valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2012-04-21 22:34 Társalgó

bmw320d4 írta:
valter320d írta:
bmw320d4 írta:
valter320d írta:
bmw320d4 írta:
jons írta: Ha te küldenél ilyesmit az lenne csak igazán hasznos!


Parancsolj:

http://tis.spaghetticoder.org/


Ne haragudj ha kételkedek csak kéne valami rajz hogy mit cseréljek a szűrő háznál


Ha majd olajat cserélsz és kiveszed a szűrőt, le tudod ellenőrizni, hogy jó-e a szelep a szűrőház alján. Ha hibátlan akkor nem folyik le az olaj.
Cserélni csak szűrőházzal együtt lehet, ami gyakorlatilag a komplett bal oldali motortartó.

Ha nem ez a baja, akkor a láncfeszítő, és ha hiszed, ha nem, oljnyomás feszíti meg, ezért van köze az olaj visszafolyásához.


na akkor simán elengedte az olajat mikor levettem a fedelet,ma cseréltem olajat meg kell várnom a köv olaj cserét?


Középre visszaengedi, viszont szélen meg kell maradnia.

Neked hogy volt?


olajcsere. alul olaj leenged még szürö ház nincs kitekerve.Megvárom mig lefolyik az olaj közben beöntö nyilás letekerve!mikor lefolyt veszem le az olajszürö tetejét csavarom amikor elértem azt a pontot hogy a gumi gyürü már nem szorit megindult az olaj a leeresztön ami volt az olajházban!

valter320d Elküldve: 2012-04-21 22:23 Társalgó

bmw320d4 írta:
valter320d írta:
bmw320d4 írta:
jons írta: Ha te küldenél ilyesmit az lenne csak igazán hasznos!


Parancsolj:

http://tis.spaghetticoder.org/


Ne haragudj ha kételkedek csak kéne valami rajz hogy mit cseréljek a szűrő háznál


Ha majd olajat cserélsz és kiveszed a szűrőt, le tudod ellenőrizni, hogy jó-e a szelep a szűrőház alján. Ha hibátlan akkor nem folyik le az olaj.
Cserélni csak szűrőházzal együtt lehet, ami gyakorlatilag a komplett bal oldali motortartó.

Ha nem ez a baja, akkor a láncfeszítő, és ha hiszed, ha nem, oljnyomás feszíti meg, ezért van köze az olaj visszafolyásához.


na akkor simán elengedte az olajat mikor levettem a fedelet,ma cseréltem olajat meg kell várnom a köv olaj cserét?

valter320d Elküldve: 2012-04-21 22:14 Társalgó

bmw320d4 írta:
jons írta: Ha te küldenél ilyesmit az lenne csak igazán hasznos!


Parancsolj:

http://tis.spaghetticoder.org/


Ne haragudj ha kételkedek csak kéne valami rajz hogy mit cseréljek a szűrő háznál

valter320d Elküldve: 2012-04-21 15:35 Piros olaj lámpa!!

bmw320d4 írta:
valter320d írta: Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!


3 oka lehet a problémádnak:

1. olajszűrő ház alján a szelep
2. a 2db gumigyűrű
3. láncfeszítő


Az olajszivattyúnál felesleges bármit is cserélni.


Kedves márkatárs! Az egyik társunk írta hogy cserélt láncfeszítőt és nem múlt el a problémája.Én kicseréltem a 2 db gumigyűrűt és megmaradt a probléma,nos én megvettem ezt a bizonyos dolgot az olajszivattyunál mivel ez a szelep felel az olajnyomás megtartásáért!Most nemtom nem akarok kötekedni de a láncfeszítönek mi köze az olajnyomáshoz? ÖÖÖÖ kicserélem ezt a szelepet és kiváncsi vagyok mi lesz.

Megnézem majd a szüröház alatti szelepet is kérdés az lehet külön cserélni vagy egybe kell megvenni az egész szüröházat??

valter320d Elküldve: 2012-04-21 13:49 Piros olaj lámpa!!

bmw320d4 írta:
pomzi írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t



Én meg pucéran rohanok délután 2-kor 3 kört a hősök terén, ha a szűrőcserétől elmúlik a hiba... (ha ELMÚLIK, nem átmeneti javulás az új olaj miatt! )


Kemény de észrevettem valamit ami eddig elkerülte a figyelmemet!Van az olajszürö fedelén egy hosszukás valami amin van két gumigyürü azt kicseréltem!Még nagyon kezdeti dologban van az egész de inditás pillanatában rögtön elalszik tehát nem csak a szürö hanem az is!Ja meg 5w-40 van most benne a mai napon még irok hogy mi a helyzet!De megvettem az olajpumpához is a dolgokat,csak az egy egész napos müvelet!

valter320d Elküldve: 2012-04-19 21:51 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!

valter320d Elküldve: 2012-04-15 21:14 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.

valter320d Elküldve: 2012-04-14 23:03 Motorolaj

pomzi írta:
valter320d írta:
patrik1987 írta: Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is!


ÖÖÖÖ szerintem neked is az a bajod mint nekem van az olajszivattyu nál egy megtartó mechanizmus:

http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/ 5-9 ig

És itt meg is rendelheted cikkszám alapján 5800 forint asszem

http://www.schmiedmann.hu/13%2...reses.aspx


Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem

MOst rendeltem meg a cuccokat 14 nap azt irja ahogy megvan írok nektek mident le részletesen

valter320d Elküldve: 2012-04-14 22:54 Motorolaj

valter320d írta:
Sansz írta:
pomzi írta:

Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem


Ezzel kapcsolatban én is várok tapasztalatot, nálam semmi szokatlan hang nincs, de 4-5 másodpercig sárga olajlámpám van, nekem is olajcsere után kezdett égni. :/


A sárga az szerintem más lesz, ahogy korábbi hozzászólásokat olvasgattam, vagy kevés az olajszint, vagy az érzékelőd ment tönkre


Szintet már néztem, miután tovább maradt égve, de az jó volt és az óta is nézem de ugyan ott áll, akkor lehet az érzékelő lehet a hibás...
Még 1-re gondoltam, minden szűrőt cseréltem, de kartergázszűrőt azt még nem, az lehet esetleg probléma?[/quote]

Nem tartom valószínünek a kartergáz szürödnek a turbóhoz van igen sok köze az sem rossz dolog ha kicseréled megéri hidd el![/quote]


Még képeket is teszek majd fel ha tényleg ez a baja akkor megoldottam egy 5 éves problémát hi hi

valter320d Elküldve: 2012-04-14 22:21 Motorolaj

lorand007 írta: Tiszteletem, hexol motorolajrol tudtok v.mit, munkagepbe tenem, ismerosom bomvibe is teszi, koszonom


ÖÖÖÖÖ néztem Román olaj szerintem,nincs tapasztalat még csak leírást sem találok róla neten hát nemtom!Munkagépbe jó,de a kincsnek ne add oda!!!!Neked Castrol,Liqui Moly,BMW LL04 0w-30/5w-30 tizenéves autókba érdemesebb kicsit vastagabb olajat tenni!5w-30 az jó

valter320d Elküldve: 2012-04-14 22:16 Motorolaj

Sansz írta:
pomzi írta:

Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem


Ezzel kapcsolatban én is várok tapasztalatot, nálam semmi szokatlan hang nincs, de 4-5 másodpercig sárga olajlámpám van, nekem is olajcsere után kezdett égni. :/


A sárga az szerintem más lesz, ahogy korábbi hozzászólásokat olvasgattam, vagy kevés az olajszint, vagy az érzékelőd ment tönkre
[/quote]

Szintet már néztem, miután tovább maradt égve, de az jó volt és az óta is nézem de ugyan ott áll, akkor lehet az érzékelő lehet a hibás...
Még 1-re gondoltam, minden szűrőt cseréltem, de kartergázszűrőt azt még nem, az lehet esetleg probléma?[/quote]

Nem tartom valószínünek a kartergáz szürödnek a turbóhoz van igen sok köze az sem rossz dolog ha kicseréled megéri hidd el!

valter320d Elküldve: 2012-04-14 11:48 Motorolaj

patrik1987 írta: Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is!


ÖÖÖÖ szerintem neked is az a bajod mint nekem van az olajszivattyu nál egy megtartó mechanizmus:

http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/ 5-9 ig

És itt meg is rendelheted cikkszám alapján 5800 forint asszem

http://www.schmiedmann.hu/13%2...reses.aspx

valter320d Elküldve: 2012-04-13 12:53 Torpanás

valter320d írta:
hancurozo írta:
valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.


Nos.A vákum csövem elég ramaty állapotban van vettem csövet ma cserélem ha lesz hozzá szerszámom,aztán majd látom!


O lá lá nem nagyon érezném torpanásnak nyomát,kicseréltem a vákumcsövet és levakoltam az egér nél is innen már jó lesz remélem!Annyit vettem még észre hogy a csö ami bemegy ez egren keresztül a szivócsonkba,a belselye arany tiszta és ennek örülök!

valter320d Elküldve: 2012-04-13 08:40 Torpanás

hancurozo írta:
valter320d írta: Sziasztok. Nekem ez úgy kezdődik hogy 1800-1900 tól 2300 ig érezhetően nem húz,utánna visszatér az erő,meg persze elötte is!Lehet ez üzemenyag problem,vagy geometria kosz,vagy porlasztó vagy a kimélö használattol mivel hogy csak akkor jövök vele gyorsabban,ha pályán megyek az 2 hetente van,e közben papásan 40-50 max 60 és 2000 nem pörög többet a motor.A lakhely és a melóhely között kb 8 km!Van szerintetek köze hozzá?????


Ha leveszed a motor felső burkolatát, és úgy indítasz a turbó geometriát állító rúdnak el kell mozdulnia a vákumlabda felé.
De nézd át a vákumcsöveket.


Nos.A vákum csövem elég ramaty állapotban van vettem csövet ma cserélem ha lesz hozzá szerszámom,aztán majd látom!

valter320d Elküldve: 2012-04-13 08:35 Valaki segítsen

slacus írta: Sziasztok!
Segítsetek légyszi!!!! Nem húz az autóm (E46 320D 136LE 1999) de nincs semmi hibakód sem amiből ki lehetne indulni. Csorna-Győr-Mosonmagyaróvár környékén keresnék egy BMW tulajt akinek ugyanilyen autója van egy rövid diagnosztika erejéig élő adat (tényleges érték) olvasás miatt. Egy rövid próbaút alatt kiderülne hogy mi a különbség a mért adatok között és hogy mi a baja az enyémnek. Természetesen nem akarnám vezetni az autót csak az anyós ülésen ülnék a diag. géppel. Fontos hogy régebbi modell legyen 2000 évjárat körüli aminek a motortérben van a diagnosztikai csatlakozója mert sajnos csak ehhez van kábelem.
Ha tudtok valakit a környéken aki szánna rá pár percet írjatok.
Köszönöm!


Szia én szívesen segitettem volna csak egy kicsit messze vagyunk egymástol legalább megnéztem volna az enyém is hogy mit mutat.Gödöllö..... De amyugy nézd végig a vákumcsövet ha leveszed a motorburkolatot,beinditod és a turbon a vákumszelepnek el kell mozdulnia!