, ezért kérdeznék. Adott egy e46 touring, beépíthető-e e46 coupe M-es lengéscsillapítója (4 rugó, 4 gátló), amennyiben igen, akkor mi az amit még feltétlenül cserélni kell, gondolok itt rövidebb stabilizátor pálca, stb.? Gondolom páran már M-esítettek itt a csapatban, megköszönném, ha kapnék pár hasznos infót!


Hát szerintem a coupéjé nem igazán,mivel a súly sem egyezik máshogy fog viselkedni az autó,stabilizátor pálca felesleges mert az M3ba is olyan van mint akármelyik tipusba!(e46)



Lengéscsillapítóban olyan különbség van, hogy 6 vagy 4 henger. Rugóban már ahogy Valter320d is írta súlybeli is. Szóval. Lengéscsillapító jó, de a rugó nem.

Rövidebb stabilizátor pálca nagyobb ültetésnél szükségeltetik. De gondolom nem porig akarod ültetni?!

ute107 Elküldve: 2013-07-03 00:47 Gyári telefonkihangosító

Műszaki beállítottságú vagy műszaki végzettségű személyek hozzászólását, segítségét várom.

A kocsimban van egy Siemens telefonhoz való kihangosító. Találtam egy dobozkát amiből kijön egy ILYEN Csatlakozó.

Ha ezt a csatit levágom és a megfelelő kábeleket hozzáforrasztom a kisjack csatlakozóhoz megfelelően, működni fog a kihangosítóm?

A kocsiban külön van mikrofon és hangszóró is a rendszerhez?

Ja és kérdés melyikeket kellene forrasztani.
Jól gondolom, hogy a GROUND-test mindig ugyanaz, lehet összeforassztani: 1, 9, 12. Majd a 10 Mikrofon, 11 hangszóró!

ute107 Elküldve: 2013-07-02 23:25 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

Nekem 1 van biztos. A másiknak utána kell néznem. Max asszonyom lesz mérges rátok, mert az ő Twingóján van!

ute107 Elküldve: 2013-06-24 16:51 Mi lehet a baj?

Padre323i írta: Már párszor eljátszotta a drága 20d,hogy hidegen nem indul.Teljesen összevissza,1 hétig jó,aztán hidegen nem indul,gondol egyet,1 óra után mintha mi sem történt volna.Az AC-ra gyanakodtam,tegnap kicseréltem mérőműszerrel együtt gyárira,indult-ment tegnap.Most ülök be,semmi.Milyen okok fordulhatnak elő?


Adagolós még a kocsid igaz? Mert akkor lehet jeladós porlasztó... Nekem ez szarakodott, vagy is annak a kábele.

ute107 Elküldve: 2013-06-16 22:02 Társalgó

Üdv Urak!

SOS-ben Pápa környékén esetlegesen Veszprém megyében valaki tudna nekem hibakódot olvasni.
Nagyon fontos lenne, nem tudok senkit akinek INPA-val ill. DIS-sel rendelkezne a környéken.

Várom a válaszokat, akár itt, akár PM-ben!

THX

ute107 Elküldve: 2013-06-14 10:04 Navi és Rádiómodul javítás

JKNAVI írta:
Referencia: pl. Robinson




Referencia: Ute107


Nagyon rugalmas és jó minőségű javítást végeznek.

Pedig már több év eltelt a javítás óta, azóta hibátlan!

ute107 Elküldve: 2013-06-11 12:00 Centrálzár vezérlő, grundmodul

FELHÍVÁS!!!

Kinek kell GM modulhoz relé és hány darab?

Elegem lett hiába próbálkoztam cserével, Hil féle applikációval nekem még mindig gondok vannak. Most biztos forrásból akarok rendelni.

Akinek kell kérem jelezzen és talán lehet valami kedvezményt így szerezni.

Határidő 06.18.

Privibe jöhetnek és megpróbálok addigra árat is szerezni.

ÜDV

ute107 Elküldve: 2013-06-11 11:58 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ateszka86 írta:
ahhoz, hogy a centrál mennyen valóban elég egy kulcstanítás, de a GM nem csak ennyiből áll. mondjuk ez felszereltség függő.


de abban még milyen funkciók vannak benne? central, elektromos ablakok és még? kaphatnék egy kis felvilágosítást? köszi [/quote]

Az ablaktörlőket is az vezérli...legalább is ha nincs GM akkor törölni nem lehet. Esőérzékelő nélküli autóban!

ute107 Elküldve: 2013-05-26 21:16 Turbo

ember84 írta:
YELLOW írta:
squierbandi írta: szeva


mi a különbség a 2001-es 320D és a 150 lovas facelift turbója közt?

tehát ha találok olcsón facelift turbót,akkor akár azt is bele tudom tenni a gépba és működni fog vele?


az egyik mechanikus állítású, a másik elektromos. mármint a geometria állítása. ha jól tudom.


E46-on belül,az eu3-asoké vákuumos állítású,az eu4-eseké elektromos.



Így van ember84 írta jól, de nem ez a válasz rá. Yellow te most mellényúltál.

Facelift előtti és utáni vákumos vezérlésű turbók között van különbség.
Egyik GT15 a másik GT17....
Nagyobb méretű turbóval szerelték a facelifteseket. Ha jól tudom GT1746VA a faceliftes típus jelzése.

ute107 Elküldve: 2013-05-17 18:21 Rugócsere

anubisz írta: Aki ért hozzá, azt kérdezném, hogy ennél a rugóméretnél kell cserélni gátlókat, vagy még elbírja a gyárikat? Nem fog nagyon eltolódni a csillapítók munkapontja? Elöl 30 hátul 25 mm.


Ahhoz még jó a gyári... Hihetsz nekem...

ute107 Elküldve: 2013-05-17 17:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Ropika írta:
Jonerto írta: Sziasztok.
Ez a kábel jó diagolni:http://viewitem.eim.ebay.hu/BM...68292/item ?


Úgy látom ehhez még az Inpát is elküldi az embe, meg az ára is jól lement, én még 14 körül vettem.


Én meg még ennél is olcsóbban.

Ha több embert érdekel tudok segíteni újra.... ez is kínából származik, csak az eladó rádob egy kis hasznot...

ute107 Elküldve: 2013-05-04 20:54 Önindító

szotakdavid írta: Sziasztok!

Kicseréltem az önindítómat egy bárdiban vásárolt felújítottra. Indításnál lett egy fémes hangja a dolgoknak picit kerregős..tanácstalan vagyok volt már valakinek ilyen vagy hasonló??

Üdv Dávid


Hááttt... az szar. Ott valami hiba lesz, ilyet nem szabadna neki csinálni. Vissza tudod cseréltetni?
Én inkább a sajátomat újíttattam fel.

ute107 Elküldve: 2013-04-29 15:17 Kuplung__

nickname írta:
Coyote írta: Szegény gépem nehéz időket él: házvásárlás, költözés, berendezés miatt bizony több száz km-t kellett megtennie tömött utánfutóval, illetve múltkor a feleségem fordját is el kellett vontatnom 50 km-re (hazavontattam mert leállt egy hülye hiba miatt).

Feltételezem, hogy a fenti kellemes "hatások" hálájaképpen elkezdett remegni a kuplung. Nem is kell benyomnom, menet közben ha picit ráteszem a talpam a pedálra, érzem, hogy remeg, valami ütögeti a tárcsát...

Az, hogy a kuplungszerkezetet cserélni kell, nem kérdés.

De vajon a kettőstömegű hibáját is jelezheti ez? Picit elkezdte rázni a kasznit alapjáraton, illetve reggeli hidegindításkor, amikor járok ki a garázsból, fura hang jön a váltó környékéről.

így látatlanban mit tippeltek?

Minimum 80.000 km került az autóba az utolsó kuplungszett vagy kettőstömegű csere óta, de inkább több.


???? Egy gyári kuplung szettnek minimum 200k ki kell bírni.

Egyébként kuplungot és kettöstömegüt célszerű együtt cserélni



Kuplungot szerkezettel együtt KELL cserélni. A kettőstömegűt meg kell nézni. A kettőstömegű használatfüggő valakinél hamarabb szétesik.

Egy kuplung szerkezetnek ahogy nickname írta simán ki kell bírni 200e km-t.

ute107 Elküldve: 2013-04-29 12:17 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Robinson írta: Nekem valami fémes csörgés jön a jobb hátsó kerék felől. Eddig még nem tudta megmondani senki, hogy mi az, nektek menni fog így láttatlanban/hallatlanban?


Szilentek valamelyike, vagy lehet a hátsó fék dobbetétje is. De ezt így megmondani nem lehet.
A toronycsapág az kopog.

ute107 Elküldve: 2013-04-29 11:28 Furcsa hangok a kerekek felõl.

Robinson írta: Nekem valami fémes csörgés jön a jobb hátsó kerék felől. Eddig még nem tudta megmondani senki, hogy mi az, nektek menni fog így láttatlanban/hallatlanban?


Jó, hogy csak ennyi a problémátok. Én 3 hete egy utastéri zörgést keresek...
Már nincsenek műanyagok az autóban, a következő az ülés lesz ami kirepül.