valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-03-21 21:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
nickname írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!


erre gondoltam.


Holnap leszaladok Kaszához,megkérdezem mi a véleménye erről.Sajnos nálam is megvan ez a hiba.

De én ilyet csak 136 paripásnál hallottam!

valter320d Elküldve: 2013-03-21 20:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Ha információim helyesek, az adagol dízelnél a turbó halált az olajszűrőház, probléma is okozza, amit egy idö intervallum után cserélni kellene.


Ezt kifejthetnéd szerintem Valtert is érdekelné a dolog egy másik topicban.


ja ja

Bocs hogy ide megy:Igaza volt akkor Mikinek mint mindig,olajszűrő ház alján lévő szelep elengedi az olajat,emiatt alszik el a lámpa is később!Mint nekem és Dávidnak is!
Kicsit drága az új 80 rongy nincs rá keret csak használtra az 8 rongy és azt mondják patent,mert amiből kivették abban nem világitottt a lámpa!
Irta azt valaki hogy neki ez a dolog ugy szünt meg hogy szivattyút cserélt!
De az is rohadt drága!
Ilyen dolgokból nem érdemes használtat venni d ez van erre van keret!
visszatérve állandóan elengedi az olajat olyan mintha üres lenne a szűrőtartály!
Ma kb 3msp volt az az idő míg világított a lámpa!

valter320d Elküldve: 2013-03-21 20:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

SirToma írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!


Pontosan ezért csináltatom meg én is április első hetében


Köszi Valter,köszi Dávid!
Nt auto-nal maradok,beszeltem veluk du,egy 10es a frissites.
Mikit szeretnem majd felhivni valamikor,bejelentkeznek majd hozza atvizsgalasra,de majd csak ha jobb ido lesz.
Kar hogy messze van nyiregyhaza,de mind1,akkor is leugrok majd.
Mondjuk az nt 1.5-2 orat mondott a frissitesre.
Otthon eszembe nem jutna ilyet csinalni.
Inpa jo ranezni a kocsira,de emnyi kb reszemrol.

Üdv:Tomi


Nekünk kb 45 perc volt az egész!

valter320d Elküldve: 2013-03-21 20:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!

valter320d Elküldve: 2013-03-20 20:35 Társalgó

Na akkor ez milyen???


Azt irták 160 csapódott fának!2 meghaltak a 3. a kórházban valami ilyet vettem ki a hírből igaz ez 2009-es.

valter320d Elküldve: 2013-03-17 15:05 Futómû és hibái

YELLOW írta: sziasztok!
hil jóvoltából megosztanék pár érdekességet, mielőtt valaki nagyon elbarmolna valamit. tudjuk hil mindig utána jár a dolgoknak, alapossága nem ismer határt.

" Láttam a Fórumon azt a Meyle gömbfej cserés videót. Elgondolkoztam rajta és már neki is álltam a kinyomószerszám tervezéséhez, de túl egyszerűnek tűnt az a mutatvány, és előbb szétfűrészeltem egy lengőkart. Képek csatolva. Ebből az jön le, hogy azon a módon, ahogy a videón látható, a gömbfejet nem nagyon lehet kisajtolni. Tedd már fel a képeket a fórumra, hogy az a srác meg tudja nézni, aki cserélni akarta, mondván, hogy a munkahelyén van egy sok tonnás prés. Még mielőtt szarrá nem törné az egészet, meg tudja nézni, hogyan is néz ki az a rész.

Még egy gondolat: ezek a youtube szerelések nagyon le vannak egyszerűsítve.Elnézve konkrétan ezt a lengőkar szerelést, azért közel sem ilyen egyszerű a mutatvány. Én már csináltam magam, ezért tudom. A videón pl. a gömbfej kúpját azzal a villával épphogy megmozgatja, aztán már jön is szét. Arról nem szólnak, hogy a villa alkalmazásával a gömbfej gumiharang megsérül, meg azt a villát igen nagyon kell ütni is, hogy a kúp engedjen. Gömbfej kinyomóval nem sérül a gumi, de az sem egyszerű. A belső gömbfej még problémásabb, mert oda kinyomóval nem is lehet beférni. A lengőkar végén lévő szilent kiszedése is csak a videón egyszerű. Ahhoz csináltam szerszámot és a lengőkar kiszerelt állapotában sem mindig jön le könnyen a szilent."

szóval mielőtt valaki préselésre szánja el magát, nézze meg ezt a pár metszeti képet, hogy nem úgy van az, ahogy móricka elképzelte.





hil köszönjük, és várunk vissza!


Nem préselek én semmit sok tonnás préssel!
Most már ezt igy hogy láttam főleg nem,KÖSZÖNJÜK HIL!

valter320d Elküldve: 2013-03-15 14:25 Mi lehet a baj?

Szép napot kívánok mindenkinek!

Van egy olyan jelenség indít,melegít lépem a gázt álló hely 1500 fordulatnál van egy torpanás de csak ott,diesel találkozott már valaki ilyennel?
Multkor cseréltem vákumcsövet el volt repedve most nmtom mi a baj!

valter320d Elküldve: 2013-03-13 22:32 Futómû és hibái

Most nézem van olyan e46 amiben vas a lengőkar:

YouTube videó

valter320d Elküldve: 2013-03-13 22:26 Futómû és hibái

jlaci74 írta:
valter320d írta:
kecsurobi írta:
jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
jlaci74 írta: Néhány gondolat a lenti hozzászólásokhoz:

A linkelt "kockás" trapézgömbfej nem jó az e46-ba, mivel az e36-ba való.
Bizonyos programok rosszul fordítják a cikkszámokat , ( ezért érdemes inkább szakemberhez fordulni ... )
http://zsu.hu/kepek/as_tcd_kep...36_z3_.jpg

A lenti videón látható e46 trapézgömbfej csere CSAK a Meyle lengőkarnál lehetséges, ugyanis a gyári verziónál egy gumiágy van a gömbfej és a lengőkar között, nem szerelhető. ( Most dolgozunk egy átalakításon amivel cserélhető lesz a gömbfej a gyári lengőkarban is ... )

Keményszilent ( Powerflex is ) cserénél csak a szilentet kapod az aluminium ház nélkül. Gyártunk ilyen szilentet 15 000 HUF / pár áron, 2 éve probléma és negatív visszajelzés nélkül, magas darabszám mellett .


e36 é nekem mind a kettő jobb ball oldalon akkor e36-os van és semmi baja a másiknak



HMMM???



nekem e46 om van és ilyen kockás van benne mind a két oldalon



Elméletileg kizárt!
Alu vagy vas a lengőkarod? Mert ha utóbbi, akkor valaki belebarmolt egy e36 lengőkart...



alu


Akkor ki lehet préselni vagy sem van egy prés gép a melóhelyemen 200t tud azzal biztos kijönne ha akar ha nem


Én azt mondom , csináld !
Csak fényképezz / videózz mindent ...



Ok ha eljön az ideje ))

valter320d Elküldve: 2013-03-13 22:21 Futómû és hibái

kecsurobi írta:
jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
jlaci74 írta: Néhány gondolat a lenti hozzászólásokhoz:

A linkelt "kockás" trapézgömbfej nem jó az e46-ba, mivel az e36-ba való.
Bizonyos programok rosszul fordítják a cikkszámokat , ( ezért érdemes inkább szakemberhez fordulni ... )
http://zsu.hu/kepek/as_tcd_kep...36_z3_.jpg

A lenti videón látható e46 trapézgömbfej csere CSAK a Meyle lengőkarnál lehetséges, ugyanis a gyári verziónál egy gumiágy van a gömbfej és a lengőkar között, nem szerelhető. ( Most dolgozunk egy átalakításon amivel cserélhető lesz a gömbfej a gyári lengőkarban is ... )

Keményszilent ( Powerflex is ) cserénél csak a szilentet kapod az aluminium ház nélkül. Gyártunk ilyen szilentet 15 000 HUF / pár áron, 2 éve probléma és negatív visszajelzés nélkül, magas darabszám mellett .


e36 é nekem mind a kettő jobb ball oldalon akkor e36-os van és semmi baja a másiknak



HMMM???



nekem e46 om van és ilyen kockás van benne mind a két oldalon



Elméletileg kizárt!
Alu vagy vas a lengőkarod? Mert ha utóbbi, akkor valaki belebarmolt egy e36 lengőkart...



alu


Akkor ki lehet préselni vagy sem van egy prés gép a melóhelyemen 200t tud azzal biztos kijönne ha akar ha nem

valter320d Elküldve: 2013-03-13 21:08 Futómû és hibái

[quote="pneurob"]
valter320d írta:
anubisz írta: Ilyennel húzzák ki, jobb ha szakszervizre bízod, azt ki nem kalapálod.

YouTube videó

Ha meg szétveri valami kontár szerelő baszhatod!!


Ez fasza a belsőt is lehet így cserélni vagy annak hosszabb az élettartalma?
Kérdés:
A powerfex szilent esetében pl:első lengőkar hátsó szilentnél meg kell menteni a házat és abba kell beletenni a powerflex szilentet?
Vagy adnak házat is hozzá?
Vagy még senkinek sincs tapasztalat?
Mert van itt egy video amiben megmentik a házat?

YouTube videó

Ház nincs hozzá, a régiből kell kipréselni a szilentet, annak a helyére megy a Powerflex. 60 vagy 66mm átmérővel készül, úgy mint a gyári szilentek.
http://www.schmiedmann.hu/PFF5...reses.aspx




Ja ja itt van lejjebb látom

valter320d Elküldve: 2013-03-13 21:06 Futómû és hibái

[quote="pneurob"]
valter320d írta:
anubisz írta: Ilyennel húzzák ki, jobb ha szakszervizre bízod, azt ki nem kalapálod.

YouTube videó

Ha meg szétveri valami kontár szerelő baszhatod!!


Ez fasza a belsőt is lehet így cserélni vagy annak hosszabb az élettartalma?
Kérdés:
A powerfex szilent esetében pl:első lengőkar hátsó szilentnél meg kell menteni a házat és abba kell beletenni a powerflex szilentet?
Vagy adnak házat is hozzá?
Vagy még senkinek sincs tapasztalat?
Mert van itt egy video amiben megmentik a házat?

YouTube videó

Ház nincs hozzá, a régiből kell kipréselni a szilentet, annak a helyére megy a Powerflex. 60 vagy 66mm átmérővel készül, úgy mint a gyári szilentek.
http://www.schmiedmann.hu/PFF5...reses.aspx





A 2001 20dbe 66os vagy 60 as kell????ETK szerint 66 de ez a külső vagy belső méret?
Logikusan a belső!
66ost tudsz szerezni?

valter320d Elküldve: 2013-03-13 20:47 Társalgó

BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Ki kell venni az üléseket!

valter320d Elküldve: 2013-03-13 20:38 Társalgó

m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Jó jó de egymás után mentek vagy csak érezte hogy ugyanugy megy mert ott ült benne?

valter320d Elküldve: 2013-03-13 20:11 Futómû és hibái

anubisz írta: Ilyennel húzzák ki, jobb ha szakszervizre bízod, azt ki nem kalapálod.

YouTube videó

Ha meg szétveri valami kontár szerelő baszhatod!!


Ez fasza a belsőt is lehet így cserélni vagy annak hosszabb az élettartalma?
Kérdés:
A powerfex szilent esetében pl:első lengőkar hátsó szilentnél meg kell menteni a házat és abba kell beletenni a powerflex szilentet?
Vagy adnak házat is hozzá?
Vagy még senkinek sincs tapasztalat?
Mert van itt egy video amiben megmentik a házat?

YouTube videó