valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2012-07-30 17:04 Segítsetek!

norbeee írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz


Az enyém alapból szarakodik, mind a 3 index villog viszont mikor "olyanja" van gyorsan kattog. Senki se jött rá eddig hogy miért.


nekem csak most kezdte el hogy kicsréltem ledre csak 1 pillára megijedtem de nincs gáz
ellenállást neki vagy trimmert

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:50 Segítsetek!

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???


akkor ugye ha kimegy egy izzó, akkor szakadás van, azaz végtelen nagy az ellenállás. mivel a LED fogyasztása kisebb, mert kisebb az ellenállása is, ezért akkor jelezni nem jelzi, viszont a kisebb értékű ellenállás miatt gyorsabban villog. szerintem kell ellenállás bele. mindenképp.


Így igaz

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:48 Segítsetek!

Nézd csak YELLOW most találtam:
Mindenkinek igaza van. A gyári relé periódusát (villogás frekvenciáját) az izzók terhelése (4x21W vagy 4X 15W) határozza meg, ha ennél kisebb teljesítményű izzók, vagy nagyon alacsony teljesítményű LED-ek kerülnek az indexbe, akkor a relé gyorsabban kapcsolgat, mintha egy izzó kiégett volna, egy kis terhelést vesztett volna.
A megoldás egy terheléstől független frekvenciájú indexrelé jeletheti, vagy pedig egy vagy több terhelő ellenállás bekötésével szimulálni kell a terhelést, hogy a relé azt „lássa”, hogy a megfelelő teljesítményű izzókat működteti.
Én az egyszerűsége és olcsósága miatt ez utóbbit választanám, ha esetleg egy trimmer potenciométert teszel be, akkor még a frekvencia is változtatható lesz. Ha nem akarsz belebonyolódni, akkor egy villamossági szerelő biztos megcsinálja neked.

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:41 Segítsetek!

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát



az furcsa. azt mutatja ha az ajtó nyitva van? mert lehet diaggal ki lett kapcsolva a hidegteszt és ezért nem jelzi a lámpákat, de úgy tudom attól ugyanúgy gyorsan villog ha valamelyikkel gond van.


igen jelzi ha kinyitom az ajtót,és igen jelzi azt is ha kimegy az izzó mert 2 hónapja cseréltem izzókat a balos kiment és jelezte rögtön!Hát nemtom
Ötlet???

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:35 Segítsetek!

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?


hátha úgy van az index relé hamarabb kifinghat... mármint gondolom, hogy itt még relés... de ne parázz holnapifg kibírja...

most néztem nem jelez semmit a müszerfalon!

mármint hibát

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:26 Segítsetek!

YELLOW írta:
valter320d írta: Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???


azért villog gyorsabban, mert kisebb a fogyasztása, ezáltal a rendszer ellenőrzéskor más értéket mér a körön. olyan mintha ki lenne égve. a műszerfalon is jeleznie kéne az autó piktogramnak. kell neki előtét ellenállás. hogy mekkora ne kérdezd, ki kellene számolni, vagy aki már tett be az megtudja mondani.


Dobtam 1 köszit holnap megyek be Mikihez Nyiregyre háha ő meg tudja mondani!

De ugye ez nem csinál galibát?

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:01 Társalgó

kempelen írta:
valter320d írta: Ne haragudjatok srácok nem akartam ekkora vitát ebböl.


Höhöhöööö ne vedd fel. Nincs az a téma a világon, amiből yellow az ő nézőpontja szerint kiválóan ki ne tudná magát mosdatni.

Ha ma azt mondaná a kakaót szereti, holnap tuti elhitetné veled, hogy tegnap azt hajtogatta neked hogy a kávét imádja és te lennél a hülye.



Fasza

valter320d Elküldve: 2012-07-30 16:00 Segítsetek!

Hello mindenki
olyan problémaám van,olvastam róla valahol itt csak már nem találom,kicsréltem az első indexet ledesre és bekapcsolom gyorsabban villog mint a rendes izzó! mMiért???? csinál valami bajt???

valter320d Elküldve: 2012-07-30 15:54 Társalgó

Ne haragudjatok srácok nem akartam ekkora vitát ebböl.

valter320d Elküldve: 2012-07-29 18:45 Társalgó

Sziasztok urak

Miért megy jobba a sógorom 1.9 tdi Borája(pbox) mint az én 136le 20d az a kis szar ennyit dobna rajta?
Teljesen magam alatt vagyok

valter320d Elküldve: 2012-07-23 20:45 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Generator írta: Sziasztok!

Hil és Zoliika, nagyon megköszönném, ha nekem is elküldenétek jó tanácsaitokat. ELső BMW-m lenne, és én is inkább hajlok a külföldről behozatal fele.
Egy dolog biztos, BMW, benzin, hathenger



nincs mit elküldeni, le van írva, csak vissza kell olvasni. a legjobban mindig akkor jérsz, ha magánszemélytől veszel. nagyobb az esély egy normálisabb autót kifogni, és többet is lehet alkudni. külföldön méginkább.


Na hát csak annyi a hozzáfüzni valóm,olyan autot sikerült vásárolnom ami kintröl lett behozva és az ember magának akarta de sikerált töle megvenni!NAgyon jóóóó imádom

valter320d Elküldve: 2012-07-23 15:08 Mi lehet a baj?_

gergice írta: Szép jó napot fanok !!!

Én is bmw tulajdonos vagyok, na hogy ez most jó lesz-e nekem vagy nem, azért szeretnék segítséget kérni tőletek.
Típusa: Bmw 320i 110kw 150 le 24 szelep 1992-es évjárat.
Az egész történetet leírom,hogy aki ért hozzá hátha le ki tudja silabizálni a problémát.

Kocsikáztam az autoval, forgattam nem volt semmi baja, beálltam otthol a kapu elé, 2 óra hossza mulva beáltam a garázsba, 5 napig hozzá sem nyúltam. Utánna beleültem, és nem volt semmien visszajelző lámpa,na mondom lemerült az aksi, tettem bele másik akksit. Úgy már volt minden, indítottam, nem indult be...Tekert az önindító, tekert, de nincs szikra illetve nem megy a benzinszivattyú sem. Na hát volt benne ríasztó, mindenki mondta meghülyült, hát akkor én kikötöttem belőle, végigkövettem minden kábelét, minden kábel ahová becsatlakozott, elvágtam, visszaforrasztottam,elszigeteltem, teljesen gyári állapotára tettem. Így sem javult semmit a helyzet, nincs se szikra se benzinszivattyú, adtam a benzinszivattyúnak 12 voltot, úgy ment, lehet hallani ugye ahogyan dolgozik. De sima gyújtásról nem kapja meg az áramot. Ekkor mondták azt,hogy holtpontjeladó. Na mondom oké, szétszedtem, a felsőt kihúztam a blokkból, rámértem, volt ellenálása igaz, ilyenkor jó a tekercs.. Na és itt már tényleg nem tudom hogy mi is lehet a hibája, ide szeretnék tőletek segítséget kérni, itt a környéken nincs számítógépes aki ki tudná olvastatni. :S Hajrá szabolcs megye.......... Válaszotokat várom, Gergő.


Üdvözöllek! Itt nálunk Nagy Miklós Nyíregyháza!Más néven BMW320d4 keressed megfeléééé Ő problémád megoldója!

valter320d Elküldve: 2012-07-21 17:16 Fékolaj

hancurozo írta:
valter320d írta:
hancurozo írta:
valter320d írta: Na az kemény na én ezt nem tudtam! BOCS de nem adnék ki 30000 sem 25000! Mondjuk mindenkinek saját dolga de én ezt tulzásnak tartom mert fémböl van!


Csak mert nem mentél olyan kocsival amin fémszövetes fékcső volt. Ha motorozol, ott is sokat számít.


ám de ott elől van olyan fétárcsa mint a kerék amugy abbol a plusz lovábol már ebc fékre költenék


Hiába van a jó tárcsa, ha rugózik a fékvezeték (pépes nyomáspont, aki motorozik tudja milyen, és cseréli is fémbevonatosra a csöveket). Még gumifékcső és gumifékcső között is van különbség (általában az árán is látszik)
Ha versenyféket teszel fel, akkor viszont szinte kötelező a fémbevonatos fékcső (akkor 160-nál is blokkolásgátlóig tudod fékezni)


De ne menjen 160nal mert megbüntetik

valter320d Elküldve: 2012-07-21 16:36 Fékolaj

hancurozo írta:
valter320d írta: Na az kemény na én ezt nem tudtam! BOCS de nem adnék ki 30000 sem 25000! Mondjuk mindenkinek saját dolga de én ezt tulzásnak tartom mert fémböl van!


Csak mert nem mentél olyan kocsival amin fémszövetes fékcső volt. Ha motorozol, ott is sokat számít.


ám de ott elől van olyan fétárcsa mint a kerék amugy abbol a plusz lovábol már ebc fékre költenék

valter320d Elküldve: 2012-07-21 12:52 Fékolaj

valter320d írta:
BalaBMW írta:
valter320d írta:
BalaBMW írta:
hancurozo írta:
BalaBMW írta:
hancurozo írta:
BalaBMW írta: Vajon hol és mennyiért lehet venni ilyen fémszálas fékcsövet? Nem nagyon találtam sehol. Unix webshopban is csak a gumit találtam.


(nekem Olaszországból hozták) Itthon csak a versenyfelszerelést/alkatrészt árusító boltokban, ill. legyártják a motorkerékpár szervizekben is.


Ilyet találtam.Lehetséges, hogy ez ilyen olcsó?


Az lesz az!


Nekem ez gyanusan olcso, szal irok egy haveromnak aki rallyzik, hogy tud-e szerezni es mennyiert. A fekkel nem kiserleteznek...

Ha valamit megtudok beirom ide hatha mast is erdekel!

129 euro az egy cseppet sem olcsó több mint 30000 hát nemtom


Az autoszerelom azt mondta, hogy 25.000 Ft korul van darabja kb. Jelenleg ennyi a viszonyitasi alapom.


Na az kemény na én ezt nem tudtam! BOCS de nem adnék ki 30000 sem 25000! Mondjuk mindenkinek saját dolga de én ezt tulzásnak tartom mert fémböl van!


Amúgy dunakeazin csinálnak neked minden méretban és személyesen is be tudod vinni szerintem le is gyártják neked:http://www.dunakeszi.hu/cegkat...keszi.html