valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-03-09 17:51 légzsak_

zeno32 írta:
vikti írta: Na végre siekeresen meg lett csinálva a légzsák rendszer, de ezzel az áramkörrel sikerült csak:


Szia !Láttam az ülésfoglaltságot kiváltó áramkört. Kérdésem a 320d e90-be három vezetékes a csati hogyan kell bekötni . a régebbi típusokba csak két eres a csati , abban egyértelmű lenne! De nálam?

Köszi


Sziasztok
Nekem is ez a problem világit a piros légzsák lámpa!
e46 ezzel a módszerrel ki lehet iktatni vagy megjavítani?????
A jeleket magyarázzátok el légyszíves!
Látom hogy van ellenállás, a háromszög vizszintes nyillal az mi?
Delta kapcsolás?
hol van ez a hely a kocsiban ahová ezt kell beiktatni???
Az 1N4001 diódát kell beforrasztani vagy mindkettőt?
segítségeteket előre is köszönöm!

valter320d Elküldve: 2013-03-09 12:20 Fék

tomy320ci írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!


Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!


Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki


Töki! Nem kerülök el semmiféle mikulást! Lehet hogy én fogalmaztam rosszul. Nem vagyok egy autószerelő típus. Lehet rosszul emlékszem. Gondoltam ha vmit roszsul írok le ki tudjátok következtetni. Ne a szerelőt oltsd!


Teljesen félre lett értve BOCS,biztos az a baj,és azt kell csinálni vele!

Hagyd ezt a bohócot, még Töki oldja meg, még neki áll feljebb, cserélgessél a fékcsöveket évekig még Töki. Akkora sztár a szerelő, minek itt kédezget.


MI AZ HOGY BOHÓC?????
Hol kéne kérdeznem? Ha oltotok valakit akkor engem! Mivel egyáltalán nem vagyok jártas az autószerelésben, ezért simán félre is érthettem, illetve félre is fogalmazhattam!


Nem én nem oltalak félre ne értsd,én segíteni szerettem volna!
És lehet hogy te mondtad rosszul de ez miért is baj azé vagyunk hogy segítsünk! Szerintünk az a problémája,a fékdugattyú szorul!!!!

valter320d Elküldve: 2013-03-08 22:56 Fék

tomy320ci írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!


Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!


Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki


Töki! Nem kerülök el semmiféle mikulást! Lehet hogy én fogalmaztam rosszul. Nem vagyok egy autószerelő típus. Lehet rosszul emlékszem. Gondoltam ha vmit roszsul írok le ki tudjátok következtetni. Ne a szerelőt oltsd!


Teljesen félre lett értve BOCS,biztos az a baj,és azt kell csinálni vele,ahogy leirtuk!

valter320d Elküldve: 2013-03-08 22:36 Fék

anubisz írta:
valter320d írta:
tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!


Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!


Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki

valter320d Elküldve: 2013-03-08 22:11 Fék

tomy320ci írta:
Pistamann írta:
tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?


A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség


Nem szorult semmi


Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!

valter320d Elküldve: 2013-03-08 18:01 Turbo

Voroda írta: Sziasztok!

Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung

Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.

Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.

Köszi a segítségeteket.

Üdv.: Dávid

Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!

valter320d Elküldve: 2013-03-08 17:49 Rugócsere

Elég feszes lehet!

valter320d Elküldve: 2013-03-06 19:47 320d Motor

lalada írta:
hun_tigoo írta: Hali!
Az autóm hidegen alig akar induli csak többszöri izzítás után...
Olyan mintha le lenne merülve az akksi..
De ha utánna melegen inditom akkor simán indul...
Szerintetek mi lehet a baj?
Izzitó gyertya?


egy gyors hibatár kiolvasás segítene leginkább.


Akksi állapota?

Most jut eszembe mondtad hogy új! Akkor nem az.
Nekem akkor indul nehezen ha merül az akksi!
mikor fel van töltve 2 tekerés és vrriiiittyyyy

valter320d Elküldve: 2013-03-05 21:57 Féktárcsa és fékbetét

szotakdavid írta:
valter320d írta:
A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!


Én nem tudom,de egy Beta basszus..kezdek berágni a fékekre nagyon


Hát ja ujabban kispórolják abbol is az anyagot nem a régi jó minőség!
Kalapáccsal ütögesd meg előtte a csavar fejét!

valter320d Elküldve: 2013-03-05 21:49 Féktárcsa és fékbetét

szotakdavid írta:
Szemy írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.

Van egy garnitúra 30d fék szettem,szépen le van festve stb..na Hétvégén autó megemel essünk neki...Első nyergek nem jönnek le,gumikalapács elő..semmi,akna kinyit hosszabító a karra semmi..eltört a dugókulcs fej..oké benne van a pakliban.

Ma megemeltük csápossal Beta(!!!) hajtókar Beta fejjel rá..eltört ez is,csavar meg se mozdul marad a melegítés majd hétvégén..remélem sikerülni fog.

Kíváncsi lennék h tud ennyire össze gyógyulni vagy menetrögzítő van a dologban már erre is gondoltam...

Üdv Dávid


Szia David!

A feknyereg vagy a fekkeret nem akar lejönni? Szerintem magara a fekkeretre gondolsz (amit ha jol emlekszem 2 csavar rögzit a kerekagyra). Igen sok szerelö menetrögzitövel szereli azt a 2 csavart az esetleges razkodas miatti kilazulas miatt, es ha veletlenül valami szupereröset nyomott ra, akkor...

De mindenkeppen drukkolok, hogy sikerüljön kilazitani azokat a franya csavarokat!

Szemy


Szerintem is valami hasonló fasszág van a dologban,mindegy ha nem megy melegítéssel akkor van egy másik haverom úgy hívják flex


A King Tony nem szakadna el!!!! Ez tapasztalat!

valter320d Elküldve: 2013-03-04 22:51 Kuplung__

valter320d írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, en most cseréltem kuplungot és lendkereket. a lendkerékben a lengéscsillapitok széjel voltak hulva, ha lenyomtam a kuplungot vert a lendkerek, kapot uj lendkereket(Luk), uj kuplungot(Sachs) ugy érzem mintha csuszna kicsit, és ha 1 böl kettöbe teszem de teljesen finoman 1 esbe kieresztem 2200 fordulatig kb, es aztan 2 be, rant egyet nem nagyon de érzem, más fokozatná nem érzem, vadi uj kuplungnal nem tapasztaltam ezt, de gondolom 3000 allat nem kellene el se kopnia, köszönöm

Szia tudtommal vagy lehet ne jól tudom de a kuplung szerkezetet vissza kell állítani!
De valaki biztos megmondja a tutit! Én erre gyanakszok!
4 PERCTŐL NÉZD!

YouTube videó


De fasz vagyok 2012 április )))))

valter320d Elküldve: 2013-03-04 22:32 Kuplung__

lorand007 írta: Tiszteletem, en most cseréltem kuplungot és lendkereket. a lendkerékben a lengéscsillapitok széjel voltak hulva, ha lenyomtam a kuplungot vert a lendkerek, kapot uj lendkereket(Luk), uj kuplungot(Sachs) ugy érzem mintha csuszna kicsit, és ha 1 böl kettöbe teszem de teljesen finoman 1 esbe kieresztem 2200 fordulatig kb, es aztan 2 be, rant egyet nem nagyon de érzem, más fokozatná nem érzem, vadi uj kuplungnal nem tapasztaltam ezt, de gondolom 3000 allat nem kellene el se kopnia, köszönöm

Szia tudtommal vagy lehet ne jól tudom de a kuplung szerkezetet vissza kell állítani!
De valaki biztos megmondja a tutit! Én erre gyanakszok!
4 PERCTŐL NÉZD!

YouTube videó

valter320d Elküldve: 2013-03-02 15:12 Katalizátor

ateszka86 írta: de most a kicsi is szétpörgeti a turbot vagy csak ha a nagy is hianyzik?


Ez egyszerű mivel nincs bent az egyik igy már nincs olyan fojtás mint amikor bent van mind a kettő ezek szerint ha egyet veszel ki vagy kettőt hosszú távon káros lehet!
Te döntöd el kiveszed vagy sem a felelőség a tiéd!
Van előnye és hátránya is!

valter320d Elküldve: 2013-02-28 10:58 Katalizátor

szotakdavid írta: Sziasztok!

Kinek milyen tapasztalata van a nagy kat. kiszedéséről 20d-ben??

Üdv D.


Szia semmilyen még.....de érdemes kiszedni?
Szerinted?

valter320d Elküldve: 2013-02-24 16:33 Féktárcsa és fékbetét

Alesi írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Ezek közül melyiket vegyem meg hátra? Persze számit az olcsoság is....



más lehetőség nincs? a Juratek szerintem a Jurid valami lejányvállalata. mondjuk nem tudjuk milyen autód van, nincs az adatok között. Én Jurid-ot és sima sallang nélküli ATE tárcsát tennék fel.


Az autóm BMW 320D 150LE 2002-es. Jurid szerintem csak Unixban van,ott nincs kedvezményem!(



Nekem a Textar tárcsák egy erősebb fékezés következtében rendesen vetemettek, 80 fölött ráztak mint az állat, elöl-hátul (alig jöttünk rá, hogy mi a baj, mert először csak az elsőt szabályozták fel, a szerelő sem hitte, hogy a hátsók is kaptak...)

Úgyhogy SZVSZ Textar-t ne!


Itt is megoszlanak a vélemények nekem a jurid volt szar lecseréltem textarra és nem remegett utána! Szóval kinek mi