valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2012-08-02 20:34 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.



lehet ezt emelt kocsinál csinálni mert azt mondta a szerelő hogy csak ugy jó ha kereken áll no emelés


Nincs jelentősége



értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?

valter320d Elküldve: 2012-08-02 20:28 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.



lehet ezt emelt kocsinál csinálni mert azt mondta a szerelő hogy csak ugy jó ha kereken áll no emelés

valter320d Elküldve: 2012-08-02 20:17 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
valter320d írta:
jokerface írta: Ne kételkedj és minden rendbe lesz


Most ugy csináltuk akna nem emeltük és engedtük kifele volt pumpálás is és megy befele ugyanugy jobb h bal h jobb e bal e. és semmi ideges vagyok
esik befele a pedál..... valahol beszorult a levegőő???


Szia! Nem lehet, hogy rosszul csináljátok? Én úgy tudom, hogy ember megpumpálja a fékpedált, majd benyomva megtart és akkor nyit a légtelenítő csavar. Azt bezárva pedál felenged. És ezt többször.



nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

valter320d Elküldve: 2012-08-02 19:45 Féktárcsa és fékbetét

jokerface írta: Ne kételkedj és minden rendbe lesz


Most ugy csináltuk akna nem emeltük és engedtük kifele volt pumpálás is és megy befele ugyanugy jobb h bal h jobb e bal e. és semmi ideges vagyok
esik befele a pedál..... valahol beszorult a levegőő???

valter320d Elküldve: 2012-08-01 21:42 Féktárcsa és fékbetét

jokerface írta: Ahogy a nagykönyvben le van irva és akkor nagy baj nem lehet


Oké urak ugy fogom de már csak holnap remélem sikerrel járok

valter320d Elküldve: 2012-08-01 21:27 Féktárcsa és fékbetét

jokerface írta: Ezt a dolgot Ed China sem egyedül szokta véghez vinni
Biztos sok a levegö a rendszerbe. Jól ki kellene pumpálni.


OK OK haverom holnap az lesz az első szerinted azt már mindegy melyik keréknél kezdem vagy jobb hátsó,bal hátsó jobb elsö bal elsö????

valter320d Elküldve: 2012-08-01 21:04 Féktárcsa és fékbetét

Segítségeteket szeretném kérni ma cseréltem fékbetétet(Textar)
Ezzel együtt Fékolajat(Textar)na most lecseréltem a fékolajat összerakom hú milyen fasza lesz és jár a motor nyomoma pedált szépen fokozatosan megy befelé ??????? LEVEGŐS szerintetek vagy nagyobb a baj????

Na most olvasom én kurvára nem igy csináltam én barom!!Jobb elsövel kezdtem aztán jobb hátsó aztán bal elsö aztán a bal hátsó!
Mekkora a probléma amit csináltam???

Orvoslás??

valter320d Elküldve: 2012-08-01 21:01 Féktárcsa és fékbetét

kempelen írta:
kisg325 írta: Sziasztok!

Nekem is ATE van mindenből,bár még csak 7000km van bennük,de egyelőre semmi rendellenességet nem érzek. Hozzáteszem a jobb első tárcsám /PowerDisc/ kapott egy radiális ütést is és azt is kibírta!

Különben véletlen nem ATE a BMW-nek a fék beszállítója? Valamelyik gyári alkatrészen láttam az ATE logót.


Féknyereg és a dsc tömb ate, de a tárcsa és a betét nem feltétlenül.



A másik asszem a Textar és Jurid ???!!!???

valter320d Elküldve: 2012-07-31 19:47 Féktárcsa és fékbetét

Amúgy lehet meg kéne próbálni a Textart!
HI pont ma vettem betétet Textart a tárcsám nemtom milyen gözöm sincs de veteemedett mert remeg.

valter320d Elküldve: 2012-07-31 19:43 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
valter320d írta: Gildan, Brembo, Ferodo, Textar, TRW, Valeo, EBC, Bosch én semmiképpen nem vennék ATEt


én meg ezek közül nem tennék fel. a brembo is csak a magasabb árkategóriás fékeik jók. az EBC alapból nem olcsó. a valeo meg ugyanaz mint lehet bármelyik, mert egy másik gyártó során csinálják, csak valeo-s dobozolás lesz.


Igazad van Yelloowwww Meister de az ate is ugyanugy vetemedik,annyi pénzért meg ammenyiért vetted az ate Powerdiscet már ebct veszel legalább is asszem 90 a szett betéttel gondolok én greenstuffra!De lehet megpróbálok egy puhább betétet egy jobb tárcsával mondjuk mittom én pfffff.
Mi a jó egyeltalán????
Amugy nem sikerült ma Mikivel talizni majd csütörtökön,és egy érdekesség megcsináltuk a led indexet és sok mindenkinek aki ilyet akar 2OHM elenállás ra van szükség és FASZA

IGEN A VALEO NEM FASZA

valter320d Elküldve: 2012-07-30 22:10 Féktárcsa és fékbetét

valter320d Elküldve: 2012-07-30 22:06 Féktárcsa és fékbetét

Gildan, Brembo, Ferodo, Textar, TRW, Valeo, EBC, Bosch én semmiképpen nem vennék ATEt

valter320d Elküldve: 2012-07-30 19:47 Segítsetek!

Morzsi87 írta:
valter320d írta:
Morzsi87 írta: Üdv Mindenki

Egy 2003/11-es BMW E46 330D Automatam van. A problémám a következő: 1 hónapja kezdte el, hogy 100 km/h-ás kigyorsításról alul, középen furcsa "rángató, vagy inkább rúgó" érzés volt tapasztalható. Idő közben rájöttem hogy 2000 és 2500as fordulat között jön elő a hiba, ugyanis nagyobb gázadásnál ez nem jelentkezik. Sajnos a dolog tovább súlyosbodott, mert szerintem összefüggésben van a következő hibával. Ma menet közben a műszerfelon a "D" betű mellett kigyulladt egy fogaskerék ikon a közepén egy felkiáltó jellel, és miután megálltam az autóval először nagyon nehezen, azután pedig egyáltalán nem lett hajtás. 10-15 mp-es pihentetés(Autó leállít) után egy 50 méter megtételére képes a jármű, utána pedig ismét pihenő. Ön szerintetek milyen jellegű hibával állok szemben?

Köszi előre is!


Hát nemtom volt mostanában váltóolaj cserélve,vagy van e egyáltalán benne?



Bevallom nem. Egyébként milyen időközönként illik? De gondolod hogy esetleg ezért?


Lehet köze hozzá,megmondom öszintén nemtudom az intervallumot mert manuális váltom van
de itt egy kis érdekesség neked váljon hasznodra: http://tis.spaghetticoder.org/e46/330d_(M57)_SAL/Maintenance_and_general_data/Oil/

valter320d Elküldve: 2012-07-30 19:34 Segítsetek!

Morzsi87 írta: Üdv Mindenki

Egy 2003/11-es BMW E46 330D Automatam van. A problémám a következő: 1 hónapja kezdte el, hogy 100 km/h-ás kigyorsításról alul, középen furcsa "rángató, vagy inkább rúgó" érzés volt tapasztalható. Idő közben rájöttem hogy 2000 és 2500as fordulat között jön elő a hiba, ugyanis nagyobb gázadásnál ez nem jelentkezik. Sajnos a dolog tovább súlyosbodott, mert szerintem összefüggésben van a következő hibával. Ma menet közben a műszerfelon a "D" betű mellett kigyulladt egy fogaskerék ikon a közepén egy felkiáltó jellel, és miután megálltam az autóval először nagyon nehezen, azután pedig egyáltalán nem lett hajtás. 10-15 mp-es pihentetés(Autó leállít) után egy 50 méter megtételére képes a jármű, utána pedig ismét pihenő. Ön szerintetek milyen jellegű hibával állok szemben?

Köszi előre is!


Hát nemtom volt mostanában váltóolaj cserélve,vagy van e egyáltalán benne?

valter320d Elküldve: 2012-07-30 17:18 Segítsetek!

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:

akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


közben szerkesztettem a kommentem


igen láttam megkérdezem a kulcsmásolásos dolgot!