valter320d Elküldve: 2013-10-23 19:38 hogyan......
Olyan kérdésem lenne,hogy láttam olyan lámpát amiben a távolsági foncsora sárga volt házilag lehet olyat csinálni vagy ez valami festék vagy mi?
köszönöm
valter320d Elküldve: 2013-10-23 19:38 hogyan......
valter320d Elküldve: 2013-10-20 21:04 320d Motor
valter320d Elküldve: 2013-10-19 17:20 Mi lehet a baj?
valter320d Elküldve: 2013-10-19 17:19 Mi lehet a baj?
valter320d Elküldve: 2013-10-19 12:48 Mi lehet a baj?
valter320d írta:szotakdavid írta:valter320d írta: Sziasztok Urak
Jobb oldal miért ázik?
Szőnyeg alatt vizes a kárpit! De csak a jobb oldalt,és ajtó középtől befelé a motor fele már bontottam ajtót ragasztottam vissza szivacsot de egy nagyobb esőzés után ismét áll a víz!
Köszönöm!
Szia!
kárpit és ajtó közti szigetelésnél
http://bmwfans.info/parts/cata...rs_covers/
1,3,6,12?
valter320d Elküldve: 2013-10-19 12:40 Mi lehet a baj?
szotakdavid írta:valter320d írta: Sziasztok Urak
Jobb oldal miért ázik?
Szőnyeg alatt vizes a kárpit! De csak a jobb oldalt,és ajtó középtől befelé a motor fele már bontottam ajtót ragasztottam vissza szivacsot de egy nagyobb esőzés után ismét áll a víz!
Köszönöm!
Szia!
kárpit és ajtó közti szigetelésnél
valter320d Elküldve: 2013-10-19 12:31 Mi lehet a baj?
valter320d Elküldve: 2013-09-28 06:01 Mi lehet a baj?
ATiiSP írta:hancurozo írta:ATiiSP írta:ATiiSP írta: Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila
valaki megtudna mondani hogy mennyi a
320d '00 136hp a szivattyuban levo nyomas ?
A nyomás értékét nem tudom megmondani. De évjárat szerint a tied adagolós és abban nincs nagynyomású pumpa (azaz, mégis, mert maga az adagoló állítja elő a befecskendezéshez szükséges nyomást)
Ha leáll a tankodban lévő szivattyú, a motor tovább üzemel (nekem működött, csak figyelni kellett a megfelelő üzemanyagszintre)
Nézd végig az üzemanyag csöveket, hogy valahol nem szív esetleg levegőt. (a tankban lévő szivattyú szerelésénél lehet hibázni :wink
Koszonom a valaszt! a csoveket ellenoriztuk minden rendben. ratankoltam meg 15L uzemanyagot jobb bar az auto meg mindig remeg illetve most fedeztem fel h uresbe felporetem a motort 4.5 ig utana elengedem a gazt mikor vissza esik alapjaratra elkezd ingadozni meg valtozik a motor hangja dadog is kicsit majd parmasodperc mulva helyre all. Kiszeretnenk merni a szivattyuba a nyomast de egyenlore meg nem talalom h mennyinek is kellene lennie.
valter320d Elküldve: 2013-09-27 18:25 320d Motor
toki24 írta: Sziasztok!
Azt vettem észre ma, hogy haladtam akocsival kb 45el 4.be. oda léptem és semmi, visszaváltottam semmi mintha turbo nuku lett volna és átment szivóba na vissza 2be. kicsit gondolkodott aztán utánna már ment minden szépen .
Szerintetek ez mi lehet? köszönöm.
valter320d Elküldve: 2013-09-25 20:59 Társalgó
anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Rettenetes gyűlölet van már bennem a szerelők iránt. Mocskos egy világban élünk.
Na hallod, még gumiszilentet akartam cserélni, elhiszed hogy szét van gyúrva az anya, hogy a méregdrága atomra recézett 13 krovám elforog az anyán. Hogy szét gyilkolnak minden csavart, hogy nincs bennük annyi, jaj már szar ez az anya, nem rakom vissza, teszek egy ujjat, és felszámolok inkább 50ft többet a számlára!!
Te meg alámész a kocsinak otthon, és minden anya szét van ölve!!!!!!!!!
Most mehetek egy szervizbe, emeltethetem fel a kocsit, hogy legyilkolják azt az egy kiba......ott!!!!!!!! csavart. Jönne valami vírus az űrből ami csak a szerelőket pusztítja ki, hogy újrarendeződne a piac, az ujjak talán nem lennének ilyen férgek!!!
Visszabasszák a leölt anyát, húzzák, had szóljon, igaz már forog rajta a krova, a tulaj meg rohadjon meg!!!!
szerintem ha odaférsz rá kell hegeszteni egy laposvasat, hátha el tudod fordítani. na meg előtte csavarlazító bőven. vagy van ez az erőfogó, ráfog keményen.
Á felejtős, az első stabrúd szilent tartó, 2 csavar, és a csavar egybe van az alvázzal, ha leölöd azt is, akkor szopás van. Nem is nagyon lehet hozzáférni, épp hogy a krova is rámegy, és fordítani lehet, na meg hegeszteni se tudok.
Sajna valami más megoldás kell, 13 elforog rajta, 12 meg nem megy rá. Alá fekve meg ez körülményes. Valamennyit le kel szedni a lapokból, és ráverni egy 12 est, előtte melegíteni, hogy lejöjjön könnyebben. Ezért félek itthon szerelni, pont ezért, nekiállsz és 3 perc már fejezheted be, más faszsága miatt.
A csavar vége is hosszan kilóg, csak a hosszú krova megy rá, ha szarúl hegesztesz vége a csavarnak!! Sőt igy, és ott nem is nagyon lehet a kilógó csavar menet miatt, és nehéz hozzáférni. Megölnék a menetet.Ha cserélhető lenne a menetes rész levágtam volna.
valter320d Elküldve: 2013-09-17 21:04 váltó
YELLOW írta:valter320d írta:HCsabi írta: Sziasztok!
Mit kell kicserélni hogy ne lötyögjön a váltókar?
Mert túl nagy a holtjáték.
Mutatom:http://webspace.ringling.edu/~..._pins.html
Nézd végig!
neki karlötyögése van.
itt kell körülnézni inkább: főleg 5, 7-es részt
valter320d Elküldve: 2013-09-17 20:56 váltó
ember84 írta: Sziasztok!
Valaki el tudná nekem küldeni,hogy írja le a TIS az automata váltó olajcserét?Megköszönném!Hátha én okítom majd az embert,aki csinálja,meg egyébként is tudni szeretném
valter320d Elküldve: 2013-09-17 20:54 váltó
HCsabi írta: Sziasztok!
Mit kell kicserélni hogy ne lötyögjön a váltókar?
Mert túl nagy a holtjáték.
valter320d Elküldve: 2013-09-17 20:52 váltó
Padre323i írta: Sziasztok!
A 136 lovas 20d kuplung,lendkerék,kinyomócsapágy megegyezik a 150 lovas 6 sebességesével?
valter320d Elküldve: 2013-09-15 18:41 képek