valter320d Elküldve: 2013-03-21 21:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
szotakdavid írta:nickname írta:valter320d írta:szotakdavid írta:nickname írta:szotakdavid írta:valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!
Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében
Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.
Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.
ja ja
Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!
erre gondoltam.
Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.
De én ilyet csak 136 paripásnál hallottam!