valter320d Elküldve: 2013-03-24 21:09 Heeelp...!
szotakdavid írta:valter320d írta:
Én kérek elnézést uram!
Amugy nekem is 10-t mondtak a frissítésre április első hetében viszem az enyémet is
Yesss majd meglátod zsír lesz
valter320d Elküldve: 2013-03-24 21:09 Heeelp...!
szotakdavid írta:valter320d írta:
Én kérek elnézést uram!
Amugy nekem is 10-t mondtak a frissítésre április első hetében viszem az enyémet is
valter320d Elküldve: 2013-03-24 21:05 Heeelp...!
szotakdavid írta:valter320d írta:szotakdavid írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:
Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5
ez normális, bár attól függ mennyit ugrál. ugye a szervoszivattyút is a főtengely hajtja meg, ha tekeres a szivattyú megy terheli a főtengelyt, ami egy pillanatra megfogja a motort. a tiéd is változik elvileg, titkos menüben figyeld meg.
oké minimálisan kéne ingadozni de ez lemegy 500-ra vissza 1500-re és ha már meleg a motor folyamatosan csinálja
Szia Dávid frissíts szoftvert és 99% hogy megszűnik
E34-ről van szó
valter320d Elküldve: 2013-03-24 21:03 Heeelp...!
szotakdavid írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:
Akkor még 1 kérdés e34 kérdés..adott egy m50 150 lovas e34 20i ahogy kezd bemelegedni ugrál a fordulat,a kormányt tekergeted alapjáraton szintén esik a fordulat,ablakfűtést bekapcsolod szintén leesik majd vissza ugrik.töltést alapjáratin 14,5
ez normális, bár attól függ mennyit ugrál. ugye a szervoszivattyút is a főtengely hajtja meg, ha tekeres a szivattyú megy terheli a főtengelyt, ami egy pillanatra megfogja a motort. a tiéd is változik elvileg, titkos menüben figyeld meg.
oké minimálisan kéne ingadozni de ez lemegy 500-ra vissza 1500-re és ha már meleg a motor folyamatosan csinálja
valter320d Elküldve: 2013-03-24 20:58 320d Motor
hun_tigoo írta: helló!
milyen a generátor?
szénkefés vagy milyen?
Lehet hogy ezért csinálja hogy hideg van és inditanék akkor nem indul merült hangot ad...
De ha beviszem a melegre az akksit akkor 1-2 óra múlva berakom akkor inditja...
Sajnos tegnap a tunning show után inditottam volna de nem indult be kellett tolni 3.-ba ugy indult.
Tudom dieselt nem lehet de valahogy haza kellett jutnunk..
Ötlet?
Alig volt -1 és ezt csinálja...
valter320d Elküldve: 2013-03-23 20:53 Turbo-intercooler-kipufogó-chip
pomzi írta:valter320d írta: Lesz ilyen hangja a kocsinak ha kiiktatom a középső dobot,és lesz valami változás csk kérdezem?
Nem lesz ilyen hangja
valter320d Elküldve: 2013-03-23 20:36 Turbo-intercooler-kipufogó-chip
valter320d Elküldve: 2013-03-22 20:08 Kuplung__
andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????
Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.
A BMW-nek szinte mindnek elég fent fog a kuplung az enyém is darabos(remeg 1és rükinél)
A lesz a nyomszerkezet!
A fentfogás még nem is zavarna de a remegés már inkább. A nagyobb baj az hogy tönkre teszi a lendkereket ami már súlyos összeg.
Ja lehet jó a lendkereked és az enyém és pont szétba.....!
Neked nincs véletlen 3-4 fokozatban mikor elváltasz alacsony fordulatnál mintha pici remegés és olyan mintha dübörögne nem veszélyesen csak ugy zavaróan és ez fokozódik ha többen vagytok a kocsiban!
Ilyen nincs, csak visszaváltásnál mikor engedem fel a kuplungot úgy remeg mint 1-esben.
Semmiképpen nem várom meg hogy szétverje az egészet. Valószínű hogy kap még új bakokat is.
valter320d Elküldve: 2013-03-22 20:01 Kuplung__
andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????
Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.
A BMW-nek szinte mindnek elég fent fog a kuplung az enyém is darabos(remeg 1és rükinél)
A lesz a nyomszerkezet!
A fentfogás még nem is zavarna de a remegés már inkább. A nagyobb baj az hogy tönkre teszi a lendkereket ami már súlyos összeg.
valter320d Elküldve: 2013-03-22 19:44 Kuplung__
andree írta:valter320d írta: Már annyira szar a kuplungod????
Csak a felső 3 cm-ben fog, ami még nem is lenne baj de elinduláskor elég darabos.
valter320d Elküldve: 2013-03-22 19:29 Kuplung__
valter320d Elküldve: 2013-03-22 19:21 320d Motor
szotakdavid írta:xlzx írta:valter320d írta:
Váltóharang,kardán kihajtás cs. gondolom!
plusz egy difi sem árt
Pontosan
valter320d Elküldve: 2013-03-22 19:18 Kuplung__
andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta:funez írta:m_attila írta:pneurob írta:YELLOW írta:funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?
az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.
Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.
még mindig nem ez a megoldás
Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????
A felújjításhoz mit szólsz?
Na végre! Mit hallottál a felújításról? Tapasztalat?
Ez olyan dolog mint a lengéscsillapító felújjítás!
Tudok embert aki felújítja és ad rá 1 év garit. Kuplungszerkezetet is újjít és visszaállít a lendítőt max 50 ért csinálja attol függ mennyire rossz!
Ha gondolod dobok számot!
Mindenképpen dobj egy számot. Kíváncsiságból írtam egy szentendrei cégnek, ők mis ezt mondták hogy 1-2 nap 30-50k és egy év gari. Viszont hallottam olyat kifejezetten bmw szerelőktől hogy nem mindig sikerül. De lehet hogy rosszul csinálták meg. Ismersz olyat aki 20d motorhoz már élt ezzel a lehetősséggel?
valter320d Elküldve: 2013-03-22 18:34 Kuplung__
andree írta:valter320d írta:funez írta:m_attila írta:pneurob írta:YELLOW írta:funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?
az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.
Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.
még mindig nem ez a megoldás
Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????
A felújjításhoz mit szólsz?
Na végre! Mit hallottál a felújításról? Tapasztalat?
valter320d Elküldve: 2013-03-22 18:28 320d Motor
ateszka86 írta:szotakdavid írta:jrtom írta:szotakdavid írta:jrtom írta:szotakdavid írta:jrtom írta:kyle16 írta: sziasztok. annyi lenne a kérdésem hogy mi a különbség 150 lovas 5 sebességes és a 150 lovas de 6 sebességes 320d e46 (manuális) között a váltón kívűl? köszönöm
üdv
A 6 sebességes már EU4-es, elektromos turbó van rajta stb..
Csak az EU4-en van 6-s váltó???
Igen. Hacsak nem cserélték ki az 5-öst. Kaszánál is lehetett venni szettet.
Nekem 6-os van a kocsim alatt meg Mikinek is.
De nem gyárilag
Pontosan,de jó dolog az tuti
egy iylen átalakítás kb. milyen összeg?
valter320d Elküldve: 2013-03-22 18:26 Kuplung__
funez írta:m_attila írta:pneurob írta:YELLOW írta:funez írta: Köszi a válaszokat de akkor azt mondja meg vki hogy van a neten 60.000-ért meg 180.000-ért LUK lendkerék most akkor ezek között mi a különbség?
az ár leginkább. nem mindegy ki milyen haszonkulccsal dolgozik...
mindig lesz valaki, aki nem jár utána, hanem kapásból megrendeli a 180ezrest, aztán már 3x-os haszna van minimum az eladónak.
Persze a haszonkulcs is belejátszik a dologba, de alapvetően az befolyásolja az árat, hogy az adott kereskedő mennyit vásárol. Óriási árkülönbség adódhat abból, ha valaki 5-öt vagy 200-at rendel meg egyszerre.
még mindig nem ez a megoldás
Ekkora különbség azért nem lehet a kettő között, valami trükk van a dologba. Lehet hogy a 60.000-es vmi kinai koppintás ???
Amugy én már két éve vettem bele egy 60.000-eset és azóta vibrál az a rohadt kuplungpedál. Mostanra már nagyon meguntam és szeretném tudni hogyha megint veszek egy olcsóbb fajtát nem e valami futószalag végi szar e????