valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2012-10-05 21:05 Autóvásárlás

bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak

valter320d Elküldve: 2012-10-01 19:56 Heeelp...!

Dbimmer írta: Sziasztok!

Idrive controllert kell cserélni a kocsinkon és ennek ugye feltétele az újraprogramozás. Az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire rizikós dolog, mert úgy vettem észre minden szerelő fél tőle. A kormányoszlopban van egy elektromos hiba elvileg már, de eddig semmi gond nem jelentkezett. A szerelők többek között attól is félnek, hogy ez bekrepálhat és cserélni kell. Egy 6 éves 120d-ről van szó.

Szóval mennyire rizikós? Mi mehet tönkre egy újraprogramozásnál?

Előre is köszi.


Keresd bmw320d4 et Nagy Miklós.

valter320d Elküldve: 2012-09-30 22:05 Valaki segítsen

szotakdavid írta:
Tano írta:
szotakdavid írta: jah és esezmbe jutott még egy bajom h ami rámegy cső turbóra a légtömegmérőtől lefele ott olaj szivárgás van másnak is ilyen??mondjuk ott az a harmonika tömités is eléggé elvan kopva nem találok ahoz se cikszámot


No para Dávid! Normális, hogy abban a csőben akad némi olaj a kartergáz miatt, igaz szivárognia nem kellene. A tömítéscsere segíthet, ahogy jrtom már be is linkelte.


Na akkor meg is rendelem azt a tömitést köszönöm segítségeteket.
Tano te mit mondasz az olaj fröcsögésről a motorburkolat tartó menetéből??


Így van ahogy monda a kolléga nekem is ugyanez volt a problémám meg is ijedtem hogy ááááááááááááááá turbóóóóó de nem csak 1 tömités 3000 nagy mosoly hétfőre itt van.
Ha benyúlsz a turbóba érezni fogod hogy van egy pici mozgása oldalirányba ne ijedj meg az is természetes.Előre hátra ne mozogjon. Sőt egy kicsit hangosabb is a turbóm

valter320d Elküldve: 2012-09-29 17:43 320d Motor

bmw320d4 írta:
ignasow írta:
bmw320d4 írta:
ignasow írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy egy 136 LE-s E46 320-ben a Bosch Vp44 adagolót lehet állítani, hogy többet kapjon az autó? Üdv.


Szia!


Csak szoftveresen állítható 10%-al több mennyiség, de kormolni fog tőle.


Ok, köszi! Azért kérdezem, mert elég gyenge a gép, nem rég vettem de haveré 2x ennyit tud és alap 320d motor mind2. Megnézettem, turbóm jó, cooler okés, légtömegmérő és a map szenzor új, vákuumcsövek újak, porlasztócsúcsok fel lettek újítva. Már fogalmam sincs mi lehet.........



Biztos van valami oka, hogy nem megy rendesen.


Adagolótérkép,menge?

valter320d Elküldve: 2012-09-29 11:15 Fékjavítás

Milan írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Az olasz szerpentines nyaralas ota nagy sebessegnel fekezeskor egy picit raz az auto. Futomuveshez elvittem, centiroztak, futomuvet allitottak igy annak semmi baja, marad az, hogy a fektarcsa lett hullamosra rallyzva. Ez azert kellemetlen, mert kb 15e km-rel ezelott lett a teljes fekrendszer vadiuj Textarokra cserelve.

Kerdes, hogy van ertelme ezeket szabalyoztatni, vagy torodjek bele, hogy ez ilyen marad, amig nem cserelek tarcsat?



Az a baj, hogy ha anyagában nagyon elvetemedik, hiába esztergáltatod, nem lesz jó
soha. Én ugyanígy beszoptam ate powerdisk, kb 100 km volt a tárcsában, a munkahenger gondolt egyet megszorult, kész.
3x volt sztergálva, 2 különböző májsztrónál, utóbbinál még az agy része is kívül-belül
és a mai napig nem 100-as, felemelem, megforgatom a kereket és hallom még mindig hogy
cisssz-cisssz-cisssz. Beleuntam, lesz@rom. Pedig fékezésnél nem rángat, bár nem
szoktam akkorákat fékezni hogy liluljon mert nem száguldozok, de mégis valahol
csak bosszant.
Egy esélyt adj neki azért, nem tart sokáig levenni sem, és kb. 1500 ft-ért megcsinálják, hátha...


Jurid vagy Textar tárcsát ajánlom!

valter320d Elküldve: 2012-09-29 11:10 Mi lehet a baj?

Striker írta:
valter320d írta:
Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!


Szia
Persze be lett tartva elősször a jobb hátsó majd bal hátsó jobb első majd bal első!
A fék fog is rendesen de tartok tőle ha huzamosabb ideig kell nagyot fékeznem betaposom a pedált


Milyen fékolajat vettél bele?

valter320d Elküldve: 2012-09-29 08:57 Mi lehet a baj?

Striker írta: Sziasztok
Olyan problémám lenne ,hogy lecseréltem az autón (320D) az első és hátsó fékbetéteket a régi már a 24. órában jártak . Lelégtelenítettük az összes féket nem is jött belőlle több levegő sőt még a kuplungot is lelégtelenítettük ha már új olaj ment bele. Viszont innen jön a baj álló helyzetben ugye a fékpedálnak kőkeménynek kell lenni ez az is de miután beindítom az autót a rásegítőtől könyebb lesz meg ez is oké de az nem oké sztem hogy szép lassan ha nyomom erőssen akk sűjjed befele a pedál( a fékdugattyúknál nincs folyás és a tartályból se fogy a fokolaj)
MI lehet a probléma? Lehet az hogy a dugattyúk még alig mozdulnak ki mert annyi ferodor van még a pofákon és visszaáramlik az olaj valahogy:


Szia nekem is ugyanez volt a bajom első betét után légtelenítési sorrend be lett tartva?
Lehet hogy bent maradt egy légbubi nekem elmúlt 600km után de hozzáteszem utána csinálni kell 1 légtelenítést!

valter320d Elküldve: 2012-09-29 08:52 Valaki segítsen

lviktor írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy E46 323i automatám van és 40km/h-nál valami berángat hátulról olyan mintha elkezdenék lökdösni az autót. Én a difire gondolok mert a múltkor a szerelőm a féltengelyeket úgy rakta vissza , hogy az összes csavarom fellazult meghúztam őket de azóta rángat.
Ha tud valaki segítsen.
Köszönöm.


Nem lehetséges hogy a rángatástól lazult fel???
Amúgy automatánál a váltó szokott rángatni,nem akarlak elkeseríteni keresztapámnak a mercije csinálta ezt! Rángatással indult.

valter320d Elküldve: 2012-09-29 07:30 Valaki segítsen

Sziasztok
Kérdésem:van a légtömegmérő alatt 1 cső ami rácsatlakozik arra a csőre ami megy a turbóhoz komp.ház felöl na most az le volt csúszva nekem tegnap raktam vissza probléma lehet belőle?
Egy kicsit remegősebb az autó amióta elvégeztem ott egy műveletet levettem a csövet légtömeg és a turbó között......

valter320d Elküldve: 2012-09-27 21:12 Motor-váltó

ignasow írta:
valter320d írta:
ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.

Még egy valami lehet sztem, a váltó végében a csapágy, egyszer volt szerencsém ilyet látni, de nyomozni kell inkábbmint mindent újra cseréljen az ember


Ha szétszeded már látni fogod mi a probléma ha megvan kérlek ird meg privátba mert engem is érdekel.
Mert még erröl a csapágyról nem is hallotam,nekem néha csinál olyat hogy kettesbe húzatom és ki....sza sebességböl nem mindig csak ha alsó tartományból húzatom 2ben

valter320d Elküldve: 2012-09-27 20:56 Motor-váltó

ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.

valter320d Elküldve: 2012-09-26 19:23 Extra gyors találkozó!

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:

lassan érik nálam egy nyíregyi út, már csak azért is, mert asszony rágja a fülem az állatkert miatt (pedig én neki helyben szolgáltatni tudom)


Tudom, hogy erősen offolom a topikot de a nyíregyházi állatkertet ki ne hagyjátok amíg ilyen jó idő van! Jártam már a veszprémiben, a szegediben és a fővárosi állatkertben is. Az összes elbújhat a nyíregyi mögött... Főleg mióta megépítették a "Zöld piramist"


mindenképp megyünk, szégyen, hogy eddig nem voltam, de kicsit hűvösebb időre várok, amikor nem jósolnak csak max 25 fokot. de lehet még a héten elmegyünk...


Lehet akkor össze kék futni csak ird mikor "helyben szolgáltatni tudom" ez jóóó )))

valter320d Elküldve: 2012-09-24 19:45 Turbo

Létezne hogy ez ennyibe kerüljön???? :http://www.aliexpress.com/item...43421.html

valter320d Elküldve: 2012-09-20 20:40 Akkumulátor

adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?


Nem valszeg valamiféle töltéshiba.


Hoppá ! És akkor mi a teendő? Mi szokta okozni ilyenkor a hibát?


Lejjebb írtam simán elmész rajta!


Igen, már láttam, csak későn reagáltam le. Köszi szépen a segítséget. Holnap, majd munkába menet meglátjuk, mi fog történni. Remélem, nincs olyan nagy baj, mert mostanság nagyon kevés a szabad időm. Esetleg majd ha megoldódott a probléma, akkor írok ide, hátha valakinek hasznos lesz.


Szép estét!

valter320d Elküldve: 2012-09-20 20:20 Akkumulátor

adee9 írta:
valter320d írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma menet közben világított az akksi pirosan. Ez annyit jelent, h hamarosan cserés lesz?


Nem valszeg valamiféle töltéshiba.


Hoppá ! És akkor mi a teendő? Mi szokta okozni ilyenkor a hibát?


Lejjebb írtam simán elmész rajta!