Stubiflex írta:
valter320d írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
jrtom írta:
Stubiflex írta:
Milan írta:
2,54 a 3-as hengernél? Ejha. Cseppet "behugyozik"
Az konkrétan mit jelent?
Azt jelenti, hogy nem tökéletes a porlasztás.
De már annyira, hogy veszélyt jelenthet a motor alkatrészeire nézve? ( Dugattyú, gyűrűk, henger )
Annyira nem, mert +4-ig van a tűréshatár, de akkor már lehet érezni a járásegyenletlenséget.
tehát lassan lehet készülni porlasztó cserére!
Olyan lehet, hogy alapjáraton meg tűréshatáron belül van, de nagyobb fordulaton még rosszabb, esetleg már kritikus?
Egyenetlen motorjárás.
- Az injektorokat ma már nem a sugárkép, hanem a szállított üzemanyag
mennyiség jellemzi. Az egyes injektorok mind-mind más mennyiséget
produkálhatnak ugyanazon üzemi körülmények között. Alapjáraton az ECU
(vezérlőegység) képes korrekcióra a hengerek közt. Amennyiben azonban a
szállított mennyiség túl alacsony vagy túl magas akkor az ECU nem képes
korrigálni, a motor egyenetlenül jár. Ennél a problémánál vagy a fúvóka hibás, vagy az injektor mágnesszelepe.
- A nyomásszabályzó szelep rossz működése is okozhatja a problémát.
A koszos, rosszul záródó szelep nyomásingadozást okoz és amikor az ECU
már nem „tolerálja” dolgot, akkor a motor leáll.