valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-01-02 21:31 Motorolaj

anubisz írta:
valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?


De nem mész 20 percet padlógázon mert nem vagy akkora állat!

Nem igazán tud 400c felmenni az olaj mert állandóan kering igy változik a hőmérséklet,ott ahol nagyobb az igénybevétel ott elérhet bizonyosan magasabb hőmérsékletet!De ott sem állandó!

valter320d Elküldve: 2013-01-02 21:30 Motorolaj

anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


Mint már mondta itt az egyik ember: Nem biztos hogy az van a dobozban amit veszel!
Te kedves anubisz biztos azt kapsz amit veszel?
Nem tudjuk igy csak arra hagyatkozhatunk amit látunk,és mindenki abban hisz amiben akar!

valter320d Elküldve: 2013-01-02 21:22 Motorolaj

Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!

valter320d Elküldve: 2013-01-02 20:36 Porlasztó

[quote="anubisz"]
valter320d írta: Kivették a porlasztót

YouTube videó

Ezekhez a kocsikhoz írják, hogy női tulajdonostól, nagyon megkímélt, rendszeresen szervizelt, keveset futott. ( 140 000Km )
Gondolom egy szakszervizben is így szedik ki.


Szakszerűen hogy utánna még a hengerfejet is cserélni kelljen! )))

valter320d Elküldve: 2013-01-02 20:25 Porlasztó

Kivették a porlasztót

YouTube videó

valter320d Elküldve: 2013-01-02 20:06 Motorolaj

Egy kis videó:
YouTube videó

valter320d Elküldve: 2013-01-01 15:24 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

negativ0001 írta:
paolo írta: Sziasztok!

Indításnál nagyon hangos a motor. Olyan mintha nem lenne benne olaj, max. 3sec és eltűnik a kattogás, szépen jár a motor ahogy szokott.
Általában ha hosszabb ideig állok meg, mindig jelentkezik és csak kimondottan indításnál.
Gyári szűrő van benne, 5/30 as olajat lecseréltem mert gondoltam túl híg, most 10/40es van benne.
Valakinek valami ötlet?????


Semmi panik. Nincs nagy gond, viszont, hogy most telire 10w-40et tettel az nem a legbolcsebb cselekedet ))
Minel higabb az olaj amikor hideg , az annal jobb, mert hamarabb eljut az olaj ahova kell es nincs csattogo hang inditas utan. A problemad az lehet, hogy a hidrotokek nem tudnak idejeben kompenzalni, ez lehet mocskos olajjaratok miatt, suru olaj,pompa,kopott sikcsapagy stb, de leghamarabb olajszuro visszatarto szelep problema.
Ha inditas utan mindaddig, mig bemelegszik hallod a kecetelo hangot, akkor az hidrotoke, de meg azt is helyre lehet hozni meg akkor is ha mar melegen is csinalja, anelkul, hogy kicserelned.



Mindenesetre az első lépés méress egy olajnyomást!Olajcserénél mehet bele 5w-30 nyugodtan nekem dieselem van 245000-el és 0w-40 van benne!Olajfogyasztás van minden autónál olyan motort még nem gyártottak ahol nullás illesztés van!
Ja igen és el is felejtettem nekem is volt olyan gondom hogy később aludt el az olajlámpa olajszűrőház megtartó szelep körbejártam én is a dolgokat és Nagy Miki mutatott rá a dologra!Igaz bontottat vettem mert nem tudsz venni külön szimeringet csak egyben házzal nekem az 80 lett volna!De ha jó az olajnyomásod nem kell parázni jó mondom én ugy jártam vele kb 1 évet!

valter320d Elküldve: 2012-12-31 12:54 Boldog Új Évet

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

valter320d Elküldve: 2012-12-30 14:30 Mi lehet a baj?

tucsok írta: Sziasztok már régebben irtam hogy akocsim lagzsák problémás konkrétabban ezt irja rückhalt system gestört. nem találtak semmi hibát a vezélö egységekben. azt szeretném kérdezni hogy a Battery Safety Terminals (BST) nek lehet e koze hozzá mert egy nemet forumon olvastam rola de lehet hogy félreértelmeztem.: Köszi


Szia!
Lehet segít valamit!
Nemrég cseréltünk sógorom kocsiján akksit e90 320i visszatettünk mindent és egyböl irta a légzsákot!Na mi lehet nem birtunk rájönni és végül az volt hogy ne volt jó helyre visszadugva az akksin a légzsákinditó.
Volt cserélve akksid?

valter320d Elküldve: 2012-12-28 16:40 Mi lehet a baj?

jons írta:
xlzx írta:
Diag egyből kiírja hogy mi a bibi?
Néztem,35ezer az abs jeladó új ára..van utángyártott 7ért,meg gyári bontott 5ért!
(csak tudnám mitől van ez.. reggel még jó volt,kint állt a kocsi,aztán meg már nem volt jó.. )


igen a hibás kereket egyből megmondja, ekkor kell a csatlakozást jól megnézni. A szenzor ritkán megy tönkre.
Én széthúztam és minden oldalról, belülről, felülről kifújtam féktisztítóval. Patika tisztára. Majd kinyomtam a két csatlakozó tetejét, ahol a vezetékek mennek bele illetve jönnek ki belőle, szilóval, hogy ne juthasson bele víz. Gyárilag lennie kellene ott valami gumi tömszelencének, de nem volt az én esetemben.
Majd összedugtam és kész.
Esetleg még a ricnis gyűrű amit érzékel a szenzor, lehet elkoszolódva, de az egyszerűbb ez lesz amit leírtam. Próba.

Sziasztok találtam ilyet ha érdekel akcióba! http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=7365

valter320d Elküldve: 2012-12-11 21:42 Autóvásárlás

ember84 írta: miről beszélsz?hazahozom lábán,regadó kb:150 ezer,mi kerül annyiba?látod hogy itthon csak roncsok vannak


Szia ember84!
A miénket kint vettük Münchenbe 4200 indult és 3600 elhoztuk...
rendszám kell hozzá szerencsére volt ismerős és hozzájárult egy Pés rendszámmal
regadó ecetera ecetera 1.4 ben ált meg facelift előtti DE..... jó állapotú szerintem valós 215000-el.
Jó az autó egy éve van nálunk és olajon és a kötelezőkön kívül nem kellett cserélni semmit.
Én a kinti autovásárlás mellett voksolok!

valter320d Elküldve: 2012-12-11 21:26 Autóvásárlás

ember84 írta: Nem is kell ezen gondolkodni,kint szép autók vannak5000euróért,itthon szaarok,600000-ről visszatekert roncsok.Jobb is ha nem veszek itthon,mert ha átkúrnának,visszamennék,de hullára verném az illetőt,persze szétzúznám a szar kocsit a fejével!Tegyen így mindenki,nem lesznek itt tekergetők,meg átverések!


Ott a pont

valter320d Elküldve: 2012-12-08 14:59 320d Motor

YELLOW írta:
valter320d írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?


gyökérországban

megérdemelné, hogy sneki ne válaszóljon neki!!!
én qrva isten, hogy nem fogok


valter320d Elküldve: 2012-12-08 14:37 320d Motor

westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


Szia helyileg hol laksz?

valter320d Elküldve: 2012-12-01 17:27 320d Motor

csbalu írta: Ha arra megy ki a játék hogy minél igénytelenebb legyen egy motor akkor tulajdonképpen 2000 után már semmilyen diesel autót ne vegyen meg az ember. Aki használt dieselt vesz az annak a tudatában kell legyen hogy, turbó, lendkerék, magasnyomású, porlasztók keresztje mindig a feje fölött lóg. Aki meg benzinest annak meg a tankolópisztoly...


Igen a Diesel autó drága mulatság!!!