valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2013-07-19 14:51 Motor-váltó

lajosbagdany írta:
valter320d írta:
lajosbagdany írta: Hello fanok,
Vettem 2 honapja egy e91 320d-t,kuplung,lendkerek azonnal cserelve lett.Van egy olyan gondom,ami eleg zavaro,hogy menetkozben 1esbol 2esbe akar 1200nal,akar 2000nel teszem 2esbe elegge nehezkes,nem recseg,hangja nincs,de erzem mikozben huzom,h vmi ropog,akad,nem lagy,ahogy elvarnam egy bömbitől,elozo automata volt,sajna nincs hasonlitasi alapom,de szerintem ez nem 100%os.Az lenne a kerdesem,h szerintetek mi lehet a gond?170e km van a verdaban,mint emlitettem kuplung,lendkerek zsirujak.

Bocsi a regenyert,uj vagyok meg....
koszi a valaszokat elore is!


Az utánállító előfeszítőjét ugye nem vettétek ki?



Ez egy nagyon jo kerdes,szervizben csinaltak,kifejezetten kuplung,illetve valtokra szakosodott helyen,amit cserelni kellett,azt kicsereltek,annyit mondtak,h a nyelestengelyt megmozgattak es meg ok.Szerintem nem vettek ki olyat,amit nem kellene vagy ilyesmi,de sajnos fogalmam sincs,h mi az.....Direktbe nem lett kiveve semmi az autobol.

Már csak azért mert ha előfeszítő nélkűl szerelték össze akkor,attól kemény a kuplung!

valter320d Elküldve: 2013-07-18 23:11 Motor-váltó

lajosbagdany írta: Hello fanok,
Vettem 2 honapja egy e91 320d-t,kuplung,lendkerek azonnal cserelve lett.Van egy olyan gondom,ami eleg zavaro,hogy menetkozben 1esbol 2esbe akar 1200nal,akar 2000nel teszem 2esbe elegge nehezkes,nem recseg,hangja nincs,de erzem mikozben huzom,h vmi ropog,akad,nem lagy,ahogy elvarnam egy bömbitől,elozo automata volt,sajna nincs hasonlitasi alapom,de szerintem ez nem 100%os.Az lenne a kerdesem,h szerintetek mi lehet a gond?170e km van a verdaban,mint emlitettem kuplung,lendkerek zsirujak.

Bocsi a regenyert,uj vagyok meg....
koszi a valaszokat elore is!


Az utánállító előfeszítőjét ugye nem vettétek ki?

valter320d Elküldve: 2013-07-18 23:08 Motor-váltó

Csinosfiu69 írta:
valter320d írta:
Ha mégis légtömegmérő csere lenne akkor házzal együtt cseréld!


Miért is nem mindegy? :



Mert a légtömegmérő saját házához van kalibrálva!

valter320d Elküldve: 2013-07-18 22:59 Lengéscsillapitó

kalmaristi írta:
YELLOW írta:
kalmaristi írta: Üdv néktek!
Kérdésem: Egy ideje feltünt hogy a jobb eleje mintha lejebb volna! Ma beálltam a garázsba vittem mérőszalagot és valóban kb 1 cm-rel lejebb van a jobb eleje Kérdésem a rugó gyengülhet el vagy a lengéscsillapitónak is lehet ilyen hatása??
Köszi


inkább rugó, a lengéscsillapítónak nincs tartó szerepe, csak csillapít. ám előfordulhat, hogy kimegy a töltet, de a rugó tart igazából...

Az e36 e46 rugó és gátlók közt nagy a külömbség?? Esetleg csereszabatos


Igen van! Az e36 az e36 ba való az e46 pedig az e46 ba való!

Én elkövettem a multkor egy olyan hibát hogy,36 touring rugót tettem az enyémbe hátra hát katasztrófális volt a helyzet!Most már 46 van bent és ég és föld!
Sok minden közrejáccik!

valter320d Elküldve: 2013-07-12 22:42 320d Motor

jlaci74 írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer





köszi azt már tudom


Ha valaki 150 Le-s motornál küzd ilyen problémával akkor van egy patika állapotú, 2004-es bontott házam, lerakódás és olajsármentes belsővel.
Az új ár töredékéért...


A 150 le motornál már ezt kiküszöbölték!

valter320d Elküldve: 2013-07-11 19:56 Társalgó

ateszka86 írta: modntam h belémtolattak a löskön és a sárvédőn lettek horzsolások, mindenki azt modnta festeni kell nem jön ki....vettem egy polirpaszat gyönyörüen kiszedett mindent


azért nem kell a mindnkikre hallgatni

valter320d Elküldve: 2013-07-10 21:27 Chip tuning

ateszka86 írta:
ateszka86 írta:
valter320d írta:
BarG írta:
ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




Öööööö>.....igen és lerövidítetted a turbó csere intervallumokat!


1tized lett, emelve,a gyárirol


egyébbként motoroptimalizalasnak is hívják. ha normálisna ahzsnálod akkor semmi baja nem lesz, nem taposom meg rugom neki, előzésnél ha kell legyen ott az erő

Örülök az örömödnek Atesz

valter320d Elküldve: 2013-07-10 20:38 Chip tuning

BarG írta:
ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




Öööööö>.....igen és lerövidítetted a turbó csere intervallumokat!

valter320d Elküldve: 2013-07-09 21:50 Chip tuning

YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.


egy inox csővan vezetve végig,a dobom kivettük, az is hoz egy két pacit, tiszat uj katalizator is van.


Ha ugyan azon a padon mérték tuning előtt és után is akkor igazából csak a teljesítménynövekedés a lényeges illetve annak a %-os aránya az eredetihez képest. A mért teljesítmény csak tájékoztató jellegű inkább szerintem.



ez igaz. de ha valaki nem méret az elején, csak a végén, akkor még nagyobb lehet az öröm


SSziasztok az amit irnak hogy 136-150 ló az csak egy megközelítő érték,van szórás mindegyiknél nincs két egyforma szoftver,onnan sejtem hogy az émn kombányom megy ugy mint cimbomnek a 20d coupéja(2006)!

valter320d Elküldve: 2013-07-08 23:23 Társalgó

ateszka86 írta:
szotakdavid írta:
Tano írta: Ha valaki ismer Székesfehérváron jó és megbízható fényezőt, az kérem ossza meg velem. Valamint érdekelne nem kötekedős műszakivizsgahely is ebben a városban. Jöhet privátban is az infó. Köszönöm!


Hívd fel Horit neki van jó fényezője...vagy megkérdezzem Neked?? Műszakira hozd fel hozzánk itt no problem fólia stb


műszaki engem is érdeklene


Ha jársz Marosvásárhely felé akkor gondolom Nyírbátoron keresztűl jösz! Tudok segíteni!

valter320d Elküldve: 2013-07-08 20:54 E46 Visszahívás?

Motorok22 írta: Sziasztok!

Tud valaki 2004 e46 320d valamilyen garanciás visszahívásról?



nemigazán bár voltak más tipusokkal problémák amik miatt vissza lehetne hívni párat!

valter320d Elküldve: 2013-07-08 20:52 Rugócsere

tbadzs írta:
andree írta: Sziasztok,

Hátsó rugó csere ügyben kellene egy pár infó. Mennyire cserélhető könnyen, kell e összehúzni vagy simán kijön?
Ha vannak apró trükkök amire figyelni kell és meg osztanátok velem annak nagyon örülnék.

Előre is köszi!

Üdv!


Hello, nem ragoznám, youtube video, ahogy itt kollégák mondják/írják meg kell barátkozni dr. goog lee-vel!


YouTube videó


Ennyi csak én egy csővel feszítettem le!

valter320d Elküldve: 2013-07-07 19:58 320d Motor

valter320d írta:
Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Olvasgattam máshol is erről a témárol és mondták hogy nincs részecskeszűrős e46 de vfiszont eu4 besorolás találkoztam ilyennel és ez vitathatatlan!
Na most idézem ezt az e39.hu találtam:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?


Akkor ezt is állambácsi dönti el?

valter320d Elküldve: 2013-07-07 19:57 320d Motor

Padre323i írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!



Ez egy MTS gyártmányú,nem gyári típusspecifikus DPF.Be lehet rakni a 2003-as 218 lovas E60 30d kipuff. rendszerébe,de attól még nem lesz EU 4-es.


Olvasgattam máshol is erről a témárol és mondták hogy nincs részecskeszűrős e46 de vfiszont eu4 besorolás találkoztam ilyennel és ez vitathatatlan!
Na most idézem ezt az e39.hu találtam:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?

valter320d Elküldve: 2013-07-07 19:40 320d Motor

valter320d írta:
Padre323i írta:
szotakdavid írta:
Padre323i írta: EU 4-es E46 és E39 nem létezik.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.


Az első E87-ek is Eu 3-as ügye??


Igen,mert 2003-as az első gyártás.Csak katalizátorral voltak szerelve,még az E60 218 lovas 30d is.



Hááát nemtudom de ez igy nem teljesen igaz........Van Eu-4 e46


Parancsolj 2003/07 töl dpf szűrő e60:http://alkatreszek.hu/webaruha...022%252FLA

És van e46.ba utólagosan beépíthető részecskeszűrő!