valter320d Elküldve: 2013-05-15 21:38 Mi lehet a baj?
zoli900 írta:valter320d írta:zoli900 írta:BarG írta:zoli900 írta: Szevasztok!
Most volt turbócsere az autóban és most nagyon megy mert fel is van emelve a nyomás 1.4-1.5-re,csak hidegen jól megy,de ahogy bemelegszik az autó,akkor vége,nincs erő,mintha letiltana a turbó,mert nincs turbónyomás.
Az előző turbónál az volt a gond (2 éves volt),hogy egyáltalán soha nem volt turbónyomás fél évig.
Most nagyon jól megy,de csak egy ideig,sajnos.
Akkor most próbáld meg a nymst visszavetetni a normál értékre, hátha az kitart melegen is!
Nekem azt mondták,hogy lehet,hogy a computert kéne átállítani,mert lehet,hogy ezért tiltja le,mert túl nagy nyomást észlel,először elmegyek hibakiolvasásra.
Most olvasgatok,nem sok az az 1,4-1,5 csőnél mérve órával!
amúgy max 2,2 bar!"abszolút nyomás"
BMW szaki mondta,hogy ez magas,meg itteni fórum tagok is,az nem tudom,hogy hol mérték!
Most olvasgatok az OBD témában,mert szoftverem már van csak kábel kell,majd azzal megnézzük,de ha nem mi,akkor majd a szerel,ezt biztos kidobja már!
Idézetek:
bmw320d4 Elküldve: 2011-12-02 00:09 Turbo
hancurozo írta:
bmw320d4 írta:
csavargo írta:
Sziasztok! kérdés: 320d 99 es évjárat 136 lovas gépsárkányom van szeretném tudni hogy a turbonyomás mérésnél hány bar-nak kell lennie és azt milyen menetkörülmények között kell mérni hálás lennék a segitségért mert meg akarom mérni de azt ugye nem alapjáraton mérjük meg nem állohelyben de data-ban nem találtam elöre is köszi!!
2,4 a max (abszolút nyomás) és diaggal lehet mérni eredményesen. 2000rpm-nél padlógáz esetén biztos, hogy eléri a 2,2-t.
Ez (2,2-2,4) a légköri nyomással értendő. Csak azért, hogy ne keresse a hibát ha esetleg a szívócsonkon mér külső órával nyomást, és csak 1,2-1,4 bar-t fog mérni.
Azért írtam oda, hogy "abszolút".