valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-04-12 20:48 Hûtõvíz

Tano írta:
MrSummer írta: Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...


A vízhőfokot diag nélkül magad is meg tudod nézni a műszerfal szervíz menüjében. A 7-es almenük valamelyike ha jól emlékszem.


A 7 menüpont első pontja!

valter320d Elküldve: 2013-04-11 22:19 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

YELLOW írta:
valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá


veled többet nem beszélünk


Bocsánat

valter320d Elküldve: 2013-04-11 22:00 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

ecr33rb25dett írta:
valter320d írta:
ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.


Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá

valter320d Elküldve: 2013-04-11 21:36 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???

valter320d Elküldve: 2013-04-11 18:30 Hûtõvíz

xlzx írta:
YELLOW írta:
xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem


Kisegítőfűtésnél légtelenítettétek?
Ha levegős maradt ott leéghet a melegítő így jártam én.
Mostanság nekem is kb 10km míg felmelegszik miki gépre tette és dobta egyből a kiegészítőt!

valter320d Elküldve: 2013-04-10 23:39 Motorolaj

Egy kis segítség mibe mit ajánlatos:http://bmw.e39.hu/Olaj.htm#LL01

valter320d Elküldve: 2013-04-10 23:23 Motor-váltó

H2OPOK írta:
H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK


E60 szerintem ott megáll! 200 de akkor koccra felújjítva a hengerfej!

valter320d Elküldve: 2013-04-10 10:13 Motor-váltó

H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!

valter320d Elküldve: 2013-04-07 13:20 Mi lehet a baj?

Tano írta: Ha meg nem, akkor esélyes az adagoló is, de nem akartam paráztatni egyből.
Az üzaszűrőt ha kiszeditek meg vissza, akkor utána meg tudjátok nézni, hogy légtelenít-e. Ha igen, akkor műxik a szivattyú is.

Köszönöm Tano! LÁJK

valter320d Elküldve: 2013-04-06 21:25 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
valter320d írta:

Ja de akkor már gondolom be sem indul! Ment vele 400km aztán rotty semmi előjel oszt kampó! Azt nmtom hogy van az ülés alatt is ugy tudtam hogy a hátsó ülés között van megy egy az adagolónál! Még annyira nem méjültem bele


Csak a 150 lovasnak van ülés alatti pumpesza.


most már ezt is tudjuk LÁJK ))))

valter320d Elküldve: 2013-04-06 21:06 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok!
Cimbimnek nem indul kocsija!
Ugyanaz a tipus mint az enyém!
Én nem láttam még de az amit elmondott tegnap vágott egy nagy kojtot,hazament és ma indítanés csak teker!
Szerintetek?
Ja nem itthoni gázolaj van benne?
Én kezdetnek egy gázolajszűrőt mondtam neki!
Ja igen irt neki olyat hogy még 22km van tankolásig és leállt!
rátankolt és ok lehet dugulás van?


Ezekenek a dízeleknek nem tesz jót, ha teljesen kifogyasztják, levegős lesz a rendszer. Az üzaszivatyúnak a kenését és a hűtését az üzemanyag végzi, lehet behalt neki. Én első körön megnézném ezt, hogy működik-e.


sokszor(nagyon)sokszor voltam már ugy az enyémmel hogy 3km irt kihajtottam teljesen bár abban a tudatban hogy ez nem jó neki mégsem állt meg vagy fulladt!
köszönöm a tanácsot ránézünk arra is!
ja még annyi behúzták bár nem tartottam jó ötletnek...beindult de 300m után leállt megint!
Én mondjuk annak a híve vagyok hogy csak kúti gázolaj,és 10000km üzemanyagszűrő!


de ha már nem 100%-os az AC, akkor kevesebb üzemanyagnál lehet gond... főleg ha a szűrű is hazsnált már, eltmődött...

diag mutatja?


max azt, amikor végleg beszart... egy külön nyomásmérővel tudod max megnézni, hogy nyom-e eleget. de ugye nektek az ülés alatt is van egy pumpa ha minden igaz.
mondjuk a nagy kojt az másra utalna... mivel írtad lehet kétes eredető az üz.anyag, kitudja miylen. érdemes lenne bele vinni egy valami jobb minőségűt.


Ja de akkor már gondolom be sem indul! Ment vele 400km aztán rotty semmi előjel oszt kampó! Azt nmtom hogy van az ülés alatt is ugy tudtam hogy a hátsó ülés között van megy egy az adagolónál! Még annyira nem méjültem bele

valter320d Elküldve: 2013-04-06 20:54 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
valter320d írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok!
Cimbimnek nem indul kocsija!
Ugyanaz a tipus mint az enyém!
Én nem láttam még de az amit elmondott tegnap vágott egy nagy kojtot,hazament és ma indítanés csak teker!
Szerintetek?
Ja nem itthoni gázolaj van benne?
Én kezdetnek egy gázolajszűrőt mondtam neki!
Ja igen irt neki olyat hogy még 22km van tankolásig és leállt!
rátankolt és ok lehet dugulás van?


Ezekenek a dízeleknek nem tesz jót, ha teljesen kifogyasztják, levegős lesz a rendszer. Az üzaszivatyúnak a kenését és a hűtését az üzemanyag végzi, lehet behalt neki. Én első körön megnézném ezt, hogy működik-e.


sokszor(nagyon)sokszor voltam már ugy az enyémmel hogy 3km irt kihajtottam teljesen bár abban a tudatban hogy ez nem jó neki mégsem állt meg vagy fulladt!
köszönöm a tanácsot ránézünk arra is!
ja még annyi behúzták bár nem tartottam jó ötletnek...beindult de 300m után leállt megint!
Én mondjuk annak a híve vagyok hogy csak kúti gázolaj,és 10000km üzemanyagszűrő!


de ha már nem 100%-os az AC, akkor kevesebb üzemanyagnál lehet gond... főleg ha a szűrű is hazsnált már, eltmődött...

diag mutatja?

valter320d Elküldve: 2013-04-06 18:41 Mi lehet a baj?

Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok!
Cimbimnek nem indul kocsija!
Ugyanaz a tipus mint az enyém!
Én nem láttam még de az amit elmondott tegnap vágott egy nagy kojtot,hazament és ma indítanés csak teker!
Szerintetek?
Ja nem itthoni gázolaj van benne?
Én kezdetnek egy gázolajszűrőt mondtam neki!
Ja igen irt neki olyat hogy még 22km van tankolásig és leállt!
rátankolt és ok lehet dugulás van?


Ezekenek a dízeleknek nem tesz jót, ha teljesen kifogyasztják, levegős lesz a rendszer. Az üzaszivatyúnak a kenését és a hűtését az üzemanyag végzi, lehet behalt neki. Én első körön megnézném ezt, hogy működik-e.


sokszor(nagyon)sokszor voltam már ugy az enyémmel hogy 3km irt kihajtottam teljesen bár abban a tudatban hogy ez nem jó neki mégsem állt meg vagy fulladt!
köszönöm a tanácsot ránézünk arra is!
ja még annyi behúzták bár nem tartottam jó ötletnek...beindult de 300m után leállt megint!
Én mondjuk annak a híve vagyok hogy csak kúti gázolaj,és 10000km üzemanyagszűrő!

valter320d Elküldve: 2013-04-06 15:14 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Cimbimnek nem indul kocsija!
Ugyanaz a tipus mint az enyém!
Én nem láttam még de az amit elmondott tegnap vágott egy nagy kojtot,hazament és ma indítanés csak teker!
Szerintetek?
Ja nem itthoni gázolaj van benne!
Én kezdetnek egy gázolajszűrőt mondtam neki!
Ja igen irt neki olyat hogy még 22km van tankolásig és leállt!
rátankolt és ok lehet dugulás van?

valter320d Elküldve: 2013-04-04 15:15 Társalgó

Sziasztok!

Nem tud valaki rugó szín táblázatot vagy színek jelentése vagy valami ilyesmit?