vargadre fórum hozzászólásai

vargadre Elküldve: 2014-04-10 15:48 Autóvásárlás

duend írta:
YELLOW írta:
vargadre írta:
duend írta:
vargadre írta:
duend írta: Ugy velem, hogy 60ezer km-el is lehet hengerfejes egy auto, es 600 ezerrel is. A kerdes az, hogy milyen gazdäja volt, mennyire tiporta, hordta-e rendesen kötelezö szervizre?
Had kerdezzem meg, mennyire olcso az a bizonyos auto, hogy megerne neked azt megvenni, nem lehet, hogy reälisan többet vizetve joval kevesebb futäsu autot is talälnäl?
Egyebkent szerintem az autopälya km-eknel jobb dolog nem igen tud törtenni egy autoval...


A kocsi egyébként 2. tulajdonos 318i E46 Sedan, állófutés, ülésfűtés, digitklima, M Kormány téli-nyári gumiszett, tényleg fullos. 1.15 Misibe tudom elhozni.


Hät igen, ez tenyleg nem rossz är, de mikori evjärat? Ki is probältad mär? Magyar, vagy nemet?


Magyarról van szó sajnos csak 2002-es de már a faceliftes, sajnos még nem próbáltam ki és hát azzal sem lennék sokkal előrébb mert annyira nem vágom a BMW-et.


túl olcsó. nincs róla valami link vagy valami. annyira titokzatos vagy, hogy a tartózkodási helyed sem írod ki. lehet 300ezer van benne, de akkor is gyanús az 1,15 misi érte. az, hogy a piacon a többi is ennyi az azt jelenti, hogy szarok. én biztos nem keresnék ebben az árkategóriában, csakis 1,5 misi felett. jó lehet 1-2 eltvedt jó példány is, de a nagy számok törvénye alapján.


Jo persze, de en is 4-5 ezerert keresek, csak nekem nem kell hazavinnem, es otthon papirozni. En ezert 10-11 eveset tudok venni 150ezer km-el rendesen felszereltet. De a 2002-es 200ezer km-esek bizony itt is csak 3000-3500-ba kerülnek. Ennyi az ära, es ez nem tul olcso!


Sajnos nagyon sokat gondolkodtam már a külföldin. Az oda vissza út nekem kb 125.000 Ft, névreírás 250.000 Ft. Plusz arról nem is beszéltünk, hogyha bármi elromlik pl Bécsnél megáll az autó az egy vagon pénz mire hazajutok és nem nagyon vak reklmáció. Én is láttam 3500 Euróért jókat ami kb 1.100.000ből kijönne de még efelett vannak a fenti költségek. A másik dolog meg, hogy pont ilyen felszereltséggel azért nem túl sok van de tény, hogy akadnak és valamivel kevesebb km futottak. A másik dolog meg, hogy ilyen törökök meg egyéb ottani kisebbség által árult kocsit nem vennék hiába van jó áron.

vargadre Elküldve: 2014-04-10 15:15 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vargadre írta:
duend írta:
vargadre írta:
duend írta: Ugy velem, hogy 60ezer km-el is lehet hengerfejes egy auto, es 600 ezerrel is. A kerdes az, hogy milyen gazdäja volt, mennyire tiporta, hordta-e rendesen kötelezö szervizre?
Had kerdezzem meg, mennyire olcso az a bizonyos auto, hogy megerne neked azt megvenni, nem lehet, hogy reälisan többet vizetve joval kevesebb futäsu autot is talälnäl?
Egyebkent szerintem az autopälya km-eknel jobb dolog nem igen tud törtenni egy autoval...


A kocsi egyébként 2. tulajdonos 318i E46 Sedan, állófutés, ülésfűtés, digitklima, M Kormány téli-nyári gumiszett, tényleg fullos. 1.15 Misibe tudom elhozni.


Hät igen, ez tenyleg nem rossz är, de mikori evjärat? Ki is probältad mär? Magyar, vagy nemet?


Magyarról van szó sajnos csak 2002-es de már a faceliftes, sajnos még nem próbáltam ki és hát azzal sem lennék sokkal előrébb mert annyira nem vágom a BMW-et.


túl olcsó. nincs róla valami link vagy valami. annyira titokzatos vagy, hogy a tartózkodási helyed sem írod ki. lehet 300ezer van benne, de akkor is gyanús az 1,15 misi érte. az, hogy a piacon a többi is ennyi az azt jelenti, hogy szarok. én biztos nem keresnék ebben az árkategóriában, csakis 1,5 misi felett. jó lehet 1-2 eltvedt jó példány is, de a nagy számok törvénye alapján.


Bocsánat akkor tiszavizet öntök a pohárba:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...on-7719684

Róla lenne szó, azért nem merek megállapításokat mondani mert félek, hogy lyukra szaladok. Tessék véleményt mondani róla

vargadre Elküldve: 2014-04-10 14:43 Autóvásárlás

duend írta:
vargadre írta:
duend írta: Ugy velem, hogy 60ezer km-el is lehet hengerfejes egy auto, es 600 ezerrel is. A kerdes az, hogy milyen gazdäja volt, mennyire tiporta, hordta-e rendesen kötelezö szervizre?
Had kerdezzem meg, mennyire olcso az a bizonyos auto, hogy megerne neked azt megvenni, nem lehet, hogy reälisan többet vizetve joval kevesebb futäsu autot is talälnäl?
Egyebkent szerintem az autopälya km-eknel jobb dolog nem igen tud törtenni egy autoval...


A kocsi egyébként 2. tulajdonos 318i E46 Sedan, állófutés, ülésfűtés, digitklima, M Kormány téli-nyári gumiszett, tényleg fullos. 1.15 Misibe tudom elhozni.


Hät igen, ez tenyleg nem rossz är, de mikori evjärat? Ki is probältad mär? Magyar, vagy nemet?


Magyarról van szó sajnos csak 2002-es de már a faceliftes, sajnos még nem próbáltam ki és hát azzal sem lennék sokkal előrébb mert annyira nem vágom a BMW-et.

vargadre Elküldve: 2014-04-10 14:26 Autóvásárlás

duend írta: Ugy velem, hogy 60ezer km-el is lehet hengerfejes egy auto, es 600 ezerrel is. A kerdes az, hogy milyen gazdäja volt, mennyire tiporta, hordta-e rendesen kötelezö szervizre?
Had kerdezzem meg, mennyire olcso az a bizonyos auto, hogy megerne neked azt megvenni, nem lehet, hogy reälisan többet vizetve joval kevesebb futäsu autot is talälnäl?
Egyebkent szerintem az autopälya km-eknel jobb dolog nem igen tud törtenni egy autoval...


A kocsi egyébként 2. tulajdonos 318i E46 Sedan, állófutés, ülésfűtés, digitklima, M Kormány téli-nyári gumiszett, tényleg fullos. 1.15 Misibe tudom elhozni.

vargadre Elküldve: 2014-04-10 13:33 Autóvásárlás

duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
YELLOW írta:
duend írta:
YELLOW írta:
duend írta: En is pont ilyen autot akarok venni, de en még a 200+ ezer km-töl is tartok, akkor ezek szerint (feltetelezve rendes gazdät) alaptalanul? (tudom-tudom, Szemy kollega szerint a 150 is mär sok)
Az N42 es az N46-ra räkeresve visszaolvastam pär evnyi kommentet, es azt szürtem le belöle, hogy tulajdonkeppen a ket motor nagyjäbol ugyanaz, nem szükseges csak az egyiket, vagy csak a mäsikat keresni... Azert aggasztonak tartom azt, hogy sok itteni nemet hirdetesben büszken fenykepzik a vezetett szervizkönyvet, ahol lätszik, hogy ket olajcsere közt gyakran 23-25 ezer km-t tartottak, de egyszer lättam 33 ezer km-t is. Amikor räkerdeztem egy ilyen 25 ezres periodusra, azt mondta az elado, hogy hät ö csak betartotta azt, amit kiirt az auto... Ez azt jelenti, hogy pl. 10 ev es 200ezer km alatt csak 8 olajcsere törtent...
Longlife ide vagy oda, en ettöl ockodom... Ti megvennetek egy ilyet?
Es ha van kettö tökeletesen megegyezö auto, akkor ti az N42-es, vagy az N46-os motorral vennetek?


nem szeretnék haza beszélni. az N42 a régebbi, az N46 az újabb, tehát oylan 2003 vége felé, már csak N46-ok voltak ha minden igaz. én ami konkrét hibát tudok, azoknál több N46-os volt, abból is a 2 literes verzió. viszont ha számít a fiatalabb autó, akkor az N42 kiesett. igen a németek ilyenek, betartják a szervíz periódust, és a sok törökkel elárasztott szervíz ott sem jobb. én szerencsére bő 7 éve 62ezerrel tudtam megvenni, előtte az enyém is 20ezer környékén ment szervízbe, én 10ezrenként cserélek olajat. bár sokat nem is megyek vele. ez idő alatt 36ezer alatt mentem vele.
én azt szeretem ebben a motorban, hogy tud takarékos lenni, de ha nyomod, akkor megy is. tényleg igazi kettősség jellemzi. viszont melegen kicsit zakatolós a hangja, de az vadi új V10-es hangja is olyan alapjáraton.
állapot alapján válassz. motort ha kell 150-200 körül kapsz bele keveset futottat, angliából.


Igen, a Real-OEM szerint 2003/8-ig volt az N42, 2004/3-tol az N46, a kettö közötti idöszakban pedig mind a kettövel gyärtottäk. Amugy pont ezert akarom en is a 318i-t venni, mert abbol itt jo sok van, van välasztek, benzines, tehät egyszerübb/kevesebb värhato meghibäsodäs, (itteni oradijjak 80 euronäl kezdödnek a török szerelönel) mint a 20d, 10 eves letere letezik belöle 150ezer km alatti is, nincs rä evi 300 euros adótöbblet, megy is ha kell, es mivel 95%-ban csak väroson kivül järok, 6-7 között marad a fogyasztäs is!
Akkor tehät inkäbb N42-öt keresek a vege felöl, mert nem csak a fiatalsäg, de az är is fontos.


még annyit, hogy a kinézett autónál az olajbetöltő sapkát vedd majd le, világíts bele, és ha nem látsz nyálás, sűrű, koxos lerakódásokat, akkor nincs gond. sok műhelyben van endoszkóp érdemes vele körbe nézni odabent.
viszont a M43-as régi motoros is jó választás, azokkal kevesebb gond szokott lenni, igaz jóval egyszerűbb felépítésű.

szerk.: igaz az M43-asok meg FL előttiek, 1-2 darab van, ami FL-es de az is első szériák, 2001 szeptember környékiek.


Igen-igen, ezt is olvastam, hogy az M43 volt a tuti, de FL-eset szeretnek, es lehetöleg nem elöszeriäsat, hanem inkäbb 2003-2004-eset. A tanksapka-bevilägitosdis tippet köszönöm, ha van még ilyen tipp, szivesen vennem.
Väsärläs utän ugyis hazamegyek vele, es kicsereltetek rajta sokmindent, hogy ne itt kint kelljen, mert az horror ärban megy. Ugy tudom, hogy a kopo alkatreszek mellett a vizpumpät kell cserelnem, nehogy megföjön a motor.
Mit tanäcsolsz, mit csereltessek rajta ki majd otthon, "biztos-ami biztos" felkiältässal? (mint ahogy 20d-nel a kartelgäzszüröt es a pillangoszelepet szoktäk azonnali kezelesre javasolni)


nem a tanksapkán kell benézni, hanem az olajbetöltőn
összes szűrőt, olajat, vizet célszerű lecserélni. szíjakat, állapottől fűggően a főtengely tárcsát, meg a feszítőket.
a többi meg olyan, hogy ha találnak valamit átvizsgáláson.


Jaj persze, termeszetesen, csak elirtam!
Rendben, ezeket mind cserelni fogom, köszönöm!


Közben én is olvasom a kommenteket, én is köszönöm az infókat. Még annyit szeretnék tudni hogyha van rá infótok, hogy 300.000 körül kell ilyenektől félni mint pl, főtengelytörés, hengerfejezés, vagy ezek ennél a motornál nem jellemzőek illetőleg ennyi km-nél nagyon elvan-e fáradva a motort. Értsd erőtlen már, megy felfelé a fogyasztás, továbbá pl a váltó és egyéb kopó dolgok mennyire lesznek lefutottak. Természetesen normál használat mellett gondolom.

vargadre Elküldve: 2014-04-09 19:40 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S

vargadre Elküldve: 2014-04-09 19:09 Autóvásárlás

Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!

vargadre Elküldve: 2014-03-27 10:26 Autóvásárlás

Üdvözlök mindenkit! Első sorban azt szeretném kérdezni tőletek, hogy az n46b20a-as motor ( Benzin, 110 kw, 200 Nm )kapcsán mi a tapasztalatok, legfőképpen milyen hiba jelenségek fordulnak elő. Egyébként nagyon gondolkodok, hogy a 320i E90-est ezzel a motorral vásárolnám, igaz idáig az E46 volt tervben a 143 Le motorral. Aki esetleg az E90-ről tud valami infót nyugodtan írjon.

Válaszotokat előre is köszönöm, ne sajnáljatok minden infó jól jön

vargadre Elküldve: 2014-03-03 15:00 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!


fapad, fapad....
egy korában lévő más márkához képest elég sok oylan dolog van, amit megirigyelhetnének az ellenfelek.
attól függ kinek mire van szüksége. ami kell az pont benne van. digit klíma, multi kormány, DSC. kit érdekel a xenon (főleg városi ahzsnálatban), vagy a fűthető ülés, vagy hogy hátul van-e elektromos ablak, főleg ha nem ülsz ott, vagy sosem senki (talán jobb szellőztetni úgy, de lényegtelen) nem tudom milyen xtra kellene még, amitől nem lenne fapad, aminek tébyleg van konkrét értelme?
az enyém is az, de nem is nagyon kéne bele más, max kinézet miatt egy kijelzős fejegység. de nem látom értelmét az elektromos ülésmozgatásnak, a belső kristálylámpákat (olvasó)... biztos lenne még mit felsorolni. ez csak az én véleményem, de minél több benen a hóbelebanc, annál több xarral lehet gond, és ezt olvashatjuk is itt. kit érdekel az össze vissza fordulós tükör. viszont egy sötétedős már jobb dolog, azt talán hiányolom, bár amennyit vezetek este, kibírom. utólag filléres dolgok beszerezni, mint egy kihangosítót is, ha már annyira fontos emberek vagyunk, de én inkább félre állok. vagy ha van utas felveszi ő.


Igen a lényegét megfogtad,azok vannak benne amit én szeretném, hogy benne legyenek. A bőrülés még talán elférne de mást nem nagyon tudok hozzátenni, hogy mit szeretnék.


én a bőrért sem vagyok oda, inkább esetleg egy tetőablak, bár az sem feltétel, vagy annyira nagy cucc. jó nem azt mondom , ha véletlen egy nagyon jó állapotú bőr ülés szettet ha találnék jó áron, akkor lehet beletenném, de nyáron nem tudom mi lenne velem, ha kint állna valamiért egy jó meleg napon, beülni nem lehetne. még a szöveten is érezni.
na mindegy, a lényeg a Te igényeidnek feleljen meg, a kasztni számít igazán. inkább legyen megbízható, mint túl extrázott.


Igen a melós autóban félbőr ülések vannak de nyáron tud veszett lenni... Nálam a napfénytető olyan dolog amire fáj a fogam

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:35 Autóvásárlás

YELLOW írta:
nickname írta:
vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!


fapad, fapad....
egy korában lévő más márkához képest elég sok oylan dolog van, amit megirigyelhetnének az ellenfelek.
attól függ kinek mire van szüksége. ami kell az pont benne van. digit klíma, multi kormány, DSC. kit érdekel a xenon (főleg városi ahzsnálatban), vagy a fűthető ülés, vagy hogy hátul van-e elektromos ablak, főleg ha nem ülsz ott, vagy sosem senki (talán jobb szellőztetni úgy, de lényegtelen) nem tudom milyen xtra kellene még, amitől nem lenne fapad, aminek tébyleg van konkrét értelme?
az enyém is az, de nem is nagyon kéne bele más, max kinézet miatt egy kijelzős fejegység. de nem látom értelmét az elektromos ülésmozgatásnak, a belső kristálylámpákat (olvasó)... biztos lenne még mit felsorolni. ez csak az én véleményem, de minél több benen a hóbelebanc, annál több xarral lehet gond, és ezt olvashatjuk is itt. kit érdekel az össze vissza fordulós tükör. viszont egy sötétedős már jobb dolog, azt talán hiányolom, bár amennyit vezetek este, kibírom. utólag filléres dolgok beszerezni, mint egy kihangosítót is, ha már annyira fontos emberek vagyunk, de én inkább félre állok. vagy ha van utas felveszi ő.


Igen a lényegét megfogtad,azok vannak benne amit én szeretném, hogy benne legyenek. A bőrülés még talán elférne de mást nem nagyon tudok hozzátenni, hogy mit szeretnék.

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:26 Autóvásárlás

nickname írta:
vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!




A rozsdásodást nem látom de valószínű ez az én hibám. Nekem nem tűnik annyira fapadosnak de lehet még szoknom kell a BMW színvonalát, a harmadik tulajdonos tényleg nem jó hír :S

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:15 Autóvásárlás

Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:09 Autóvásárlás

YELLOW írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.


A 318i 143 pacis motorra gondolok.


az nem 6 hengeres. azt hittem azért mondod a motorhangot, mert 6 hengerest akarsz...


Hát az 1.6os fókámhoz képest a 4 henges is szépen szól, a hathengeres gyönyörű de a realitás talaján maradva nincs tervben.

vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:03 Autóvásárlás

nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.

Próbálom nem tőlük venni, hallottam a hírüket nem csak mi vagyunk megáldva a svédekkel


vargadre Elküldve: 2014-03-03 14:02 Autóvásárlás

Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html
ű

Köszönöm! Felveszem vele a kapcsolatot akkor