valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-01-20 13:10 320d Motor

Milo írta:
valter320d írta:
Milo írta:
valter320d írta:
Milo írta: ja és légtömegméröt is cseréltem benne.


A tiéd 136 le?
Akkor vp 44 adagoló van benne!
PSG16 fejjel ami elektromos az adagolód pedig mechanikus!


136 le 99.11 havi az autó


Akkor ennek nézzél utánna hogy ezek a dolgok lettek törölve!


motordiagnosztika azt irja vissza mindig hogy befecskendező szabályzási hiba
más hiba nincs

Azé szerintem mert nem lett kitörölve az adagolótérkép!
A régi paraméterekkel dolgozik!
Irj Nagy Miklósnak vagy hívd fel és mond el neki ezt a dolgot és azt is hogy mi volt cserélve,és csinálva rajta!

valter320d Elküldve: 2013-01-20 12:43 320d Motor

Milo írta:
valter320d írta:
Milo írta: ja és légtömegméröt is cseréltem benne.


A tiéd 136 le?
Akkor vp 44 adagoló van benne!
PSG16 fejjel ami elektromos az adagolód pedig mechanikus!


136 le 99.11 havi az autó


Akkor ennek nézzél utánna hogy ezek a dolgok lettek törölve!

valter320d Elküldve: 2013-01-20 12:36 320d Motor

Milo írta: ja és légtömegméröt is cseréltem benne.


A tiéd 136 le?
Akkor vp 44 adagoló van benne!
PSG16 fejjel ami elektromos az adagolód pedig mechanikus!

valter320d Elküldve: 2013-01-20 12:23 320d Motor

Milo írta: sziasztok.Na megtörtént az autómon a tanktisztítás,légtömegmérő csere és még mindig a jelenség meg van hogy hogy néha elmegy az erő a kocsiból,kb 2300 as fordulatnál meg visszajön.Nekünk már nincs ötletönk mi lehet a baj.
diagnosztika most azt írja h vmi befecskendezési szabályozási hiba.gözöm sincs mire irja
de már teljesen elegem van...


Turbó nyomásszabályzó?
Volt e valamikor adagoló cserélve rajt?
Mert ha nem voltak alaposak menge és adagolótérkép törlés elmaradt!
Nekem is van ilyen problémám de nem mindíg jön elő lehet az adagoló haldoklik,nem akarok hülyeséget mondani ha nem állandó a jelenség és nem okoz nagy galibát nem foglalkoznék vele........
Mert a találgatásokkal csak magadat idegesíted nekem kb 1 éve csinálja de nem mindíg
lehet nem sok köze van hozzá én csak prémium gázolajat tankolok.
Indításnál hidegen vagy melegen nem teker sokáig?

valter320d Elküldve: 2013-01-18 10:49 Társalgó

[quote="YELLOW"]Anubisz inkább ezt hallgasd

YouTube videó

dikkkkkkkkkk

valter320d Elküldve: 2013-01-15 10:50 kettõstömegü lendkerék

e90318d írta:
anubisz írta:
e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

"leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál."
Igen, úgy simán megy mindenhogy.

Sziasztok

A kuplunggal lesz bajod,remegés nincs elinduláskor?
Az enyém sem veszi mindig inditáskor az 1 csak ha elöször másik sebességben ráengedem
kettőstömegüd meg ha szar akkor tudok segíteni.
Adok tel számot újjítanak is fel és kuplungot is csinálnak visszaállítják meg minden!
1 év garanciával!

valter320d Elküldve: 2013-01-12 20:27 Hûtõvíz

Tano írta:
valter320d írta: Az új termosztáton egy nagyon de nagyon kicsit át tudtam fújni,az elfogadható érték?
Mert elvileg nem kéne,de ezen egy nagyon kicsit át lehetett!


Akkor most újat mondok: ez normális, mivel az EGR termosztát sosem zár le teljesen. Ezért zárt állapotban is át tudsz rajta fújni. A teljes nyitást 72 foknál éri el, ami 1,3 mm ha jól emlékszem.


összehasonlítottam a kettőt a régit és az újat,a régi mindegy ha nem is lett volna ugy átengedte a levegőt.
Értem akkor teljes nyitás 72 fok a nagy termosztáté pedig 85.
Akkor állandóan nyitva van a nagy ezért nem melegszik!
Hosszútávon káros?
Pusztítom vele a motort?
Meddig mehetek így vele?
Gondolom hogy nem tesz jót a motornak,olajcsere előtt állok,ha a nagy termot is cserélem cserélni kell a folyadékot is vagy elég utántölteni?

valter320d Elküldve: 2013-01-12 19:38 Hûtõvíz

anubisz írta:
valter320d írta: Az új termosztáton egy nagyon de nagyon kicsit át tudtam fújni,az elfogadható érték?
Mert elvileg nem kéne,de ezen egy nagyon kicsit át lehetett!


hát azért ez mégse egy gumi tömíttessél ellátott valami,azon már nem fújnál át, mégse kell mikronra zárni ennek.


ok ok csak nem vágtam mi a megfelelő érték!
Azért kösz

valter320d Elküldve: 2013-01-12 19:25 Hûtõvíz

Az új termosztáton egy nagyon de nagyon kicsit át tudtam fújni,az elfogadható érték?
Mert elvileg nem kéne,de ezen egy nagyon kicsit át lehetett!

valter320d Elküldve: 2013-01-12 17:17 Hûtõvíz

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



ha tényleg 75 fokos a vized a másikat is dobd ki, mert tuti rossz, igy biztos többet is eszik a kocsid, éppen csak a határon van, hogy pont ne jelezze a hőfok mutató,-10 be már lehet mutatná. Az olajadat is tönkrebassza a hatékonyan el nem égett üzemanyag,mert egy csomót belehúz az olajba, én úgy olvastam, ha hideg a motor.

Még ma este lesz egy kis utazásunk kb 30km ha ez alatt nem megy fel akkor a másik is kuka sajnos,egy kicsit idegesítő.

valter320d Elküldve: 2013-01-12 17:03 Hûtõvíz

anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!

valter320d Elküldve: 2013-01-12 16:29 Hûtõvíz

Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis
csináltam pár fotót a motorról::::

valter320d Elküldve: 2013-01-10 20:34 Társalgó

jano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: ma hallottam egy érdekeset.
BMW-s munkatársam, fanatista mondotta, hogy 22ezer km-es Merci motort bontott, dízel.ről van szó 3000cm3. azt mondta az full BMW motor, BMW licensz alapján. állítólag a hajtókaron is benne van a BMW logó. meglepődtem nem tudtam. persze ezt hátrányként említette, ugyanis meghalt a moci 22ezresen, igaz kapta, indítás után rögtön terhelés. mindezt akkor mondta el, mikor megjegyeztem a Merci motorokkal nem nagyon szokott gond lenni. hát a BMW motor miatt volt baja. főtengely és csapágy hiba volt.


Létezne hogy a millió kmes motorok BMW licens alapján készűlnek??????


nem tudom melyik évjárat, de mikor elmondta, nekem azok a 3.0d-k jutottak eszembe, amik hirhedt hibás 7-esekben is volt. mert úgy érteném. akkoriban valami tényleg nem klappolhatott.

említett valami BMW szalonos embert, aki ismerőse, aki egy 1-es coupe-ba V8-as mocit rakatott, övé pesten valami szalon.

Hát hallod a fene se tudja.De azé biztos néznék egyet ha merci motorban látnék valami BMW re utaló jelet.


közben párhuzamosan másik fórumról jött válasz:

"Én nemrég voltam münchenben BMW gyárlátogatáson és ott mondták, hogy a BMW ad más gyártóknak motort egy feltétellel: teljesítmény vissza van fogva rendesen. azonos kasztni azonos sujjal oké. de a motor gyengitve van. tehát ha a bmw csinál egy fasza motort egy kasztnihoz, sujhoz azt csak butítva adja tovább. úgy lehet könnyű kinyírni
merci amugy is szar. németeknél alig van. szinte csak a taxisok járnak vele"


a lényeg, hogy amit látott és ott van nála bontva, az egy kereklámpás E320 motorja. a blokk BMW a hengerfej már nem, de állítólag sok azonos alkatrész van ott is.


A BMW mióta gyárt v6-os motort?


Már megbocsáss de a e320 cdi soros moci!!!!!!



valter320d Elküldve: 2013-01-10 20:24 Motorolaj

Miért kérdezted kedves YELLOW?

valter320d Elküldve: 2013-01-10 20:18 Motorolaj

YELLOW írta: vonalkód első 3 számjegye? csak kiváncsiságból...


400