valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-07-24 21:20 Futómû és hibái

anubisz írta: Nem tudom, gondolom valami oda való profilra hajlított cocc, a szart kivágják, ezt behegesztik azt kész. Még nem láttam, de itt olvastam, hogy vannak akik csinálják. Gondolom lehet venni, nem úgy kalapálják a műhelybe.


Csak azért mer én lehet le tudom gyártani,csak kicsit erősebb anyagbol!

valter320d Elküldve: 2013-07-24 20:59 Futómû és hibái

anubisz írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


Nem tudom visszavinni, mert Svájci a verda. Már a nevemen van.


Akkor marad a javítás, van erre valami javító lemez oda,múltkor itt írták, nemtom meik téma az, de nem olcsó, 100 az biztos van, ha jól emlékszem


Hogy néz ki ez a lemez?Lehet tudok segíteni!

valter320d Elküldve: 2013-07-24 20:40 Futómû és hibái

BarG írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


Nem tudom visszavinni, mert Svájci a verda. Már a nevemen van.


Megkímélt, svejci kevés km-es verda
Talán még az öreg orvos 2. verdája szöveg is beugrott, esetleg hölgy tulajdonostól ....

Ez tipushiba! nem a kiméletességről szól.....
Amúgy akármelyikünk gépével előfordulhat,(akárhogy is van kímélve)és ez szomorú tény!
Ez gáz hogy a nagy Power ilyet csinál!






valter320d Elküldve: 2013-07-24 20:36 Füstprobléma!

Kele01 írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne hogy szólt a haverom hogy amikor elindulok kékes füstöt lát és amikor megálltam megnézni akkor kicsit alapjáraton is füstöl a kipufogó.Megnéztem az olajszintet de nem fogyott belőle olaj és a vizet is megnéztem de abból sem és tiszta is volt.Azóta nézem mindig hogy füstöle de nem produkálta a hibát,de tegnap haverom elment vele a szervizbe és mondja hogy mikor sportosabban megy vele akkor látta a tükörben hogy füstöl és kékesen.Vissza hozta az autót és amikor megnéztem akkor megint nem füstölt pedig használtam magas fordulaton és néztem alapjáraton is,de semmi füst.Nem értem hogy egyszer füstöl egyszer nem.Megkérdeztem egy szerelőt,de nem tudod biztosat mondani azt mondta hogy szerinte hengerfej gond van.Ha valaki tud akkor segítsen.Előre is köszi.



Üzemmeleg motornál,valakivel padlóztasd le vagy nyomasd meg valakivel ugy hogy te nézed,ha gond van annak mindig kéne füstölni!Nem csak hol hol!

valter320d Elküldve: 2013-07-22 21:32 Elsõ lámpák

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
tuku írta:
szotakdavid írta:
tuku írta: Heloztok!nekem egy E 46 hatosom van es xenon lampam van benne gyari!es kijelzte a bord h kieget!voltam szervizbe,rendeltek ujsat belle de bettetek es nem eget!ugy h nem az egovel volt baj!utana megneztek a bistositekot aval seincs baj!ugy hogy a szerelo tanacstalan!elkuldodt mashoz!nektek van otletetek h mi lehet a baja!koszikee lore is!(remelem jo helyre irtam?)


Trafó??


hat mondom h nezek meg azt is!nem tudom h neztek e?


Helóztok előbb fel kellett volna cserélni az égőt, nem kidobni tizen, huszon ezret érte, hogy egyáltalán az égő rossz e.
Oszt akkór mehet tovább a hibaszűrés.
Helóztok.

ÖööööööÖöööööööö igen


Nekem se egy matyóhímzés a helyesírásom, de ezt külön kellett értelmeznem, vagy 3 x újra olvasva.
ez a kedvencem ( E 46 hatosom ) de ez se kutya ( bistositekot aval seincs )

Ne bántsd már!

valter320d Elküldve: 2013-07-22 21:13 Elsõ lámpák

anubisz írta:
tuku írta:
szotakdavid írta:
tuku írta: Heloztok!nekem egy E 46 hatosom van es xenon lampam van benne gyari!es kijelzte a bord h kieget!voltam szervizbe,rendeltek ujsat belle de bettetek es nem eget!ugy h nem az egovel volt baj!utana megneztek a bistositekot aval seincs baj!ugy hogy a szerelo tanacstalan!elkuldodt mashoz!nektek van otletetek h mi lehet a baja!koszikee lore is!(remelem jo helyre irtam?)


Trafó??


hat mondom h nezek meg azt is!nem tudom h neztek e?


Helóztok előbb fel kellett volna cserélni az égőt, nem kidobni tizen, huszon ezret érte, hogy egyáltalán az égő rossz e.
Oszt akkór mehet tovább a hibaszűrés.
Helóztok.

ÖööööööÖöööööööö igen

valter320d Elküldve: 2013-07-22 21:10 Elsõ lámpák

tuku írta:
szotakdavid írta:
tuku írta: Heloztok!nekem egy E 46 hatosom van es xenon lampam van benne gyari!es kijelzte a bord h kieget!voltam szervizbe,rendeltek ujsat belle de bettetek es nem eget!ugy h nem az egovel volt baj!utana megneztek a bistositekot aval seincs baj!ugy hogy a szerelo tanacstalan!elkuldodt mashoz!nektek van otletetek h mi lehet a baja!koszikee lore is!(remelem jo helyre irtam?)


Trafó??


hat mondom h nezek meg azt is!nem tudom h neztek e?


Ha az égőt átrakod,abba amelyik jó akkor megtudod hogy jó az izzó vagy sem!
Kiderűl rögtön a gebasz!

valter320d Elküldve: 2013-07-22 20:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Medee írta: Üdv mindenkinek!

Már régóta szerettem volna venni egy E46-os BMW-t, mindig is tetszettek, és most jutottam el oda, hogy úgy gondolom végre teljesülhet ez az álmom is. Mindneképpen kombit szeretnék és hosszabb távra, családi célra. Az alábbi autók keltették fel leginkább a figyelmemet: (egyelőre csak 320d-ket néztem)

első

második

harmadik

Tudom, így látatlanban nehéz véleményt alkotni, de a képek adatok és tapasztalaitok alapján ti melyiket tartanátok a legígéretesebbnek? Engem talán a 3. fogott meg leginkább, holott az ára számomra kicsit már a plafont verdesi sajnos, főleg, hogy nincs benne a névre írás illetve friss műszaki (+ ~100eFt). A másik kettőnél mindez benne van az árban. A 'második' fl-es nagyon szép, sőt a belseje már-már zavarbaejtően szép, de ennek és az elsőnek, ami (kb -250eFt-tal olcsóbb, mint a 3. ha névre írást is beleszámítom) nagyon kereskedő szaga van szerintem, persze ez nem azt jelenti, hogy rosszak, csak tőlük talán nem annyira szívesen vásárolnék.
Nektek mi a véleményetek?

Előre is köszi a válaszokat, észrevételeket, tanácsokat, megjegyzéseket!!


neked a másodiknak zavarbaejtően szép a bele? az sem 186ezret futott, hanem legalább a dupláját. a harmadiknál manuál klíma van, szerintem az ülés az utólagos. a névreírásos dolog az általában kereskedős, ezzel csábítanak. de ilyen árért csodát ne várjál.
furcsa nekem amúgy ez a sok manuálklímás dolog, valaki nem rég járt így, hogy össze lett mókolva a digitklímás manuálra, aztán nem úgy működött, ahogy kell.
nem megbántás, de ha ennyid van rá, akkor nem ezt a típust keresed. vagyis nem ez elsz a Te autód. legalábbis szerintem nehéz lesz találnod olyat, amivel nem fürödsz be. nekem amúgy talán az első tetszik a legjobban, de az is túl van cicomázva kívülről, és gyanúsan olcsó. nekem ennyi a véleményem. bárhogy is döntesz, ne hamarkodd el.


Az ülés az nem utólagos mert az enyémben is olyan van!
Én az elsőre szavazok!

valter320d Elküldve: 2013-07-22 16:45 Hûtõvíz és vízpumpa

Bero írta:
valter320d írta:
Bero írta: Sziasztok! Vízpumpából milyen márkát ajánlotok? Gyári BMW-t ki gyártja? Árban milyet vegyek? Köszi!


Szia
http://www.fekmester.hu/vizpum.../2000/skf/



Köszönöm!


valter320d Elküldve: 2013-07-22 16:37 Motorolaj

[quote="jlaci74"]
anubisz írta:
viktor írta:
YouTube videó

Már ismerjük ezt a videót, Most keress olyan BMW amibe 400 fokon ég az olaj. Ennyi erővel 1000 fokra is felmelegithete volna.


Így van.
Marhajó videó , csak semmi értelme. Nem életszerű.
Nincs motor amiben 40 percig 400 C°-os olaj van...
Általában 100 C körül van az olaj hőmérséklete, nagy terhelésnél 150 C körül, ráadásul keringetve , hűtve van folyamatosan.
( Mondom ezt pártatlanul a videóban szereplő olajok gyártmányát illetően. )



Sziasztok
Így van ha nagy igénybevételnek van kitéve a motor akkor akár a 150 c is elérheti,DE dugattyúpaláston akár a kétszerese is lehet!

valter320d Elküldve: 2013-07-22 16:31 Hûtõvíz és vízpumpa

Bero írta: Sziasztok! Vízpumpából milyen márkát ajánlotok? Gyári BMW-t ki gyártja? Árban milyet vegyek? Köszi!


Szia
http://www.fekmester.hu/vizpum.../2000/skf/

valter320d Elküldve: 2013-07-19 15:30 Futómû és hibái

YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


nem hiszem, hogy unisex gumik lennének rajta, mint egy kisautón tutto forgásirány specifikus, csak nem cserélték tán fel...


Tudnék én mutatni olyan gumit amelyiknek nem birnád megmondani a forgásirányát!


na mutass megmondom tutti


Majd ha találkozunk

valter320d Elküldve: 2013-07-19 15:09 Futómû és hibái

YELLOW írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


nem hiszem, hogy unisex gumik lennének rajta, mint egy kisautón tutto forgásirány specifikus, csak nem cserélték tán fel...


Tudnék én mutatni olyan gumit amelyiknek nem birnád megmondani a forgásirányát!

valter320d Elküldve: 2013-07-19 15:05 Futómû és hibái

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


Mindegy szerintem nem ez a gond jó lenne alábújni aztán megnézegetni a dolgokat hogy jól lett összepakolva,nem melegítve lett berakva a szilent,mármint a házat melegítették és megnyomorodott a szilent,és valamelyest kiugrott! igy jártam én is a hátsó lengőkar szilentekkel!

valter320d Elküldve: 2013-07-19 14:54 Futómû és hibái

anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?