valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2012-06-09 23:35 Mi lehet a baj?

lelkespeter írta: Nem rossz ez a video.Kösz!Elméletileg arra rá látok,és meg tudom nézni,hogy akad e vagy sem.


Annyira nem is olyan ördöngös dolog,még házilag is meg lehet csinálni!

valter320d Elküldve: 2012-06-09 23:14 Mi lehet a baj?

lelkespeter írta: Ami bent volt azt kb.márciusban,de hogy a geometriát tisztították e?passz.Utána jó volt egy darabig,de mondták is hogy nem lenne rossz egy másik turbó.Amit most vettem azt nem tisztították még,csak 500 km-t ment.Csak hónap végén megyek haza addig csak házilg tudok javítani a dolgon ha lehet.De az új turbót vissza viszem ha nem jó és kicseréltetem,vagy vissza kérem a pénzt és veszek egy 0 km-est.Amúgy a Kasza mesternél vettem!


Lehet a geod akad ha nem takaritották ki!
YouTube videó

valter320d Elküldve: 2012-06-09 22:55 Mi lehet a baj?

lelkespeter írta: Na azt még nem probáltam!Ez elég sok mindenkinél előforduló probléma.Mindenképpen írok ide,ha sikerűl megoldani. Azért köszöntem.


El is felejtettem megkérdezni amikor tisztították a turbot a geometriát kitakaritották????

valter320d Elküldve: 2012-06-09 22:45 Mi lehet a baj?

lelkespeter írta: Űdv!Nálam is egészen érdekes a probléma.Novemberben kezdödött.Néha elszaladtak a lovak a kocsiból,de 2500 as fordulatnál vissza jöttek.Majd turbó nyomás szabályzót cseréltünk,kitisztitottuk az egr szelepet,vákum csövek lettek cserélve,,egr szabályzót cseréltünk,de semmi változás.Majd turbó tisztítás után jó lett,de a hiba gyorsan vissza jött.Majd állandó lett és egyálltalán nem gyorsult az autó.Vettünk bele egy látszólag jó állapotú bontott turbót 500 km ig megint jó,majd ismét az emlitett probléma és persze állandó jelleggel.Az autó nem füstöl!Nem igazán tudom mit kellene vele csinálni,vagy,hogy mi lehet a baja!Az autó chip tuningos,de jó pár szerelőt kérdeztem,de azt mondják semmi köze hozzá.Nem akarom elhinni,hogy megint a turbó rossz.
Ja és persze külföldön vagyok.


Nekem is volt,van ilyen problémám ha már ennyi mindent cseréltél és még mindig nem jó csak ötleteket tudok adni: Van a szívócsonkba turbónyomás érzékelő lehet elkoszolódott,próbáld meg azt!Ha nincs más keresd meg bmw320d4 et ő szerintem fog tudni segíteni én nem fordítok rá nagyobb figyelmet mert ez egy érdekes dolog és nekem nem mindig csinálja ha netalántán megoldódna a probléma,akkor leírhatnád vagy privibe megoszthatnád hogy mi volt a baj!

valter320d Elküldve: 2012-06-09 12:33 Mi lehet a baj?

batigol09 írta:
harmas írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Van egy nagyon pici motorlaj fogyásom, minden használat után, kb 2 percre a motor leállítását követően egy kiskörömnyi olajfolt jelenik meg az autó alatt csak egyszer. Ma kicsit szétszedtük a burkolatokat és kiderült h a generátor tetejére csöppen rá, és onnan folyik le szépen... Tovább nem tudtunk haladni idő hiján, de ugy láttuk , hogy a generátor fölött van a turbo s valószínű onna van a csöpögés. Szerintetek is, vagy ott más "helyezkedik" el. köszönöm


A generátor fölött a kormányszervó olajtartálya van. A tartály teteje majd mindegyiken olajködös, szetem ez a kupakon található levegőztető furat miatt van. Sok helyről nem folyhat olaj: van két cső (nyomott, és visszafolyó), és egy gumigyűrű a tartály és a szivattyú között.
De egy jó tanács: ha a szivattyú turbónak tűnt, azért nézessétek meg szerelővel is
Szerintem.


Hello!


Köszi az útbaigazítást... Tudom hogy néz ki a turbo csak azt hittem,h a generátor fölött helyezkedik el közvetlen és ezért tippeltem azt, h onnan jön De akkor ez egy kis megnyugvás részemről... Köszönöm szépen még1x!

De amugy megtudod állapítani a szinéről a szervó olaj piros színű!

valter320d Elküldve: 2012-06-09 12:29 Matricák

ute107 írta:
valter320d írta:
ute107 írta:
valter320d írta: Helló mindenkinek 18 karika matrica valaki tud?


Én tudok neked egy klubbtagnál csináltatni, lehet még egyedivé is tudja tenni.



Mondjuk olyan lenne amit leírtam az elöbb csak belülröl kéne felragasztani!Piros karika fehér szám!


Külső ragasztásút fog a srác ajánlani. Ha fólia van a kocsidon, arra vétek ráragasztani, illetve nem mutat jól. Külső matricákkal dolgozik, amely megfelelően felhelyezve évekig tart.

Motormatrica a fő csapásiránya... ha arról nem jön le akkor autóról sem fog.

Érdeklődöm neked folyamatában...


Köszönöm Szépen

valter320d Elküldve: 2012-06-07 09:27 Matricák

ute107 írta:
valter320d írta: Helló mindenkinek 18 karika matrica valaki tud?


Én tudok neked egy klubbtagnál csináltatni, lehet még egyedivé is tudja tenni.



Mondjuk olyan lenne amit leírtam az elöbb csak belülröl kéne felragasztani!Piros karika fehér szám!

valter320d Elküldve: 2012-06-07 09:23 Matricák

Coyote írta:
valter320d írta: Helló mindenkinek 18 karika matrica valaki tud?


erre gondolsz? Más színben is van ennél az eladónál.


Ez is jó ha van más színben mondjuk úgy nézni ki,hogy hátsó ablak lesötétítve és 18 karika jobb vagy bal alsó sarkában és piros karika fehér számokkal

valter320d Elküldve: 2012-06-06 23:57 Matricák

Helló mindenkinek 18 karika matrica valaki tud?

valter320d Elküldve: 2012-06-02 06:05 Egyenetlen alapjárat

patrik1987 írta: Üdw! még uj vagyok,és a segittségeteket kérném! 320d 136le, hidegen melegen gondol egyet,és megemeli az alapjáratot 800-ról kb 1000-re és vissza kb 5-6 másodpercenként! valakinek valami ötlet?


Csumi vedd le a fütést 20c alá vagy kapcsold ki.

valter320d Elküldve: 2012-05-31 18:54 Gumi

Coyote írta:
jokerface írta:
valter320d írta:
Coyote írta:
jokerface írta: Continental ContiSportContact 3
Nagyon jó! Jövöre tervezem én is a vásárlását. Nálam e46-on már bizonyított


na látod, már ketten ajánljuk!


Sziasztok

Mi a véleményetek a Yokohama Paradarol???



http://www.tyrereviews.co.uk/T...Spec-2.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tact-3.htm

Nézd csak meg a teszteket. Amúgy úgy hallottam,hogy elég gyorsan kopnak. Ezek inkább japo utcai gépekre valók.


Ami jól tapad, az gyorsabban kopik. Ez minden gumira igaz. Persze az ember akaratlanul is a japó gépekre asszociál, a Yokohama név miatt - mondjuk érdekes, nekem eszembe sem jutott volna Yokohamát venni.
A Yokohama felirat kb. annyira illik egy BMW-re, mint az AC Schnitzer felirat egy Supra hátuljára. Szép meg jó, de nem oda való


ok ok érthető

valter320d Elküldve: 2012-05-31 18:44 Gumi

jokerface írta:
valter320d írta:
Coyote írta:
jokerface írta: Continental ContiSportContact 3
Nagyon jó! Jövöre tervezem én is a vásárlását. Nálam e46-on már bizonyított


na látod, már ketten ajánljuk!


Sziasztok

Mi a véleményetek a Yokohama Paradarol???



http://www.tyrereviews.co.uk/T...Spec-2.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tact-3.htm

Nézd csak meg a teszteket. Amúgy úgy hallottam,hogy elég gyorsan kopnak. Ezek inkább japo utcai gépekre valók.

A Conti lényegesen jobb ez igy már segit a döntésben!

valter320d Elküldve: 2012-05-31 18:23 Gumi

Coyote írta:
jokerface írta: Continental ContiSportContact 3
Nagyon jó! Jövöre tervezem én is a vásárlását. Nálam e46-on már bizonyított


na látod, már ketten ajánljuk!


Sziasztok

Mi a véleményetek a Yokohama Paradarol???

valter320d Elküldve: 2012-05-30 15:38 Motorolaj

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.


Ez attól függ kinek mi drága


a fele olyan árú olaj is drága 10ezer km-re. aki végighasználja a csereperiódust, az vegye meg, de inkább cserélek sűrűbben.


nem vészes az ára ennek a Fuchs-nak, ennyire jó olaj? Yellow?


hát elég jóóóó


Első feltöltésü kenőanyag beszállítója a BMW a Mercedes és a VW nek! Szerintem elég jó olaj.


pláne drága első olajnak, mikor legtöbb helyen, és amúgyis 3-5ezernél célszerű lecserélni az első olajat.


Nemtom még nem vettem új autot de az biztos hogy az elsö olajcserém az 19500 volt München be!

valter320d Elküldve: 2012-05-30 15:23 Motorolaj

YELLOW írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.


Ez attól függ kinek mi drága


a fele olyan árú olaj is drága 10ezer km-re. aki végighasználja a csereperiódust, az vegye meg, de inkább cserélek sűrűbben.


nem vészes az ára ennek a Fuchs-nak, ennyire jó olaj? Yellow?


hát elég jóóóó


Első feltöltésü kenőanyag beszállítója a BMW a Mercedes és a VW nek! Szerintem elég jó olaj.